cure-real
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 17 of 17

Thread: Pasop wat jy s!

Ja en amen.

Quote Originally Posted by Smuggler View Post
    Daar is nog 'n aspek wat ons moet onthou en dit is:
    SPr 26:2 Soos die voltjie wegfladder, soos die swaweltjie wegvlieg, so is n vervloeking sonder oorsaak: dit kom nie uit nie.

As ek weet wie ek is in Christus en ek het my sonde voor hom bely, dan kan geen vloek "op my klim" of aankleef of aanraak nie, en sal dit dan "wegvladder" van my af, want Hy het vir ons 'n vloek geword sodat ons sonder die vloek wat sonde oor ons bring, kan leef.

Dus, as die Gees my oortuig van sonde moet ek dit dadelik bely sodat die Vyand of vloeke geen vatplek op my kan kry nie

1Jo 5:18 Ons weet dat elkeen wat uit God gebore is, nie sondig nie; maar hy wat uit God gebore is, bewaar homself, en die Bose het geen vat op hom nie.

Kyk ook net na hierdie "juweel" skrif
    Deu 23:5 Maar die HERE jou God wou nie na Bleam luister nie; maar die HERE jou God het vir jou die vloek in n sen verander, omdat die HERE jou God jou liefgehad het.

Ek stem 100% saam met jou, Smuggler. Ja en amen.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"for in Him we live and move and have our being."Acts 17:28

1 Cor. 2:10 "but God has revealed it to us by his Spirit. The Spirit searches all things, even the deep things of God." (NIV).

Ek stem saam met almal dat ons nie om elke hoek en draai vloeke oor onsself uitspreek nie. En dat ons moet let daarop dat ons nie met ons tonge mekaar afbreek nie.

Net nog iets wat ek wil bylas waar ons moet pasop wat ons se. Ek gaan 'n voorbeeld gebruik sodat ek nie verkeerd verstaan word nie. Een vriend wat 'n volger van Jesus is, het sy eie besigheid. Een aand om die braaivleisvuur het hy twee gesprekke gevoer. Die eerste een was dat hy 'n groot duur masjien verniet gekry het- goeie byvaller vir sy besigheid. Kort daarna neem hy toe deel in 'n gesprek wat se dat die regering die besigheidsmanne met belasting so kaal uittrek dat hulle nie anders kan as om te kroek met hulle SARS vorms nie.

So wat ek wil se is, as ons glo God sorg vir ons en beskerm ons moet ons nie om braaivleisvure saam met die wereld begin gesels nie. Ek glo nie jy kan se God is in beheer en dan daarna gesels oor SA was geen hoop meer het nie. En daar is nog baie meer sulke teenstellings waaraan ek kan dink.

As ons bely dat ons op God vertrou moet ons woorde en aksies en geloof volg.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks