cure-real

View Poll Results: Behoort ons as Christene boeke soos die "Shack" te lees

Voters
10. You may not vote on this poll
  • Ons behoort boeke soos die "Shack" te lees

4 40.00%
  • Ons behoort glad nie boeke soos die "Shack" te lees niel

2 20.00%
  • Daar is 'n beter besteding van lees-tyd

4 40.00%
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 46 to 60 of 60

Thread: "The Shack" of "Die Shack" 'n Oorsig

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Ag nee regtig! Verskoon my as ek hard oorkom, maar hierdie is vir my 'n onderwerp waaroor ek baie sterk voel en maklik emosioneel raak (nie die Shack nie, maar die misleiding wat vandag so aan die orde van die dag is) Dis soos om 'n haai te vat en vir hom 'n blou trui aan te trek, en dan vir mense te vertel dat dit eintlik 'n blou bul is, dat ons eintlik al die jare 'n verkeerde persepsie van die woord "blou bul" gehad het. Hy sal NOOIT OOIT 'n blou bul kan wees nie, maak nie saak watter kleur sy trui is nie.

Maak nie saak hoeveel "mooi boodskappies" in die boek verskuil is nie, dit sal nooit iets anders as 'n duiwelse boek kan wees nie! Mari, ek dink nie jy besef die onderliggende boodskap wat deur 'n boek soos hierdie in mense se onderbewussyn geplant word nie. Ek dink nie jy besef die skade wat veroorsaak nie. Onthou, ons word vandag gepeper met allerlei new age leringe. Om elke hoek en draai word dieselfde boodskappe subtiel aan ons oorgedra en mense word stadig maar seker gebreinspoel om sekere goed te aanvaar wat vroeer nooit aanvaarbaar was nie. Dink maar hoe die wereld vandag homoseksualiteit beskou, teenoor 'n klompie jare gelede, of dinge soos buite-huwelikse seks, aborsies, selfs eet van vleis ens ens ens. Deur die jare is ons gebreinspoel om anders oor hierdie goed te begin dink. En die aanslag deesdae is op die Christendom, om God se beeld te verander en Hom van Sy heilgheid en grootheid te ontneem, om Hom af te bring na 'n menslike vlak.... Kyk maar na wat in rolprente en TV programme oorgedra word, soms net deur 'n sinnetjie hier en 'n woordjie daar. Stadig maar seker word ons gewoond gemaak aan 'n sekere idee of persepsie van God wat NIE Bybels is nie. En Christene behoort daarteen te waak. Wanneer 'n boek soos the Shack dan verskyn, met sulke "mooi, christelike" ondertone (blou trui) dan eet ons alles vir soetkoek op sonder om twee keer te dink daaroor, en so bereik die satan miljoene "goeie, christelike kerkmense"!!

'n Boek wat God voorstel as 'n swart vrou wat grappies maak en spot met alles, en na punk rock (duiwelse!!!) musiek luister, die Heilige Gees as 'n asiatiese vrou en Jesus as 'n jong man met 'n denim wat reguit se dat Sy dood aan die kruis nie eintlik regtig iets bereik het nie.... Nee sies man!!! Dit maak nie saak hoe "blou sy trui is" nie, of hoeveel mooi onskuldige boodskappies daarin vervat is nie, hierdie boek bly 'n kragtige instrument waarmee die satan miljoene liggelowige "christene" mislei. Die Bybel leer vir ons dat ons 'n stryd het om te veg, teen die bose magte in die lug.... dit gaan my verstand te bowe dat mense wat die Here ken, so maklik val hiervoor.

Vergewe my as ek op tone trap, dis nie my bedoeling nie. Maar ek kan nie sterk genoeg reageer nie. Ek wil weer se, word wakker mense! Kyk wat is die satan besig om te doen.
    Dankie vir hierdie plasing Eugene, mens kan werklik nie anders nie as om saam te stem nie. Jesus se heel eerste woorde oor wanneer die einde gaan aanbreek in Mat 24 was, Pas op!

En Jesus antwoord en s vir hulle: Pas op dat niemand julle mislei nie. Want baie sal onder my Naam kom en s: Ek is die Christus! en hulle sal baie mense mislei.
    (Mat 24:4-5 AOV)
    Net hierdie week was daar in ons dorp weer 'n valse prediker wat mense mislei het en hulle het die saal vol gepak om na haar te gaan luister..., laat mens dit maar ronduit begin s, mense is naef oor Jesus se eenvoudige waarskuwing en het in meeste gevalle geen onderskeiding van die geeste nie!
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    mense is naef oor Jesus se eenvoudige waarskuwing en het in meeste gevalle geen onderskeiding van die geeste nie!
    .......... en dit verduidelik die gewildheid van the Shack, Heaven is SO Real, the truth shal set you free ensovoorts ensovoorts ensovoorts .

CFJ, wie was daardie valse prediker? Hoe weet mens of iemand een is? Ek het hierdie teks raakgelees, 2 Joh 1:7 Want baie verleiers het in die wreld ingekom: die wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie. Dit is die verleier en die Antichris.
    Is daar ander maatstawwe waarvolgens ek dit kan bepaal? Ek weet daar is mense met baie verskillende leringe, maar hoe onderskei mens die ware en die valse?

Hi Freek,

Oor die prediker was ek miskien bietjie oorhaastig, maar iemand wat ek goed ken en vertrou was daar en daar was dinge ges wat nie Bybels is nie. Ek sal graag eers meer wil leer oor hierdie persoon, voor ek sal s wie dit is. Ek glo dit is die regte manier om maar versigtig te wees en dalk was nie ek nie versigtig genoeg nie, maar die tyd sal wel leer.

Om te weet of iemand 'n valse prediker is, kan eerstens deur die gawe van onderskeiding van geeste bepaal word. Daar is geen logika hierin nie en is uit en uit die Here wat mens waarsku, sonder dat mens kennis het. Soos mens kennis inwin vorm die prentjie en word mens se eie onderskeiding so getoets. Met tyd kom daar bepaalde tekens wat mens op let en so herken mens valse predikers. Soms herken mens hulle glad nie, maar iemand naby aan jou kan die Here op jou pad stuur, om namens jou te onderskei. Dit is hoe die liggaam van Christus funksioneer, want niemand kan in eie krag die volle liggaam van Christus verteenwoordig nie. Ons help mekaar daarin. Mens gaan ook met tye verkeerd wees in hierdie pad en mens maak juis foute om te leer.

Nog 'n manier is om te kyk na die vrugte wat iemand dra, want mens pluk nie vye van 'n doringboom nie. Mens se geloof wat kennis wek, stel mens al meer en meer instaat om soos die tyd aangaan, suiwer deur Skrifkennis iemand se wandel te beoordeel en dit wys ook aan mens of iemand vals kan wees of selfs is. Wat ek egter al moes leer, was dat daar soms mense is wat self dwaal en dan maak mens hulle sommer af as vals, waar die Here eerder wou h mens hulle moes bedien en op so wyse uit hulle eie dwaling verlos. Elkeen van ons kan ook per geleentheid dwaal... en mens kan jou self voorstel hoe dit mag voel as dit 'n glips is en jy dan as absoluut vals uitgemaak word, sonder dat jy noodwendig volhard het in valse leerstellings. Daarom moet mens stadig wees om 'n oordeel te fel, soos ek dalk nie hier gedoen het nie, maar dat ek skepties oor hierdie prediker is, kan nie verhelp word nie, nie voor God se Woord alles bevestig het nie.
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Hi Freek,

Om te weet of iemand 'n valse prediker is, kan eerstens deur die gawe van onderskeiding van geeste bepaal word. Daar is geen logika hierin nie en is uit en uit die Here wat mens waarsku, sonder dat mens kennis het.
    CFJ, Iemand het my vertel dat hierdie gawe mens bloot in staat stel om in die geestesrealm in te sien en sodoende demone en hulle werke en engele en hulle werke te onderskei van mekaar en ook om dit van die vleeslike te onderskei. Soort van om te kyk wie die "moeilikheid" veroorsaak. Soos ek reeds genoem het, is ek baie dinge vertel oor die jare en probeer nou agterkom hoe dit regtig inmekaar steek. Verskoon dus maar as ek baie vrae vra.

Freek,

Jy kan soveel vrae vra as wat jy wil, want dit is die hoofrede hoekom hierdie forum bestaan. Baie van my eie vrae is juis beantwoord omdat mens vrymoedigheid geneem het om juis vrae te vra. Hoe gaan mens enigsins antwoorde kry, as daar nie vrae is nie? Ek dink dit is hulle wat vrae vra, wat in hulle geestelike lewe vorentoe kan gaan, want niemand het sommer vanself al die antwoord nie...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Net iets wat ek sommer oor dink Freek, is dat hierdie forum geen sin gaan maak as niemand vrae vra nie, want mens wil amper s die bestaansreg van hierdie forum is gebou op vrae vra...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Blog Entries
    1
    .... die boek toe uiteindelik weer by die bib gekry en klaar gelees ....... en ek bly steeds baie gebless met 'n besondere insiggewende vertelling van iemand se ervaring ..... en nee, dis nie gospel nie, dit is iemand se hartgetuienis, en die leser kan dit tog seker insien ........

..... dat God 'n gewonde mens kon ontmoet op 'n manier wat hy kon mee saamleef, en hon lei deur 'n ervaring om Sy liefde sodoende aan hom te openbaar, is tog nie so verregaande nie ...........

die aanhaling wat vroeer op hierdie draad gelpaas is waar Jesus se Hy het " nothing much" met sy Kruisdood vermag nie, is soos gewoonlik met vooraf veroordeling, buite konteks ..... slegs as jy die gedeelte lees sal jy verstaan .....

.... as jy die boek gelees het en dit ontstel jou, so be it..... as jy dit gelees het en blessing daarin gekry het..... so be it too ........

don't judge what you don't know ......
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ek sou graag die hele Hebreers 6 wil aanhaal, maar julle kan self gaan lees.

Heb 6:1 Daarom moet ons nie bly by die begin van die prediking aangaande Christus nie, maar na die volmaaktheid voortgaan sonder om weer die fondament te l van die bekering uit dooie werke en van die geloof in God,
    Heb 6:2 van die leer van die doop en van die handoplegging en van die opstanding van die dode en van die ewige oordeel.

".....en verdere verse...."

Heb 6:17 Daarom het God, omdat Hy nog kragtiger aan die erfgename van die belofte die onveranderlikheid van sy raad wou toon, dit met n eed gewaarborg;
    Heb 6:18 sodat ons deur twee onveranderlike dinge, waarin dit onmoontlik is dat God sou lieg, kragtige bemoediging kan h, ons wat ontvlug het, om vas te hou aan die hoop wat voorl;
    Heb 6:19 en ons het dit as n anker van die siel wat veilig en vas is en ingaan tot binnekant die voorhangsel
    Heb 6:20 waar Jesus as voorloper vir ons ingegaan het, Hy wat volgens die orde van Melgisdek n hopriester geword het vir ewig.

Daar is vir my 2 onveranderlike dinge.......die WOORD van God en JESUS CHRISTUS.

Dit is ons getuienis dat daar 'n God is, 'n opstanding, 'n ewige lewe.....REDDING!

Jesus self getuig hier:

Joh 17:14 Ek het hulle u woord gegee, en die wreld het hulle gehaat, omdat hulle nie van die wreld is nie, net soos Ek nie van die wreld is nie.

Die Here het ons Sy Woord gegee en GEEN ander boek (The Shack), gee film (The Passion) en geen ander heilige (Die Pous) om ons tot inkeer te bring tot die VOLLE waarheid nie.

Ek dink hierdie Skrif verklaar heelwat:

2Ti 3:13 Maar goddelose mense en bedriers sal voortgaan van kwaad tot erger, hulle wat verlei en verlei word. (Mense wat sulke boeke skryf....nie mense wat dit lees nie)
    2Ti 3:14 Maar bly jy in wat jy geleer het en waarvan jy verseker is, omdat jy weet van wie jy dit geleer het,
    2Ti 3:15 en dat jy van kleins af die heilige Skrifte ken wat jou wys kan maak tot saligheid deur die geloof in Christus Jesus.
    2Ti 3:16 Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid,
    2Ti 3:17 sodat die mens van God volkome kan wees, vir elke goeie werk volkome toegerus.

LET WEL: "....die heilige Skrifte...."! Nie boeke en films nie.

Mat 12:41 Die manne van Ninev sal in die oordeel opstaan saam met hierdie geslag en dit veroordeel; want hulle het hul op die prediking van Jona bekeer, enmeer as Jona is hier!

Rom 10:16 Maar hulle was nie almal gehoorsaam aan die evangelie nie; want Jesaja het ges: Here, wie het ons prediking geglo?

