Your Advert here
cure-real

View Poll Results: Is rook verkeerd ?

Voters
26. You may not vote on this poll
  • Ja

22 84.62%
  • Nee

2 7.69%
  • Ek is nie seker nie

2 7.69%
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 50

Thread: Is rook verkeerd ?

Net raad oor vas (want jy noem om dalk te vas). Mens kan nie sommar net in 'n vas inspring nie. Want jou liggaam stel al die opgehoopte gifstowwe dan vry. Mens kan baie erge hoofpyne kry of baie siek raak as jy dit nie reg doen nie.

Jy moet:

1) fisies gesond wees
    2) jy moet af van kaffiëne wees vir ten minste 2-3 dae voor jy begin vas. Nog beter as jy heeltemal af van kaffiëne is 'n week voor jy begin vas.
    3) jy moet van enige verslawende middel af wees voordat jy begin vas - 'n week of wat voor dit. Om te rook tydens vas is nie 'n goeie idee nie. Hou betyds op rook voordat jy begin vas (verkieslik 'n week).
    4) jy moet verkieslik ook jou etes afskaal en probeer om baie gesond te eet voordat jy begin vas: 5 klein porsies op 'n dag. Moet ook nie te veel vleis eet voordat jy begin vas nie. Sny vleis verkieslik uit twee dae voordat jy begin vas. Konsentreer op veselryke kos (vrugte en groente). Dinge soos pasta is goed om bietjie stamina te gee voordat jy begin vas.
    5) Die oomblik as jy begin vas moet jy nie werk doen nie. Oor 'n naweek of vakansie is die beste. Jou liggaam moet dan rus, want hy het al sy reserwe energie dan nodig. Jy moet spaarsamig wees met jou eie energie en ook genoeg slaap.
    6) Volgens die Bybel gaan vas altyd saam met gebed. Die doel van vas is om by die Here uit te kom en sy stem te hoor. Dit is nie 'n "hunger strike" nie.
    7) Neem genoeg vloeistof in as jy vas. Jy kan 'n suiwer water-vas doen. Hoe skoner die water, hoe beter. Kraanwater is nie altyd ideaal nie. Sommige mense drink onversoete, natuurlike sap ook tydens vas, of rooibostee. Beslis net nie koffie of drankies met kaffiëne in nie.
    8) As jy jou vas breek moet jy dit geleidelik doen. Moenie te veel eet as jy jou vas breek nie. Vermy vleis aan die begin. Begin met groente en vrugte. Vrugte smaak op hulle lekkerste as jy 'n vas breek.
    Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Blog Entries
    3
    Hi Phillip,
    Baie dankie vir hierdie!

Baie dankie, Philip. Dis nou regtig ietsie wat ek gaan uitdruk en hou.

Quote Originally Posted by Philip dT View Post
    5) Die oomblik as jy begin vas moet jy nie werk doen nie. Oor 'n naweek of vakansie is die beste. Jou liggaam moet dan rus, want hy het al sy reserwe energie dan nodig. Jy moet spaarsamig wees met jou eie energie en ook genoeg slaap.
    Ek is nogals baie aktief en sal nie daarvan hou om my oefenprogram te onderbreek nie, maar sal jy voorstel mens doen glad nie enige oefening terwyl jy vas nie?

Quote Originally Posted by Lanie View Post
    Baie dankie, Philip. Dis nou regtig ietsie wat ek gaan uitdruk en hou.

Ek is nogals baie aktief en sal nie daarvan hou om my oefenprogram te onderbreek nie, maar sal jy voorstel mens doen glad nie enige oefening terwyl jy vas nie?
    Kan een van julle asseblief hierdie post skuif na die vas- draad toe? Dankie.

Lanie, nee, ek sal beslis nie oefeninge doen as ek vas nie. Dit is hoegenaamd nie 'n goeie idee om aan te hou met oefeninge as jy vas nie. Jou bloedsuiker kan ernstig daal. Jy kan ook baie maklik 'n blackout kry. Of jou hart kan onder geweldige stres kom. Dit kan lewensgevaarlik wees. Jou liggaam het al sy reserwes nodig vir sy normale funksies. Hy moet in 'n staat van rus wees as jy vas.
    Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Dankie Philip. Ek moet sê dis nie goeie nuus nie.

