cure-real
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 56

Thread: Getuienis: Groot klein wonderwerkie - getuienis van 'n Autie mamma

Blog Entries
    1
    Ons het hierdie week goeie nuus gekry.......

Die skool terapuete span wil Rohan herevalueer ........ en oorweeg om hom volgende jaar in die akademiese baan te sit...... met die hoop dat hy later na 'n gewone skool kan oorgaan....... !!

Sy intellegensie is gans te hoog vir die klas waar hy nou is !....... hulle werk nou grotendeels aan sy kommunikasie.... hy doen ook so goed op die rekenaar dat hulle nou dit inspan met die spraak terapie.....

Hy het meer as 6 maande laas 'n fit gehad en is nie meer op enige medikasie nie.......

Ons Vader is Grooter as enige diagnose !...... dit wat die wereld as onoorkombaar bestempel, kan in Christus meer as oorwin word !.......

dankie vir julle gebede....

groetnis
    m

Ek juig saam met jou Mari. God is groot en almalgtig. Psalm 69 spesiaal net vir jou :

Ek wil die Naam van God prys met 'n lied en Hom groot maak met danksegging; en dit sal die HERE welgevalliger wees as beeste, as stiere wat horings en gesplitste kloue het.
    As die ootmoediges dit sien, sal hulle bly wees; julle wat na God soek, laat julle hart lewe!
    Want die HERE luister na die behoeftiges en verag sy gevangenes nie.
    Laat hemel en aarde Hom prys, die see en alles wat daarin roer.

Halleluja.....AMEN!

aan Mari

Ai Mari, Ek sit met trane in my o wanneer ek na die foto van Rohan en jou getuienis sit en kyk. God gee spesiale kinders vir spesiale mamma's en jy is een van hulle. Dankie dat jy so positief is hieroor. Mag jy 'n blessing vir jou gesin en andere wees.

Vannaand gee ek sommer my kinders ;'n ekstra drukkie. Dankie vir jou getuienis

Welkom by ons rosie1... en ja, Mari se getuienis is 'n inspirasie soos min!
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by rosie1 View Post
    Ai Mari, Ek sit met trane in my o wanneer ek na die foto van Rohan en jou getuienis sit en kyk. God gee spesiale kinders vir spesiale mamma's en jy is een van hulle. Dankie dat jy so positief is hieroor. Mag jy 'n blessing vir jou gesin en andere wees.

Vannaand gee ek sommer my kinders ;'n ekstra drukkie. Dankie vir jou getuienis

dankie Rosie...... ons is nou weer 'n moeilike tydjie deur met 'n getrekery - en autistiese kinders vind verandering nie so maklik so die res van ons nie...... maar die wa is deur die drif en dit gaan weer goed...... .......ondanks die omslommernis, het kleinman nie een keer tekens van fits of so iets getoon nie ( net so bietjie moeilik met 'n wil van sy eie met die inpak en uitpak )........

.... ek kan getuig dat die Here se genade weereens oorloop - dis nou al meer as 'n jaar sonder enige chemiese medikasie en hy begin in Januarie volgende jaar die akademiese baan saam met ander graad 1's - lees en doen al klaar somme dat die biesies bewe..... so saam met die lesery het sy woordekat ook sommer spronge vooruit gegee en sy spraak raak al duideliker.......

saam met die stryd kom altyd die genade

groetnis
    m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Quote Originally Posted by mari View Post
    .... ek kan getuig dat die Here se genade weereens oorloop - dis nou al meer as 'n jaar sonder enige chemiese medikasie en hy begin in Januarie volgende jaar die akademiese baan saam met ander graad 1's - lees en doen al klaar somme dat die biesies bewe..... so saam met die lesery het sy woordekat ook sommer spronge vooruit gegee en sy spraak raak al duideliker.......
    Prys die Here vir herstel!!!
    Dis vir my so lekker om so na die tyd by te kom by die getuienis.
    Die ma spreek NET lewe , leef die geloof en wat gebeur...wonderwerk op wonderwerk en wat kom, nog meer wonderwerke met sulke geloof aan ma se kant is Rohan verseker geroep tot grooot dinge dankie Mari dat jy dit met ons deel.

ns: rosie1, ons kan seker maar nog 'n bietjie huil (van opgewondenheid)!!!
    Joh 8:36 "Eers as die Seun julle vry maak, sal julle werklik vry wees."
    John 8:36 "So if the Son sets you free, you will be free indeed"

Blog Entries
    1
    "n gebedsversoekie aan die wat in hierdie draad belang getoon het...

Rohan se juffrou is hospitaal toe vir toetse na redelik erenstige simptome...... ( sy mis vanaand se prysuitdeling ) .... staan a.s.b. saam met ons in gebed dat dinge goed sal afloop......

"Juf-Ag " is 'n besondere vrou met 'n missie om hierdie kindertjies te help om hulle potensiaal te bereik..... sy het saam baklei vir die aparte klassie vir autistiese kinders by ons skool en doen self die rondsoek om op hoogte te bly met vordering in autisme navorsing en dra 'n aktiewe deel by in studies....... sy het 'n hart vir "gestremde" kinders wie sy slegs as "anders" sien en alles behalwe minder mens........ die resultate van haar hantering van die klassie is sover ver bo verwagting - een outjie sou kwansuis glad nie kon praat nie en babbel deesdae met 'n borrelstemmetjie wat baie belofte toon....... one eie Rohan het sommer graad 1 werk in 6 maande afgedraf onder haar vlerk en begin volgende jaar graad 2 ! ............

.... sy bring rustigheid in die harte van verwarde ouers met hierdie kinders want sy het self so 'n dogter grootgemaak.............sy ken die werklikheid van geloof in aksie en verby menslike diagnoses kyk na God se beloftes............bid a.s.b.saam met ons vir rustigheid en spoedige herstel.........

groete
    m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Blog Entries
    1
    Simptome van kinders met Outisme sluit in :
    sensitiviteit vir harde geluide
    koordinasie probleme ( hand-oog, hand-voet, ruimtelike orientasie )
    balans probleme - "motion" sensitivity
    Onvermoee om die omgewing te evalueer....
    ...ens.... ENS....

MAAR kyk wat van kleinman aan !

Quote Originally Posted by protea View Post
    Ek loof die Here dat Hy vir Rohan n mamma gegee het met n passie vir en kennis van kinders sodat sy hom kan grootmaak tot eer van God. Geniet hom! Hulle raak so vinnig groot!
    Dit is wonderlik dat jy so toegewyd aan jou liefling kind is. En ek is seker jy verruil hom vir niks in die wereld nie.

Baie sterkte vir jou pad vorentoe.

Quote Originally Posted by mari View Post
    "n gebedsversoekie aan die wat in hierdie draad belang getoon het...

Rohan se juffrou is hospitaal toe vir toetse na redelik erenstige simptome...... ( sy mis vanaand se prysuitdeling ) .... staan a.s.b. saam met ons in gebed dat dinge goed sal afloop......

"Juf-Ag " is 'n besondere vrou met 'n missie om hierdie kindertjies te help om hulle potensiaal te bereik..... sy het saam baklei vir die aparte klassie vir autistiese kinders by ons skool en doen self die rondsoek om op hoogte te bly met vordering in autisme navorsing en dra 'n aktiewe deel by in studies....... sy het 'n hart vir "gestremde" kinders wie sy slegs as "anders" sien en alles behalwe minder mens........ die resultate van haar hantering van die klassie is sover ver bo verwagting - een outjie sou kwansuis glad nie kon praat nie en babbel deesdae met 'n borrelstemmetjie wat baie belofte toon....... one eie Rohan het sommer graad 1 werk in 6 maande afgedraf onder haar vlerk en begin volgende jaar graad 2 ! ............

.... sy bring rustigheid in die harte van verwarde ouers met hierdie kinders want sy het self so 'n dogter grootgemaak.............sy ken die werklikheid van geloof in aksie en verby menslike diagnoses kyk na God se beloftes............bid a.s.b.saam met ons vir rustigheid en spoedige herstel.........

groete
    m
    Hoe gaan dit nou met juffrou??

Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by Likkedilla View Post
    Hoe gaan dit nou met juffrou??

... die toetse wys toe dis darem nie so erenstig soos dit gelyk het nie...... die Heer se genade is groter as ou jims se banmaakstories !.....

.... 'n klein operasie het meeste van die simptome verlig en sy moet nou haar dieet en stressvlakke baie goed dophou ...... juf A' is vinnig oppad na volkome herstel....

dankie vir die wat saam gebid het....

groetnis
    m

*bump*...................
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Blog Entries
    1
    ..... die draad het weggeraak - gehijack deur een van die amerikaners, maar ons fundie het dit weer teruggekry..... Dankie baas Ferdi .... jy's 'n ingeltjie !

update ...

dit was alweer prysuitdeling en boeta het sommer 4 sertifikate gekry .... rekenaar, leierskap en vordering met lees en wiskunde ... hy is binne 10 maande verby graad 1 lees en somer al deur gr 2 wiskunde .....

.... elke dag is genade
    m

Dankie vir die goeie nuus Mari !
    Ek is altyd dankbaar as jy vir ons terugvoer gee, ons kom nou al so 'n lang pad saam met jou en boetman dat dit vir my kompleet voel asof ek nuus oor 'n familielid kry.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)