Rom 16:25 Aan Hom dan wat magtig is om julle te versterk volgens my evangelie en die prediking van Jesus Christus, ooreenkomstig die openbaring van die verborgenheid wat eeue lank verswyg is,

1Co 1:21 Want aangesien in die wysheid van God die wreld deur die wysheid God nie geken het nie, het dit God behaag om deur die dwaasheid van die prediking die wat glo, te red;

1Co 15:14 En as Christus nie opgewek is nie, dan is ons prediking vergeefs en vergeefs ook julle geloof;

2Ti 4:17 Maar die Here het my bygestaan en my krag gegee, sodat deur my die prediking heeltemal volbring kan word en al die heidene dit kan hoor; en ek is uit die bek van die leeu verlos.

Mense word nie gered deur boeke of films nie, maar deur die prediking van die WOORD.

Blog Entries
    1
    Liewe Johnny ..... rustig jong .......

niemand word gered selfs deur 'n gedrukte Bybel met swart op wit woorde nie ..... slegs deur die Lewende Woord ...

die shack is maar net nog 'n boek soos vele ander getuienisse en word tog as sulks gelees .... iemand se vertelling van 'n persoonlike ervaring ........

en ek kon ongelukkig nog nie die dvd's kyk nie - ons speler het opgepak die dag voor ek jou pakkie ontvang het en is nog nie reg nie, ( lyk my ons sal die ding moet vervang ) ...... alles in goeie tyd sekermaar ....... dit verbaas my dat daar 3 DVDs is oor da vinci code ......... almal verstaan tog dit is 'n hollywood " adventure" storie en alles behalwe feite ........

groetnis
    m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Vir my persoonlik is sulke boeke soos Da Vince en andere Godslasterlik. As iets buite die Skrif is en indruis teen wat ons in die Skrif geleer word, dan is dit nie net teen die Woord nie, maar direk teen God. Ander ervaar dit as opbouend en leersaam, maar ek wil maar liewer bly by die onveranderlike Woord. Volgende jaar is daar heelmoontlik 'n erger boek weer op die rakke van "christelike" boekwinkels, wat topverkopers sal wees, maar met 'n nuwe leuen.....en as ek my geld daarop kan sit, gaan miljoene dit opeet vir soetkoek, waarvan die meeste chsristinne sal wees.

Ons leef voorwaar in 'n uur van misleiding, en dit maak Jesus se woorde aan Sy dissipels so waar toe hulle Hom vra wanneer Sy 2de koms sal wees:

Mat 24:4 En Jesus antwoord en s vir hulle: Pas op dat niemand julle mislei nie.

Misleiding....voorwaar die grooste teken vandag dat die koms van die Here naby is, voor die deur. Die Skrif is teen die muur soos die gesegde lui.

Ek beskou sulke boeke as 'n poging van die satan om mense weg te rokkel van die Blye boodskap af......en hy slaag daarin. Dit maar net my opinie.

Quote Originally Posted by mari View Post
    Liewe Johnny ..... rustig jong .......

niemand word gered selfs deur 'n gedrukte Bybel met swart op wit woorde nie ..... slegs deur die Lewende Woord ...

die shack is maar net nog 'n boek soos vele ander getuienisse en word tog as sulks gelees .... iemand se vertelling van 'n persoonlike ervaring ........

en ek kon ongelukkig nog nie die dvd's kyk nie - ons speler het opgepak die dag voor ek jou pakkie ontvang het en is nog nie reg nie, ( lyk my ons sal die ding moet vervang ) ...... alles in goeie tyd sekermaar ....... dit verbaas my dat daar 3 DVDs is oor da vinci code ......... almal verstaan tog dit is 'n hollywood " adventure" storie en alles behalwe feite ........

groetnis
    m
    Mari

Ek hoor presies wat jy se.... die boek stel God nie per se voor soos wat dit in die boek weergegee word nie - dit is bloot hoe een persoon dit beleef het, of hoe God Homself aan daardie persoon openbaar het, om tot hierdie persoon deur te dring en God se onvoorwaardelike liefde op die effektiefste wyse aan hom te openbaar, agv negatiewe ervarings in sy verlede.... Ek verstaan ook wat jy se oor die "Da Vinci code", wat blote fiksie is en geensins probeer voorgee dat die feite daarin waar is nie.....

