cure-real

View Poll Results: Behoort ons as Christene boeke soos die "Shack" te lees

Voters
10. You may not vote on this poll
  • Ons behoort boeke soos die "Shack" te lees

4 40.00%
  • Ons behoort glad nie boeke soos die "Shack" te lees niel

2 20.00%
  • Daar is 'n beter besteding van lees-tyd

4 40.00%
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 60

Thread: "The Shack" of "Die Shack" 'n Oorsig

Nog nie gelees nie, gaan ook nie, die stukke wat ek al in reviews gelees het het my genoeg gewaarsku:

God is Vader , manlik , so se Hy ! Meeste pagan, wikka, en diesulke " moeder aarde" gelowe stel vroulike godin in plek van God... dis al die gevaarligte daai, het God nodig om te jok en as vrou voor te doen om iemand se hart reg te maak? Onthou, God kruip nie weg nie, die satan doen alewig.

Dan as ek onthou is daar plek in boek ( was ingilse review ) waar basies gese word dat nie sonde oordeel nie ! NE'? dis nie die God van die bybel nie... so al is die storie hoe mooi en word baie goed uit die waarheid van God se Woord gebruik om ons hartsnare te roer, onthou, dis uit die hart wat die rubbish wat ons doen ook kom..en wat ons graag wil hoor miskien ook?

Maar die dinge wat uit die mond uitgaan, kom uit die hart, en dit is di wat die mens onrein maak.

Want uit die hart kom daar slegte gedagtes, moord, egbreuk, hoerery, diewery, valse getuienis, lastertaal.

Dit is hierdie dinge wat die mens onrein maak; maar om met ongewaste hande te eet, maak die mens nie onrein nie.
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Gene se plasing is heeltemal in die kol oor die Godslaterlike boek. Ons het 'n 2uur lange dvd gemaak oor al die onheilighede van die boek. Die wat belangstel kan dit by my bestel.

2 God daal soms selfs "tot ons vlak" om tot ons deur te kom ..... die grootste openbaring daarvan is die God as mens Jesus wat 33 jaar "op ons vlak" kom leef het ... of hoe ?
    Dit is die probleem vandag. Ons wil he God moet af kom na ons vlak, in plaas daarvan dat ons op na God se vlak moet gaan. As Hy na ons vlak sou neerdaal, sou Hy nie gebruik maak van boek wat van die satan self is nie.

Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Dit is die probleem vandag. Ons wil he God moet af kom na ons vlak, in plaas daarvan dat ons op na God se vlak moet gaan. As Hy na ons vlak sou neerdaal, sou Hy nie gebruik maak van boek wat van die satan self is nie.
    Johnny, jammer man, jy lees my verkeerd .... daar is 'n verskil tussen ons wat God na ons vlak toe bring, en God wat homself aan ons openbaar in 'n verstaanbare manier ..... en ons kan onsself geensins na Sy vlak "ophef" nie, net Hy kan ons in Christus na Sy arm bring ...

Kan God homself in 'n verstaanbare manier aan 'n stukkende mens openbaar ? ...Hoekom nie ? ...... Hy kan, want Hy is God en boonop God van Liefde ...... Ons weet naastenby hoe Jesus lyk want Hy het sy maaiestyd in die Hemel agtergelaat en mens geword op ons modderaarde .... Die Vader weet ons nie regtig hoe hy "lyk" nie .... die Gees word in die ou testament boonop as vroulik beskryf .... hoekom nie ? ..... as mens is ons in God se beeld geskape - manlik en vroulik .... hoekom nie ? ...... wat maak 'n fisiese beeld saak as dit Gees is wat saak maak ........ ja, "new age" denke verdraai baie waarhede, dit is 'n slim set van Satan.... maar die verdraaing kanelleer nie die waarheid nie ......

as die boek nie vir jou is nie, fine ..... nie almal sien dinge dieselfde nie ...... daar word wel baie mense ( gelowig en ongelowig ) baie gebless daardeur ... God beweeg in vreemde weee en wie is ons om Sy openbarings aan ander te veroordeel ? ...... dink daaroor ......

groetnis.... m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Mari ek val jou nie aan nie...hoor. EK val die boek aan, en baie soorgelyke boeke die afgelope paar jaar wat christinne op hol het. Boeke en films soos:

1.) The Shack
    2.) Heaven is so Real
    3.) The Secret
    4.) Purpose driven Church and Purpose driven Life
    5.) The Passion of the Christ
    6.) The Da Vinci Code
    7.) Ag......omtrent enige "christelike" boeke op CUM boeke se rakke.

Jy weet, CUM boeke se advertensies op RSG, TV en ander radio stasies lui so:

Chistelike Uitgewers Maatskappy vir "Skrifgefindeerde" publikasies. Wat beteken "Skrifgefindeer"? EK weet nie of ek dit reg spel nie, maar vir my beteken dit iets wat aan die Woord gemeet is. Wel, ek dink die enigste boek in CUM boek wat aan hierdie vereiste voldoen is die BYBEL.

