PDA

View Full Version : om gedoop te word met die Heilige Gees...

Francois Marais
May 8th 2010, 06:48 PM
Vrede en liefde vir julle almal.

Na 'n tydjie van stilte en afsondering kom maak ek weer 'n draai vanaand.

Ek het vir julle 'n vraag. Veral vir die happy calppies (wat ek ook deel van was) ek veroordeel geen kerk nie, maar soek net antwoorde by mense wat beter sal weet as ek, want die boer engelsman verstaan nie so lekker nie.

Hoekom as meeste mense gedoop word met die Heilige Gees val hulle agteroor pass uit en word dan toegegooi met die kombersies?

En voor almal nou skree en sÍ ek was nie daar deur gewees nie, ek was ongelukkig.

Kan iemand vir my asb wys waar in die woord staan dat mens agteroor val en uitpass? Die enigste dele wat ek kry is waar mense vooroor op hulle aangesig val en YHWH loof.

Dankie mense en wees geseŽnd.

Groete

CFJ
May 8th 2010, 08:28 PM
Hallo Francois,

Ek sal graag later al die Skrifgedeeltes wil plaas, maar hier is soos ek dit verstaan. Daar is nie een enkele voorbeeld in die Skrif, waar iemand agteroor geval het, wanneer God in hul teenwoordigheid kom nie. Elke voorbeeld wat daar wel is, is waar gelowiges op hul aangesig geval het en God se Gees hef mense op as hulle gelowiges is en slaan mense net neer as hulle ongelowig is. EsegiŽl het interessant genoeg opgestaan, toe God se Gees in hom kom...

Ek staan toe op en gaan na die laagte uit; en kyk, die heerlikheid van die HERE het daar gestaan soos die heerlikheid wat ek by die Kebarrivier gesien het. En ek het op my aangesig geval. Toe kom die Gees in my en laat my op my voete staan; en Hy het met my gespreek en vir my gesÍ: Gaan in, sluit jou toe in jou huis.
(Ese 3:23-24 AOV)

Philip dT
May 9th 2010, 04:46 PM
Hallo Francois.

Daar is wel gevalle waar mense nie op hulle voete kon staan nie as gevolg van die salwing van die Here. Ek sou sÍ die belangrike is dat God kan werk soos Hy wil. Dit beteken vir my dat ek nie na 'n ervaring hoef te soek nie, maar ook oop wees dat God dalk kan werk op 'n manier wat anders is as waaraan ek gewoond is. Die heel belangrikste bly dat mens alles in die lig van die Skrif sal beoordeel. Ek het 'n kort artikeltjie geskryf so 'n ruk terug oor val in die Gees (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=15) wat vir jou 'n paar merkers hieroor behoort aan te dui.

Groete

mari
May 9th 2010, 08:07 PM
Liewe FM

... nie almal het die omval ervaring nie..... en ek kan erken dar nie almal dit altyd doen onder salwing nie, maar groepdruk en emosionele hype in sommige omstandighede speel ook maar 'n rol ....... ek self is al jare gelede gedoop met die Gees en was al in vele "happy clappy" vorentoe roep rye ..... en was selfs al omgestamp deur 'n entosiastiese prediker, ja... it happens ! ...... maar die skadu maak nie die ware ervaring nul and void nie ..... een keer het ek wel ( op my kniee ) omgetiep met die wonderlike ervaring van God se teemwoordigheid mat mens net nie op jou voete kan hanteer nie ........ dit was onverwags aangesien ek nie vorentoe gegaan het nie, maar in die banke bly staan het en so diep in worship was dat ek nie gesien het die prediker stap deur die rye en le vir sommiges die hande op nie ...... op daardie stadium het ek ook nie in die vallery geglo nie en wat heel skeptic oor die hele spul .... sierficew to say, my siening het verander ....... ;)

terug na my Doping in die Gees .... ek het soos die Woord se, na die elders gegaan en hulle het my hande opgele sonder groot emosie, maar net met die vertroue dat God my hart ken ..... 'n paar dae later het ek in gebed, in my eie stilte tyd, spontaan in Tale oorgegaan - geen sensasiebelaaide emosie nie ............. maar ek het al te veel keer ervaar hoe die storie op mense afgedwing word en emosies rondgespeel word ...... weereens maak die deurmekaarspul nie die oorspronklike tot nuut nie ....... ons mensekinders is maar excitement orientated en kan maar meegevoer word met groep emosies ...... maar God kan elkeen op sy eie vlak ontmoet en kan alles ten goede laat meewerk vir die wat glo .......

die lappie oor die kniee is maar net ordentlikgeit vir rokkies wat soms bietjie kort kan wees ........

( sorrie Anton .... "pragmaties" as usual ) .....

shalom
m

Ta-An
May 9th 2010, 08:52 PM
Ek stem saam met mari.....

Wanneer die shekainah teenwoordigheid van God oor jou kom..... wel, wat 'n almagtige krag, ons aardes vessels is nie so strek om dit regtig te 'contain' nie.... en woeps gee jou kniee mee... nie vir almal nie, maar dit ek het al mense sien val onder die Gees sonder dat enigiemand eers naby daardie persoon is.

En die lappie of kombersie, is vir ordentlikhied soos mari se...

Ta-An
May 9th 2010, 09:00 PM
Wees oop vir die werking van die Gees in jou lewe en moenie voor die tyd jou "mind opmaak" oor hoe God met jou moet werk nie.
Philip du Toit

Ek stem saam met Philip, vra dat God met jou moet werk op 'n manier wat jy sal verstaan, moenie vergelyk met hoe Hy met ander werk nie. Ek vra altyd, Here, U weet hoe U my aanmekaar gesit het, Praat met my soos wat U weet ek sal verstaan.
Hy sal jou nie laat verneder nie. :hug:

Ta-An
May 9th 2010, 09:04 PM
Liewe Francois
Die Heilige Gees se doop/invulling is nie net vir Happy-clappies nie :hug:
Jesus het aan ons Sy Heilige Gees as "onderpant" gegee, as belofte dat Hy vir ons sal terugkom.... soort van as 'n Verloofring....:)

Francois Marais
May 10th 2010, 01:23 AM
Dankie vir al die replies. Sal later vandag dit probeer lees.
Geniet die lekker herfs weer daar buite vandag.

Johnny
May 10th 2010, 07:33 AM
Vrede en liefde vir julle almal.

Na 'n tydjie van stilte en afsondering kom maak ek weer 'n draai vanaand.

Ek het vir julle 'n vraag. Veral vir die happy calppies (wat ek ook deel van was) ek veroordeel geen kerk nie, maar soek net antwoorde by mense wat beter sal weet as ek, want die boer engelsman verstaan nie so lekker nie.

Hoekom as meeste mense gedoop word met die Heilige Gees val hulle agteroor pass uit en word dan toegegooi met die kombersies?

En voor almal nou skree en sÍ ek was nie daar deur gewees nie, ek was ongelukkig.

Kan iemand vir my asb wys waar in die woord staan dat mens agteroor val en uitpass? Die enigste dele wat ek kry is waar mense vooroor op hulle aangesig val en YHWH loof.

Dankie mense en wees geseŽnd.

Groete

Francois, bly om weer van jou te hoor. Dit is NIE die vervulling met die Heilge Gees nie, en dit gebeur nie met alle "happy clappies" soos jy dit noem nie. Dit is 'n valse vervulling wat met die Toronto Blessing die land ingekom het. Baie gemeentes beoefen dit vandag en dit rig ongelooflike skade aan. Voordat Pastoor Dries (en ek) in ons gemeente was het dit ook in ons gemeente gemanifisteer. Nadat hy oorgeneem het het hy ontslae geraak van die onbybelse gebruik. Ons gemeente is 12 jaar vry van dit. Dit gebeur reg oor die wereld bv. Benny Hinn en sy trawante, Kobus van Rensburg, Rodney Howard Brown en vele ander. Ek plaas vir jou 'n skakel hoe dit behoort te wees.

Ek sal dit waardeer as jy nie na ons verwys as "happy clappies" nie

Handeklap en lofprysing is Bybels,

Geen kwade bedoelings nie.

EDIT Ta-An

http://www.oospoort.co.za/source/gees_1.html
http://www.oospoort.co.za/source/gees_2.html

Ta-An
May 10th 2010, 10:18 AM
Ek sal dit waardeer as jy nie na ons verwys as "happy clappies" nie

Handeklap en lofprysing is Bybels,

Weet jy wat Johnny..... op Engels het ons 'n se-ding :Offense is taken, not given
Ek klap hande in die kerk, ek dans selfs!!
Ek voel glad nie te na gekom oor Francois se se-ding nie.....
En ek is nie in die AGS of NG kerk nie....