Maar besef jy hoe gevaarlik sulke stories kan wees? Hierdie voorstelling van God in "The Shack" word in die leser se onderbewussyn gestoor, soos ook die boodskap van die "Da Vinci Code" en vele ander soortgelyke boeke. En saam met die oorweldigende breinspoeling wat deesdae plaasvind, woorde en sinne uit alledaagse films en TV programme, artikels in tydskrifte en koerante, menings van mense om ons, word daar stadig maar seker 'n persepsie in 'n mens se brein gevorm. 'n Totale wanvoorstelling van Wie en Wat God regtig is, en van Jesus se Goddelikheid.... En of 'n mens dit wil glo of nie, agter dit alles sit die satan wat die wereld, en veral die christene wil verlei, en op 'n baie subtiele manier, stelselmatig besig is om 'n bepaalde boodskap te laat posvat in mense se gedagtes. Verhale soos hierdie, hoe mooi of onskuldig dit ookal mag voorkom, vorm deel van die proses waarmee die bose al vir baie jare lank besig is. Kyk maar net om jou rond, luister na wat die wereld oor God se, en jy sal moet erken, hy (satan) het al in 'n baie groot mate geslaag in sy doel.

Ek se weer, die Bybel waarsku ons dat ons stryd juis teen die satan en sy bose magte in die lug is, en nie teen "vlees en bloed" nie. As 'n mens nie op jou hoede is nie, gaan jy dit nie raaksien nie, en loop jy gevaar om self ingesluk te word.... Die satan kom na ons toe in die vorm van 'n "engel van die lig" en as die Here nie vir 'n mens onderskeidingsvermoe gee nie, gaan jy hom nie herken nie.

Ek twyfel nie dat jy seen uit die boek ervaar het nie. Daar is gewis baie mooi goed in die boek vervat, en pragtige boodskappe wat regtig tot seen is vir die leser. En om "alles te beproef, en die goeie te behou" m.a.w. om dit wat goed is, uit die boek te haal en vir jouself te vat, is 'n Bybelse beginsel. Ek veroordeel jou dus glad nie omdat jy die boek geniet het nie. Maar ek wil jou graag waarsku, wees op jou hoede. Hierdie is gewis nie 'n "onskuldige, christelike" boek nie. Die christelike kleur wat dit het, is juis wat dit so effektief en lewensgevaarlik maak. My raad aan enigeen is, bly liewer heeltemal weg, want as jy met vuur speel, is die kans goed dat jy dalk gebrand kan word....

Wanneer satan ons vergiftig, dan gooi hy nie die hele bottel arseen in ons kele af nie, nee, dit word bietjie vir bietjie bygevoeg totdat ons nie meer kan onsderskei of weerstand bied nie. Gene stel dit baie mooi en duidelik, maar ek sal nie eers die "goeie" uit die boek probeer uithaal nie, want enilik is die hele boek geskryf met die hoofdoel om ons te mislei. Die bietjie goeie wat daar kan wees is maar net wolwe in skaapsklere.

Blog Entries
    1
    Johnny ...

die DVDs weer gekyk ( check jou pm's ) ......

julle pastoor begin deur dit baie duidelik te maak dat die boek as fiksie bemark word ..... en gaan dan oor in teolgiese verduideliking van aspekte van die skrywe ....... !!!! ..... dit strook net nie .....

.... is dit nie juis die tekeregaanery uit sommige oorde wat maak dat gewone ouens die boek dan sien vir iets meer as wat dit is nie ? ..... sonder die kritiek oor die boek sou ek ( en vele ander ) nie eers daarvan geweet het nie .............

.... m

Quote Originally Posted by mari View Post
    ..... sonder die kritiek oor die boek sou ek ( en vele ander ) nie eers daarvan geweet het nie .............

.... m
    Nou sal jy (en vele ander) ook nie eendag 'n verskoning kan he dat julle nie die waarheid oor die valsheid en Godslasterlikheid van die boek geweet het nie.
    Hierdie boeke is top verkopers op "christelike" boekwinkels se rakke. CUM boeke beywer hulle in hulle televisie en radio advertensies as 'n plek waar jy en ek haal aan: "Skrifgevindeerde boeke" koop. Dit beteken dit is getoets aan die SKRIF. Bog storie en valse advertensies! Hoeveel miljoene mense wereldwyd word met hierdie Godslasterlike materiaal "gebrainwash"!

Sien ook nuwe draad:
    http://bibleforums.org/showthread.ph...e-Gees-vroulik
    Last edited by Johnny; May 10th 2010 at 09:46 AM.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)