Na 23 April 1999 was dit laaste keer wat ek 'n sigaret in my mond gestop het - jy sien hierna wou ek alles in my vermoe doen om so 'lank moontlik te leef' om die Woord te verkondig - sigarette sou hierdie jare beroof het van my.
    Anton VS

Slegs beskawings wat hulle wortels skiet in die Christelike Geloof kan werklikwaar as beskawing bestempel word.

-- Abraham Kuyper --

www.collegia.blogspot.com

Ek dink nie so nie.

Ek is 'n roker en ek het nee gestem en dit lyk vir my ek is die enigste persoon sover wat dink dit is nie verkeerd of 'n sonde nie. Verstaan mooi, ek verfoei dit en het al 'n paar keer opgehou om net na 3 maande weer te begin. Ongelukkig rook my vrou en my stiefdogter en -seun. Wanneer ek dan in die aand TV kyk dan rook almal om my en maak my lus. Ek glo ook dit is alles in die kop en as 'n mens jou kop kan regkry dan het jy klaar halfpad gewen. Geloof in God en jouself het die is natuurlik die grootste faktor. As julle nou saam met my bid sodat nie net ek nie maar ook my vrou and stiefkinders kan ophou rook dan kan dit mos aljimmers net goed gaan. Die probleem is hulle wil nie ophou rook nie!

Manie Verster

Manie, ek sal verseker saam met jou bid....

Blog Entries
    1
    Ja, rook is verkeerd.....

net soos enigiets anders wat jou liggaam benadeel :
    oor-eet
    oor-stres
    oor-werk
    junkfood
    oor-gim
    extremesport
    boks / bakleisport

Moederlief het altyd gese : enigiets met "te" is sonde - behalwe te voet en te perd !

.... en, OK, nou gaan iemand my seker weer bykom ... maar ekke trek 'n skuifie..... so 5 per dag..... VIR GESONDHEIDREDES !!..... baie erg sensitiewe sinusse wat darem soortvan desensiteer met 'n goeie mentol brand........

.... begin toe ek verpleeg het ( pasiente kon toe nog in die bed rook en 'n suster se enigste raad vir my erge hoesbuie was - trek self ) jare opgehou, 3 jaar gelede weer begin toe die dokter weer wou sny om die sinusse onder beheer te kry...

....baie manklik om op te hou, maar sinusontsteking binne 2 dae.... raak nie vanniekopaf as die pakkie leeg en die winkel ver is nie..... ... doen dit net eenkant op my eige, nooit in geselskap en nooit in die huis nie.....

..... so... waar 'n rokie is, is soms 'n ander vuurtjie.... .... m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Hmmm, uitgevang nê, ek wou sê, watse rokie trek daar agter die quad...?
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Hmmm, uitgevang nê, ek wou sê, watse rokie trek daar agter die quad...?

hey, hey..... gaan preek vir Phil..... sy 2-stroke besoedel, my 4 stroke makierokie...... ( net die drywer..... ) ......

m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

oepsie!!!

Gooi ek toe my speelgoet uit die prem uit!!!! Kyk, ek het mooi gepraat, en gesmeek, maar niks help nie. Toe verlaat ek maar die vertek elke keer as hy die skuifie aansteek, Naderhand gaan dit so erg, as ek loop brand daar een in die hand, as ek terug kom brand die volgende een, ens ens. Ek wip my toe, en vra hom wie is hy om te besluit wanneer ek moet rook? Nou het hy met laptop en al garage toe getrek!!!!

Blog Entries
    1
    Het iemand hier besluit om my sondigheid aan te vat ..... ???

indien wel.... BAIE DANKIE !!!

ek het sowaar opgehou rook............

Sondag na kerk die laaste skuifie getrek, was te lui om op die bike te klim om nog te gaan koop..... en whalaaaaaah, hallelujah....... sommer net daar opgehou en nie weer nie !!!

.......... m

Quote Originally Posted by mari View Post
    ek het sowaar opgehou rook............
    Hoe gaan dit met die ophou? Ek dink dit is 'n wonderlike besluit. Ek hoor mense wat ophou rook se smaak en reuk verbeter ook . Byt vas, ek dink nie dit is 'n maklike pad nie, want anders as met ander verslawings, word mens nie so ondersteun nie. Sterkte.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks