Quick Links
Bible Search Christian Links
Online Bibles Link to Us
  Downloads Web Hosting  
  Domain Names  

PDA

View Full Version : Ik heb onze Lieve Heer gefonden

Matthew24-14
Dec 20th 2008, 09:33 PM
Naar de Tempel van Godheid Model `In naar de vorig dagen , Godheid says , MIJ zal stromen uiterlijk mijn Vurigheid voort helemaal volk. Uw sons en dochter zal voorzeggen , uw jong mensen zal zien visioen , uw vergevorderd mensen zal wensdroom wensdroom. Colassians 1:26-27-28
26 Voor ages en ages zulks depêche watertje gehouden ( veronachtzaming ,cover opwaarts , wegcijferen ) tegen onze Christenmens uitschieters vanuit iedereen , [ voor Satan winst ], slechts wel op heeft geweest verklaarder voor God's volk.
27 Godheid did zulks want hij wilden u Gentiaan voor verstaan zijn wondermooi en zalig raadsel. En naar de raadsel zit welk Christus veestapel ter u , en hij zit uw hoop van deelneming ter God's roem. Toch , naar de Opkomend Verbond zit zuiver welk Christus , tegen naar de Sacraal Vurigheid neemt opwaarts vaste woonplaats in totaal menen
28 Wij kennis geven van naar de depêche zowat Christus , en wij toepassing helemaal onze wijsheid voor waarschuwen en onderwijzen iedereen , zodat gehele Christus achterban zal worden en worden rijp.
29 Vandaar MIJ werkzaamheden zodoende zwaar en toepassing naar de machtig vermogen hij geeft mij. Wel vervolgens , is het onmiskenbaar zuiver welk Satan of zijn duivel annuleerteken niet steken Gods Sacraal Tempel voor verslinden , of rijk ons anymore. Zodra wij verwezenlijken van naar de wezenlijkheid van Jezus Christus ter ons , op zou drastically wisseling onze stand , zielsaandoening en werking. quota
1 Corinthisch 3:16 Don't u weet welk u uzelf zitten God's tempel en welk God's Vurigheid veestapel ter u? Wanneer wij zitten naar de tempel van Godheid , wij most verrichten ook niet welk zullen verwijderen ourselves van hem , of omkoopbaar en vervuilen ourselves , en zodoende ongeschikt ourselves voor zijn toepassing ; en wij most verstaan voor niet rechtsleer ook niet geneeskundige welk zou weglokken ons voor ieder zulke uitoefening.
1 Corinthisch 3:17 Wanneer ieder verwoesten God's tempel , Godheid zal verwoesten hem ; voor God's tempel zit sacraal , [ en u zitten welk tempel. ^) Hem zullen Godheid verwoesten Hij zullen niet zitten uitgezonderd ter helemaal ; niet eens zoals via naar de fire.The verwoester zullen zichzelf zitten verwoester. Zoals wereldlijk versterf watertje naar de straf van huwelijk naar de vaste stof tempel , zodoende eeuwig versterf is het straf van huwelijk naar de negerlied tempel - naar de Kerkelijk.
1 Corinthisch 6:19 Verrichten u niet weet welk uw troep zit te tempel van naar de Sacraal Vurigheid , [ wie zit ter u whom heb je ontvangen van Godheid? U zitten niet uw eigen ; Christus tegen zijn Vurigheid wonen in totaal zuiver menen. Christenmens zitten sacraal van beroep , en moeten zitten zuiver en zindelijk , beider ter hartje en ontmoeting. Voorkomen onzedig kleren. Tenue en stalknecht voor uiterlijk vertoon naar de Lord welk u weet op welke manier zeldzaam uw troep zit.
1 Corinthisch 6:15 Verrichten u niet weet welk uw lijken zitten vennoot van Christus zichzelf? Zullen MIJ vervolgens voeren naar de vennoot van Christus en zich aansluiten bij zij van te publieke vrouw? nooit '
Leviticus 19:28 You zullen niet merk ieder knipsel ter uw vlees voor naar de stroomloos , ook niet tatoeage ieder grenzen voort u. MIJ ben Yahweh. waarschuwing u niet voor versieren uw troep van bioscoop of zinnebeeld het is welletjes nooit wassen vandoor of voor doorsteken uw troep van worstelperk of juwelierswerk over naar de wijze van naar de wereld U zou niet verfstof te tempel van somber bioscoop of zinnebeeld of graffiti of zelfs paraaf. Verrichten niet verrichten zodoende van uw troep.
1 Corinthisch 6:20 u waren tak ter te prijs. Toch honneur Godheid van uw troep.
John 2:21 Slechts naar de tempel hij had spaak van watertje zijn troep
Model 7:48 " toch , naar de Meest Weetje doet niet wonen ter zaal gemaakte tegen mensen. Zoals naar de ziener says : Hij wel veestapel ter zulks wie merk Jezus hun Lord. Model 17:24 " naar de Godheid wie gemaakte naar de wereld en welbeschouwd betrokken is het Lord van lucht en grond en doet niet wonen ter tempel zwaar tegen hens. Model 17:25 En hij zit niet gediend tegen menselijk hens , alsof hij nood iets , want hij zichzelf geeft helemaal mensen leven en snakken naar en welbeschouwd verder. Wanneer u don’t vondst Godheid te uzelf , verleren conclusie Hem te te kerkelijk.
Romeins 8:9 U , toch , zitten gecontroleerd niet tegen naar de zondig wezen slechts tegen naar de Vurigheid , wanneer naar de Vurigheid van Godheid veestapel ter u. En wanneer ieder doet niet zijn naar de Vurigheid van Christus , hij doet niet toebehoren voor Christus.
Romeins 8:10 Slechts wanneer Christus zit ter u , uw troep zit stroomloos wegens zonde , toch uw vurigheid zit levend wegens rechtvaardigheid.
Romeins 8:11 En wanneer naar de Vurigheid van hem YAHWEH ) wie verhoogd Jezus vanuit naar de stroomloos zit woonachtig in u , Hij YAHWEH ) wie verhoogd Christus vanuit naar de stroomloos zal tevens verlenen leven voor uw sterveling lijken via hisYAHWEH () Vurigheid , wie veestapel ter u.
Exodus 15:26 Hij zei , " wanneer u toeluisteren zachtjes voor naar de stemgeluid van naar de LORD uw Godheid en verrichten wat is er vlak ter zijn eyes , wanneer u werkloon opvallen voor zijn troepenleiding en vieren helemaal zijn raadsbesluit ; MIJ zal niet voeren voort u ieder van naar de ziekte MIJ gebracht voort naar de Egyptisch , voor MIJ ben naar de Lord , wie helen you. "
Zodra u verwezenlijken van naar de wezenlijkheid van Jezus Christus ter ons , op zou drastically wisseling onze Stand Zielsaandoening en Werking.
1Thessalonians 4:8 Therefore, hij wie uitschot zulks voorschrift doet niet uitschot mens slechts Godheid , wie geeft u zijn Sacraal Vurigheid. Wanneer u don’t vondst Godheid te uzelf , verleren conclusie Hem te te kerkelijk. Godheid wekken uw vaste troep zoals te ‘house’ welk Hij konden wonen ter. Waar dan ook u zitten , waar dan ook u gaat , u voeren Godheid drachtig. U zitten zowaar te verplaatsbaar vrijplaats!
:kiss:

protea
Dec 22nd 2008, 06:25 AM
Mathew 24:14,
Wil jy vir ons vertel dat jy onlangs tot bekering gekom het? Vertel vir ons jou getuienis en die omstandighede hoe dit gebeur het sodat ons saam die God van die leermagte kan loof en prys daarvoor!:pp

Ta-An
Dec 27th 2008, 04:30 PM
Prys die Here :pp

SA Topsites