cure-real
Page 1 of 7 1234567 LastLast
Results 1 to 15 of 100

Thread: Groot doop vs klein doop

Blog Entries
    6

Groot doop vs klein doop

Pierre van Zyl het gevra dat iemand hierdie draad vir hom sal open, toe doen ek dit maar.

Pierre, jy moet maar nou hier kom s wat jy wil s

Groete
    Phil

Mens kan dikwels iets aflei uit die manier hoe die vraag gestel word. Ek mag verkeerd wees, maar gewoonlik vir diegene wat die babadoop beoefen praat gewoonlik van "kleindoop" of "kinderdoop" en verwys na die doop van die gelowige as "volwassedoop" of "grootdoop."

Myns insiens sou die korrekte benaming vir diegene wat "babadoop" beoefen waarskynlik "verbondsdoop" wees en die wat "grootdoop" beoefen, "die doop van die gelowige" wees. Want lg. doop gelowige kinders ook.
    Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Blog Entries
    16
    Ek stem eintlik saam met Philip. Ek is self al groot gedoop en kan getuig dat dit `n groot verskil gemaak het. Maar dit betekin nie ek ag die "klein doop" as sleg of selfs ongeldig nie (alhoewel ek natuurlik die ou bekende punt wil maak. As jy jou beskuit doop, sprinkel jy die koffie daarop of onderdompel jy dit?)
    "I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly."

in all your ways acknowledge Him, and he will make your paths straight.

Many are the afflictions of the righteous; But Jehovah delivereth him out of them all.

Thanx Phil, ek skuld jou 'n koffie
    My vraag is as volg:
    Is daar iets verkeerd met die doop van 'n kind ? Indien ek kyk na Handelinge 2-38
    Is die elemente van die vers:
    * Bekering
    * Vergewing van sondes
    * Ontvang
    * Gawe van die Heilige Gees.
    Indien ek dus van die beweegrede af beweeg dat 'n mens "groot gedoop" moet word, agv hierdie vers, maak dit die "klein doop" verkeerd ?
    Jy sien, die groot doop het sekere elemente, waarvan een BEKERING is. Nou 'n kind van 6 maande kan nie tot bekering kom nie, aangesien dit 'n werkwoord is, 'n aksie wat uitgevoer moet word.

Die verbondsleer, leer ons as ek reg kan onthou, die doop het die besnydenis vervang, dit is egter foutief, aangesien niks die besnydenis vervang het nie, maar die besnydenis het weggeval.

Indien ek egter die vertrekpunt gebruik dat die doop die besnydenis vervang het dit implikasies op die Verlossing, of sit ek ALWEER die pot mis. Dus plaas ek my kind onder die wet, indien ek hom haar laat doop op hierdie beginsel.

Asb kritiseer hierdie stellings van my, ek wil self graag uitsluitsel h.

Groetnis
    Pierre

Blog Entries
    6
    Die vraag wat ek jou Saterdag gevra het weer:

Dit is so dat ons gedoop moet word, dit is tog wat Christus ook s.

Nou, moet die daad van die doop, nie die implikasie van die doop nie, maar die fisiese daad na bekering geskied, of kan jy nadat jy tot bekering gekom het die teken van die verbond wat jy as onbekeerde baba ontvang het aanvaar?

Ek hoop dit maak sin

Blog Entries
    16
    ek wens ek kon jou kritiseer maar ek stem grootliks met jou saam
    Soos ek hierbo ges het, beskou ek nie die klien doop as verkeerd nie. ek beskou dit net nie as die doop nie, meestal vir die redes wat jy hierbo noem. Ek het ook `n hele string skrif gebaseerde redes om dit te glo. Die "klein doop" is vir my meer `n vorm van dedikasie
    "I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly."

in all your ways acknowledge Him, and he will make your paths straight.

Many are the afflictions of the righteous; But Jehovah delivereth him out of them all.

Dit is juis een van die vrae waarmee ek ook worstel. Laat ek 'n bietjie die ander van my probleempie inlig, indien ek nou na 'n kerk gaan wat die klein doop voorstaan, wat is die implikasie daarvan op my kind ? Sy is nou 1 jaar oud en nog nie gedoop nie. Ek kom uit 'n NG agtergrond.

