Your Advert here
cure-real
Page 13 of 75 FirstFirst ... 2345678910111213141516171819202122232463 ... LastLast
Results 181 to 195 of 1123

Thread: Roelof se Eindtyd Nuusflitse

Angus help trou gou 12 ‘sondige’ pare in Londen

(Die sonde wat hiervan gepraat word is "fornication" Ongelukkig praat Afr Bybels nie so duidelik daaroor nie. Ek het juis gister met my 17-jarige seun daaroor gepraat - Roelof)

Altesame 12 Suid-Afrikaanse paartjies was so aangegryp deur ’n preek in Londen waarin die lekeprediker Angus Buchan kerkgangers teen seks voor die huwelik gewaarsku het dat hulle daar en dan in die huwelik bevestig is.
    Hul enigste “onthaal” ná die onverwagse trouery was die gebruiklike koek en tee wat ná die diens bedien is.

’n Kerk vol Suid-Afrikaners het verlede Sondag in die Suid-Afrikaanse gemeente Londen na ’n preek deur Buchan geluister. Dié aartappelboer het die gemeente uitgedaag om ’n heiliger lewe te lei en hul sondes te bely.
    Hy het hulle onder meer teen seks voor die huwelik gemaan, asook ’n waarskuwing gerig oor die sonde van saambly voor die huwelik.

http://jv.news24.com/Beeld/Wereld/0,...531795,00.html

my God; in Him I will trust (Psa 91:2).

If you have not accepted Jesus Christ as your Savior, NOW is the time.

Persevere, pray and be ready for the Return of Christ.

Is die volgende dalk die teken van die "vaal perd"? :

http://www.twincities.com/ci_12653144?nclick_check=1

http://www.telegraph.co.uk/comment/c...ures-fall.html

Ons wêreld voedselbronne wat al erger onder druk begin kom. Hongersnood op grootskaal kan die wêreld se voorland wees.

Quote Originally Posted by RR van Wyk View Post
    Is die volgende dalk die teken van die "vaal perd"? :

Ons wêreld voedselbronne wat al erger onder druk begin kom. Hongersnood op grootskaal kan die wêreld se voorland wees.
    RR van Wyk

Volgens my is die Derde Seel reeds oopgemaak:

En toe Hy die derde seël oopgemaak het, hoor ek die derde lewende wese sê: Kom kyk! En ek het gesien, en kyk, daar was ‘n swart perd; en hy wat daarop sit, het ‘n skaal in sy hand. (Rev 6:5)

En ek het ‘n stem tussen die vier lewende wesens hoor sê: ‘n Rantsoen koring vir ‘n penning en drie rantsoene gars vir ‘n penning; en moenie die olie en die wyn beskadig nie. (Rev 6:6)
    • 53% van die wereldbevolkimg leef op minder as US $2 per dag
    • 200 miljoen van die wereld se werkers leef in uiterste armoede

Term drie-enige God is modern

Gerhard Strydom van Randburg skryf:

Ek verwys na prof. Adrio König se skrywe aangaande die drie-enige God. Hedendaagse teoloë en sogenaamde skrifgeleerdes kan nou maar eenmaal nie die Bybel verklaar soos wat ek glo God bedoel het dit verstaan moet word nie.

Dit wil vir my al voorkom of hierdie hooggeleerdes hul eie menings so sterk wil oordra en hul eie omvattende studies van die teologie so wil beklemtoon dat hulle die pot heeltemal mis sit.

Wie gee om of Konstantinopel die Drie-enige God goedgekeur het vir die kerk? Wat in God se Woord (Bybel) staan, is duidelik. In Genesis staan: “Laat ons die mens maak”. Ons? Meer as een. Paulus doop mense in die naam van die Vader en die Seun en van die Heilige Gees. Al drie is God; al drie het ’n eie doel en funksie, maar ’n saamgestelde oorkoepelende belang.

Die term Drie-enig is ’n moderne konsep en sal nie in die Bybel se manier van skryf gevind word nie, maar dit is baie duidelik wat dit bedoel.
    Dit is tyd dat geleerdes soos König vir ons leke die ware Bybel as God se Woord uitbeeld, eerder as om hul eie dwase menings te lewer wat op geskiedkundige agtergrond en logika gegrond is

http://jv.news24.com/Beeld/Opinie/Br...532051,00.html

‘Dit sál hou, want pare belowe voor God’

(As jy die sonde van "fornication" doen of gedoen het, staak dit, bely dit en God sal jou vergewe - Roelof)

Kaapstad. – Hoe kan ’n mens iemand vertrou wat rondslaap?
    “Die Here sê ons moet skoon bly tot die dag wat ons trou. Op jou huweliksnag moet jy die eerste persoon wees wat met jou man/vrou slaap. Wees geduldig en bly ’n maagd.

