Your Advert here
cure-real
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 48

Thread: Hoe beleef jy die teenwoordigheid van die Heilige Gees?

Quote Originally Posted by Tonton View Post
    Mens moet verantwoordelik wees wanneer jy getuig, en daarom moet ons gedurig die Woord lees, en aan die voete sit van mense wat die gawe het om die Woord te ontleed (dikwels pastore / predikante). Dit is reg dat ons met God moet praat oor mense, en andersom. Vra vir die Here om te beskik dat jy binne jou vermoëns die geleentheid kry om te getuig, die evangelie te verkondig. Die Heilige Gees sal jou herinner aan die regte skrif (wat jy gelees het). Hy sal jou bystaan. Ons is immers bloot Sy hande en voete, en al wat Hy nodig het is bereidwilligheid en gehoorsaamheid.

Hand 2:38 En Petrus sê vir hulle: Bekeer julle, en laat elkeen van julle gedoop word in die Naam van Jesus Christus tot vergewing van sondes, en julle sal die gawe van die Heilige Gees ontvang.

Die GAWE hier is nie die GAWES nie. Die is die Gees self.

Anton
    Hi Anton,Marinda,

Baie goed verduidelik, wil net miskien bylas, dat die Gees gawes sal gee soos nodig en ook wanneer nodig volgens die Gees se wil ( die Here weet wat ons wanneer nodig het ) en om Gees te kry...?

Luk 11:13
    As julle dan wat sleg is, weet om goeie gawes aan julle kinders te gee, hoeveel te meer sal die hemelse Vader die Heilige Gees gee aan die wat Hom bid? Ons Here gee net wat goed is vir ons

Dan die mense wat die Woord kan ontleed toets wat hulle se teen Woord in gebed.... kyk maar na Roelof se draad en die mallighede wat sommige teoloe kwytraak ... vra die Gees vir leiding en as jy nie daai vrede wat net van God af kom kry met die ontleding nie, bid en soek 2de opinie ( hier is baie mense hier wat die Woord baie goed ken , mens leer baie lekker hierso ook , maar toets almal hierso ook maar , ons is almal maar net mense )
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Quote Originally Posted by Willem View Post

...wil net miskien bylas, dat die Gees gawes sal gee soos nodig en ook wanneer nodig volgens die Gees se wil ( die Here weet wat ons wanneer nodig het ) en om Gees te kry...?
    Jy is reg.

Kyk hier (1 Kor 12):
    :7 Maar aan elkeen word die openbaring van die Gees gegee met die oog op wat nuttig is.
    :8 Want aan die een word deur die Gees 'n woord van wysheid gegee, en aan die ander 'n woord van kennis vanweë dieselfde Gees;
    :9 aan 'n ander weer geloof deur dieselfde Gees, en aan 'n ander genadegawes van gesondmaking deur dieselfde Gees;
    :10 aan 'n ander werkinge van kragte, aan 'n ander profesie, aan 'n ander onderskeiding van die geeste, aan 'n ander allerhande tale, aan 'n ander uitleg van tale.
    :11 Maar al hierdie dinge werk een en dieselfde Gees wat aan elkeen afsonderlik uitdeel soos Hy wil.

Let op: "aan 'n ander" beteken juis dat sommiges iets kry en andere nie...

Luk 11:13 As julle dan wat sleg is, weet om goeie gawes aan julle kinders te gee, hoeveel te meer sal die hemelse Vader die Heilige Gees gee aan die wat Hom bid? Ons Here gee net wat goed is vir ons...
    Hierdie verwys natuurlik na die gawe van die Heilige Gees (nie gawes nie).

Ek onthou hoe gretig ek was (en steeds is) om vir my kinders geskenke te gee. Kon nie wag om hul verblyde gesiggies te sien en hul joy te deel nie. Onse Vader God verbly Hom in 'n groter mate om vir ons die Heilige Gees as geskenk te gee.

Dan die mense wat die Woord kan ontleed ... toets wat hulle se teen Woord in gebed....

... vra die Gees vir leiding en as jy nie daai vrede wat net van God af kom kry met die ontleding nie, ...

...bid en soek 2de opinie (hier is baie mense hier wat die Woord baie goed ken , mens leer baie lekker hierso ook , maar toets almal hierso ook maar, ons is almal maar net mense)...
    Baie waar - ons sien mekaar se woorde, maar nie die bagasie wat ons dalk saamsleep nie...

Groete,
    Anton
    השייך לאלוהים דרך ישו

Blog Entries
    4
    Quote Originally Posted by Tonton View Post
    Die eerste keer wat jy enige iets doen is 'n hoendervleis-geleentheid, en ons moenie die euforia wat jy dan beleef het verwar met die gevoel wanneer die Gees in jou en deur jou werk nie.

Ek het gevoel ek kon drie agteroor-salto's doen toe ek die eerste keer besef ek het die Here se stem gehoor, maar later was dit heel normaal. Nie dat die nie wonderlik is om bevestiging te kry nie, maar dit word "normaal".

My opinie is dat dit onbybels is vir mense om "aan te bied" om die Gees te laat "voel" werk, en stem met Fila saam:

Die een wat sê dat niks verkeerd was dat jy nie geval het nie was korrek, maar ongelukkig doen hy/sy dit vanuit die veronderstelling dat die vallery van vroeër wel die Gees was wat werk, daarom dat jy "gefaal" het om daardie "werking" te kon voel - dus - jy voel 'n "failure".

Daar is voorbeelde waas mense geval het in die teenwoordigheid van die Here, maar dit gebeur spontaan, en nie deur mense-intervensie nie. My advies is: bly weg van sulke praktyke, mense kry seer en word mislei.

Anton
    Anton slaan jy die spyker 100% op die kop. Dit is nie lekker om mense links en regs te sien van nie, en dan is jy die enigste persoon wat staan. Dit is 'n bewys dat satan enige manier ons laat twyfel.
    Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Francois,
    Die Heilige Gees is nie 'n party trick nie. Hoekom sal die Gees mense laat val op aandrang van ander mense ?
    Die Gees is wel, in die woorde van Christus, die Trooster (Joh 14) , en daar om ons toe te rus om ander na Christus te bring. (1 Kor 12)
    Ek dink dit is waar biae nuwe Christine soos ek 'n groot error ondergaan. Ons sien wat gebeur om ons, dan wil ons dit ook voel, maar as dit nie gebeur nie voel ons of ons iets verkeerd doen. Het dieselfde in die profese skool gesien wat ek deel van was. Daar is mense wat daar uitgestap het met meer twyfel in hulle as toe hulle daar ingestap het. GElukkig het ek die HG gesien werk met my deur talle visioene te kry wat ek met mense kon deel. (ek hoop net die mense kon die woord en visie gebruik het tot goed)
    Quote Originally Posted by protea View Post
    Net soos party kerke die 'spreek in tale' as n bevestiging beskou van doping met Heilige die Gees ,is die 'omval in die Gees' nie die bewys dat die Heilige Gees meer teenwoordig in een persoon sou wees as in n ander Christen waar dit nie manifesteer nie. My man en ek het nog NOOIT omgeval by van sulke eredienste nie en dit maak nie van ons minderwaardige Christenne nie. Ons aanbid EEN Christus en mens kry nie beter of slegter Christenne nie.
    Dankie Protea. Dit bevestig 'n elektroniese pos stukkie wat ek gekry het. Al wat my maak twyfel het is
    Act 2:4 En hulle is almal vervul met die Heilige Gees en het begin spreek in ander tale, soos die Gees aan hulle gegee het om uit te spreek.

Ek hoor dit talle maal op die radio en het al begin wonder of ek met die HG gedoop is of nie. Ek glo dat ek reeds met die HG gedoop is.

