Originally Posted by
Tonton
Die eerste keer wat jy enige iets doen is 'n hoendervleis-geleentheid, en ons moenie die euforia wat jy dan beleef het verwar met die gevoel wanneer die Gees in jou en deur jou werk nie.
Ek het gevoel ek kon drie agteroor-salto's doen toe ek die eerste keer besef ek het die Here se stem gehoor, maar later was dit heel normaal. Nie dat die nie wonderlik is om bevestiging te kry nie, maar dit word "normaal".
My opinie is dat dit onbybels is vir mense om "aan te bied" om die Gees te laat "voel" werk, en stem met Fila saam:
Die een wat sê dat niks verkeerd was dat jy nie geval het nie was korrek, maar ongelukkig doen hy/sy dit vanuit die veronderstelling dat die vallery van vroeër wel die Gees was wat werk, daarom dat jy "gefaal" het om daardie "werking" te kon voel - dus - jy voel 'n "failure".
Daar is voorbeelde waas mense geval het in die teenwoordigheid van die Here, maar dit gebeur spontaan, en nie deur mense-intervensie nie. My advies is: bly weg van sulke praktyke, mense kry seer en word mislei.
Anton
Bookmarks