'n mens voel net te na gekom as jy 'skuldig is' onthou die skoen Johnny, onthou die skoen :)

Johnny
May 10th 2010, 10:29 AM
Weet jy wat Johnny..... op Engels het ons 'n se-ding :Offense is taken, not given
Ek klap hande in die kerk, ek dans selfs!!
Ek voel glad nie te na gekom oor Francois se se-ding nie.....
En ek is nie in die AGS of NG kerk nie....

'n mens voel net te na gekom as jy 'skuldig is' onthou die skoen Johnny, onthou die skoen :)

Ai Ta-An.......ek het vergeet van die skoen. Ek dink tog ek moet my "signature" verander. Gaan dit sommer nou doen. Ek is ook altyd skuldig.....kry ook altyd die skuld.....nes die Jode.....en ek is nie eers 'n Jood nie.:)

Psalm 47:1 Vir die musiekleier. Van die kinders van Korag. ‘n Psalm. (47:2) Alle volke, klap met die hande; juig tot eer van God met ‘n stem van gejubel!

mari
May 10th 2010, 11:43 AM
....

ekke is heel eerder 'n heppie kleppie as baprized in lemon juice !!! .... :pp:pp

:B ..... aag janneman.... daar gaat jy alweet ..... alles moet 'n label kry .... 'n skoen wat moet pas, nevermaind die sokkie ....

..... die Gees het beweeg en 'n bietjie rejoicing in die kerk losgemaak ...... toe gaan 'n klom en gee dit 'n label en gaan oorboort daarmee met emosionele hipe en al die gebodder om tog af te show dat "ons dit ook het " .... en siedaar ...... 'n ander klomp het 'n lawaai gemaak en iets wat 'n blessing moes wees is 'n 'n box gesit en hel toe gepos ....... ( die wat dit nie kon handle nie ) ........ en daar klap die duiwel hande want hy het dit sommer net so reggekry dat die Christinne na mekaar vingerwys ....... i.p.v hul hande ophef in aanbidding ! .......

:rolleyes: .............. m

Philip dT
May 10th 2010, 11:57 AM
....

ekke is heel eerder 'n heppie kleppie as baprized in lemon juice !!! .... :pp:pp

:B ..... aag janneman.... daar gaat jy alweet ..... alles moet 'n label kry .... 'n skoen wat moet pas, nevermaind die sokkie ....

..... die Gees het beweeg en 'n bietjie rejoicing in die kerk losgemaak ...... toe gaan 'n klom en gee dit 'n label en gaan oorboort daarmee met emosionele hipe en al die gebodder om tog af te show dat "ons dit ook het " .... en siedaar ...... 'n ander klomp het 'n lawaai gemaak en iets wat 'n blessing moes wees is 'n 'n box gesit en hel toe gepos ....... ( die wat dit nie kon handle nie ) ........ en daar klap die duiwel hande want hy het dit sommer net so reggekry dat die Christinne na mekaar vingerwys ....... i.p.v hul hande ophef in aanbidding ! .......

:rolleyes: .............. m

Hallo. Baie waar. Dieselfde probleem was in Korinthe. Die probleem het nie by die egtheid van die gawes gelÍ of die outentisiteit van die werking van die Gees nie, maar die manier hoe hulle God se gawes aangewend het. Hulle was nie altyd op diensbaarheid en onderlinge stigting ingestel nie.

Ten spyte van gesindheidsprobleme en sonde in die gemeente van Korinthe, sÍ Paulus:

1 Kor 1:4-7 "Ek dank my God altyd oor julle vir die genade van God wat aan julle in Christus Jesus gegee is, (5) dat julle in alle opsigte in Hom ryk gemaak is, in elke woord en alle kennis; (6) soos die getuienis aangaande Christus bevestig is onder julle, (7) sodat julle in geen enkele genadegawe agterstaan nie, terwyl julle wag op die openbaring van onse Here Jesus Christus,"

Dit gaan dus oor wat ons met God se gawes en sy werking maak, hoe ons daarteenoor reageer, hoe ons dit benader, en hoe ons dit aanwend.

