Hierdie boodskap is so kritiek, dat mens skuldig staan om nie elke geleentheid te gebruik om ander daarvan te vertel nie. Die boodskap van die kruis, was ook Paulus se praktiese ervarings, sy sentrale boodskap en die volgende uitsprake wat deurspek is in al sy briewe, bevestig hierdie verborgenheid..., wat ongelukkig in die Kerk van vandag, nog met tye 'n verborgenheid is...
Want as ons met Hom saamgegroei het deur die gelykvormigheid aan sy dood, sal ons dit tog ook wees deur dié aan sy opstanding; aangesien ons dit weet dat ons oue mens saam gekruisig is, sodat die liggaam van die sonde tot niet gemaak sou word en ons nie meer die sonde sou dien nie.
(Rom 6:5-6)
want ek het my voorgeneem om niks anders onder julle te weet nie as Jesus Christus, en Hom as gekruisigde.
(1Kor 2:2)
Daarom het ek behae in swakhede, in mishandelinge, in node, in vervolginge, in benoudhede, om Christus wil. Want as ek swak is, dan is ek sterk.
(2Kor 12:10)
Ek is met Christus gekruisig, en ék leef nie meer nie, maar Christus leef in my. En wat ek nou in die vlees lewe, leef ek deur die geloof in die Seun van God wat my liefgehad het en Homself vir my oorgegee het.
(Gal 2:20)
Maar wat my betref, mag ek nooit roem nie, behalwe in die kruis van onse Here Jesus Christus, deur wie die wêreld vir my gekruisig is en ek vir die wêreld.
(Gal 6:14)
dat julle, wat die vorige lewenswandel betref die oue mens moet aflê wat deur die begeerlikhede van die verleiding te gronde gaan, en dat julle vernuwe moet word in die gees van julle gemoed en julle met die nuwe mens moet beklee wat na God geskape is in ware geregtigheid en heiligheid.
(Efe 4:22-24)
Maar een ding: ek vergeet die dinge wat agter is en strek my uit na wat voor is, en jaag na die doel om die prys te verkry van die hoë roeping van God in Christus Jesus. Laat ons almal dan wat volmaak is, so gesind wees; en as julle anders gesind is, sal God dit ook aan julle openbaar. Maar wat ons reeds bereik het—laat ons volgens dieselfde reël wandel, laat ons eensgesind wees. Wees ook my navolgers, broeders, en let op die wat so wandel soos julle ons tot voorbeeld het. Want baie—van wie ek julle dit dikwels gesê het en nou ook onder trane sê—wandel as vyande van die kruis van Christus.
(Filp 3:14-18)
En julle, wat dood was deur die misdade en die onbesnedenheid van julle vlees, het Hy saam met Hom lewend gemaak deurdat Hy julle al die misdade vergeef het, en die skuldbrief teen ons, wat met sy insettinge ons vyandig was, uitgedelg en weggeruim het deur dit aan die kruis vas te nael, nadat Hy die owerhede en magte uitgeklee en hulle in die openbaar tentoongestel en daardeur oor hulle getriomfeer het.
(Kol 2:13-15)
maar alhoewel ons vantevore, soos julle weet, in Filíppi gely het en mishandel is, het ons in onse God vrymoedigheid gehad om aan julle die evangelie van God te verkondig onder veel stryd.
(1Thes 2:2)
Enige mens wat die waarheid leer ken het, sal hierdie boodskap wat Paulus verkondig het sy of haar eie moet maak, want anders kon of kan God nie werk nie. Ons is en bly net instrumente in Sy hand en as iemand met 'n hamer en beitel 'n stuk hout wil vorm, kan mens dit net doen as daardie instrumente dood is. Sou hierdie hamer en beitel self die hout wil vorm, is hulle in jou pad, soos wat ons meeste van die tyd in God se pad is, wanneer Hy ons wil gebruik. Dit is nodig dat ek hierdie beginsel moet uitwys, want as dit nie hiervoor was nie, sou my eie verhaal en ook alle ander verhale van mense wat in die Here is en vir Hom werk, nie sin maak nie.
Bookmarks