cure-real
Results 1 to 2 of 2

Thread: 'Skrou-gear' of 'lag-gear' ?

'Skrou-gear' of 'lag-gear' ?

Is dit net ons vroue-geslag wat kan 'huil van die lag'? Of is daar mans ook wat so heerlik uit rat uit kan lag sodat die trane later loop ?
    So 3 jr gelede het Hubby en ek tydens n Somervakansie besluit: Ons is beide so lief vir verf dat ons die huis se buitekant so bietjie n 'face-lift' wil gee. So gemaak. Ek verf met die kwas die presisie dele en Hubby verf met die roller. Ons is net so fluks besig op dag 2 toe stop so n paar jaar gelede se bure om hulle nuwe Griekse skoonseun aan ons te kom voorstel.
    Maar nou moet julle eers die volgende agtergrondskennis he: Mens trek nou nie juis jou kerkklere aan as jy bo-op n steier staan en verf nie en jy dra ook nie grimmering nie en jou verfbroek en baadjie en Ampie-laphoedjie het ook 3 keer gelede se verfspatsels op... So n mode-aanwins is jy beslis nie.
    Die bure moes beslis hulle skoonseun so n bietjie tou -wys gemaak het met die 'groet-maniere' van ons geweste en toe die skoonseun uitklim toe vat hy my hand en se: GOOD DAY, MY GRACIOUS LADY! Ek wat soos Ampie se sussie lyk en voel in my verfmondering....
    Maar toe hulle hier wegry , gaan ek aan die lag dat ek later in 'skrou-gear' is ..

Blog Entries
    10
    'skrou-gear' dis nogals 'n goeie uitdrukking....
    Maar Ja, dit gebeur..... seker ook maar waar die sÍding vandaan kom: Van lekker lag kom lekker huil
    Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks