Your Advert here
cure-real
Page 6 of 75 FirstFirst 123456789101112131415161756 ... LastLast
Results 76 to 90 of 1123

Thread: Roelof se Eindtyd Nuusflitse

Quote Originally Posted by Roelof View Post
    (Angus het my groot laat skrik. Hoe het jy gevoel toe jy die eerste keer van sy ongesteldheid hoor? - Roelof)

Greytown. – “Ek is deur Jesus van die randjie van die dood teruggebring.”
    Só het die evangelis Angus Buchan gisteroggend tydens die laaste sessie van die Mighty Men-saamtrek aan ’n skare van tienduisende gesê oor die dramatiese vorige dag toe hy twee maal inmekaargesak het.
    Per e-pos van 'n vriend:

Ek was daar en toe iemand by ons tent kom se dat Angus n aanval beleef en dat ons moet bid . Ek het gewonder hoe God hierdie omstandighede gaan gebruik tot Sy eer . Angus se siekword het waarskynlik meer mense aangeraak as sy gesondwees !

Kind regards
    Vriendelike groete

Charl Botha

my God; in Him I will trust (Psa 91:2).

If you have not accepted Jesus Christ as your Savior, NOW is the time.

Persevere, pray and be ready for the Return of Christ.

Wonder maar net.....

Ek is nou nie juis 'n "Uncle Angus" aanhanger nie. Daar is 'n ongesteldheid in my hart oor die volgende kwessie wat my die naweek laat wonder het. Vir my, en ek glo vir die hele mensdom, was die BELANGRIKSTE gebeurtenis in mense heugenis die kruisiging en opstanding van Jesus. Ek wil 'n vergelyking tref:

PAASNAWEEK 2009 ANGUS BUCHAN 2009
    Die kerke is leeg....... . Die kerke is leeg.....
    Die stadions is leeg..... . Die stadions is VOL....
    Die koerante is leeg.... . Die koerante is VOL....
    Die tv is leeg...... . Die tv is VOL.....
    Die paaie is VOL oppad see toe... . Die paaie is VOL, plaas toe...
    Die "plase" is leeg..... . Die "plase" is VOL.....
    Die vakansie oorde is VOL.... . Die vakansie oorde is VOL....
    Die MALL's is VOL.... . Die MALL's is VOL......

Ek was nog altyd swak met wiskunde, maar 2 + 2 gee nie vir my 4 as ek na bogenoemde vergelyking kyk nie. Waar was die belangstelling in die belangrikste gebeurtenis sedert die skepping?

Ek het gister in die Rapport gelees oor "Angus stort ineen". Van die dinge wat ek gelees het het my hare laat regop staan. Ouens het daar aan gekom met rugby vlae, blou bul vlae, cheetah vlae. Een ou het op sy rampshoring geblaas om die "bose geeste" in die lug vas te vat. 'n Man vra vir 'n dame by stalletjie 25: "Hoe is besigheid?" Die dame antwoord: "Prys die Here!".

Jesus het vir Sy dissipels gesê: "Gaan die wêreld in en verkondig die evangelie." Hier lyk dit vir my of die wêreld in die kerk ingebring word. Ek is seker daar sal nog baie gesê word. My eerlike opinie is, en kraak niemand af nie is die volgende: "Watter Jesus, Evangelie en Heilige Gees is ons mee besig?"

Wonder maar net.....

Dit gaan goed met Angus

(Ek dank die Here - Roelof)

Woordvoerders van die Mighty Men-konferensie op Greytown het Dinsdagoggend 'n dringende beroep op die media gedoen om te help om allerlei valse gerugte oor mnr. Angus Buchan se gesondheid die nek in te slaan.

Volgens mnr. Bruce Winship, woordvoerder van die konferensie, gaan dit goed met Buchan hy stuur groete. Hy is tuis op die familieplaas buite Greytown.

Wilde gerugte oor Buchan se gesondheid het die ronde begin doen kort nadat hy Saterdagoggend by die konferensie inmekaargesak het. Volgens verskillende gerugte sou hy 'n massiewe hartaanval gehad het, beroerte gekry het, aan erge diarree gely het en self dood wees.

http://jv.news24.com/Beeld/Suid-Afri...507943,00.html

(Hoe voel julle oor liberale teoloë wat die maagdelike geboorte en opstanding van onse Heer, Jesus bevraagteken? - Roelof)

Teoloë se botsende menings oor die kernbeginsels van die Christelike geloof en gesag van die Bybel is so groot dat dit die Christelike kerk kan laat “skeur”.

Hooggeplaaste teoloë het kaalvuis onder mekaar ingeklim in wat bestempel word as ’n oortuigingsverskil wat alle Christelike kerke ten diepste gaan raak.

Daar word onder meer hewig gebots oor die maagdelike geboorte, kruisiging en opstanding van Jesus.

König takel dié kwessies in sy boek en kritiseer teoloë wat, volgens hom, dié kern-geloofsbegingsels verdag maak.

Onder dié teoloë is proff. Ju-lian Müller, Jurie le Roux en Dirk Human, dosente aan die Universiteit van Pretoria, asook dr. Ben du Toit van die parlementêre lessenaar van die NG Kerk en Wes-Kaapse NG kommunikasiehoof.

http://jv.news24.com/Rapport/Suid-Af...507196,00.html
    As die liberale teoloe die goed betwyfel wonder ek hoekom hulle 'n beroep bou op 'n boek wat hulle nie glo nie om 'n redder wat hulle nie in glo nie te verkondig? Of is dit net teologie sonder geloof?
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Nee, nee, nee: Angus het nié ’n beroerte gehad nie!

Woordvoerders van die Mighty Men-konferensie buite Greytown het gisteroggend ’n dringende beroep op die media gedoen om te help om vals gerugte oor mnr. Angus Buchan se gesondheid die nek in te slaan.
    Buchan was tuis op sy familieplaas en geen besoekers is by hom toegelaat nie sodat hy kon rus nadat hy die afgelope naweek twee keer ineengestort het.

Onbevestigde gerugte dat Buchan ’n beroerte gehad het en in ’n Durbanse hospitaal opgeneem is, het intussen soos ’n veldbrand per SMS oor die land versprei

Sy het dit duidelik gestel Buchan is nié weer in ’n hospitaal opgeneem nie en hy het nié ’n beroerte gehad nie.
    Gistermiddag het sy gesê dit gaan steeds goed met Buchan waar hy tuis aansterk.

http://jv.news24.com/Beeld/Suid-Afri...508341,00.html

Gays in die ampte en huwelike

Op internasionale webbladsye geniet gays deesdae baie aandag.
    Is dit reg dat gays in die huwelik bevestig word?
    Is dit reg dat gays in ampte in die kerk aangestel word?

Ek hoor graag julle mening

----------------------------------------------------

Will Gay Marriage Pit Church Against Church?

http://www.time.com/time/nation/arti...893955,00.html

Presbyterians vote against gay clergy

http://www.washingtontimes.com/news/...st-gay-clergy/

Roelof,

As ons die Bybel as ons maatstaf moet gebruik, dan is dit beslis 'n groot NEE. Sodom en Gomora was verwoes a.g.v. van hierdie bedrywighede. Ek glo God voel vandag nog dieselfde oor hierdie saak. Vir God is dit 'n gruwel.

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Roelof,

As ons die Bybel as ons maatstaf moet gebruik, dan is dit beslis 'n groot NEE. Sodom en Gomora was verwoes a.g.v. van hierdie bedrywighede. Ek glo God voel vandag nog dieselfde oor hierdie saak. Vir God is dit 'n gruwel.
    Johnny

Wat jy vertel is baie waar
    Dis net ongelooflik hoe openbare mening en sedelike waardes verskuif of verswak het sedert +-1987

----------------------------------------------------

Will Gay Marriage Pit Church Against Church?

http://www.time.com/time/nation/arti...893955,00.html

Presbyterians vote against gay clergy

http://www.washingtontimes.com/news/...st-gay-clergy/
    Roelof

Verskoon my, maar is jy ernstig met jou vraag? Is daar enige twyfel dat homoseksualiteit deur die Bybel verbied word? Die tendens in die wereld vandag verander niks aan die Woord van God nie. Die antwoord op albei jou vrae is NEE, NEE, NEE, duisend maal NEE!!! Dit is beslis NIE reg nie, om die minste te se....

Bespreking - Nuwe Wereld Orde, hoe gaan dit lyk?

Ek het al baie gewonder oor hoe gaan die Nuwe Wereld Orde, wat teen 2012 baie ontwikkeld behoort te wees, gaan lyk

Kom ons ruil gedagtes hieroor - Roelof

------------------------------------------------------------------

Execs Predict "New World Order" for Financial Services

According to a survey by the IBM Institute for Business Value, 90% of financial markets executives and government officials believe the returns of the past are over, primarily due to radical restructuring of the financial markets.

Firms will have to adapt to new, lower margins, executives said, and specialize around the services that clients value, rather than providing a full range of in-house offerings.

Executives also foresee massive consolidation in investment banking, asset management and wealth management. Enhanced regulation will require transparency and commoditize previously high-margin activities, respondents said.

Financial services firms that facilitate market making will focus on a specific area, be it asset management, trading or technology. At the same time, the number of investment advisors will decrease. Only small boutiques, such as private equity firms and hedge funds, will focus on generating high returns from high-risk investments.

“The three trends – toward specialization, client orientation and improved efficiency – are triggering a restructuring wave on a greater scale than ever before,

http://www.financial-planning.com/ne...2661643-1.html

Quote Originally Posted by Gene View Post

Originally Posted by Roelof

-------------------------------------------------------

Roelof

Verskoon my, maar is jy ernstig met jou vraag? Is daar enige twyfel dat homoseksualiteit deur die Bybel verbied word? Die tendens in die wereld vandag verander niks aan die Woord van God nie. Die antwoord op albei jou vrae is NEE, NEE, NEE, duisend maal NEE!!! Dit is beslis NIE reg nie, om die minste te se....
    Gene

Ek was ernstig met die vraag
    Oral ter wereld word gays met ope arms ontvang en as jy iets teen hulle durf vertel, word jy as UIT en diskriminerend beskou.
    SA het self al drie kerke wat gays akkomodeer en hulle in die ampte aanstel

Dokter sê Angus Buchan moet eers vir 6 weke rus

(My gebed is dat Angus volkome sal herstel en uitrus - Roelof)

Mnr. Angus Buchan moet op doktersaanbeveling vir ses weke rus.
    Mnr. Bruce Winship, mediawoordvoerder van die Mighty Men-saamtrek, het gesê dit beteken nie Buchan se toestand is ernstig nie.
    Buchan het baie jare lank voluit gewerk en dis bloot belangrik dat hy nou moet rus.

’n Saamtrek by die Greenhills-sportstadion aan die Wes-Rand waar Buchan aanstaande naweek sou optree, is gekanselleer omdat hy moet rus.
    Volgens Winship is dit die enigste geleentheid wat gekanselleer moet word.
    Verder sal Buchan dit rustig vat met die opnames van sy TV-program Grassroots.

http://jv.news24.com/Beeld/Suid-Afri...508912,00.html

Gene

Ek was ernstig met die vraag
    Oral ter wereld word gays met ope arms ontvang en as jy iets teen hulle durf vertel, word jy as UIT en diskriminerend beskou.
    SA het self al drie kerke wat gays akkomodeer en hulle in die ampte aanstel
    Roelof

Tekens van die tye waarin ons leef. (2 Timoteus 4 : 3 & 4 want daar sal 'n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle 'n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede, 4:4 en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend tot fabels.)

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Roelof

Tekens van die tye waarin ons leef. (2 Timoteus 4 : 3 & 4 want daar sal 'n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle 'n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede, 4:4 en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend tot fabels.)
    Gene

Jou Skrif is baie gepas, ons leef beslis in die Eindtyd / Laaste Dae

Bespreking - Aweregs: Angus gaan baie wrakke in sy omgeploegde lande los

(Onthou asb dat die nuusberigte wat ek plaas, nie noodwendig my eie mening weerspieel nie - Roelof)

Gee gerus julle mening oor die artikel van Jean Oosthuizen van Kletskerk faam - Roelof

Jean Oosthuizen is webmeester van die aanlyngespreksforum oor geloofsake www.kletskerk.co.za

As daar enige twyfel bestaan het of Angus Buchan en sy mighty men ’n kultusverskynsel is dan is dit verlede naweek uit die weg geruim toe hy byna soos ’n Lasarus van ouds uit die dood herrys het ná sy floute. Maar wat is die gevolge van hierdie kultus wat die land getref het?

“Ek is deur Jesus van die randjie van die dood teruggebring,” proklameer die aartappelboer vanaf sy plaas in Greytown in KwaZulu-Natal nadat hy weens ’n floute (skynbaar as gevolg van hitte-uitputting) uit die kake van die dood gered is as mens na hom en sy volgelinge luister.

Slaan mens verlede naweek se showbiz in KZN gade kan jy goed begryp waarom die hele affêre vir sommige gelowiges aan godslastering grens.

Wat sê dit van ’n nasie se psige as iemand wat skynbaar weens hitte-uitputting flou word en weer bykom gesien word as ’n soort Messias wat as’t ware uit die dood uit opstaan?

Suid-Afrika se nuwe aartappelteologie verskil in wese nie veel van die geestelike kitskos wat kultusfigure soos Benny Hinn, Jimmy Swaggart en baie ander al jare lank aan goedgelowiges elders in die wêreld as die evangelie opdis nie.

En net soos destyds word diegene wat wel kritiek uitspreek maklik as ongelowig geëtiketteer en summier tot ketters verklaar. Dié slag is die kritiek net feller. Lees maar gerus die drif en aggressie van die Angus-aanhangers op webwerwe in hul reaksie op kritiese kommentaar op Buchan se samekomste.

Hoeveel van die honderde, indien nie duisende, mans wat verlede week deur Buchan se gebede van depressie, hoë bloeddruk en ander siektes “gesond” gebid is, gaan regtig genees word? Hoe verantwoordelik is dit om iemand in ’n skare van duisende te laat verstaan hy is van depressie of hoë bloeddruk genees as jy niks van daardie persoon se mediese toestand weet nie?

Buchan lok skares wat baie predikante hom beny, maar hoeveel rasionale is daar? Wat bly oor wanneer al die emosie en opwelling van die oomblik verdwyn? Wie versorg dán die geestelik-ontnugterde wrakke?

http://jv.news24.com/Rapport/Weeklik...509873,00.html

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)