“Wat jou huwelik spesiaal sal maak, is as jy nét vir mekaar skoon bly. Dit is nie goed om seks te hê voordat jy trou nie, want as jy trou moet jou man/vrou weet jy’t jouself vir hom/haar gespaar.”

So het mnr. Angus Buchan (of oom Angus, soos hy vra om genoem te word) gister in ’n onderhoud gesê nadat hy verlede week 12 Suid-Afrikaanse paartjies in die SA Gemeente Londen help trou het.

Buchan het gesê hy het al baie paartjies getrou (insluitend sy kinders) maar nog nooit het hy “soveel opregtheid en liefde” gesien as tussen dié 12 paartjies nie

http://jv.news24.com/Beeld/Suid-Afri...532446,00.html

fornication [fáwrni káysh’n]
    noun
    1. law consenting sex involving somebody unmarried: sexual intercourse between two consenting adults, who are not married to each other

Do you not know that the unrighteous shall not inherit the kingdom of God? Do not be deceived; neither fornicators, nor idolaters, nor adulterers, nor abusers, nor homosexuals, (1Co 6:9)

Los nou die opstanding

Gerrie de Lange, Middelburg:

Ek wonder hoekom geleerde mense hul tyd en energie mors om te probeer bewys dat die Here Jesus nie waarlik uit die dood opgestaan het nie. Wat wil hulle daardeur bereik? Ai, tog, gebruik eerder jul tyd om die evangelie te bemark.

http://jv.news24.com/Rapport/Briewe/...533771,00.html

Die New Age beweging

Die New Age beweging is nie 'n enkele valse godsdiens nie, maar 'n groot verskeidenheid van heidense godsdienste, praktyke en gebruike wat saamgebring word onder een sambreel. Die naam, New Age, hou verband met die astrologie waarvolgens daar met die nuwe eeu wording 'n nuwe era, die van die sterrebeeld Aquarius, betree is.

Van die belangrikste heidense praktyke wat saam gegroepeer is om uiteindelik die beweging te skep is Hinduisme, panteisme, neo-paganisme, Oosterse mistisisme, Westerse okkultisme en die humanistiese menslike-potensiaal psigologie. Een van die New Age beweging se herkenbare beginsels is die van monoisme. Dit impliseer alles wat bestaan vorm deel van 'n enkele organiese geheel. Daar is dus geen werklike verskille tussen mense, tussen voorwerpe, of tussen mense en voorwerpe nie.

Logika en rede word deur die New Age beweging gesien as beperkings in die mens se samestelling. Hierdie benadering gee dan weer aanleiding tot die nastrewing van 'n tweede beginsel, die van panteisme; die gedagte dat Alles is God. Die eenheid van werklikheid dui vir hulle op die feit dat alles goddelik is, insluitend hulself. Hulle is dus God. Hierdie konsep ontsluit die mens se ware potensiaal. Deur te glo dat jy God is, is om te glo dat jy geen beperkings het nie. So kan die mens sy eie goddelikheid verkry deur sy bewustheid te verander; omdat die mens gebuk gaan onder 'n kollektiewe vorm van metafisiese geheueverlies het hy vergeet dat sy eie identiteit een van goddelikheid is en moet hy dus 'n verandering van bewustheid ondergaan ten einde sy volle potensiaal te verwesentlik.

Die New Agers meen verder dat die mens se lewenssiklus van geboorte en sterf gekoppel is aan reinkarnasie aangesien die mens se bestaande toestand bepaal word deur die mens se optrede in 'n vorige lewe. Hulle is sterk voorstanders van die gedagte van morele relativitisme. Hulle dink eerder in terme van grys as aan wit en swart. Deur hul ontkenning van die wet van weerspreking, aanvaar hulle ook die beginsel dat konklikterende gedagtes almal korrek kan wees. Daarom dan hulle die leer van multi-gelowe aanvaar en dat daar vele paaie is wat na God kan lei.

'n Tema wat baie sterk in die New Age beweging na vore tree is die van liefde en broederskap. Alle mense moet hierop konsentreer sodat hulle ander groepe, ongeag van ras, kleur of geloof, tenvolle en sonder voorbehoud kan aanvaar en kan liefhe. Alle grense moet verwyder word sodat daar 'n einde aan konflikterende groepsbelange kan kom. Rasse en kulture moet sover moontlik met mekaar vermeng raak en moet hul eie waardestelsels prysgee deur universiele norme te aanvaar. Nasionale en ander grense moet uitgewis word tot die stigting van 'n wereldstad (Global Village) met een monetere stelsel, een godsdiens, een kultuur, 'n nie-rassige en nie-seksistiese bedeling. Die belange van die mens word dus ondergeskik gestel aan die vereistes van die wereld as 'n geheel.

Dis finaal: Dopper-vroue kan nie dié ampte beklee

(In die moderne tyd wat ons leef, asook kort voor die Wederkoms van Christus, dink julle dit was die regte besluit? In my tuisdorp gaan dit so sleg met die Doppers dat die 3 gemeentes moes saamsmelt- Roelof)

Potchefstroom. – Die Gereformeerde Kerke in Suid-Afrika (GKSA) het gister “nee” gesê vir vroue in die ampte van predikant en ouderling.

Die kerk se algemene sinode het sy besluit ná ’n dag lange debat geneem. Die stemtelling is nie bekend gemaak nie, maar ds. Leo van Schaik, skriba, het gesê daar was ’n beduidende meerderheid en dat dit nie enkele stemme was wat die deurslag gegee het nie.

Dr. Neels Smit, voorsitter, het afgevaardigdes gevra om die uitslag te aanvaar as “die uitkoms wat die Here vir ons gegee het”.

http://jv.news24.com/Beeld/Suid-Afri...535116,00.html

Hoe naby is die Wederkoms van Christus?

Die skakel verwys na een van my eie artikels op die Engelse forum
    Ek het aangetoon hoe van Daniel se profesiee reeds vervul is, asook van Jesus se eie profesiee
    Ek het ook die opening van die eerste Vier Seels bespreek
    As die Wederkoms om 12 uur gaan plaasvind, is ons nou by 3 minute voor 12

Die bedoeling is dat die bespreking aan die Afrikaanse kant van die forum moet plaasvind

http://bibleforums.org/showpost.php?...&postcount=897

Quote Originally Posted by Roelof View Post
    (In die moderne tyd wat ons leef, asook kort voor die Wederkoms van Christus, dink julle dit was die regte besluit? In my tuisdorp gaan dit so sleg met die Doppers dat die 3 gemeentes moes saamsmelt- Roelof)

Potchefstroom. – Die Gereformeerde Kerke in Suid-Afrika (GKSA) het gister “nee” gesê vir vroue in die ampte van predikant en ouderling.

Die kerk se algemene sinode het sy besluit ná ’n dag lange debat geneem. Die stemtelling is nie bekend gemaak nie, maar ds. Leo van Schaik, skriba, het gesê daar was ’n beduidende meerderheid en dat dit nie enkele stemme was wat die deurslag gegee het nie.

Dr. Neels Smit, voorsitter, het afgevaardigdes gevra om die uitslag te aanvaar as “die uitkoms wat die Here vir ons gegee het”.

http://jv.news24.com/Beeld/Suid-Afri...535116,00.html
    Persoonlik kan ek nie met die besluit as sulks fout vind nie. Dit is en bly ongelukkig 'n Bybelse opdrag, hoe die wereld en omstandighede ookal verander het en hoe ons ookal daaroor voel. Ons moet onthou dat God se Woord vasstaan, en dat daar 'n spesifieke rede is vir elke opdrag in die Bybel - as Bybelse opdragte stiptelik uitgevoer word, sal daar feitlik geen probleme meer in ons samelewing wees nie. Ons kan nie God se Woord verander omdat ons omstandighede verander het nie. Die Bybel gee aan vrou 'n bepaalde rol om te vervul in die samelewing en in die huwelik. Om leiding in die kerk te neem, vorm nie deel van die vrou se rol, soos deur die Bybel voorgehou nie. Ek stem saam dat tye en omstandighede radikaal verander het sedert die Bybelse tye, en dat dit op die oog af lyk asof dit geen sin maak nie. Maar ek glo vas dat God 'n doel het met elke enkele opdrag en riglyn in die Bybel, en as ons terugkeer daarheen, sal meeste van ons hedendaagse probleme ook opgelos word.