And 'n ander vraag wat ek julle wil vra is... Ek het die gawe van profese gehad voor ek met water gedoop is. Mense van my selgroep het dit al afgeskiet en gesê dit was my eie gedagtes gewees, maar ek glo dat ek met die HG gedoop was nog voor ek met water gedoop was

Quote Originally Posted by Francois Marais View Post
    ...Al wat my maak twyfel het is
    Act 2:4 En hulle is almal vervul met die Heilige Gees en het begin spreek in ander tale, soos die Gees aan hulle gegee het om uit te spreek.
    Francois,

Hierdie is tipies wat mense doen om 'n dwaalleer te "bewys". Hulle haal die Woord uit konteks aan. Lees nou die daaropvolgende 7 verse van Hand 2, dan sal jy sien dit was nie 'n onverstaanbare klomp geluide nie, maar mense is in hul eie taal aangespreek deur mense wat nie daardie tale magtig was nie. Dit was dus wel onbekend vir die spreker, maar bekend vir die hoorder. Die Heilige Gees het dit goedgedink om vir hierdie mense die gawe te gee om in die tale van die ander teenwoordiges te spreek - sodoende het die andere die wonderwerk gesien - omdat hulle geweet het die mense is nie hul tale magtig nie.

Dit is hoekom daar in 1 Kor 14:22 staan: Die tale is dus 'n teken nie vir die gelowiges nie, maar vir die ongelowiges; die profesie egter is nie vir die ongelowiges nie, maar vir die gelowiges.

Handelinge 2
    :4 En hulle is almal vervul met die Heilige Gees en het begin spreek in ander tale, soos die Gees aan hulle gegee het om uit te spreek.
    :5 En daar het in Jerusalem Jode gewoon, godsdienstige manne, uit elke nasie wat onder die hemel is.
    :6 En toe hierdie geluid kom, het die menigte saamgestroom en was in die war, want elkeen het gehoor hoe hulle in sy eie taal spreek;
    :7 en hulle was almal verbaas en verwonderd en sê vir mekaar: Is almal wat daar spreek, dan nie Galileërs nie?
    :8 En hoe hoor ons hulle, elkeen in ons eie taal waarin ons gebore is?

:9 Parthers en Meders en Elamiete en die inwoners van Mesopotámië, Judéa en Kappadócië, Pontus en Asië,
    :10 Frigië en Pamfílië, Egipte en die streke van Líbië by Ciréne, en Romeine wat hier vertoef, Jode en Jodegenote,
    :11 Kretense en Arabiere--ons hoor hulle in ons eie taal oor die groot dade van God spreek.

Daar is wel 'n ander vorm van 'n taal, soos uiteengesit in 1 Kor 14:
    :2 Want hy wat in 'n taal spreek, spreek nie tot mense nie, maar tot God; want niemand verstaan dit nie, maar deur die Gees spreek hy verborgenhede.
    :3 Maar hy wat profeteer, spreek tot die mense woorde van stigting en troos en bemoediging.
    :4 Hy wat in 'n taal spreek, stig homself; maar hy wat profeteer, stig die gemeente.

Hierdie taal is egter nie stigtend vir die gemeente nie, en is 'n verborge kommunikasie tussen die Gees en God. Hoewel Paulus dit toewens dat almal in tale praat (1 Kor 14:5), doen hy dit juis om die grootheid van profesie te wys - want dit is stigtend vir die gemeente.

Ek hoor dit talle maal op die radio en het al begin wonder of ek met die HG gedoop is of nie. Ek glo dat ek reeds met die HG gedoop is.
    Mense wat Hand 2:4 gebruik om te "bewys" dat 'n vreemde taal bewys jy is gedoop met die Heilige Gees, het dit mis. As jy wel skielik die Woord kan verkondig in 'n vreemde taal, en dit vir ongelowiges dien as 'n wonderwerk, bewys dit wel die teenwoordigheid van die Heilige Gees, maar die afwesigheid van so 'n taal bewys nie die afwesigheid van die Heilige Gees nie.