Vir my is die feit of iemand groot of klein (of selfs glad nie) gedoop is met water van min belang as dit kom by die persoon se saligheid.
    Maar, ek het my seuntjie (nou amper 6 maande oud) so vinnig as moontlik laat doop....ek was angstig om 'n verbond met die Here te sluit, met die sakrament van die water, as teken daarvan.
    Voor ek 'n pa was, het ek dit nooit regtig verstaan nie.

Jy sien daar kom my skeptitisme alweer in
    Leer die verbondsleer nie dat die doop die besnyding vervang het nie ? Dan werk 'n ou mos met Ou Testamentiese gebruike as jy jou kind in hierdie konteks laat doop.
    Ek het GEEN probleem om my kind aan God op te dra nie, maar kry nie skrif hieroor nie.
    My eerste kind is gedoop, nou 6 jaar oud, dit is gedoen, "omdat dit moes gedoen word" voor ek tot bekering gekom het.

Blog Entries
    6
    Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Vir my is die feit of iemand groot of klein (of selfs glad nie) gedoop is met water van min belang as dit kom by die persoon se saligheid.
    Maar, ek het my seuntjie (nou amper 6 maande oud) so vinnig as moontlik laat doop....ek was angstig om 'n verbond met die Here te sluit, met die sakrament van die water, as teken daarvan.
    Voor ek 'n pa was, het ek dit nooit regtig verstaan nie.
    Fila

Nogsteeds sal ek graag wil hoor wat jy dink, veral aangaande die vraag wat ek vroer gevra het, moet mens weer na bekering gedoop word, of kan jy die doop as baba aanvaar na jou bekering.

Groete
    Phil

HI !!!!
    Moet nie my vraag vergeet nie, ekke kom loer elke nou en dan of hier iemand is wat al 'n antwoord vir my het

Phil,
    Kap jy my 'n ignore

Quote Originally Posted by Phil Fourie View Post
    Fila

Nogsteeds sal ek graag wil hoor wat jy dink, veral aangaande die vraag wat ek vroer gevra het, moet mens weer na bekering gedoop word, of kan jy die doop as baba aanvaar na jou bekering.

Groete
    Phil

Mens moet so versigtig wees om jou uit te spreek oor die doop, juis omrede dit so vreeslik belangrik is vir sommige mense. Dit was vir my persoonlik baie belangrik om voor God en gemeente 'n doopbelofte af te l, maar met die kleindoop gaan dit in 'n mate meer oor 'n belofte tussen God en ouer as wat dit direk met die kind se saligheid te doen het.
    "Moet" 'n mens gedoop word ? Persoonlik dink ek nie so nie nee, nie met water nie in elk geval. Wat is die uitstorting van die Heilige Gees (as 'n verseling van die wedergeboorte) anders as 'n doop ?

Blog Entries
    6
    Quote Originally Posted by Pierre van Zyl View Post
    Jy sien daar kom my skeptitisme alweer in
    Leer die verbondsleer nie dat die doop die besnyding vervang het nie ? Dan werk 'n ou mos met Ou Testamentiese gebruike as jy jou kind in hierdie konteks laat doop.
    Ek het GEEN probleem om my kind aan God op te dra nie, maar kry nie skrif hieroor nie.
    My eerste kind is gedoop, nou 6 jaar oud, dit is gedoen, "omdat dit moes gedoen word" voor ek tot bekering gekom het.
    Ek sien dit weer as 'n bestempeling van die verbond wat in vervulling gebring is, die gedopery. En nou beskuldig jy my van 'n ignore gooi, ek wag nog by jou vir 'n antwoord oor die doop voor die bekering of na die bekering

Blog Entries
    6
    Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Mens moet so versigtig wees om jou uit te spreek oor die doop, juis omrede dit so vreeslik belangrik is vir sommige mense. Dit was vir my persoonlik baie belangrik om voor God en gemeente 'n doopbelofte af te l, maar met die kleindoop gaan dit in 'n mate meer oor 'n belofte tussen God en ouer as wat dit direk met die kind se saligheid te doen het.
    "Moet" 'n mens gedoop word ? Persoonlik dink ek nie so nie nee, nie met water nie in elk geval. Wat is die uitstorting van die Heilige Gees (as 'n verseling van die wedergeboorte) anders as 'n doop ?
    Dit is ook hoekom ek maar versigtig hier antwoord, dit is 'n baie moeilike aangeleentheid, ek sal bietjie moet gaan bid hieroor.

Quote Originally Posted by Pierre van Zyl View Post
    Thanx Phil, ek skuld jou 'n koffie
    My vraag is as volg:
    Is daar iets verkeerd met die doop van 'n kind ? Indien ek kyk na Handelinge 2-38
    Is die elemente van die vers:
    * Bekering
    * Vergewing van sondes
    * Ontvang
    * Gawe van die Heilige Gees.
    Indien ek dus van die beweegrede af beweeg dat 'n mens "groot gedoop" moet word, agv hierdie vers, maak dit die "klein doop" verkeerd ?
    Jy sien, die groot doop het sekere elemente, waarvan een BEKERING is. Nou 'n kind van 6 maande kan nie tot bekering kom nie, aangesien dit 'n werkwoord is, 'n aksie wat uitgevoer moet word.

Die verbondsleer, leer ons as ek reg kan onthou, die doop het die besnydenis vervang, dit is egter foutief, aangesien niks die besnydenis vervang het nie, maar die besnydenis het weggeval.

Indien ek egter die vertrekpunt gebruik dat die doop die besnydenis vervang het dit implikasies op die Verlossing, of sit ek ALWEER die pot mis. Dus plaas ek my kind onder die wet, indien ek hom haar laat doop op hierdie beginsel.

Asb kritiseer hierdie stellings van my, ek wil self graag uitsluitsel h.

Groetnis
    Pierre
    Hi Pierre,

Die hele Bybel het een belofte wat op hierdie stadium net 'n belofte is, ons kan dit deels ervaar in die vrede wat Jesus nagelaat het, maar niemand kan in sy of haar vlees die hemel sien of betree nie, tog glo ons dit, want God belowe dit.

So is daar vele beloftes... dit is juis hierdie beloftes wat maak dat ons weer en weer terugkom, na die Woord van die Here. Sonder beloftes maak die Bybel nie meer sin nie. Vir die gelowige Abraham, het God belowe...

Rom 4:13-17 Want die belofte dat hy erfgenaam van die wreld sou wees, het Abraham of sy nageslag nie deur die wet verkry nie, maar deur die geregtigheid van die geloof. (14) Want as hulle wat uit die wet is, erfgename is, dan het die geloof waardeloos geword en die belofte tot niet geraak. (15) Want die wet werk toorn; maar waar geen wet is nie, daar is ook geen oortreding nie. (16) Daarom is dit uit die geloof, sodat dit volgens genade kan wees en die belofte kan vasstaan vir die hele nageslag; nie alleen vir die wat uit die wet is nie, maar ook vir die wat uit die geloof van Abraham is, die vader van ons almal (17) soos geskrywe is: Ek het jou n vader van baie nasies gemaak voor die aangesig van God in wie hy geglo het, wat die dode lewend maak en die dinge wat nie bestaan nie, roep asof hulle bestaan.

Die klein doop pers, kan nie hierdie belofte bring nie, maar wel die geloof van die ouer. Die klein doop is slegs 'n teken van die ouer se geloof, dat God ook hulle eie nageslag sal red. Die Nuwe Testament is vol voorbeelde van een gelowige, wie se nageslag almal gered sou word, volgens die belofte. Inteendeel, Abraham het geglo dat God dit sou doen, hy het nooit aan God se belofte getwyfel nie, hoekom twyfel ouers dan vandag?

Rom 4:20-22 En hy het nie deur ongeloof aan die belofte van God getwyfel nie, maar hy is versterk deur die geloof en het aan God die eer gegee (21) en was ten volle oortuig dat Hy ook die mag het om te doen wat Hy beloof het. (22) Daarom is dit hom ook tot geregtigheid gereken.

Dit is Abraham tot geregtigheid gereken, omdat hy dit geglo het en Abraham het deur sy geloof, ook die deur ge-open vir ander se geloof na hom...

Rom 4:23-25 Maar dit is nie alleen om sy ontwil geskrywe dat dit hom toegereken is nie, (24) maar ook om ons ontwil aan wie dit toegereken sal word, ons wat glo in Hom wat Jesus, onse Here, uit die dode opgewek het, (25) wat oorgelewer is ter wille van ons misdade en opgewek is ter wille van ons regverdigmaking.