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Persoonlik kan ek nie met die besluit as sulks fout vind nie. Dit is en bly ongelukkig 'n Bybelse opdrag, hoe die wereld en omstandighede ookal verander het en hoe ons ookal daaroor voel.
    Gene

Wat van vroulike Bybelse profete? Daar was baie

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Persoonlik kan ek nie met die besluit as sulks fout vind nie. Dit is en bly ongelukkig 'n Bybelse opdrag, hoe die wereld en omstandighede ookal verander het en hoe ons ookal daaroor voel. Ons moet onthou dat God se Woord vasstaan, en dat daar 'n spesifieke rede is vir elke opdrag in die Bybel - as Bybelse opdragte stiptelik uitgevoer word, sal daar feitlik geen probleme meer in ons samelewing wees nie. Ons kan nie God se Woord verander omdat ons omstandighede verander het nie. Die Bybel gee aan vrou 'n bepaalde rol om te vervul in die samelewing en in die huwelik. Om leiding in die kerk te neem, vorm nie deel van die vrou se rol, soos deur die Bybel voorgehou nie. Ek stem saam dat tye en omstandighede radikaal verander het sedert die Bybelse tye, en dat dit op die oog af lyk asof dit geen sin maak nie. Maar ek glo vas dat God 'n doel het met elke enkele opdrag en riglyn in die Bybel, en as ons terugkeer daarheen, sal meeste van ons hedendaagse probleme ook opgelos word.
    Ek het iewwers in die bybel reekgelees nou die aand waar sê dat 'n vrou baie beperkte rolle/regte in die kerk het. Maar wat van Maria Magdalena en die ander vroue daardie tyd? Hulle het GROOT rol gespeel, selfs Jesus en sy desippels finansieel ondersteun...

So wat nou?

En wat van die feit dat Jesus eerste aan 'n vrou verskyn het na Sy opstanding. Moes sy nie ook aan die ander gaan vertel het nie???

Ek is bevrees julle mis die punt. Ek probeer geensins voorgee dat vroue minder belangrike rolle het om vervul nie, ook nie dat hulle minderwaardig is teenoor mans nie. Maar die Bybel is baie duidelik. Om in die gemeente voor te gaan, is nie deel van die vrou se rol nie. Om maar net enkele tekste te noem:

1 Korintiers 14:34Julle vroue moet in die gemeentes swyg; want dit is hulle nie toegelaat om te spreek nie, maar om onderdanig te wees, soos die wet ook sê. 35 Maar as hulle iets wil leer, laat hulle tuis hul eie mans vra, want dit is lelik vir vroue om in die gemeente te spreek.

Timoteus 2:12 Ek laat die vrou egter nie toe om onderrig te gee of oor die man te heers nie, maar sy moet haar stil hou.

God is ‘n God van orde. Hy het ‘n doel met elke reel wat Hy neergele het. En so het Hy aan elkeen ‘n spesifieke rol gegee om te vervul. Mans het ‘n sekere rol, en vroue het ‘n ander rol om te vervul. En dit is nie Sy wil dat hierdie twee rolle vermeng word nie. Dit beteken geensins dat een ‘n minderwaardige rol het om te vervul nie – een is nie beter of belangriker as ander nie. Die twee is van mekaar afhanklik en die een kan nie sonder die ander suksesvol wees nie. Dink byvoorbeeld aan ‘n rugbyspeler en ‘n rugby afrigter. Hulle het elkeen verskillende rolle om te vervul. As die speler wil afrig, of die afrigter wil speel, gaan daar chaos wees. Maar saam vorm hulle ‘n eenheid en die een kan nie sonder die ander suksesvol wees nie. En vir ‘n vrou om voor te gaan in die gemeente, is nie die rol van ‘n vrou nie.

Ongelukkig is dit so dat die moderne vrou nie meer vergelyk kan word met die vroue in die Bybelse tyd nie. Tye en omstandighede het inderdaad verander. Maar ons moet onthou dat God nie verander het nie, en dat Sy Woord nie verander het nie. En daarom glo ek dat dit steeds teen Sy wil is dat ‘n vrou in die gemeente moet voorgaan.

Ek besef dit is ‘n redelike kontroversiele onderwerp, en almal stem nie hiermee saam nie. Maar dit is net hoe ek dit verstaan.

Ek verstaan volkome wat jy sê Gene, ek worstel nou net hoe Maria Magdalena egter aan mense "gepreek" het... Ek bietjie deurmekaar.

Of ek het die kat aan die stert beet of die Bybel weerspreek homself... Aangesien die Bybel homself nie weerspreek nie sal ek seker maar bietjie mooier moet gaan kyk!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)