Johnny
May 10th 2010, 11:57 AM
Ooopps...lyk my ek moet liewer stilbly. Verdedig maar net.

mari
May 10th 2010, 12:10 PM
weet jy Johnny ..... nie so lank gelede nie was ek net so gou op my agtervoete om allerande dinge met die verskoning van " ondersoek ", te veroordeel ....... ek was 'n stoere boere NG aktifis wat alles "geestelik" as van die duiwel self gesien het ...... toe klap die Vader my wakker ..... en ooo wee ..... daar gaat ek toe weer die teenoorgestelde kant ....... veroordeel alles aan die NG kant......... en raak toe sommer heel oor die wal anti new age op die koop toe ( sien 'n spook in elke klippie en prentjie ....... daai soort ..... ) ...... dit het weer 'n klap gevat om my oee van die goeters af te kry en op die Skepper van alles te fokus ...... ek verloor my visier nog steeds elke nou en dan, maar onse Vader is genadig ......... solank "ondersoek " gaan oor 'n nederige gewilligheid om te leer van die Gees.........

een van die grootste lesse wat ek seker nog geleer het is : don't judge what you don't know ....

maar groter as dit is dat enigiets geestelik / teologies / kerkdogma of Bybellering, wat ook al ...... wat nie met 'n verhouding met ons Abba Vader Skepper God in Sy seun deur die Gees te doen het nie, nie die moeite werd is om oor te wroeg nie ........ en enigiets wat daardie verhouding kan verbreek - soos oordeel en onvergewingsgesindheid, so gou as moontlik die boot moet kry .....

shalom
heppie kleppie m

Johnny
May 10th 2010, 12:16 PM
OK......nou het jy altwee my oe toe en blou geklap......het nie eers tyd om die ander wang te draai nie.:cool: Sien jy hoe toe is my oe.....sien nie eers die pupille nie...lyk soos donker brille. Kom ek haal gou die e-pos aan wat ek nounet van Worthy Ministries ontvang het:

Johnny, ever given blood?

1 Peter 1:22 Seeing ye have purified your souls in obeying the truth through the Spirit unto unfeigned love of the brethren, see that ye love one another with a pure heart fervently:

Many of us have conflicts with people we love most. Husbands, wives, children, parents, friends -- we complain to the Lord about our suffering and beg for Him to touch and change the situation so that we can be one big happy family again.

Here's a question. Have we cried out for that person's heart like the Lord has cried out for ours while we were yet sinners? Have we suffered and bled in tears and intercession? That is what the Lord did for us while we were nailing Him to the cross.

We need to have the same heart for those who trouble us as the Lord has for us daily. He bleeds and weeps over us and intercedes to no end. How much more should we be doing the same?

Johnny, let's pray -- Lord, help us! Help us to get your heart on the matter! Help us see those who hurt us through your eyes of compassion and see ourselves for what we really are. Help us to weep and intercede for those you've placed in our path that Your glory would be shown in their lives!

Francois Marais
May 10th 2010, 02:55 PM
Hi almal
Ek sal vanaand weer probeer reply.
Net vir kennis Johnny. No offence taken mate :)
Ek het die woor Happy Clappy gebruik. Kon nie op die groot woord Cheresmaties (weet nie hoe spel mens dit nie) kom nie.
Ek lof en aanbid ook die Vader soos wat bv in Psalms gemoem word. Stem, simbaal dromme you name it. Net nie 'n vuvuzella nie...
Ek het steeds nie vrede met die slay in the spirit nie. Hoekom is slegs sekere gemeentes (sal liefs nie die woord gebruik wat ek aan dink nie)?
Ek weet die HG is in al die kerke. Net al die kerke laat nie meer die Heilige Gees beweeg nie, maar vertrou op die vals geeste om daar te dwaal.
Dankie vir al die replies en post vanaand verder.
Groete en liefde
F

Johnny
May 11th 2010, 07:31 AM
Bly jy is terug man. Lekker om jou "stem" te hoor. Vir my is "slain in the spirit" nie Bybels nie. Het jy al die dvd's "Signs & Wonders Movement Exposed" gesien?

Ta-An
May 11th 2010, 12:35 PM
een van die grootste lesse wat ek seker nog geleer het is : don't judge what you don't know ....
:lol: ja marie. ek stem saam met jou...

Francois Marais
May 11th 2010, 02:49 PM
Bly jy is terug man. Lekker om jou "stem" te hoor. Vir my is "slain in the spirit" nie Bybels nie. Het jy al die dvd's "Signs & Wonders Movement Exposed" gesien?

LOL jy sal skrik as jy my stem hoor Johnny. Ek het so 15% gebruik van my stem oor. die satan ding is weer besig om my te takel.
Ek het dit nog nie gesien nie Johnny. Ek sal dit bietjie google.

Ek is so bang vir van die goed wat vandag in die kerk aangaan. Dit wat die bybel vereis ons moet doe, dit doen ons nie, en dit wat die woord nie sÍ nie dit sal ons aanhang want dit is die hype van vandag.

En ek weet ek het nou die deur oop gemaak vir mense wat my gaan sÍ dat ek moet wakker word, maar mense is dit nie tyd dat ons wakker moet word nie. Moet ons agter die new age mense aan hardloop? Moet ek sit en luister na 'n predeker wat YHWH laster? Of moet ek dit wat vandag gebeur aan die woord van die Here meet?

Johnny
May 12th 2010, 05:39 AM
LOL jy sal skrik as jy my stem hoor Johnny. Ek het so 15% gebruik van my stem oor. die satan ding is weer besig om my te takel.
Ek het dit nog nie gesien nie Johnny. Ek sal dit bietjie google.

Ek is so bang vir van die goed wat vandag in die kerk aangaan. Dit wat die bybel vereis ons moet doe, dit doen ons nie, en dit wat die woord nie sÍ nie dit sal ons aanhang want dit is die hype van vandag.

En ek weet ek het nou die deur oop gemaak vir mense wat my gaan sÍ dat ek moet wakker word, maar mense is dit nie tyd dat ons wakker moet word nie. Moet ons agter die new age mense aan hardloop? Moet ek sit en luister na 'n predeker wat YHWH laster? Of moet ek dit wat vandag gebeur aan die woord van die Here meet?

Moenie sleg voel . Ons almal doen wat ons nie wil doen nie.

Romeine 7:15 Want wat ek doen, weet ek nie; want wat ek wil, dit doen ek nie, maar wat ek haat, dit doen ek.

Ek sal vir jou die dvd's pos.

CFJ
May 12th 2010, 07:59 AM
Hi almal
Ek sal vanaand weer probeer reply.
Net vir kennis Johnny. No offence taken mate :)
Ek het die woor Happy Clappy gebruik. Kon nie op die groot woord Cheresmaties (weet nie hoe spel mens dit nie) kom nie.
Ek lof en aanbid ook die Vader soos wat bv in Psalms gemoem word. Stem, simbaal dromme you name it. Net nie 'n vuvuzella nie...
Ek het steeds nie vrede met die slay in the spirit nie. Hoekom is slegs sekere gemeentes (sal liefs nie die woord gebruik wat ek aan dink nie)?
Ek weet die HG is in al die kerke. Net al die kerke laat nie meer die Heilige Gees beweeg nie, maar vertrou op die vals geeste om daar te dwaal.
Dankie vir al die replies en post vanaand verder.
Groete en liefde
F

Hi Francois,

Ek kan hier net saam met Johnny stem, dat die algemene tendens van 'slain in the spirit', nie Bybels is nie. Die veiligste posisie om in te neem, is om maar baie versigtig te raak met dinge, waaroor die Bybel swyg. Die ander punt stel jyself, dat dit vreemd genoeg net by sekere plekke, persone en diesmeer gebeur en daar is 'n patroon, wat mens maar skepties laat. Ek sal dit nie onomwonde verwerp of demoniseer nie, maar ek dink mens is veel veiliger om plekke waar mense gereeld agteroor val, te vermy as jy kan, omdat mens dit nie pertinent so aangeteken vind in die Bybel nie. Ek is van mening dat dit net 'n dooie gees is, wat agteroor val en ek mag verkeerd wees, maar dit is een plek wat ek werklik nie hoop ek is verkeerd nie...

Johnny
May 12th 2010, 08:17 AM
CFJ, ek lees van drie plekke in die Nuwe Testament waar mense op hulle aangesigte geval het:

(Mat 17:6) En toe die dissipels dit hoor, het hulle op hul aangesig geval en was baie bevrees.

(Mat 26:39) En Hy het ‘n bietjie verder gegaan en op sy aangesig geval en gebid en gesÍ: My Vader, as dit moontlik is, laat hierdie beker by My verbygaan; nogtans nie soos Ek wil nie, maar soos U wil.

(Rev 11:16) En die vier en twintig ouderlinge wat voor God op hulle trone sit, het op hulle aangesig geval en God aanbid en gesÍ:

Een plek van vooroor val:

Act 1:18 Hy het dan ‘n stuk grond gekoop met die loon van ongeregtigheid en het vooroor geval en oopgebars, en al sy ingewande het uitgestort;

En GEEN plek van agteroor val nie.

Ek weet nie van Skrif waar dit onder die Heilge Gees gebeur het nie.

Die woord "geval" kry ek hier:
(Act 10:44) En toe Petrus nog besig was om hierdie woorde te spreek, het die Heilige Gees op almal geval wat die woord gehoor het.

Hier word NIKS van enige vallery genoem nie. Lees gerus die verse wat volg op Handelinge 10:44.

(Act 11:15) En toe ek begin spreek, het die Heilige Gees op hulle geval soos ook op ons in die begin.

(2Co 11:4) Want as iemand kom en ‘n ander Jesus verkondig as wat ons verkondig het, of as julle ‘n ander gees ontvang as wat julle ontvang het, of ‘n ander evangelie as wat julle aangeneem het, laat julle jul dit goed geval.

(Rev 11:11) En nŠ die drie en ‘n halwe dag het ‘n gees van die lewe uit God in hulle ingegaan, en hulle het op hul voete gaan staan, en ‘n groot vrees het geval op die wat hulle aanskou het.

"gees" in Openabring 11:11

G4151
πνεῦμα
pneuma
pnyoo'-mah
From G4154; a current of air, that is, breath (blast) or a breeze; by analogy or figuratively a spirit, that is, (human) the rational soul, (by implication) vital principle, mental disposition, etc., or (superhuman) an angel, daemon, or (divine) God, Christ’s spirit, the Holy spirit: - ghost, life, spirit (-ual, -ually), mind. Compare G5590.

In Openbaring lees ek van die "gees van die lewe".....en hulle het BLY STAAN....en hulle was bevrees. Hierdie ouens wat so in die kerk rond val lyk nie vir my baie "bevrees" nie. Vir hulle is dit 'n spottery, 'n gelag.....

Johnny
May 12th 2010, 09:22 AM
Ernstige Misleiding deur Val in die Gees

Prof. Johan Malan
Die verskynsel van val in die Gees (Eng. Slain in the Spirit) is ‘n onbybelse gebruik wat eers in die tweede helfte van die 20ste eeu in die charismatiese beweging sy kop uitgesteek het. Sedertdien het dit oor die hele wÍreld versprei en ‘n instrument in die hande van die duiwel geword om ‘n valse vorm van mistiese godsdienstigheid in miljoene mense se lewens te vestig. Hierdie gebruik gaan steeds voort, daarom moet jong Christene ernstig teen die gevare daarvan gewaarsku word.
Val in die Gees is aanvanklik deur predikers soos Kathryn Kuhlman, Kennith Hagin, William Branham en later deur andere soos Gordon Lindsay, Jim Spilman, Derek Prince, Kenneth Copeland, Bennie Hinn en Rodney Howard Browne gewild gemaak. Die pioniers van hierdie beweging in Suid-Afrika was Ray McCauley, Tim Salmon, Fred Roberts, Reinhardt Bonke, Nickey van der Westhuizen, Theo Wolmarans, Dan Bosman, Gerald Kenedy, Ed Roebert en ander. - Toronto Blessing
Sedertdien het die beweging wyd versprei en ook baie pinksterkerke binnegedring. Die pastore en evangeliste wat die vermoŽ het om val in die Gees by mense te bewerkstellig, word deur hulle aanhangers as spesiale gesalfdes van die Here beskou wat op ‘n hoŽr vlak as die gewone pastore funksioneer. Vir baie van hulle het hierdie bonatuurlike verskynsel roem, bekendheid en ‘n aansienlik hoŽr inkomste gebring.
Die profesie van JoŽl 2:28 word algemeen op die voorkoms van val in die Gees toegepas. Daar word gesÍ dat dit die Heilige Gees se spesifieke werkswyse vir die laaste dae is, daarom was dit nie voorheen bekend nie. Kritici van die beweging word gewaarsku dat hulle nie die Heilige Gees se werk moet probeer teŽstaan nie, daarom huiwer baie mense om selfs ‘n basiese Skriftoets op hierdie vreemde verskynsel toe te pas.

Lees verder:

http://www.bibleguidance.co.za/Afrartikels/Valindiegees.htm

Ta-An
May 12th 2010, 06:22 PM
Francois, wat is jou verwagting van hoe die Heilige Gees moet opereer (beweeg)??
Wat bedoel jy met vals geeste??

Francois Marais
May 13th 2010, 06:58 AM
Tannie dit is moeilik om te verduidelik, want die liefde van die Heilige Gees word nie gevoel nie. Dit is leeg, mense loop net agter 'n persoon se woorde aan. Ek is geseŽnd gewees om die HG te sien werk gister aand. Die gevoel wat ek gekry het is die gevoel van liefde wat ek min voel in die kerke. Die volgende gevoel is die gevoel dat ek nie waardig is om die liefde van YHWH te ontvang nie. En saamm met dit het die trane begin vloei. Ek wou net op die grond lÍ en Vader aanbid, en om verskoning te vra vir my sondes en als wat ek verkeerd doen!

As ek nie verkeerd is nie sal die duiwel homself probeer laat lyk soos Y'shua. So hoekom kan hy nie die kerk intree en 'n vals gees beweeg in die kerke van vandag? Die kerke word geheers deur wellus, afguns, haat, propeganda, en GELD!!!

Ek stem saam oor die doodsgees wat ook in kerke heers.

Ek sal probeer later op al die posts antwoord.

Be blessed and know that He has truly risen!

Ta-An
May 13th 2010, 11:07 AM
Tannie dit is moeilik om te verduidelik, want die liefde van die Heilige Gees word nie gevoel nie. Dit is leeg, mense loop net agter 'n persoon se woorde aan. Ek is geseŽnd gewees om die HG te sien werk gister aand. Die gevoel wat ek gekry het is die gevoel van liefde wat ek min voel in die kerke. Die volgende gevoel is die gevoel dat ek nie waardig is om die liefde van YHWH te ontvang nie. En saamm met dit het die trane begin vloei. Ek wou net op die grond lÍ en Vader aanbid, en om verskoning te vra vir my sondes en als wat ek verkeerd doen! Francois, dink jy nie dat daardie trane juis 'n manifestasie van die Heilige Gees se teenwoordigheid was nie?

Johnny
May 13th 2010, 11:12 AM
Francois, dink jy nie dat daardie trane juis 'n manifestasie van die Heilige Gees se teenwoordigheid was nie?

Ek ervaar dit so baie keer.

mari
May 13th 2010, 12:47 PM
vir die wat wroeg oor "valse geeste" in die kerk .... :

Lukas 11 ........

9 En Ek sÍ vir julle: Bid, en vir julle sal gegee word; soek, en julle sal vind; klop, en vir julle sal oopgemaak word.

10 Want elkeen wat bid, ontvang; en hy wat soek, vind; en vir hom wat klop, sal oopgemaak word.

11 En vir watter vader onder julle sal sy seun brood vra, en hy sal hom 'n klip gee; of ook 'n vis, en hy sal hom in plaas van 'n vis 'n slang gee;

12 of ook as hy 'n eier vra, hom 'n skerpioen gee?

13 As julle dan wat sleg is, weet om goeie gawes aan julle kinders te gee, hoeveel te meer sal die hemelse Vader die Heilige Gees gee aan die wat Hom bid?

....

Ta-An
May 13th 2010, 02:55 PM
marikie....:D

...net soos jy sÍ, ..... wie is ons om die begeerte van die harte van mense te 'judge'?
rÍrig... as iemand van G0d om Sy Gees vra, wie is ons om hulle ontvangs daarvan te judge?? :hmm:

...kan dit wees dat die wat 'regter' wil wees. juis die ou is wat 'jaloers' is op wat die Heilige Gees and ander ge??

...dieselfde mense wat vinnig oordeel, is ook die mense wat weet hoe om te bid tot God vir genesing, en as Hy dit gee, hoekom dit dan nie ook bevraagteken nie??

My gebed is is dat ons almal sal streef na 'n voorberiede hart, dat God Sy Gees aan ons sal gee, en ons sal weet wat om daarmee te maak.

Ta-An
May 13th 2010, 03:00 PM
Ek ervaar dit so baie keer.

Nou Johnny, as jy die teenwoordigheid van God se Gees so ervaar, kan ander mense dit nie maar op 'n ander manier ook ervaar nie?? Ons is mos nie almal dieselfde nie... ons is nie almal op dieselfde patroon aanmekaar gegesit nie...

God het ons gemaak, en glo dat Hy met elkeen van ons sal kommunikeer op 'n manier wat Hy weet ons sal verstaan.... en nie soos 'n ander ou Hom verstaan nie... want wat is use dan daarvan...??

Ta-An
May 13th 2010, 03:02 PM
Ek is baie baie versigtig om die manifestasies van die Heilige Gees te bevraagteken tensy ek duidelike onderskeiding ontvang het dat dit nie so is nie..

Willem
May 13th 2010, 09:42 PM
Die volgende gevoel is die gevoel dat ek nie waardig is om die liefde van YHWH te ontvang nie. En saamm met dit het die trane begin vloei. Ek wou net op die grond lÍ en Vader aanbid, en om verskoning te vra vir my sondes en als wat ek verkeerd doen!
Hi Francois,

ek ken nie al die dinge nie, nog steeeeeeds 'n spark plug 8-) , maar daaai feeling ken ek, dis hoe ek gevoel het toe ek in Sy teenwoordigheid was waar Hy iets van Sy teenwoordigheid/krag/presence/ begin "wys?" het ( ek het GEWEEEEET God is RERIG en so on-waardig en vuil gevoel maar oooook dankbaar en gehuil vir altwee.... en belangrikste jy kan nie anders as om God te aanbid nie )

Miskien is dit waar jy moet kyk, daar waar God se Gees saam met joue getuig in jou hart en as jy begin voel hier wil jy iemand anders begin vereer of aanbid dan hol jy weg !

Die doop is so amazing soos Mari gequote het........VRA ! As ek mag voorstel, vra broers en/of susters wat rerig die Here volg om vir jou te bid vir vervulling terwyl jy bid en vra en as dinge gebeur wat jy oor bekommer , VRA die Here om enige iets wat nie van Hom is nie weg te jaag en te stop en weg te vat.
Ons is Sy kinders en ons Here self het gese: 13 en 14 weer !
Joh 14:12 Voorwaar, voorwaar Ek sÍ vir julle, wie in My gloódie werke wat Ek doen, sal hy ook doen; en hy sal groter werke doen as dit, omdat Ek na my Vader gaan.
Joh 14:13 En wat julle ook al in my Naam mag vra, dit sal Ek doen, sodat die Vader in die Seun verheerlik kan word.
Joh 14:14 As julle iets in my Naam vra, sal Ek dit doen.
Joh 14:15 As julle My liefhet, bewaar my gebooie.
Joh 14:16 En Ek sal die Vader bid, en Hy sal julle Ďn ander Trooster gee om by julle te bly tot in ewigheid:

So vra Hom, Hy maak werklik vry en het reeds alles oorwin!

Johnny
May 14th 2010, 05:57 AM
Nou Johnny, as jy die teenwoordigheid van God se Gees so ervaar, kan ander mense dit nie maar op 'n ander manier ook ervaar nie?? Ons is mos nie almal dieselfde nie... ons is nie almal op dieselfde patroon aanmekaar gegesit nie...

God het ons gemaak, en glo dat Hy met elkeen van ons sal kommunikeer op 'n manier wat Hy weet ons sal verstaan.... en nie soos 'n ander ou Hom verstaan nie... want wat is use dan daarvan...??

Ta-An......as jy bedoel dat om te val in die gees, te lag en rond te rol 'n ware ervaring is van vervulling met die Heilige Gees........dan sit ek BESLIS voet by stuk.......dit is NIE die vervulling nie. As dit nie is wat jy bedoel met hoe "ander mense dit ervaar nie", dan trek ek my woorde terug as ek dit verkeerd opsom.

Die Filadelfieer
May 14th 2010, 06:36 AM

Daar is 'n rede hoekom elkeen sy eie vlammetjie gekry het met die eerste uitstorting van die Heilige Gees ..... :)

Your Advert here

Hosted by Webnet77