Ek noem hulle sommer die (O) CUM boeke.....of (On) Christelike Uitgewers Maatskappy.

Ek dink nie jy weet van die okkultiese dinge in die boek nie. Sal graag vir jou die dvd wil stuur.

Vir hierdie skrywers EN uitgewers gaan dit nie oor die evangelie nie, maar oor $$ RR $$ RR $$!

Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by Johnny View Post

Ek dink nie jy weet van die okkultiese dinge in die boek nie. Sal graag vir jou die dvd wil stuur.
    Liewe Johnnie .... dan ken jy my nie .... ( vra maar vir Phil ).... ekke isse x ( let wel, asseblief X maw gewese , nou herbekeerde ) "new age Christen" en weet bietjie meer as die average ..... ook om verby "okkilt" verdarrings te kyk en die waarheid uit te ken aan Woord ......

maar jy is welkom om past Dries se DVD te stuur .... sal nogal interressant wees ...... ek is altyd oop vir Woord lering .....

groete.... m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Quote Originally Posted by mari View Post
    Liewe Johnnie .... dan ken jy my nie .... ( vra maar vir Phil ).... ekke isse x ( let wel, asseblief X maw gewese , nou herbekeerde ) "new age Christen" en weet bietjie meer as die average ..... ook om verby "okkilt" verdarrings te kyk en die waarheid uit te ken aan Woord ......

maar jy is welkom om past Dries se DVD te stuur .... sal nogal interressant wees ...... ek is altyd oop vir Woord lering .....

groete.... m
    Ek glo jou 100%. Bevraagteken geensins jou geloof nie, maar die satan het my ook al mislei. Soek graag jou posadres. Stuur my 'n e-pos.

Blog Entries
    1
    So by the way ....

Da Vinchi code ....... iemand wat dink dis "Christelik" het sowaardie kat aan die stert beet .... dis tog suiwer fiksie ..... nes Raiders of the lost ark ... net omdat 'n paar Bybelverse aangehaal word, maak 'n storie nie "Christelik" nie .... of hoe ?

The Secret ..... is net 'n verdraaing van die wet van geloof .... ek het dit nie gelees nie, maar vnid gesprekke daaroor heerlikke oop deure vir evangeliesasie .... deur die leser / geselser rustig en met liefde ( sonder oordeel ) te wys op die Waarheid van 'n lewende, kragtige geloofslewe in God, gegrond op die Woord, pleks van jou eie wroeging om jou "realiteit" positief te kry .... vir 'n Christen is "glo is sien" glad nie so 'n "secret" nie ....... ( Phil... lees dit die keer reg... ne ? ) ... iewers is die deurmekaar boek ook hier op LH bespreek .....

....... awesome ! ... dis lekker om die duiwel se messe op homself te draai ... he-he ....

Ag nee regtig! Verskoon my as ek hard oorkom, maar hierdie is vir my 'n onderwerp waaroor ek baie sterk voel en maklik emosioneel raak (nie die Shack nie, maar die misleiding wat vandag so aan die orde van die dag is) Dis soos om 'n haai te vat en vir hom 'n blou trui aan te trek, en dan vir mense te vertel dat dit eintlik 'n blou bul is, dat ons eintlik al die jare 'n verkeerde persepsie van die woord "blou bul" gehad het. Hy sal NOOIT OOIT 'n blou bul kan wees nie, maak nie saak watter kleur sy trui is nie.

Maak nie saak hoeveel "mooi boodskappies" in die boek verskuil is nie, dit sal nooit iets anders as 'n duiwelse boek kan wees nie! Mari, ek dink nie jy besef die onderliggende boodskap wat deur 'n boek soos hierdie in mense se onderbewussyn geplant word nie. Ek dink nie jy besef die skade wat veroorsaak nie. Onthou, ons word vandag gepeper met allerlei new age leringe. Om elke hoek en draai word dieselfde boodskappe subtiel aan ons oorgedra en mense word stadig maar seker gebreinspoel om sekere goed te aanvaar wat vroeer nooit aanvaarbaar was nie. Dink maar hoe die wereld vandag homoseksualiteit beskou, teenoor 'n klompie jare gelede, of dinge soos buite-huwelikse seks, aborsies, selfs eet van vleis ens ens ens. Deur die jare is ons gebreinspoel om anders oor hierdie goed te begin dink. En die aanslag deesdae is op die Christendom, om God se beeld te verander en Hom van Sy heilgheid en grootheid te ontneem, om Hom af te bring na 'n menslike vlak.... Kyk maar na wat in rolprente en TV programme oorgedra word, soms net deur 'n sinnetjie hier en 'n woordjie daar. Stadig maar seker word ons gewoond gemaak aan 'n sekere idee of persepsie van God wat NIE Bybels is nie. En Christene behoort daarteen te waak. Wanneer 'n boek soos the Shack dan verskyn, met sulke "mooi, christelike" ondertone (blou trui) dan eet ons alles vir soetkoek op sonder om twee keer te dink daaroor, en so bereik die satan miljoene "goeie, christelike kerkmense"!!

'n Boek wat God voorstel as 'n swart vrou wat grappies maak en spot met alles, en na punk rock (duiwelse!!!) musiek luister, die Heilige Gees as 'n asiatiese vrou en Jesus as 'n jong man met 'n denim wat reguit se dat Sy dood aan die kruis nie eintlik regtig iets bereik het nie.... Nee sies man!!! Dit maak nie saak hoe "blou sy trui is" nie, of hoeveel mooi onskuldige boodskappies daarin vervat is nie, hierdie boek bly 'n kragtige instrument waarmee die satan miljoene liggelowige "christene" mislei. Die Bybel leer vir ons dat ons 'n stryd het om te veg, teen die bose magte in die lug.... dit gaan my verstand te bowe dat mense wat die Here ken, so maklik val hiervoor.

Vergewe my as ek op tone trap, dis nie my bedoeling nie. Maar ek kan nie sterk genoeg reageer nie. Ek wil weer se, word wakker mense! Kyk wat is die satan besig om te doen.

Vergewe my as ek op tone trap, dis nie my bedoeling nie. Maar ek kan nie sterk genoeg reageer nie. Ek wil weer se, word wakker mense! Kyk wat is die satan besig om te doen.
    AMEN! Ons lewe in die uur van misleiding en Jesus se eerste woorde aan sy dissipels toe hulle Hom vra "Wat is die teken van u 2de koms"?....en Hy antwoord "Oppas dat niemand julle mislei nie"!

[QUOTE=Gene;2338032]Jesus as 'n jong man met 'n denim wat reguit se dat Sy dood aan die kruis nie eintlik regtig iets bereik het nie....
    QUOTE]

Moet mens nog iets oor die boek dan se?
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Blog Entries
    1
    Willem ....

die uitlating moet tog seker in konteks in die boek gelees word ( nes enige ander geskrewe insluitend die Bybel ) ..... gaan kyk bietjie waar die "Jesus" karrakter dit se en wat hy daaarmee bedoel ........

.... m

Quote Originally Posted by mari View Post
    Willem ....

die uitlating moet tog seker in konteks in die boek gelees word ( nes enige ander geskrewe insluitend die Bybel ) ..... gaan kyk bietjie waar die "Jesus" karrakter dit se en wat hy daaarmee bedoel ........

.... m
    Hi Mari,

Ek het gisteraand jou dvd's gepos. Die tracking nommer is PE 594 967 828 ZA.

1.) Die Naakte Een-Oog Messias (Handel oor die satanistiese oorsprong, betekenis en doel van die film "The Passion of the Christ - 1,5 ure - 1 Dvd))
    2.) "The Shack" (Handel oor die Godslaterlikheid in die boek waaroor ons tans praat -2 ure - 1 Dvd)
    3.) Is visioene Bybels verantwoordbaar (Handel oor boeke soos Choo Thomas en andere - 1 uur - 1 Dvd)
    4.) Aanslag op die Woord (Handel oor die Da Vinci Code - 4 ure - 3 Dvd's)
    5.) Crossing over of Aan die ander kant (Handel oor kan ons met afgestorwenes kommunikeer...of hulle met ons -1 uur - 1 Dvd)
    6.) Preparing the Way (Handel oor die terugkeer van die Jode na hul beloofde land, Israel - 45min - 1 Dvd)

Blog Entries
    1
    Dankie Johnny .... ek sien uit daarna om dit te bestudeer ....

... m

Haai, is daar nie dalk enige iemand wat Truth to Tell se uitdaging wil aanvaar nie?

Quote Originally Posted by Son of the South View Post
    Haai, is daar nie dalk enige iemand wat Truth to Tell se uitdaging wil aanvaar nie?
    SOS hierdie is puik! Dankie daarvoor. Ek merk dat my plasings grotendeels ge-ignoreer word deur die voorstanders van die boek (stilbly is ook 'n antwoord......) maar ek sou regtig graag self wou sien waarop christene wat nie iets verkeerd wil sien met die boek nie, hulle sienings basseer. (Met die Bybel en dit wat die Bybel van God leer, as basis.) En soos "Truth to Tell" ook tereg opmerk: " Should you like The Shack, or feel it is OK, but cannot demonstrate this from Gods Word, we suggest that you seriously go back to the drawing board and ask, Why not? How solid is my Christianity?"

Komaan, mense, aanvaar die uitdaging....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)