Your Advert here
cure-real
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 38

Thread: Kuier, kuier, kuier!!!!

Kuier, kuier, kuier!!!!

Ons wil graag 'n Lighuis-kuier/braai reël, as dit die Here se wil is, vir Saterdag 11 April. Ta-An en haar man was so gaaf of hulle plekkie vir ons beskikbaar te stel. Dis êrens in Pretoria (as ek dit reg het, An?) So dit is redelik sentraal, behalwe nou vir al die maatjies in KZN en die Kaap... (sorry jong... julle moet maar julle strandhuise vir die Gautengers beskikbaarstel sodat ons 'n slag daai kant toe kan kom.... (ek was nog nooit eers verby Kimberley nie... ))

Een en almal is welkom. Indien jy en jou vroutjie (oeps - of hubbie) en kiddies en poedel en hamsters wil kom saamkuier, laat weet my asseblief op hierdie draad sodat ons verdere reëlings kan tref. Ons gaan net lekker kuier, mekaar beter leer ken en 'n broodjie saam breek. Elke ou moet sy eie eetgerei, vleis en koeldrank saambring (geen drank word daar toegelaat nie...) en ek dink seker stoele, né An? Ek sal dan later meer reëlings deurgee oor slaaie en ander bykosse vir die vroutjies... en die manne moet asseblief net reël vir braaiers en daai tipe goed.... dis nie ons afdeling nie....

So... wie sien kans om vir Phil te ontmoet????

Blog Entries
    6
    Quote Originally Posted by Lanie View Post
    Ai jai jai jai jai jai jaaaaaaaaiiiiiii. Ek is nie SO 'n bad mens nie, julle darm

Quote Originally Posted by Lanie View Post

Ek self is bietjie ..uhhmmmm ..... "versigtig".

Blog Entries
    6
    Versigtig vir wat, jy ken al my geite persoonlik. Ai en ek noem julle vriende

Ek het vergeet om te sê, daar is ongelukkig nie slaapplek by Anneke vir die wat vêr ry nie, maar daar is 'n klomp B&B's en oornagplek binne 'n 5km radius van hulle huis. En vir die wie se budget so vrot soos myne lyk sal ons boere tussen ons 'n plan kan maak. Ons self gaan by my ouers kuier en daar is ekstra slaapplek vir 1 gesinnetjie minus die poedel....

Blog Entries
    10
    Julle kan maar die eetgerei los, ek het genoeg, los asseblief net julle hamsters en poedels by die huis.

My swembad area is nie omhein nie en dit is reg by die voordeur

Lanie, 'n goeie uur suid van Pretoria

Daar is 3 hotelle binne 3km omtrek vir slaap plek.
    Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Blog Entries
    6
    Tannie Ann

Hoe ver anderkant Centurion? Of sommer makliker, waar presies is julle?

Hoef nie presiese adres te gee nie, net waar, Gauteng is vir my soos 'n land op sy eie, 'n land wat ek nie graag besoek nie

Tannie An, 'n adres per pm asb ? Sodoende kan Racheltjie, my trusty Gee-pee-ês die navigasie werk doen.

Quote Originally Posted by ACCM View Post

My swembad area is nie omhein nie en dit is reg by die voordeur
    Sal mens dit maak as iemand, hoogs teoreties natuurlik, van die dak af sou spring ?

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Sal mens dit maak as iemand, hoogs teoreties natuurlik, van die dak af sou spring ?
    Jy maak alweer my dag!!!

Ek hoop my dinge werk reg uit, want ek moet iemand sien vir besigheid en dit kan net dalk in daardie tyd wees, dan kan ek ook weer vir Phil ontmoet...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Ek hoop ook so, Ferdi... Ek gaan darem vreeslik teleurgesteld wees as ek jou nie ook van aangesig tot aangesig kan ontmoet nie. Ek moet darem vir myself sien of alles wat Phil my vertel, die waarheid is....

Blog Entries
    6
    Ek het nou nie eers die ergste van Ferdi vertel nie

Quote Originally Posted by Phil Fourie View Post
    Ek het nou nie eers die ergste van Ferdi vertel nie

oe ! oe ! oe ! Wag, ek gaan haal gou die popcorn dan vertel jy bietjie vir ons.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    oe ! oe ! oe ! Wag, ek gaan haal gou die popcorn dan vertel jy bietjie vir ons.
    Oppas dat ek nie jou skandes uit hom uit trek nie....

Okay, WIE GAAN SAAMKUIER???

Lanie +3 (2 kiddies)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks