cure-real
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28

Thread: Die Wil van God

Die Wil van God

Anneke het op 'n ander draad vir iemand ges dat nie alles wat gebeur God se wil is nie maar dat Hy dit wel toelaat. Nou wil ek graag weet, hoekom laat God toe dat dinge gebeur wat teen Sy wil is? Het ek 'n valse gerustheid om te glo en vertrou dat niks met my sal gebeur as dit nie God se wil is nie, want Hy laat dan soms dinge buite Sy wil toe? Help my asseblief, ek l wakker hieroor. Ek is iemand wat nodig het om veilig te voel want ek raak totaal en al erg paranois en irrasioneel as ek nie veilig voel nie.

Blog Entries
    6
    Hi Lanie

Persoonlik glo ek dat niks buite die wil van God geskied nie, want ek reken dat as iets buite Sy wil kan geskied, kan iets Hom onverwags vang en dan is Hy nie in beheer nie. Dalk dink ek te menslikerwys, ek wil waarlik nie die Here probeer peil nie, maar ek glo glad nie in toeval nie.

Groete
    Phil

NS! Hopelik sal hierdie nie in 'n wille draad ontaard nie, maar ek glo nie in vrye wil nie, ek glo in vrye genade, wat beteken God is in beheer van alles

Ek glo nie dat alles wat gebeur, God se wil is nie. Ek glo nie siekte, hartseer en swaarkry is altyd Sy wil nie. Ek kan nie glo dat iets soos 9/11 regtig Sy wil was nie…maar Hy is en bly in beheer, en Hy laat sekere dinge toe. Soos Hy toegelaat het dat Job tot die uiterste toe beproef word, al was dit nie Sy wil nie.

Waarom? Ons sal nie op hierdie aarde ooit volledig weet en verstaan waarom Hy toelaat dat negatiewe dinge met ons gebeur nie. Maar eendag sal ons alles verstaan (Sien 1 Kor 13) Maar een ding is seker, ons is NIE gevrywaar van teespoed nie. Slegte dinge gebeur beslis met kinders van die Here ook. Maar ons kan troos vind in die wete dat Hy steeds in beheer is, en dat daar wel ‘n rede is waarom Hy dit toelaat, soos Job, Habakuk, Josef, Paulus en ander in die tronk, Jesus se kruisiging, ens ens ens.

Die ander ding wat mens moet onthou, is om jouself nie blind te staar teen hierdie lewe nie, want dit is en bly maar net ‘n tydelike, gebroke lewe vol negatiewe dinge. Maar ons wat gered is, kan juis daarin jubel en juig, selfs te midde van swaarkry en teespoed, omdat ons weet wat wag na hierdie lewe op ons. En ons hoef juis daarom nooit in vrees te lewe nie.

Ek glo ook nie dit is God se wil dat enige mens verlore moet gaan nie. Die Bybel is duidelik daaroor dat dit Sy wil is dat ALMAL gered moet word. Tog gebeur dit nie...... omdat Hy daardie keuse aan die mens oorlaat.

Blog Entries
    3
    God is 'n Gentleman en sal nooit sy wil op ons afdwing nie, en dis soos Gene s, ons staan partykeer voor keuses, en ons as mens is baie keer geneig om onder God se wil uit te beweeg (bewustelik en onbewustelik) deur die vekeerde keuse te maak en dan brand ons ons vingers. Dan wil ons weet hoekom en waarom, pleks van om self ondersoek in te stel om te kyk waar jy verkeerd gegaan het, en of die besluit wat jy gemaak het God se goedkeuring wegdra. Ek is self hieraan skuldig.

Ons ken nou net ten dele, maar eendag sal ons ten volle ken!

1Co 13:12 "Want nou sien ons deur n spiel in n raaisel, maar eendag van aangesig tot aangesig. Nou ken ek ten dele, maar eendag sal ek ten volle ken, net soos ek ten volle geken is."

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Ek glo ook nie dit is God se wil dat enige mens verlore moet gaan nie. Die Bybel is duidelik daaroor dat dit Sy wil is dat ALMAL gered moet word. Tog gebeur dit nie...... omdat Hy daardie keuse aan die mens oorlaat.
    Met alle respek verskil ek van jou op hierdie punt. Die Bybel is baie duidelik dat God reeds voor die Skepping al geweet het wie Sy kinders gaan wees en wie nie. God se Wil is absoluut, wat beteken as Hy jou as Sy kind WIL h, gaan jy Sy kind wees, maak nie saak hoe hard jy daarteen baklei nie.

Onthou, Geloof is ook 'n gawe van God af, net soos enige ander gawe.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Met alle respek verskil ek van jou op hierdie punt. Die Bybel is baie duidelik dat God reeds voor die Skepping al geweet het wie Sy kinders gaan wees en wie nie. God se Wil is absoluut, wat beteken as Hy jou as Sy kind WIL h, gaan jy Sy kind wees, maak nie saak hoe hard jy daarteen baklei nie.

Uitverkiesingsleer!!!! Fila, ek is wel deeglik bewus van ons verskille oor hierdie punt. Maar hoe verklaar jy dan 1 Tim 2:3 & 4 "Want dit is goed en aangenaam voor God, ons Verlosser, 4 wat wil h dat alle mense gered word en tot kennis van die waarheid kom"? (daar is ander soortgelyke tekste ook, ek kan net nie nou vinnig daarop afkom nie)

Verder, as jy reg is, wat verhinder my om agteroor te sit en die "lewe te geniet" sonder 'n gedagte aan God? As Hy vooraf bepaal het ek sal verlore gaan, sal dit mos gebeur, en as Hy bepaal het ek gaan gered word, sal dit ook mos gebeur. Waarom moet ek my moeg maak om Hom te dien? Waarom het Jesus ons beveel om die wereld in te gaan en die evangelie te verkondig? As Hy vooraf bepaal het wie word gered en wie nie, watter nut het dit dan?

Kan dit nie wees dat God, omdat Hy alwetend is, vooraf weet hoe sake gaan verloop, of wie Jesus as Verlosser gaan aanneem en wie nie? Maar dat dit nie noodwendig Sy wil is nie?

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Uitverkiesingsleer!!!!
    Ja ja, goeie ou uitverkiesing. Ek dink ons het reeds na al hierdie punte gekyk soos in jou pos genoem, so ek gaan nie elkeen individueel bespreek nie. Ek begryp egter nie die weerstand teen hierdie beginsel nie. Soos wat ek dit verstaan is die ler van Goddelike uitverkiesing eintlik niks anders as goeie nuus nie, en net nog 'n teken van God wat altyd in beheer is, ook van wie Sy kinders is, en wie nie.

Fila, jy moet my nou maar verskoon want ek moet nog baie leer, maar hierdie maak vir my glad nie sin nie. Hoekom sal God so wreed wees om mense te skep net sodat hulle hel toe moet gaan. Want as Hy besluit het iemand is nie Sy kind nie is dit mos waarheen die persoon sal moet gaan. Ek is baie jammer maar die stelling van jou maak my sommer baie hartseer waar ek nou hier sit. Ek kan dit nie van my God glo nie.

Lanie,
    Die Uitverkiesing is een van daardie onderwerpe waaroor mens lank kan gesels, en net so lekker oor kan vas sit. Ek het absolute vrede in my hart dat die verwerping of aangryping van hierdie ler niks met ons saligheid te make het nie, en eintlik maar net op 'n spesifieke verstaan van sekere tekste neerkom.

Om terug te keer na die onderwerp van hierdie draad, wil ek graag twee vrae vra, veral na aanleiding van wat al reeds bespreek is :

Wie het Job se kinders dood gemaak ?
    Het hulle dit "verdien" ?

Die Uitverkiesing is een van daardie onderwerpe waaroor mens lank kan gesels, en net so lekker oor kan vas sit. Ek het absolute vrede in my hart dat die verwerping of aangryping van hierdie ler niks met ons saligheid te make het nie, en eintlik maar net op 'n spesifieke verstaan van sekere tekste neerkom.
    Oukei Fila, ek hoor jou. Laat ons nie die draad heeltemal ontspoor met die reeds deurgetrapte onderwerp van die uitverkiesing nie. Die feit is dat jy 100% reg is as jy se dat dit uiteindelik niks aan ons saligheid verander nie. Die "bottom line" is dat ALMAL wat Jesus aanneem as Verlosser en Saligmaker, en op Hom alleen vertrou, gered sal word. En dit is waaraan ek vashou, en dit is wat my dring om die evangelie met mense te deel.

Om terug te keer na die onderwerp van hierdie draad, wil ek graag twee vrae vra, veral na aanleiding van wat al reeds bespreek is :

Wie het Job se kinders dood gemaak ?
    Het hulle dit "verdien" ?
    Die duiwel het hulle dood veroorsaak, omdat God hom dit toegelaat het. Maar dit was nie God se wil nie, hy het dit net toegelaat. En nee, nie hulle of Job het dit verdien nie. Waarom vra jy?

Die "bottom line" is dat ALMAL wat Jesus aanneem as Verlosser en Saligmaker, en op Hom alleen vertrou, gered sal word.
    Dit is vir my ook die "bottom line" Gene, en iets waaroor ons verseker nie verskil nie, ongeag of mens glo aan predespinsasie of nie.

Die duiwel het hulle dood veroorsaak, omdat God hom dit toegelaat het. Maar dit was nie God se wil nie, hy het dit net toegelaat. En nee, nie hulle of Job het dit verdien nie. Waarom vra jy?
    Die rede vir my vrae is eintlik op respons van iets wat Lanie geskryf het, en het mynsinsiens direk betrekking op vrae wat in die openingsplasing en ook daarna gevra is.
    Wat met ons gebeur, goed of sleg, het niks te make met "of ons dit verdien of nie" Niemand "verdien" om gered te word nie. Selfs nie eers een nie. (Rom 3:10)

Blog Entries
    6
    Kom ons maak maar eerder nie hierdie 'n uitverkiesingsleer vs vrye keuse draad nie, ek sal myself ook probeer weerhou daarvan

Hierdie is een van daardie dinge wat baie moeilik is vir ons om te verstaan weens ons dimensionele beperkinge as mens. Daar is altyd erens 'n demensie wat ons denke beperk, of dit nou tyd is, plek is of watookal, ons moet net altyd onthou dat God verhewe is bo hierdie beperkinge van ons en absoluut los staan van alle vorme van dimensies.

Blog Entries
    3
    Die Here het toegelaat dat Satan hulle doodmaak net soos wat die Here toegelaat het dat sy diere omkom en net soos die Here toegelaat het dat Satan Job moet siek maak. Maar ek dink die les wat ons daaruit leer is dat Job God se Naam groot gemaak het deur al sy omstandighede.

Ek weet Job 3 vervloek sy geboorte, maar in Job 4 antwoord Elifas Job deur hom te tugtig in sy moedeloosheid, en tog het die Here Job gese tot sy einde toe, al was sy begin nie so goed nie.

Ek dink ons moet meer kyk uit die les wat geleer word as wat met hom gebeur het, want ons almal het verskillende omstandighede en ons almal gaan deur verskillende moeilikhede waar ons moedeloos is en net wil tou opgooi, maar die Here s ons moet volhard tot die einde toe, en ons moet Hom loof en prys in die tye wat dit goed gaan en in die tye wat dit sleg gaan.

Ek hoop nie ek sit die pot mis nie...

Sonia, ek dink jy is in die kol met jou plasing. Baie Christene het die persepsie dat die Here hulle sal beskerm en bewaar teen ongeluk en teespoed, en wanneer dinge dan verkeerd gaan, wil hulle dadelik weet: Waarom doen God dit aan my? Wat het ek verkeerd gedoen? Maar die feit is dat die Here nooit belowe het dat ons nie teespoed sal beleef nie. Trouens, as mens deur die geskiedenis kyk, dan sien ons dat volgelinge van die Here soms van die mense was wat die swaarste gekry het.

Maar ons weet dat God niks sal toelaat as dit buite Sy raadsplan is nie, en dat God "alles ten goede laat meewerk vir Sy kinders" wat beteken dat die los drade uiteindelik bymekaar sal kom en dan sal 'n mens verstaan waarom God sekere dinge toegelaat het. My gunsteling Bybelverhaal is die verhaal van Josef. Dink maar hoe verkeerd het dinge in sy lewe geloop. Eers word hy deur sy broers in 'n put gegooi en as slaaf verkoop, weggevoer na 'n vreemde land, ver weg van sy beskermende ouerhuis. Boonop word hy vals beskuldig en beland hy tot in die tronk.... Ek wonder hoeveel keer het hy nie gevoel om te vra "waarom laat God dit toe?" nie. Tog, jare later, wanneer hy as onderkoning voor sy familie staan en hulle red van 'n hongerdood, word God se plan duidelik. In baie gevalle vind mens nooit in hierdie lewe uit wat God se doel was nie, maar eers hierna.

En soos jy se, die kruks van die saak is dat God geloof en geprys moet word omdat Hy God is, omdat Hy ons siele gered het terwyl ons verdien om te sterf. En dit verander nie wanneer ons omstandighede verander nie. Dink maar aan Habakuk wat se: Al sou my hele wereld in duie stort, NOGTANS sal ek jubel in die Here" En aan Job wat sy klere skeur en grond op sy kop gooi as bewys van die smart wat hy beleef. Maar dan se hy ".....Prys die Naam van die Here" So is daar ook Paulus en Silas wat in die tronk beland en wreed gemartel word. Maar in die middel van die nag sing hulle LOFLIEDERE tot eer van God, so hard dat die hele gevangenis dit kan hoor. Ons omstandighede verander NIKS aan God nie en daarom loof ons Hom, selfs wanneer dinge in duie stort om ons. In elk geval verdien ons veel erger as enige iets wat ons op hierdie aarde kan tebeurt val.

Blog Entries
    1
    Rom 12:2 En word nie aan hierdie wreld gelykvormig nie, maar word verander deur die vernuwing van julle gemoed, sodat julle kan beproef wat die goeie en welgevallige en volmaakte wil van God is.

Rom 12:2 And be not conformed to this world: but be ye transformed by the renewing of your mind, that ye may prove what is that good, and acceptable, and perfect, will of God.

daar is ook 'n lering wat beweer dat daar verskillende "vlakke" van God se wil is :

Dit is Sy wil dat almal gered moet word ..........
    maar dit is ook Sy Wil dat elkeen daardie keuse self moet maak.........

Dit is Sy wil dat elke Christen geseend en voorspoedig sal wees....
    maar as regverdige God beperk hy meestal homself tot die geloof wat ons uitleef....... en dit is Sy wil dat dat ons in geloof moet groei en daarom moet daar soms swarigheid oor ons pad kom om ons geloof te oefen ( "beproef" )......

.... soms gebeur dinge wat, hoewel die beproewing self nie God se "perfekte" wil is nie, dit ten goede meewerk in 'n ander aspek van ons lewens...... gestremdheid, kanker, aanranding, moord, verkragting ens........ is defnitief nie Onse Vader se "perfekte" wil vir ons lewens nie, maar Hy kan dit laat meewerk tot iets meer volmaak as wat ons ooit kon droom......

........ ons kan wel in die vertroue staan dat God niks met ons sal laat gebeur wat te veel is vir ons om te hanteer nie - so hoe erger die deurmekaarspul - hoe meer is God se geloof in jou dat jy dit kan deurdruk !!!!!!!.

Elke mensekind in Christus is deur genade "predestined" tot redding, maar dit is elkeen se individuele keuse of ons dit gaan aanvaar of nie.......

m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks