Die doel en aard van die Bybelskool
Hierdie nuwe forum-afdeling het ontstaan vanuit gesprekke tussen my (Philip du Toit), Ferdi Alberts (CFJ) en Anton Van Straaten (Antonvs). Daar het 'n behoefte ontstaan na 'n aanlyn bybelskool waarin gebruikers basiese eksegetiese en teologiese vaardighede kan bekom, asook om 'n basiese kennis van die grondtale waarin die Bybel geskryf is, op te doen. Ek en Anton is die modereerders van die forum.
Die doel en aard van hierdie subforum:
1. Die bedoeling is om kort kursusse of lesings aan te bied wat die gebruiker in staat sal stel om 'n basiese teologiese kennis op te doen en hom / haar die vaardigheid sal gee om self by antwoorde in die Bybel uit te kom, deur middel van metodes van eksegese en interpretasie van die Bybel.
2. Die subforum is dus nie bedoel as debatsforum of forum waar ons ons standpunte teenoor mekaar gaan afspeel nie. Daar is genoeg ander subforums daarvoor.
3. Hier is wel ruimte om verskillende interpretasies aan die orde te stel, maar dit gaan op 'n objektiewe manier aangebied word. Die doel is die verskaffing van informasie en / of metodes van interpretasie.
4. Hier is ook geleendheid vir vrae wat ons so objektief as moontlik wil probeer beantwoord. Die oomblik wanneer die onderwerpe meer in die rigting van diskussie beweeg, sal dit verskuif word na die toepaslike subforums.
5. Vir die begin gaan ek en Anton ons eie onderwerpe inlei en hanteer (met wedersydse insette). Ons sal sien hoe dit ontwikkel en die styl moontlik dienooreenkomstig aanpas.
6. Ons sal ook 'n tipe gradering plaas op die lesings (basies, gevorderd, tegnies). Die leser kan dan self kies hoe diep hy / sy wil delf.
Enige voorstelle sal waardeer word.
Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."
Bookmarks