Dit is hoekom daar in 1 Kor 12 geskrywe staan:
    :7 Maar aan elkeen word die openbaring van die Gees gegee met die oog op wat nuttig is.
    :8 Want aan die een word deur die Gees 'n woord van wysheid gegee, en aan die ander 'n woord van kennis vanweë dieselfde Gees;
    :9 aan 'n ander weer geloof deur dieselfde Gees, en aan 'n ander genadegawes van gesondmaking deur dieselfde Gees;
    :10 aan 'n ander werkinge van kragte, aan 'n ander profesie, aan 'n ander onderskeiding van die geeste, aan 'n ander allerhande tale, aan 'n ander uitleg van tale.
    :11 Maar al hierdie dinge werk een en dieselfde Gees wat aan elkeen afsonderlik uitdeel soos Hy wil.

Let op al die kere wat "ander" gebruik word - dit is 'n diversiteit van gawes, en almal kry nie dieselfde nie.

And 'n ander vraag wat ek julle wil vra is... Ek het die gawe van profese gehad voor ek met water gedoop is. Mense van my selgroep het dit al afgeskiet en gesê dit was my eie gedagtes gewees, maar ek glo dat ek met die HG gedoop was nog voor ek met water gedoop was
    Mense moet versigtig wees wat hulle "afskiet". Ek het dit al voorheen ook (op die draad oor TB Joshua http://bibleforums.org/showpost.php?...0&postcount=52 ) gesê. Indien jy wel so 'n Gawe het, sal dit van die Here wees, en daarom mag iemand se ontkenning daarvan belastering van die Heilige Gees beteken.

Ek is nie bewus van enige voorwaarde dat jy eers met water gedoop moes word voordat jy met die Heilige Gees gedoop is nie. Sover ek weet volg die doping met die Heilige Gees op jou aanvaarding van Jesus as saligmaker. Jou waterdoop is nie reddend nie, maar 'n stap van gehoorsaamheid.

Anton
    השייך לאלוהים דרך ישו

Daar is mense wat daar uitgestap het met meer twyfel in hulle as toe hulle daar ingestap het.

Dit moet al klaar rooi ligte laat afgaan !

Elke mens kry met wedergeboorte 'n maat van die Heilige Gees en dit manifesteer nie altyd dieselfde nie. Jesus is die enigste persoon op hierdie aarde wat die Gees sonder mate gekry het. Ek dink nie ons gewone sterflinge sal dit kan hanteer nie.
    Last edited by Henry; Jun 30th 2009 at 07:07 PM.
    Even their women did change the natural use into that which is against nature and likewise also the men, leaving the natural use of the woman, burned in their lust one toward another; men with men and God saw that it was good. Then said Jesus, Go, and do thou likewise.

Quote Originally Posted by Henry View Post
    Elke mens kry 'n maat van die Heilige Gees en dit manifesteer nie altyd dieselfde nie. Jesus is die enigste persoon op hierdie aarde wat die Gees sonder mate gekry het. Ek dink nie ons gewone sterflinge sal dit kan hanteer nie.
    Hi daar Henry...

Kan jy vir my asseblief in 'n bietjie meer detail verduidelik wat jy bedoel met "'n maat van die Heilge Gees ontvang"? Die Heilige Gees is 'n Persoon en inwonend in elke kind van God. Ek verstaan nie hoe mens net 'n gedeelte (as ek jou reg verstaan) van 'n Persoon kan ontvang nie. Jy het of die Heilge Gees in Sy volheid, of glad nie.

Quote Originally Posted by Lanie View Post
    Hi daar Henry...

Kan jy vir my asseblief in 'n bietjie meer detail verduidelik wat jy bedoel met "'n maat van die Heilge Gees ontvang"? Die Heilige Gees is 'n Persoon en inwonend in elke kind van God. Ek verstaan nie hoe mens net 'n gedeelte (as ek jou reg verstaan) van 'n Persoon kan ontvang nie. Jy het of die Heilge Gees in Sy volheid, of glad nie.
    Lanie, in Joh 3:34 lees ons daarvan. Want Hy wat God gestuur het, spreek die woorde van God; want God gee Hom die Gees nie met mate nie. 'n Heiden of 'n paswedergebore Christen sal die volheid van God se Gees nie kan hanteer nie. Hulle sal dood neerslaan!!! Selfs ouens wat al lank op die pad is sal moeilikheid hê, want baie van ons beskou wedergeboorte as die alfa en die omega van die Christelike lewe, maar dis maar net die alfa. Dis waarom mens moet groei en meer en meer heilig moet lewe voor God.

As Jesus die Heilige Gees sonder maat (without measure in Ingels) gekry het, moet dit beteken dat daar verskillende mate is en dat party mense 'n mindere maat en ander weer 'n meerdere maat, maar nie die volheid nie, kry ens. Dis een van daai geheimenisse wat ek nie verstaan nie, maar dit staan in die Bybel en daarom glo ek dit.

Nog iets waar ons met, net 'n mate van, te doen kry, is met geloof. Rom 12:3 sê, Want deur die genade wat aan my gegee is, sê ek vir elkeen wat onder julle is, dat hy nie van homself meer moet dink as wat ‘n mens behoort te dink nie; maar dat hy daaraan moet dink om besadig te wees na die maat van geloof (Ingels measure of faith) soos God dit aan elkeen toebedeel het. Elkeen van ons het met ons wedergeboorte 'n maat van geloof gekry. Wat doen ons daarmee?

Dan kry mens klein geloof*, groot geloof**, ens. en dis iets wat kan toeneem (groei). 2Th 1:3 Ons moet God altyd oor julle dank, broeders, soos dit billik is, omdat julle geloof grootliks toeneem (Ingels groweth exceedingly) en die wederkerige liefde van elkeen van julle almal groter word.

Wat moet mens doen om 'n groter maat te kry of eerder om daardie maat wat jy wel gekry het te laat toeneem?

Ek weet dit klink weird, maar dit staan in die Bybel.

* Die disipels was byvoorbeeld op 'n stadium kleingelowig. Mat 8:26 En Hy sê vir hulle: Waarom is julle bang, kleingelowiges? Toe staan Hy op en bestraf die winde en die see, en daar het ‘n groot stilte gekom.
    ** Die hoofman oor 100 het bv 'n groot geloof gehad. Mat 8:10 Toe Jesus dit hoor, het Hy Hom verwonder en aan sy volgelinge gesê: Voorwaar Ek sê vir julle, selfs in Israel het Ek so ‘n groot geloof nie gevind nie.
    ** So ook die Kananese vrou. Mat 15:28 Toe antwoord Jesus en sê vir haar: o Vrou, groot is jou geloof; laat dit vir jou wees soos jy wil hê. En haar dogter het gesond geword van daardie uur af.

Edit: Ek het gou weer gaan kyk of ek voorbeelde in die Bybel kry en die eerste een wat ek op afgekom het is die geval van Elisa. Hy het 'n dubbele deel van die Gees wat Elia gehad het gevra en ontvang. Interessant dat hy presies dubbel soveel wonderwerke - deur die Gees natuurlik - gedoen het as Elia. Ek het nie die presiese detail nie, maar ek sal bietjie gaan soek.
    Last edited by Henry; Jul 1st 2009 at 04:10 PM.
    Even their women did change the natural use into that which is against nature and likewise also the men, leaving the natural use of the woman, burned in their lust one toward another; men with men and God saw that it was good. Then said Jesus, Go, and do thou likewise.

Elke mens kry met wedergeboorte 'n maat van die Heilige Gees en dit manifesteer nie altyd dieselfde nie. Jesus is die enigste persoon op hierdie aarde wat die Gees sonder mate gekry het. Ek dink nie ons gewone sterflinge sal dit kan hanteer nie.
    Amen!

...Ek het gou weer gaan kyk of ek voorbeelde in die Bybel kry en die eerste een wat ek op afgekom het is die geval van Elisa. Hy het 'n dubbele deel van die Gees wat Elia gehad het gevra en ontvang. Interessant dat hy presies dubbel soveel wonderwerke - deur die Gees natuurlik - gedoen het as Elia. Ek het nie die presiese detail nie, maar ek sal bietjie gaan soek.
    WOW, dit is interresant. Is dit nie wonderlik hoe die Woord sy eie geloofwaardigheid illustreer nie?

