Ons wil graag 'n Lighuis-kuier/braai reël, as dit die Here se wil is, vir Saterdag 11 April. Ta-An en haar man was so gaaf of hulle plekkie vir ons beskikbaar te stel. Dis êrens in Pretoria (as ek dit reg het, An?) So dit is redelik sentraal, behalwe nou vir al die maatjies in KZN en die Kaap... (sorry jong... julle moet maar julle strandhuise vir die Gautengers beskikbaarstel sodat ons 'n slag daai kant toe kan kom.... (ek was nog nooit eers verby Kimberley nie...))
Een en almal is welkom. Indien jy en jou vroutjie (oeps - of hubbie) en kiddies en poedel en hamsters wil kom saamkuier, laat weet my asseblief op hierdie draad sodat ons verdere reëlings kan tref. Ons gaan net lekker kuier, mekaar beter leer ken en 'n broodjie saam breek. Elke ou moet sy eie eetgerei, vleis en koeldrank saambring (geen drank word daar toegelaat nie...) en ek dink seker stoele, né An? Ek sal dan later meer reëlings deurgee oor slaaie en ander bykosse vir die vroutjies... en die manne moet asseblief net reël vir braaiers en daai tipe goed.... dis nie ons afdeling nie....
So... wie sien kans om vir Phil te ontmoet????![]()

)) 
Reply With Quote

(2 kiddies)

Bookmarks