So kan elke ouer vandag ook die deur open, vir hulle eie kinders. Inteendeel, daar is geen beter vervoermiddel vir die geloof wat red, as juis dit wat God geskep het nie. God het 'n aardse huwelik geskep, om die hemelse te kan oopsluit. Die aardse is vir die vleeslike aanwas en die hemelse is vir die geestelike aanwas en alles kom deur die huwelik, die kragtigste vervoermiddel tot die geloof bekend. Die hele Bybel handel oor beloftes en voorskrifte wat op die huwelik gesentreer is. Die huwelik word ook in die Nuwe Testament as 'n klein kerkie of klein gemeente voorgestel.

Efe 5:23-33 Want die man is die hoof van die vrou, soos Christus ook Hoof is van die gemeente; en Hy is die Verlosser van die liggaam. (24) Maar soos die gemeente aan Christus onderdanig is, so moet die vroue dit ook in alles aan hul eie mans wees. (25) Manne, julle moet jul eie vroue liefh, soos Christus ook die gemeente liefgehad en Homself daarvoor oorgegee het (26) om dit te heilig, nadat Hy dit gereinig het met die waterbad deur die woord, (27) sodat Hy die gemeente voor Hom kon stel, verheerlik, sonder vlek of rimpel of iets dergeliks; maar dat dit heilig en sonder gebrek sou wees. (28) So behoort die mans hulle eie vroue lief te h soos hul eie liggame. Wie sy eie vrou liefhet, het homself lief; (29) want niemand het ooit sy eie vlees gehaat nie, maar hy voed en koester dit, net soos die Here die gemeente. (30) Want ons is lede van sy liggaam, van sy vlees en van sy bene. (31) Daarom moet die man sy vader en sy moeder verlaat en sy vrou aankleef en hulle twee sal een vlees word. (32) Hierdie verborgenheid is groot, maar ek s dit met die oog op Christus en die gemeente. (33) In alle geval moet elkeen van julle ook afsonderlik sy eie vrou liefh net soos homself, en die vrou moet die man eerbiedig.

Die groot doop is soos ekself dit sien, die manier om hierdie beloftes deelagtig te raak, soos wat die besnydenis dit prakties gewys het in die Ou Testament. As jy buite Israel was, moes jy groot besny raak om Israel deelagtig te raak, daarna het jy deel gekry aan die verbonde en belofte, soos wat juis hier staan...

Efe 2:11-13 Daarom, onthou dat julle wat vroer heidene in die vlees was en onbesnedenes genoem word deur die sogenaamde besnydenis wat in die vlees met hande verrig word, (12) dat julle in di tyd sonder Christus was, vervreemd van die burgerskap van Israel en vreemdelinge ten aansien van die verbonde van die belofte, sonder hoop en sonder God in die wreld. (13) Maar nou in Christus Jesus het julle wat vroer ver was, naby gekom deur die bloed van Christus.

Dit is die bloed van Christus wat ons naby bring, nie die doop nie. Deur die bloed van Christus kon Paulus redeneer dat hy in niks anders kan roem nie, behalwe die kruis...

Gal 6:12-18 Almal wat n mooi vertoning in die vlees wil maak, di dwing julle om julle te laat besny net om nie ter wille van die kruis van Christus vervolg te word nie. (13) Want ook hulle wat besny word, hou self nie die wet nie; maar hulle wil h dat julle besny moet word, sodat hulle in julle vlees kan roem. (14) Maar wat my betref, mag ek nooit roem nie, behalwe in die kruis van onse Here Jesus Christus, deur wie die wreld vir my gekruisig is en ek vir die wreld. (15) Want in Christus Jesus het ng die besnydenis ng die onbesnedenheid enige krag, maar n nuwe skepsel. (16) En mag daar vrede en barmhartigheid wees oor almal wat sal wandel volgens hierdie rel, en oor die Israel van God! (17) Verder moet niemand my moeite aandoen nie, want ek dra die littekens van die Here Jesus in my liggaam. (18) Die genade van onse Here Jesus Christus sy met julle gees, broeders! Amen.

Mense wou in daardie tyd die kruis verydel, deur op werke en wette te fokus. Jy moes besny word om geregverdig te word....

Mens moet miskien nie plasings te lank maak nie, daarom stop ek eers hier, want ook die sagteware laat net 'n sekere lengte toe in plasings wat gemaak word.
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks