cure-real
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 47

Thread: Wat is jou naam?

Blog Entries
    10
    Wat ook werk is indien jy 'n Bybelse naam het, gaan na waar dit geskrywe staan, en click op die link vit Eastons en kry so ook meer inligting oor jou naam,
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Quote Originally Posted by Sonia Smit View Post
    Hi julle,
    Ek het een jaar by 'n vriendin 'n Bybel vir my verjaardag gekry, en sy het voor in my name (soos in my id boek), gevat en die betekenisse daarvan vir my gegee saam teksverse (beloftes). Dit is vir my nogal spesiaal want sy het dit vir my gegee net nadat ek tot bekering gekom het.

Ek het ook geglo 'n mens se naam moet van so aard wees dat jy nie goed oor iemand se lewe uitspreek nie, maar ek het later tot die besef gekom dat God ons name ken nog voor ons dit gekry het, en dat elkeen van ons se name baie spesiaal vir Hom is want dis in sy Hand gegrafeer!
    Dankie Sonia!

Hoe kan mens so iets vergeet! Dis dan dat die Here iemand stuur om ons te herinner dat ons name in Sy hande gegrafeer is!
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Blog Entries
    3
    Is dit nie awesome om te weet nie, Willem!

Baie dankie vir al die skakels Ta-An, ek het baie betekenisse vir baie name gekry! Dis nogal amazing om te sien hoe baie krag ons name dra, maar dis baie sad om te weet dat baie van die mense nie tot daai krag lewe nie. Ek hou baie beslis aan Bid vir baie van my familie lede wat tot volkome inkeer moet kom!

Son, is jy dalk 'n Marthinus?

Bedoel jy soos in Van Schalkwyk??????

Quote Originally Posted by Sonia Smit View Post
    Son, is jy dalk 'n Marthinus?
    Ka, ka, ka... NOPE!

MARTIN

Usage: English, French, German, Scandinavian, Russian, Romanian, Czech, Slovak, Slovene, Hungarian, Bulgarian
    Other Scripts: Мартин (Russian, Bulgarian) Pronounced: MAHR-tən (English), mar-TEN (French), MAHR-tin (German), MAWR-teen (Hungarian), mahr-TIN (Bulgarian) [key]

From the Roman name Martinus, which was derived from Martis, the genitive case of the name of the Roman god MARS. Saint Martin of Tours was a 4th-century bishop who is the patron saint of France. According to legend, he came across a cold beggar in the middle of winter so he ripped his cloak in two and gave half of it to the beggar. He was a favourite saint during the Middle Ages, and his name has become common throughout the Christian world. An influential bearer of the name was Martin Luther (1483-1546), the theologian who began the Protestant Reformation. The name was also borne by five popes (two of them more commonly known as Marinus). Other more recent bearers include the German philosopher Martin Heidegger (1889-1976), the American civil rights leader Martin Luther King (1929-1968), and the American filmmaker Martin Scorcese (1942-).
    Bedoel jy soos in Van Schalkwyk??????
    Al wat ek met hom in gemeen het is die kortbroek.

Christoffel????

Quote Originally Posted by Lanie View Post
    Christoffel????
    Nogal 'n mooi naam, maar beslis nie myne nie:

CHRISTOPHER

Gender: Masculine Usage: English Pronounced: KRIS-tə-fər [key]

From the Late Greek name Χριστοφορος (Christophoros) meaning "bearing Christ", derived from Χριστος (Christos) combined with φερω (phero) "to bear, to carry". It was used by early Christians as a metaphorical name, expressing that they carried Christ in their hearts. In the Middle Ages, literal interpretations of the name's etymology led to legends about a Saint Christopher who carried the young Jesus across a river. He has come to be regarded as the patron saint of travellers. As an English given name, Christopher has been in general use since the 15th century. In Denmark it was borne by three kings (their names are usually spelled Christoffer), including the 15th-century Christopher of Bavaria who also ruled Norway and Sweden. Other famous bearers include Italian explorer Christopher Columbus (1451-1506), English playwright Christopher Marlowe (1564-1593), and the fictional character Christopher Robin from A. A. Milne's 'Winnie-the-Pooh' books.

Son, Ta-An of Lanie,
    Plaas gou n skakel vir ons ouens wat nie Bybelse name het nie asb? Ek het eenkeer deur n boek geblaai wat behalwe die oorsprong ook die geestelike betekenis van die naam ook gegee het ,maar ek het die boek se titel vergeet. Ken julle so iets?

Dutch...German is danke, not dankie as far as I know, sorry to intrude, but I love foreign languages...is this off topic? I've done that 2x unknowingly...if so, ignore my ignorant American me...

Blog Entries
    10
    Quote Originally Posted by Borean View Post
    Dutch...German is danke, not dankie as far as I know, sorry to intrude, but I love foreign languages...is this off topic? I've done that 2x unknowingly...if so, ignore my ignorant American me...

Well my friend this is Afrikaans so we say : Dankie, sounds like 'donkey' even better : Baie Dankie ...sounds like :"buy a donkey"
    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Sorry...like I said, I am an ignorant American...South Africa?
    Cool...I will let you speak in your own tongue now...

Blog Entries
    10
    Quote Originally Posted by Borean View Post
    Sorry...like I said, I am an ignorant American...South Africa?
    Cool...I will let you speak in your own tongue now...
    Indeed SA , but the Afrikaans posters are living widespread over the whole world Thank you
    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Blog Entries
    10
    Quote Originally Posted by protea View Post
    Son,Ta-An of Lanie,
    Plaas gou n skakel vir ons ouens wat nie Bybelse name het nie asb?
    Miskien is het die tyd aangebreek dat jy 'n Bybelse naam kry ..??

The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Blog Entries
    10

Quote Originally Posted by marline View Post
    Ek weet werklik nie waar om hierdie draad te plaas nie, dus speel ek dit maar veilig voor ek weer oor die vingers getik word.
    Ons susters begin met 'n studie onder Ian Nell, een van die eerste vrae wat hy vra is "wat is jou naam" Mens se naam het blykbaar 'n sekere betekenis wat daaraan gekoppel word. Hoe vind mens dit uit, en hoe vors jy dit na? Ek glo nie enig iets wat mense aan my opdis nie, daarom die vraag. Het my naam 'n invloed op my lewe?
    'n Klomp grapjasse op hierdie forum...... (Dis waarom ek so tuis voel hier.) Maar alle grappies vir so oomblikkie op 'n stokkie...ek dink nie Marline se vraag is al beantwoord nie.

Nee Marline, ek glo vir geen oomblik dat jou naam 'n invloed op jou lewe het nie (behalwe natuurlik vir die feit dat God jou op jou naam geroep het (Jes 43:1) en dat jou naam vir ewig in die Boek van die Lewe opgeteken is) Jy het immers geen beheer oor die keuse van jou naam gehad nie, en buitendien, in die meeste gevalle weet ouers ook nie eens wat 'n naam beteken wanneer hulle dit aan 'n kind gee nie. Hoe kan dit 'n invloed op jou lewe he? Nee wat, ek dink nie dis iets waaraan 'n mens jou moet steur nie.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)