PDA

View Full Version : Lofprysing en Aanbidding!

Lanie
Oct 9th 2008, 06:09 AM
Ek wil spesifiek hierdie draad hier oopmaak want ek wil meer leer oor watse riglyne die Woord gee vir spesifiek lofprysing en ook aanbidding.

Ek het gister 'n gesprek gevoer met 'n jong meisie wat behoorlik aan die brand is vir die Here. Sy trou oor 2 weke en sy en haar nuwe man gaan na die EGK toe. Sy kom uit 'n pinksteragtergrond en hy uit die Hervormde Kerk. Hulle wou nie een na die ander se kerk toe gaan nie en het toe saam op die EGK besluit. Sy gaan nou elke Sondagaand na 'n charismatiese kerk toe net omdat sy voel sy kry nie die geleentheid om met haar volle hart die Here te prys en aanbid in hulle nuwe kerk nie.

My vraag is dan nou ook, hoekom is daar in die meer gereformeerde, konserwatiewe kerke so 'n probleem met regte, lewendige lofprysing? Ek praat nou nie van hande klap nie, ek self kon my nog nooit so ver kry om hande te klap nie, maar julle weet wat ek bedoel. Hoekom kan 'n kerk waar die Woord suiwer verkondig word nie ook maar bietjie meer lewendig raak as dit by lofprysing kom nie. Dit doen regtig iets vir die siel! ;) Ek sukkel met 'n orrel, julle! Wat is fout met 'n kitaar, en 'n keyboard en dromme in 'n kerk?

Philip dT
Oct 10th 2008, 08:58 AM
Hallo Lanie, persoonlik voel ek ook meer gemaklik in 'n charismatiese opset, maar ek het baie ruimte vir mense wat die Here op 'n rustiger manier aanbid. Ek en my vrou lei sang buiten in ons eie gemeente ook in 'n NG gemeente van tyd tot tyd. Ek self kom uit die NG kerk en het ook 'n waardering vir baie van die koraal-musiek.

Ek dink die belangrikste is nie soseer die styl van aanbidding nie, maar die egtheid daarvan.

CFJ
Oct 10th 2008, 11:27 AM
Ek moet hier aansluit by Philip, dat charismatiese liedere my ook meer trek, gegewe hoe stigtelik dit is. Tog is beide die gereformeerde en charismatiese liedere vir my aanvaarbaar en as dit eg is, dan geniet ek beide eweveel. Al hoekom die charismatiese liedere my meer trek, is bloot die feit dat ek myself spontaan vind, hierdie musiek sing. Nou en dan egter, want ek sing net as ek bad en ek bad amper nooit... :lol:

Ek voel egter gou ongemaklik as musiek aanhou en aanhou en vreeslik hard is, dan dryf dit my eerder weg en geniet ek dit glad nie. In hierdie opsig is die gereformeerde liedere oor die algemeen die aangenamer opsie, maar as mens charismatiese liedere op egte en stigtelike wyse vind, staan dit vir my uit. Ek besoek so nou en dan die Baptiste gemeente hier in Oudtshoorn en hulle sing 'n kompendium van charismatiese en gereformeerde liedere, wat by vêrre die beste verskeidenheid en ook aangename musiek is, wat myself aan betref en ekself tot op hede ondervind het.

Willem
Oct 10th 2008, 08:42 PM
Hi Lanie,

Ons spark plugs:rofl: jullemoet ma verskoon:rofl: doen ok die kitare ens ding en ek dink vir my is daar gereeld meer aanbidding persoonlik tydens die lofsang as tydens die preek omdat die musiek en die woorde tot met my siel praat?

Maar die musiek, dink ek bepaal in ritme/volume/tempo/gevoel? hoe dit inpas by die diens en die woorde wat mens sing...dink aan "Ons koning kom" Juanita, wat lekker saam met kinners in kar sing en saam met klomp ouens as amper "volkslied?" by MMC gesing het wat net nie vir my saam met sekere preke en ander liedere sal pas nie. Die stemming is anders? Miskien maar weereens die HG wat moet lei ( ek weet Wynand bid voor elke diens dat hulle God sal eer met hulle bediening )

Dan was dit ongelooflik lekker om 'n gesang, van alle dinge, op Loftus as 'n aanbiddingsgebed te sing saam met so skare mense.Weereens dink ek die Gees het daar ingetree en ons gelei?

Wat van musiek op pad werk toe in kar :cry: dis nou vr ons trafiic junkies wat leeftye daar om spandeer:cry:

Ek het al baie wye reeks musiek "ontdek" i.t.v style en kan getuig dat dit heerlik is om dit te luister i.p.v nuus , traffic etc. Taxis kom en gaan en ek sing saam,want as ek Hom saam loof of luister hoe iemand Hom loof dan is daar ma min plek vir ander emosies.:spin:
As dit warm is draai ek net die venster oop en speel so effe harder;) Miskien hoor iemand iets wat hulle laat wonner of dink

Ta-An
Oct 12th 2008, 07:47 PM
In ons gemeente sê die worship leier soms..... julle mag sit asseblief.... dan speel hulle :"And we will dance on the streets that are golden....." :B of "..we will dance like Dawid did..." of " .... and we will dance like we are dancing now..." Almal sittende omdat ons gevertel is om te sit :B
SO

Ek sit NIE :D

En omdat ek is net wie ek is... het ek geen saak met die worship leier se opdrag om te sit nie.... :)

Lanie
Oct 13th 2008, 05:53 AM
In ons gemeente sê die worship leier soms..... julle mag sit asseblief.... dan speel hulle :"And we will dance on the streets that are golden....." :B of "..we will dance like Dawid did..." of " .... and we will dance like we are dancing now..." Almal sittende omdat ons gevertel is om te sit :B
SO

Ek sit NIE :D

En omdat ek is net wie ek is... het ek geen saak met die worship leier se opdrag om te sit nie.... :)

Ek wens daar was 'n handeklap smiley, want ek wil vir jou handeklap! Ons amper gewese kerk se lofprysing is ongelooflik maar lyk my hulle is bang om te staan of iets. Ons sing die mooiste lofprysingsliedere sittend. Dan voel dit of ek rooimiere het. Ek wens ek het jou "boldness" gehad, Anneke. Ek is te skaam om alleen op te staan :blush:. Seker maar bietjie van die eie ek wat nie wil padgee nie. :blush:

Phil Fourie
Oct 13th 2008, 06:40 AM
As ek mag, wil ek ook graag my 2c hier insit :)

Ons moet altyd waak dat ons nie na 'n sekere gemeente of kerklike opset gaan vir ons eie motiewe nie. Primer kan en mag dit nie gaan oor ons voorkeure in byvoorbeeld musiek nie, daarmee se ek nie dat jy nie mag 'n voorkeur in die styl van lofprysing he nie, maar die primere dryfkrag agter ons kerklike bywoning moet altyd wees dat die onveilbare Woord van God suiwer daar verkondig word.

Daar is vir my twee aspekte wat moet bepaal waar jy aanbid, die res (en ek sal moet se lofprysing is deel van die res) is bysake.

1. Word die Woord van God suiwer in daardie gemeente verkondig.
2. Groei ek geestelik in daardie gemeente.

Dan, as jy seker is dat die Woord suiwer verkondig word en jy geestelik groei, het ek nie 'n probleem met die vorm van aanbidding nie :)

Dan nog iets, ek is gereformeerd, ons is baie lief vir ons gereformeerde styl, daar is niks fout daarmee nie, dit beteken dus ook dat ons musiek rustiger en stemmiger gaan wees as in 'n charismatiese gemeente, daarom dus voel ek wanneer jy in 'n gereformeerde opset is waar die styl nog sterk gereformeerd is, mens dit moet respekteer, want aan die einde van die dag aanbid mense daar oordat hulle hulself vergewis het dat die Woord suiwer daar verkondig word en dat hulle geestelik groei, maar ook dat hulle 'n rustiger mate van aanbidding verkies. Ek kan vir julle eerlikwaar se dat die nie die jeug in ons gemeente afsit nie, ons doen net meer moeite vir die jeug op ander gebiede om hulle suiwer in die Woord te onderrig en hulle toe te laat om uiting te gee aan hul geloof soos die Here dit op hul harte le.

Ongelukkig het die vorm van musiek in kerke baie verskille laat onstaan, dit behoort eintlik nie vir ons aanvaarbaar te wees nie, want dit behoort nie ons primere doel te wees waarvoor ons kerk toe gaan nie.

Anneke, as ek 'n klippie in die bos mag gooi hier :)

Aan die einde van die dag moet ons ook gehoorsaam wees aan die leiers in die gemeente, al is dit net die leiers van die musiekbediening, want die Here het hul tog in daardie posisies geplaas. Ek dink jy moet dalk met hulle gaan praat en vir hulle verduidelik hoekom sommige dinge wat hulle doen nie vir jou sin maak nie. Almal byvoorbeeld hou nie daarvan om die heeltyd te staan nie, ander doen weer, die musiekleiers moet probeer hierdie balans hou om nie mense aanstoot te gee tydens die diens nie, hulle sal dalk net moet werk daaraan om die regte liedere vir die regte tye te kies en jy moet dalk jou verskil van hulle in die opsigte aan hulle gaan verduidelik, ander kry hulle dalk later die idee dat jy iets teen hulle het deur anders te doen as wat hulle graag wil he, dit kan lelike misverstande teweegbring wat nie regtig nodig is nie.

Die vorm van eredienste is 'n moeilike ding, want mens probeer so hard om almal te laat tuisvoel, dit is soms nie lekker as mens daar voor staan en iets onwetends doen wat ander nie meer saamstem en dit lyk of jy misluk daarin om 'n atmosfeer van eenheid te skep nie.

Moeilike onderwerp, baie moeilie :hmm:

Lanie
Oct 15th 2008, 02:54 AM
Hoeveel en watse voorbeelde is daar van lofprysing in die Bybel?

Ta-An
Oct 15th 2008, 02:07 PM
Psalm 150
1 Halleluja! Loof God in sy heiligdom,loof Hom in sy sterk uitspansel!

2 Loof Hom oor sy magtige dade, loof Hom na die volheid van sy grootheid!

3Loof Hom met basuingeklank, loof Hom met harp en siter;

4 loof Hom met tamboeryn en koordans, loof Hom met snarespel en fluit;

5 loof Hom met helder simbale, loof Hom met klinkende simbale!

6 Laat alles wat asem het, die HERE loof! Halleluja!

Ta-An
Oct 15th 2008, 02:16 PM
Nog voorbeelde :)

Psalms 33:2 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=19&CHAP=33&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=2) Loof die HERE met die siter; psalmsing tot sy eer met die tiensnarige harp.

Psalms 96:2 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=19&CHAP=96&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=2) Sing tot eer van die HERE, loof sy Naam, verkondig sy heil van dag tot dag.

Psalms 113:1 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=19&CHAP=113&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=1) Halleluja! Loof, o knegte van die HERE, Loof die Naam van die HERE!

Psalms 117:1 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=19&CHAP=117&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=1) Loof die HERE, alle nasies! Prys Hom, alle volke!

Romeine 15:11 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=45&CHAP=15&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=11) en ook: Loof die Here, alle nasies, en prys Hom, alle volke.

Die NT het slegs 2 opdragte om die Here te loof :hmm: Maar seker omdat die OT die grondslag daarvoor gelê het :idea:
Daar is menige opdrag in die OT om die Here te loof :)

Smuggler
Oct 18th 2008, 03:50 PM
Hallo julle

Hierdie onderwerp "Lofprysing en Aanbidding" het my vir 3 maande in 'n "repentance" depressie gehad. Ek was 'n "worship leader" in my kerk gewees en ek het baie "truuks" gehad om die mense te laat lekker sing en hulle in die regte stemming te kry vir die Leraar se boodskap.

EK was maw. verantwoordelik om die harte voor te berei en nie die Gees nie.:cry:

Ek het vir 5 maande nie aan my Keybords geraak nie, want ek wou nie weer iets speel of liedjie skryf of skep wat nie deur die Gees geinspireer is nie. In die tyd het ek omtrent die Bybel gelees om Ware Lofprysing en Aanbidding wat God soek en behaag te probeer ontdek.

In die tyd het ek ook 'n E_brief vir my vriend in Amerika wat ook 'n "worship leader" is geskryf waarin ek sekere gevare rondom "worship" met hom gedeel het. Glo my, daai ouens in Amerika gaan rof tekere hoor !

Ek wil graag 'n deel van die brief met julle deel aangesien ek dink dat kan dalk 'n positiewe bydrae maak tot hierdie draad. Die brief is baie direk, maar nie gerig teen enige kerk of musiek leier nie.
Ek het maar net so bietjie geestelikke oorlogvoering per E_Brief probeer doen.:B

(Anneke, as jy dink die plasing is bietjie "rof", haal hom af)

Hier is 'n kort uittreksel van die brief (vergewe my asb die Engels . . .:blush: the Americans understands not the Afrikaans:lol:)

Apart from checking their doctrine, I have been led to investigate something I call “ their methods of operation”.
I believe God has shown me something regarding their methods and I want to share it with you.

False worship leaders always focus on the flesh and the desires of the flesh. The Bible however clearly states: 1 Pe 4:2 That we no longer should live the rest of our time in the flesh to the lusts of men, but to the will of God.

We know that a lot of worship leaders use “Amens”, Hallelujah”s , Music and repeated choruses to get emotions going and to get the peoples mind from an Alpha state (alert and annalistic) to a Beta state (mellow, go with the flow) so that the worshipers then just go with the flow without discerning what is being said or preached.

Lots of these Worship leaders also like to make use of the following phrase in one form or another nl. “I can feel the Spirit in this place” or “this place is pregnant with the spirit” I can feel the anointing in this place” or “I sense a Spirit of healing in this place” etc.
They always say something about “sensing” or “feeling” the Spirit. They regularly use this then to mislead and confuse the people by telling them that the atmosphere which they are feeling is in fact the Holy Spirit that is present in the place. They thus say that the building contains the Holy Spirit or that the Spirit can be felt physically. They usually abuse and twist the scripture that says:
Mat 18:20 For where two or three come together in my name, there am I with them.

The truth regarding this “feeling” of the Spirit I believe is the following.

Scripture teaches us:
Eph 2:1 As for you, you were dead in your transgressions and sins,
Eph 2:2 in which you used to live when you followed the ways of this world and of the
ruler of the kingdom of the air, the spirit who is now at work in those who are
disobedient.
Eph 2:3 All of us also lived among them at one time, gratifying the cravings of our
sinful nature and following its desires and thoughts. Like the rest, we were
by nature objects of wrath.

The word air in verse 2 is the Greek word - aêr - and means:
The air we breathe or the atmosphere surrounding us.

The word cravings in verse 3 is the Greek word - epithumia - and means:
desire, craving, longing, desire for what is forbidden, lust

The word following in verse 3 is the Greek word - poieo - and means:
to produce, construct, form, fashion, to make a thing out of something, to be the authors of a thing, to perform to a promise . .etc

The word desires in verse 3 is the Greek word - thelema - and means:
what one wishes or has determined shall be done

What do I learn from this?
The atmosphere does NOT contain the Spirit of God. Satan is the ruler of the atmosphere. If I have a physical sensing of a spirit it will not be the Holy Spirit.
The fleshly person cannot say no to the cravings of their flesh and they will always follow it’s desires.

Now look at the following situation.
If we , by choice, allow ourselves to be influenced through our senses by the surrounding atmosphere in a church or stadium created by the worship leaders,(with the help of ruler of the kingdom of the air?) using music, nice lyrics.. etc., our fleshly desires (feeling good) can become our main objective/desire in these meetings to such an extend that we will even try to “produce” the desired effects/feelings so that our desires can be fulfilled. We will thus willfully ignore the gentle warning prompting of the Spirit and rather “enjoy” these good feelings because I want it.
The focus is on ME and not on God. - I want to be blessed, I want to feel the Spirit, I want to be physically touched, I want the anointing, I want to be “slain in the Spirit” ..etc.
The people that flock to these Anointing/worship meetings are actually saying:
“ My flesh is alive and well and it is desiring/demanding to be satisfied and I will allow it to be satisfied because I want it to be so !”

The scary part for me is that we end up worshiping and praying to this God / Spirit that we feel in the atmosphere! (This is another area which I am currently looking into.)

False worship leaders themselves are also feeding the lust of their own flesh because, they know that if they can give the people a feeling good experience they will be popular with the people and because of that they will get good reputations/rewards.

By the way the term, to be slain in the Spirit, is also abused . The Biblical “slain in the Spirit” is very different than that being practiced today. Biblical “slain in the spirit” means death ! Ananias and Sapphira lied to the Spirit and was slain in the Spirit ! (Acts 5)

It seems that this “fleshly” problem of the Ephesians really is seen as a BIG stumbling block. A few chapters further on in Ephesians we read the following:
Eph 4:14 Then we will no longer be infants, tossed back and forth by the waves, and
blown here and there by every wind of teaching and by the cunning and
craftiness of men in their deceitful scheming.

Eph 4:17 So I tell you this, and insist on it in the Lord, that you must no longer live as
the Gentiles do, in the futility of their thinking.
Eph 4:18 They are darkened in their understanding and separated from the life of God
because of the ignorance that is in them due to the hardening of their hearts.
Eph 4:19 Having lost all sensitivity, they have given themselves over to sensuality so
as to indulge in every kind of impurity, with a continual lust for more.

This words futility of their thinking, darkened understanding, ignorance and hardened hearts are all interconnected.
These are all the results of following their fleshly desires. Look at this following scripture:
Hos 4:11 Harlotry and wine and new wine take away the heart and the mind and the spiritual
understanding. (AMP)

The word “harlotry” in the above scripture is the word - zenooth - in Hebrew and means:
adultery and idolatry - to place something above God or to make an idol of yourself.

The word “wine” in the above scripture is the word - yahyin - in Hebrew and means:
to be bubbling as if intoxicated ; To be in natural commotion

The words “the heart” in the above scripture is the word - leb - in Hebrew and means:
inner man, mind, will, heart, understanding

This problem of “fleshly desire” highlighted here leads to a separation from God. The Ephesians did not heed these warnings. In Rev 2:4-5 we see that 30 years later they were on the verge of losing it all.

I believe a lot of our problems arise because we don’t know how the Holy Spirit operates and how we then interact and react to this prompting or unction of the spirit in our lives.
1Jo 2:20 But ye have an unction from the Holy One, and ye know all things.

1Jo 2:27 But the anointing which you received from Him abides in you, and you do not need anyone to teach you. But as His anointing teaches you concerning all things, and is true and no lie, and as He has taught you, abide in Him.

Note: the Spirit is in me and operates through and inner unction or knowing. There is no sensing or feelings involved.
We know that Satan have always been using our senses and our fleshly lusts to deceive us.
From Eve (looks good to eat, pleasant to the eyes, will fill my fleshly needs Gen 3:6) to David (Bathsheba- very beautiful to look upon 2Sam 11:2) right through to Jesus (makes these stone turn to bread Mat 4:3) Satan has made an appeal on our senses to try to get us to follow him. He knows if we bow to our fleshly desires we are following the world and not God’s will.
1Jo 2:15 Do not love the world, nor the things in the world. If anyone loves the world, the love
of the Father is not in him,
1Jo 2:16 because all that is in the world, the lust of the flesh, and the lust of the eyes, and the
pride of life, is not of the Father, but is of the world.

We currently have a nice “feel good” religion being practiced in the church today that will get you into hell!
Pro 14:12 There is a way which seemeth right unto a man, but the end thereof are the ways of death.
People are baited into churches through entertainment. The only way to keep them there is to keep them entertained by feeding their fleshly desires.
We must stop following our fleshly desires/lust and get grounded in solid Word teaching leading to eternal life !
Joh 8:31 Then Jesus said to the Jews who believed on Him: “If you continue in My Word, you
are My disciples indeed And you shall know the truth, and the truth shall make you
free.”

Hoor my asb mooi, ware Lofprysing en aanbidding is reg :thumbsup:en ja daar kan emosies betrokke wees:cry: en 'n lekker gevoel:pp. Ek wil maar net sê: Oppas om nie deur die emosies en gevoellens gelei te word nie, want dan kan ons in die moeilikheid beland. :yes:

AMEN ??? :dunno:

Vrede-groete

Ta-An
Oct 19th 2008, 01:57 PM
Smuggler, dit is waar dat mense ongelukkig gebruik maak van emosionele opwerking..... en daarvoor sal hulle maar rekenskap moet gee.
Maar ja, soms is dit tot mens verheerliking, en soms is dit waaragtig die Gees se invloed..... daarom sê die Skrif :Johannes 4:23 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=43&CHAP=4&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=23) Maar daar kom 'n uur, en dit is nou, wanneer die ware aanbidders die Vader in gees en waarheid sal aanbid want die Vader soek ook mense wat Hom só aanbid

Johannes 4:24 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=43&CHAP=4&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=24) God is Gees; en die wat Hom aanbid, moet in Gees en waarheid aanbid,

Ta-An
Oct 19th 2008, 02:02 PM
A W Tozer het 'n fantasties boek oor Worship. .... A call to Worship..... lees hom bietjie, dit maak jou se twee ogies wawyd oop :idea:

Ta-An
Oct 19th 2008, 02:05 PM
Anneke, as ek 'n klippie in die bos mag gooi hier :)

Aan die einde van die dag moet ons ook gehoorsaam wees aan die leiers in die gemeente, al is dit net die leiers van die musiekbediening, want die Here het hul tog in daardie posisies geplaas. Ek dink jy moet dalk met hulle gaan praat en vir hulle verduidelik hoekom sommige dinge wat hulle doen nie vir jou sin maak nie. Almal byvoorbeeld hou nie daarvan om die heeltyd te staan nie, ander doen weer, die musiekleiers moet probeer hierdie balans hou om nie mense aanstoot te gee tydens die diens nie, hulle sal dalk net moet werk daaraan om die regte liedere vir die regte tye te kies en jy moet dalk jou verskil van hulle in die opsigte aan hulle gaan verduidelik, ander kry hulle dalk later die idee dat jy iets teen hulle het deur anders te doen as wat hulle graag wil he, dit kan lelike misverstande teweegbring wat nie regtig nodig is nie.

:pp
"You may sit, you may stand, you may dance during the next part of our worship" YES!!!!! Ons kerk het oulik geword :pp

simonpetra
Oct 19th 2008, 07:51 PM
[
quote=Phil Fourie;1822668]
Daar is vir my twee aspekte wat moet bepaal waar jy aanbid, die res (en ek sal moet se lofprysing is deel van die res) is bysake.

1. Word die Woord van God suiwer in daardie gemeente verkondig.
2. Groei ek geestelik in daardie gemeente.

Dan, as jy seker is dat die Woord suiwer verkondig word en jy geestelik groei, het ek nie 'n probleem met die vorm van aanbidding nie :)
:hmm:[/QUOTE]

My man vertel graag van een dag in katkisasie toe die onderwyser hulle gevra het hoekom hulle kerk toe kom. Die kinders het soos een man geantwoord "Om die preek te hoor". Die onderwyser neem toe die les om vir die kinders te leer dat Erediens beteken om eer aan die Here te bring. Ons gaan kerk toe om te leer uit die Woord uit en geestelike kos te kry. Maar eerstens is ons daar om Eer te bring aan die Allerhoogste en Hom te loof en prys as 'n gemeenskap.

Daarom sou ek meer belanrikheid heg aan lofprysing en aanbidding. Watter instrumente en leidjies gebruik word pla my glad nie. Maar My Here moenie wonder of ek nou besig is om Hom te prys en of ek nou net tyd verby sing om by die preek uit te kom of my "voor te berei" daarvoor nie.

Phil Fourie
Oct 20th 2008, 08:10 AM
Hi SP

Ongelukkig gaan ek met jou moet verskil hier, dit is nie wat ons primer uit die Woord sien nie, uit die Woord sien ons dat die primere doel van byeenkomste moet wees om leering te ontvang en gemeenskap met medegelowiges te he. Dan kan ons eerder se dit is belangriker om saam te eet :hmm:

Jy sien, aan die einde van die dag moet ons vra, wat laat 'n Christen geestelik groei, dit is suiwer leering in die Woord, want jy sien, hoe beter 'n Christen geestelik groei, hoe meer eer gee hy aan die Here, hoe nouer word sy wandel met God, daarom is die Woord die primere fondasie in die kerk (of moet dit altans wees) en daarom moet dit suiwer verkondig word, sodat mense geestelik kan groei, sodat hulle lewens God kan verheerlik, daarom dan my belangrikste 2 punte

1. Suiwer Woordbediening
2. Geestelike Groei.

Groete :)
Phil

Philip dT
Oct 20th 2008, 08:21 AM
Ek dink lering is belangrik in 'n erediens, en God praat dikwels deur lering. Dit maak egter nie aanbidding minder belangrik nie, want daardeur ontmoet ons met God persoonlik. Aanbidding is nie net die sing van liedere of slegs eerbetoon aan God nie. Aanbidding is (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_content&task=view&id=52&Itemid=15) wanneer alles wat ek is reageer op alles wat Hy is, in sy teenwoordigheid. Dan kan ek myself sien in die spiëel van Sy heerlikheid en heiligheid. Aanbidding help ons dat ons God nie net op 'n kognitiewe vlak dien nie, maar dat ons aktief toetree tot 'n verhouding met Hom. Ek dink hierdie komponente (lering en aanbidding) staan in wisselwerking met mekaar, net soos dit in wisselwerking staan met baie ander aspekte van ons Christenskap (bv. liefdebetoning aan ander, broederlike ondersteuning, persoonlike stiltetyd, ens.) Dit hou ook verband met ons verstaan van kerkwees. Om kerk van Christus te wees is nie om gereeld gesamentlike byeenkomste by te woon nie, maar om elke dag voluit vir Christus, en in 'n aanbiddingsverhouding met Hom te leef oral waar jy gaan.

Lanie
Oct 20th 2008, 09:11 AM
Ek voel dat 'n erediens verskillende komponente het wat almal nodig is. Dis net so belangrik vir geestelike groei om God te loof en prys en aanbid vir Wie Hy is en vir wat Hy vir ons beteken. Dit gaan nie oor myself en hoe ek voel nie. Ek het wel hierdie intense begeerte, hunkering om aan God oor te dra hoe lief ek vir Hom is en wat Hy vir my beteken. Is dit selfsugtig? Ek wens partykeer ek was 'n engel dan was dit al wat ek hoef te gedoen het... Ek weet dit klink seker nie reg as ek dit sê nie maar ek het in die Gereformeerde Kerk grootgeword en ek kan die getrek agter 'n orrel aan nie verdra nie. Dis seker maar een van my "isssues" waaraan ek moet werk maar ek het al in sommige kerke gesit en gewonder vir wie sing die mense nou eintlik want dit voel of mens permanent in 'n begrafnisdiens sit.

Antonvs
Oct 24th 2008, 05:58 AM
Lanie, weet jy ek glo mens kan enige styl van lofprysing beoefen - maar as dit nie vloei uit 'n hart wat God wil prys vir die verlossing nie - dan help dit nie.

Jy sien, ons sing gesange in ons gemeente in die hoof ere diens - ek kry soms hoendervleis, daarna het ons "volwasse Sondag skool" - daar is dit amper "rock-music" en ek kry daar ook hoendervleis.

Waarom?

Beide eredienste is gevul met mense wat dankbaar is oor hul redding, tweedens die inhoud(lirieke) is gevul met Woord en Waarheid.

Mens kan nie 'lofprysing' fabriseer nie.

Willem
Oct 24th 2008, 09:27 PM
Smuggler #11 is dink ek reg in kol en ook goeie waarskuwing wat mens ook kan toepas op vals leraars?

Ek gaan die met ons sang leier deel, ek dink werklik dit sal hulle versterk want hy bid voor elke diens dat die Here hulle sal lei sodat die sang aanbidding sal wees en tot God se eer en glorie en dikwels praat die woorde van die sang meer met my as die stories wat saam met die preek gaan van al die geleerde teoloe ens. Dis dan wanneer ek besef hoe min ek weet en verstaan en hoeveel God vir ons gedoen het met Christus se krusiging.

JamesO
Feb 10th 2012, 12:31 PM
In hierdie draad word daar baie verwys na die woord wat suiwer verkondig moet word, wanneer word die woord suiwer verkondig en wanneer nie.

Mazal
Feb 10th 2012, 12:58 PM
In hierdie draad word daar baie verwys na die woord wat suiwer verkondig moet word, wanneer word die woord suiwer verkondig en wanneer nie.

Wel vir my is onsuiwer verkondiging wanneer mense die woord probeer aanpas om by "die moderne samelewing" en al sy sondes in te pas sodat mense kan doen soos hulle goedvind. Dit gebeur al hoe meer en meer vandag wat mens hoor "ja maar ons leef in ander tye en ons moet onthou die Bybel was lank terug geskryf" Dis vir my die grootste snert wat mense kan kwytraak as hulle sulke goed se.

Daar is baie ander voorbeelde , maar daai is vir my een groot voorbeeld van onsuiwere verkondiging.

JamesO
Feb 10th 2012, 01:13 PM
Baie goed gestel. Wat Lofprysing en aanbidding aanbetref het ek die volgende gelees wat alles vir my saamvat.

“Every other part of the church service is really steered towards meeting OUR needs. Praise and worship is our time to give back to God. “

CFJ
Feb 11th 2012, 06:40 AM
Dit gebeur al hoe meer en meer vandag wat mens hoor "ja maar ons leef in ander tye en ons moet onthou die Bybel was lank terug geskryf"

Ek dink die heel grootste ontdekking wat enige mens kan maak, is die wonderwerkende krag van God se Woord. Mens leef werklik van elke woord in die Bybel en wanneer hierdie krag manifesteer in 'n gelowige se lewe, verdwyn alle ander kragte. Mens lees hoe Moslems byvoorbeeld drome droom en op so wyse Jesus ontmoet. Die drome hou in die algemeen op as hulle Bybels ontvang.

Dit is nogal te verstane dat die Satan net een doel voor oë sal hê..., om mense se agting van God se Woord na die laagste moontlike vlak te neem. In my eie lewe het ek vir die eerste 5 jaar na my wedergeboorte nie 'n Bybel gehad nie en daar het ook absoluut niks in my geestelike lewe gebeur nie. Eers toe ek 'n Bybel aangeskaf het, het daar 'n verhouding tussen my en die Here ontstaan.

Om by JamesO (baie welkom by ons James!) se vraag te kom, glo ek dat die Bybel net suiwer verkondig kan word, deur hulle wat God se Gees het. Predikers met kopkennis het geen volhoubaarheid hieroor nie en soos die strome van verleiding vloei, vloei hulle verstand bloot saam. Ons leef in 'n wêreld waar mens baie min 100% suiwer na God se Woord kan gaan luister en dit gaan maar by elkeen van ons 'n kwessie raak van eet die vis en spoeg die grate uit. Daar moet maar heeltyd onderskei word, ook by mens self en slegs 'n resente en lewende verhouding met die Skepper van die waarheid, kan mens op die spoor hou. Daar is slegs een manier om die waarheid suiwer te hou..., elkeen moet eie verantwoordelikheid neem en die Skrifte self ondersoek, soos wat die mense van Berea gedoen het, as selfs Paulus gepreek het en hulle hom gaan toets het aan hand van die Skrifte t.o.v. die suiwerheid van sy preke.

Son of the South
Feb 11th 2012, 09:53 AM
Baie welkom James; baie relevante vraag vir ons dag! Om net met 'n paar vinnige gedagtes te probeer antwoord: Rottegif bestaan grotendeels uit baie goeie kos vir rotte. Net so word die Woord baie maal tot 'n groot mate reg verkondig, maar met 'n baie gevaarlike dwaling daarmee saam vermeng. Die probleem is dat die dwaling meestal nie so voor die hand liggend is nie, veral as jy self geestelik nie so volwasse is nie. Petrus praat dan ook daarvan in sy tweede brief dat die antwoord daarop is dat mens geestelik volwasse moet word, sodat jy nie so maklik uitgevang sal word nie.

Van die gevaarlikste maniere om die Woord onsuiwer te verkondig, is deur bloot na te laat om sekere kern waarhede te verkondig...dit is soms baie moeiliker om iets te mis wat nie daar is nie, as wat dit is om 'n onsuiwere woord uit te wys. Die beste raad wat ek daarteen kan gee is: Lees self jou Bybel, jou hele Bybel en kyk altyd mooi na die konteks (vorige/volgende vers, hoofstuk, boek, wie is aan die woord, wie is die gehoor, ens.) waarin enige gedeelte staan.

Meneer
Feb 13th 2012, 05:28 PM
Hi julle

Ek is nuut hier, en ek hoop nie ek trap op ' n paar tone sommer met die inval nie. :saint:
Die Here ken my hart en weet dis nie my bedoeling nie.

Net ter agtergrond. Ek is 48, en het NG gekatkiseer met al my sterretjies en goet :huh - en daarna was ek omtrent die hele pinkstergroep deur
PPK, AGS ens... Ek was hoofsaaklik as musikant en klankman betrokke by die lofprysing en aanbidding, maar het dit na omtrent 15 jaar heeltemal gelos.

Ek kan namens NIEMAND anders praat nie(Soos met die sabat wil ek saamstem "Rom_14:5 Die een ag die een dag bo die ander, die ander ag al die dae gelyk. Laat elkeen in sy eie gemoed ten volle oortuig wees. "

Na soveel jare in die 'tradisionele' kerk(ongeag dinominasie) was my ervaring teleurstellend.
Ons moes as orkes die voorsang en aanbidding lei, totdat "die Heilige Gees" daar, of die gemeente gereed was :B

Die Heilige Gees is binne in ons, so wat klaarblyklik moes gebeur was een of ander manifestasie, of teken van die Gees.
Ek het gesien hoe mense in tale praat, omval, en het dieselfde mense week na week na week gesien uittree vir gebed vir dieselfde probleem.

Dit het my laat besef - Of God is stukkend, of ons doen iets verkeerd. Nou ek weet van my vriende en mede-lidmate was tevrede met die "high" wat hulle tydens die Praise en Worship ervaar het, maar dit was die heel week 'missing' tot die volgende sondag.

My persoonlike opinie is dus die volgende:
Alhoewel ons gewoond is daaraan(hoofsaaklik aangeleer deur tradisie) dat ons moet Praise & Worship, gevolg met 'n preek ens. beteken dit deesdae vir my baie meer om soliede skrifgebaseerde lering te ontvang, as die ander dinge rondom dit. Praise en Worship wat my betref is grotendeels DEEL van jou alledaagse lewe, en daaglikse omgang met God. By die werk, OF in die binnekamer.

Ons lees oor en oor hoe Jesus die mense GELEER het. Dit skep die basis en fondament vir die hele christelike leefwyse op voetsoolvlak in ons daaglikse lewe.

Lofprysing en aanbidding is wat jy elke liewe dag in jou wandel met God moet dien, nie hoofsaaklik voor die diens op 'n sondag nie.

Moet my nie verkeerd verstaan nie - ek geniet dit om in die kerk 'n paar liedere voor die diens te sing om God te eer en prys, maar die rol van dit is vir my ondergeskik onder die lering en die gemeenskap van die kinders van God wat ek agterna ontvang.

Groetnis

CFJ
Feb 14th 2012, 07:08 AM
Hi julle

Ek is nuut hier, en ek hoop nie ek trap op ' n paar tone sommer met die inval nie. :saint:
Die Here ken my hart en weet dis nie my bedoeling nie.

Net ter agtergrond. Ek is 48, en het NG gekatkiseer met al my sterretjies en goet :huh - en daarna was ek omtrent die hele pinkstergroep deur
PPK, AGS ens... Ek was hoofsaaklik as musikant en klankman betrokke by die lofprysing en aanbidding, maar het dit na omtrent 15 jaar heeltemal gelos.

Ek kan namens NIEMAND anders praat nie(Soos met die sabat wil ek saamstem "Rom_14:5 Die een ag die een dag bo die ander, die ander ag al die dae gelyk. Laat elkeen in sy eie gemoed ten volle oortuig wees. "

Na soveel jare in die 'tradisionele' kerk(ongeag dinominasie) was my ervaring teleurstellend.
Ons moes as orkes die voorsang en aanbidding lei, totdat "die Heilige Gees" daar, of die gemeente gereed was :B

Die Heilige Gees is binne in ons, so wat klaarblyklik moes gebeur was een of ander manifestasie, of teken van die Gees.
Ek het gesien hoe mense in tale praat, omval, en het dieselfde mense week na week na week gesien uittree vir gebed vir dieselfde probleem.

Dit het my laat besef - Of God is stukkend, of ons doen iets verkeerd. Nou ek weet van my vriende en mede-lidmate was tevrede met die "high" wat hulle tydens die Praise en Worship ervaar het, maar dit was die heel week 'missing' tot die volgende sondag.

My persoonlike opinie is dus die volgende:
Alhoewel ons gewoond is daaraan(hoofsaaklik aangeleer deur tradisie) dat ons moet Praise & Worship, gevolg met 'n preek ens. beteken dit deesdae vir my baie meer om soliede skrifgebaseerde lering te ontvang, as die ander dinge rondom dit. Praise en Worship wat my betref is grotendeels DEEL van jou alledaagse lewe, en daaglikse omgang met God. By die werk, OF in die binnekamer.

Ons lees oor en oor hoe Jesus die mense GELEER het. Dit skep die basis en fondament vir die hele christelike leefwyse op voetsoolvlak in ons daaglikse lewe.

Lofprysing en aanbidding is wat jy elke liewe dag in jou wandel met God moet dien, nie hoofsaaklik voor die diens op 'n sondag nie.

Moet my nie verkeerd verstaan nie - ek geniet dit om in die kerk 'n paar liedere voor die diens te sing om God te eer en prys, maar die rol van dit is vir my ondergeskik onder die lering en die gemeenskap van die kinders van God wat ek agterna ontvang.

Groetnis

Ek hou van jou plasing Meneer (klink snaaks, het jy 'n das aan :)) Spot sommer...

Toe ek jonk was het ek vir so 3-4 jaar 'n disko gehad en die krag van musiek het my opgeval in daardie tyd (na my wedergeboorte het my lus verdwyn vir musiek op hierdie skaal en leer ek maar die lesse wat wel te leer is, soos ek dit kon leer). Geen ander soort byeenkoms trek soveel jong mense nie en mens moet naïef wees om te dink die Satan gaan nie gebruik maak en ook misbruik maak van musiek nie.

Dit het gelei daarna dat ek per geleentheid ondersoek gaan instel het en 'n hele paar dinge het my aandag getrek. Een daarvan is die krag wat musiek het om atmosfeer te skep en dit is net hier waar mens versigtig moet wees. Ek is net eerlik oor my gevoel of siening dat as Christelike samekomste oorheers word deur musiek, dit my nog altyd ontstig of ontstel het. Mense word so meegevoer daarmee en besef nie naasteby waarmee hulle besig is nie. Ek dink nie musiek is net sleg nie, maar dit vra balans en meeste kere word dit oordoen. Daar is nie die geringste twyfel by my nie, dat wanneer die Anti-chris sy opwagting gaan maak, musiek ook baie sentraal in sy optredes en sy heerskappy gaan wees.

Geen van die vermaaklikheidskunstenaars word so verafgod soos die wat musiek maak nie. Kyk maar Elvis, Michael Jackson, die Beetles en soaan, hulle word vandag nog verafgod en mense gaan in 'n beswyming bloot oor klanke wat hulle betower. Musiek het geen waarheid nodig nie, het geen Bybel nodig nie, het geen diepte nodig nie, om te kan betower nie, want musiek kan in eie reg betower en mense sien dit nie raak nie! So rukkie gelede nooi iemand my om na 'n tronk-bediening te gaan en die saaltjie waar die diens gehou was in die tronk, was relatief klein gemeet aan die klanksisteem en luidsprekers. Die boodskap was uitstekend, maar die effek van die musiek het die boodskap weggeblaas! Dit was so oorweldigend dat mens kwalik die boodskap kon laat insink en die blywende nagedagtenis van die geleentheid, was die manifestasies van lywe wat ruk en bene wat wikkel en gesigte wat vertrek op aanhoudende, mantra-herhalende, blêrende, oorverdowende, manipulerende en hipnotiserende musiek in mens se ore en nie die geklank van die evangelie nie. Die evangelie bring vrede en stig en hef op en is teenstellend van wat ek daar ervaar het. Met min tot geen vrede en stigting het ekself en 'n ander of twee, daardie tronk verlaat. Nou wonder mens, wat het dit aan die gevangenisse gedoen?

Dit is tog aangenaam om lekker te sing, maar mense dink ek, maak heeltemal te veel daarvan en in wese glo ek is musiek meer skadelik as goed en dit in die Kerk vandag. Dat dit goed kan wees, is net moontlik as dit 'n baie seker, sekondêre plek inneem teenoor Woordverkondiging... en as dit nie oorweldigend raak nie. Musiek maak dat mense hulle onderskeidingsvermoë afwater en ook kan verloor, as dit nie die plek vul wat die Here wel daarvoor voorsien het nie.

CFJ
Feb 14th 2012, 08:07 AM
Ek hou van jou plasing Meneer (klink snaaks, het jy 'n das aan :)) Spot sommer...

Hi Meneer,

Ek hoop nie ek laat jou ongemaklik voel nie, maar sulke oomblikke wat mens sommer net spontaan 'n ding optel en sê, maak mens se dag en ek hoop jy kan glimlag oor die een.

Meneer
Feb 14th 2012, 08:25 AM
Lol - geen probleem nie. My Pa het natuurlik 'n HEEL ander vertolking van die term "Meneer" gehad, maar is onvanpas vir hierdie forum :lol:

Your Advert here

Hosted by Webnet77