Anton
    השייך לאלוהים דרך ישו

Ek het nie die presiese detail nie, maar ek sal bietjie gaan soek.
    Google ies maai vrend.

Miracles in the Career of Elijah:
    1) Causing the rain the cease for 3 1/2 years (1Ki 17:1)
    2) Being fed by the ravens (1Ki 17:4)
    3) Miracle of the barrel of meal and cruse of oil (1Ki 17:14)
    4) Resurrection of the widow's son (1Ki 17:22)
    5) Calling of fire from heaven on the altar (1Ki 18:38)
    6) Causing it to rain (1Ki 18:45)
    7) Prophecy that Ahab's sons would all be destroyed (1Ki 21:22)
    8) Prophecy that Jezebel would be eaten by dogs (1Ki 21:23)
    9) Prophecy that Ahaziah would die of his illness (2Ki 1:4)
    10) Calling fire from heaven upon the first 50 soldiers (2Ki 2:10)
    11) Calling fire from heaven upon the second 50 soldiers (2Ki 2:12)
    12) Parting of the Jordan (2Ki 2:8)
    13) Prophecy that Elisha should have a double portion of his spirit (2Ki 2:10)
    14) Being caught up to heaven in a whirlwind (2Ki 2:11)

Miracles in the Career of Elisha:
    1) Parting of the Jordan (2Ki 2:14)
    2) Healing of the waters (2Ki 2:21)
    3) Curse of the she bears (2Ki 2:24)
    4) Filling of the valley with water (2Ki 3:17)
    5) Deception of the Moabites with the valley of blood (2Ki 3:22)
    6) Miracle of the vessels of oil (2Ki 4:4)
    7) Prophecy that the Shunammite woman would have a son (2Ki 4:16)
    8) Resurrection of the Shunammite's son (2Ki 4:34)
    9) Healing of the gourds (2Ki 4:41)
    10) Miracle of the bread (2Ki 4:43)
    11) Healing of Naaman (2Ki 5:14)
    12) Perception of Gehazi's transgression (2Ki 5:26)
    13) Cursing Gehazi with leprosy (2Ki 5:27)
    14) Floating of the axe head (2Ki 6:6)
    15) Prophecy of the Syrian battle plans (2Ki 6:9)
    16) Vision of the chariots (2Ki 6:17)
    17) Smiting the Syrian army with blindness (2Ki 6:18)
    18) Restoring the sight of the Syrian army (2Ki 6:20)
    19) Prophecy of the end of the great famine (2Ki 7:1)
    20) Prophecy that the scoffing nobleman would see, but not partake of, the abundance (2Ki 7:2)
    21) Deception of the Syrians with the sound of chariots (2Ki 7:6)
    22) Prophecy of the seven-year famine (2Ki 8:1)
    23) Prophecy of Benhadad's untimely death (2Ki 8:10)
    24) Prophecy of Hazael's cruelty to Israel (2Ki 8:12)
    25) Prophecy that Jehu would smite the house of Ahab (2Ki 9:7)
    26) Prophecy that Joash would smite the Syrians at Aphek (2Ki 13:17)
    27) Prophecy that Joash would smite Syria thrice but not consume it (2Ki 13:19)
    28) Resurrection of the man touched by his bones (2Ki 13:21)

Man dis interresant en lekker die ' alles wat mens so leer...

Lees ook toe mos, nee nou jok ek luister toe mos na handelinge, (julle moet die mp3 bybel in afr kry , so R180? by Cum boeke en sonder vers 1 vers 2 ens maak dit skielik nuwe goed oop.. )

Act 8:12 Maar toe hulle Filippus geglo het, wat die evangelie aangaande die koninkryk van God en die Naam van Jesus Christus verkondig het, is hulle gedoop, manne sowel as vroue.
    Act 8:13 En Simon het ook self gelowig geword, en nadat hy gedoop was, gedurig by Filippus gebly; en hy was verbaas toe hy die tekens en groot kragte sien gebeur.
    Act 8:14 En toe die apostels in Jerusalem hoor dat Samaría die woord van God aangeneem het, het hulle Petrus en Johannes na hulle gestuur.
    Act 8:15 Húlle het afgekom en vir hulle gebid, dat hulle die Heilige Gees mag ontvang,
    Act 8:16 want Hy het toe nog op niemand van hulle geval nie, maar hulle was net gedoop in die Naam van die Here Jesus.
    Act 8:17 Hulle het hul toe die hande opgelê, en hulle het die Heilige Gees ontvang.

So geglo, gedoop , maar nog nie die Gees ontvang nie.....
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Act 8:12 Maar toe hulle Filippus geglo het, wat die evangelie aangaande die koninkryk van God en die Naam van Jesus Christus verkondig het, is hulle gedoop, manne sowel as vroue.
    Act 8:13 En Simon het ook self gelowig geword, en nadat hy gedoop was, gedurig by Filippus gebly; en hy was verbaas toe hy die tekens en groot kragte sien gebeur.
    Act 8:14 En toe die apostels in Jerusalem hoor dat Samaría die woord van God aangeneem het, het hulle Petrus en Johannes na hulle gestuur.
    Act 8:15 Húlle het afgekom en vir hulle gebid, dat hulle die Heilige Gees mag ontvang,
    Act 8:16 want Hy het toe nog op niemand van hulle geval nie, maar hulle was net gedoop in die Naam van die Here Jesus.
    Act 8:17 Hulle het hul toe die hande opgelê, en hulle het die Heilige Gees ontvang.

So geglo, gedoop , maar nog nie die Gees ontvang nie.....
    Broer, Jy is seker nog besig met Handelinge, want jy is nog nie by Hoofstuk 19 nie.

(Act 19:1) En terwyl Apollos in Korinthe was, het Paulus die boonste landstreke deurgereis en in Éfese gekom; en daar het hy sommige dissipels gevind

(Act 19:2) en hulle gevra: Het julle die Heilige Gees ontvang toe julle gelowig geword het? En hulle antwoord hom: Ons het nie eens gehoor dat daar ‘n Heilige Gees is nie.

(Act 19:3) En hy vra hulle: Met watter doop is julle dan gedoop? En hulle antwoord: Met die doop van Johannes.

(Act 19:4) Daarop sê Paulus: Johannes het met die doop van bekering gedoop en aan die volk gesê dat hulle moes glo in die Een wat ná hom kom, dit is in Christus Jesus.

(Act 19:5) En toe hulle dit hoor, is hulle gedoop in die Naam van die Here Jesus.

(Act 19:6) En Paulus het hulle die hande opgelê, en die Heilige Gees het op hulle gekom, en hulle het met tale gespreek en geprofeteer.

Lanie, waar is jy???!!!

(Num 11:14) Ek alleen kan hierdie hele volk nie dra nie, want dit is vir my te swaar.

(Num 11:15) En as U so met my wil handel, slaan my dan maar liewer dood as ek genade in u oë gevind het, en laat ek my ongeluk nie aansien nie.

(Num 11:16) Toe sê die HERE aan Moses: Bring vir My sewentig manne uit die oudstes van Israel bymekaar, van wie jy weet dat hulle oudstes van die volk en sy opsigters is, en bring hulle by die tent van samekoms, dat hulle daar by jou kan staan.

(Num 11:17) Dan sal Ek neerdaal en daar met jou spreek; en van die Gees wat op jou is, sal Ek afsonder en op hulle lê; en hulle sal jou help om die las van die volk te dra, sodat jy dit nie alleen hoef te dra nie.

Hoe dieper mens gaan soek, op hoe meer gevalle kom jy af.

Ek handhaaf 'n lae profiel.

Quote Originally Posted by Lanie View Post
    Ek handhaaf 'n lae profiel.
    Nee man, jy moenie. Ek mis jou.
    Last edited by Henry; Jul 4th 2009 at 09:58 AM.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks