cure-real
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 18 of 18

Thread: Die A-Z van Openbaring

Blog Entries
    6
    Hi Protea

Skies, dit gaan nou weer klink asof ek probeer my kerk adverteer hier, dit is glad nie wat ek doen nie, verskoon tog maar.

Jy sal oplet dat die EGK van die vernaamste leeraars het in eskatelogie, hier praat ons van manne in die lyn van Prof Hennie Prinsloo en dies meer, mense wat waarlik erns maak met Openbaring (die hele Woord natuurlik), eindtye ens. Ek se vir jou met 'n geruste hart, jy kan gerus na hierdie manne luister, hulle maak nie sommer net stories op soos hulle gaan nie, hulle doen diepe studie in die Woord.

Groete
    Phil

10 Preke oor Openbaring

Wie wil gou in 10 preke deur Openbaring werk (luister)? Dis ongelukkig in Engels maar dit is suiwer Skrifgetrou en fundamenteel.

Kliek op die link hieronder, gaan dan na "Sermons" en kyk dan vir die "Omega code" preke no. 1 - 10. Daar is in die lys ook Afrikaanse preke maar hierdie oor Openbaring is sover nog net in Engels.

http://www.stmarks.org.za/

Quote Originally Posted by Phil Fourie View Post
    Hi Protea

Skies, dit gaan nou weer klink asof ek probeer my kerk adverteer hier, dit is glad nie wat ek doen nie, verskoon tog maar.

Jy sal oplet dat die EGK van die vernaamste leeraars het in eskatelogie, hier praat ons van manne in die lyn van Prof Hennie Prinsloo en dies meer, mense wat waarlik erns maak met Openbaring (die hele Woord natuurlik), eindtye ens. Ek se vir jou met 'n geruste hart, jy kan gerus na hierdie manne luister, hulle maak nie sommer net stories op soos hulle gaan nie, hulle doen diepe studie in die Woord.

Groete
    Phil
    Hi Phil,
    Die feit dat jy so opgewonde is oor jou kerk spreek boekdele ! Dit vertel vir ons dat jy geestelik na wense gevoed word en wat bevredig n mens meer as dat die WAARHEID gepredik word. Ek is so dankbaar dat daar nog sulke kerke is oor wie se boodskap mens kan 'brag'... Doet zo voort Vriend!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks