Your Advert here
cure-real
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 70

Thread: Ietsie vir die manne

Quote Originally Posted by manieverster View Post
    Willem, jy hoef nie te onttrek van die rugby af nie. Dis 'n pragtige sport. Ek dank die Here vir so 'n pragtige sport. Ek geniet dit terdee maar ek het net nodig om 'n balans tussen rugby en my geestelike lewe handhaaf. Verder wil ek vir jou se jy sal definitief moet onttrek van die lelike gewoonte van jou om vir die Sharks te skree. Jy sal veel minder sondig as jy vir die Blou Bul skree.Jesus het elke keer as Hy iemand genees het gese: Gaan heen en sondig nie meer nie. Broer, luister na wyse woorde!!!!!
    aaaahhhhuuuuggghhhh! ( dis nou keel skkonmaak vir 'n blou bul daai )

Sorry Manie, maar die mens wat ek word as ek dit kyk is nie die mens wat ek in die Here is nie en die boom loop ek eerder weg van, waar ek nog die vrugte sien ; nuus , highlights ens. is genoeg en dis gedane sake dan... andersins eer ek die Here nie as ek kyk en so voorbeeld vir die kinners wys nie... sal hopelik eendag my seun leer om dit tegeniet en skoon en met ware sportmanskap te speel, maar vir nou soek ek moelikheid as ek kyk, so ek bly maa eerder weg van die' boom af...

DUH ! dit beteken dus ook dat ek nie meers Sharks skree nie
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Quote Originally Posted by Willem View Post
    DUH ! dit beteken dus ook dat ek nie meers Sharks skree nie
    Willem, as ek vir die Sharks geskree het, sou ek ook dalk liewer opgehou het om te kyk......

Nee, weet jy, ek dink dis 'n puik standpunt wat jy hier openbaar. As elke christen maar daardie beginsel toepas.... Elkeen van ons ken onsself en ons weet waar ons swak plekke is. (Glo my, die vyand weet dit ook maar te deeglik, en hy buit dit uit!) En as 'n mens dit kan erken en vanuit die staanspoor wegbly uit daardie gebied, dan is dit mos soveel makliker om nie te struikel nie. Maar dikwels soek ons moeilikheid deur te vertoef op 'n gebied waar ons weet ons weerstand swak is, en dan kla ons later dat ons nie die krag gehad het om staande te bly nie. Dankie dat jy hierdie met ons gedeel het.

Wat myself betref, kan ek maar net se dat ek met jou dilemma kan identifiseer. Vroeer was ek heeltemal fanaties oor rugby (die verskil is darem, ek was aan die regte kant - my bloed is blou!) Die taal wat uit my mond gekom het en die emosies wat ek ervaar en geopenbaar het terwyl ek rugby gekyk het, was beslis nie tot eer van die Here nie. Gelukkig het die Here my daarvan genees, en vandag kan ek rugby geniet sonder om emosioneel betrokke te raak. So ek geniet my rugby vandag vir wat dit is. Dis nou te se, as ek geleentheid kry om te kyk (Ons het nie 'n skottel of M-Net nie, en die SABC wys maar min rugby deesdae)

Blog Entries
    10
    Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Nou ja, as ek terugdink aan die skepping:

Hoekom het God die vrou laaste gemaak.....want Hy wou nie kommentaar gehad het oor Sy handewerk of hoe Hy dit moes gedoen het nie.
    Terwyl ek nog kan

G_d het mens gemaak, die vrou daaruit geneem, en dit wat oorgebly het was .... well you guessed it..... man

So wie was eerste gemaak????????????

Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Quote Originally Posted by Ta-An View Post
    Terwyl ek nog kan

G_d het mens gemaak, die vrou daaruit geneem, en dit wat oorgebly het was .... well you guessed it..... man

So wie was eerste gemaak????????????

Jy hoort nie hier nie. Jy skrop nou in die manne se hoenner hok hier. Ons wil jou kommentaar nie he nie. Gaan drink koffie in Esther se koffiehuis. Dankie Baai!
    Manie Verster
    Josua 24:15 Maar as dit verkeerd is in julle oë om die HERE te dien, kies dan vir julle vandag wie julle wil dien: ........maar ek en my huis, ons sal die HERE dien.
    1Co 16:13 Waak, staan in die geloof, wees manlik, wees sterk.
    1Th 5:17 Bid sonder ophou.

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Willem, as ek vir die Sharks geskree het, sou ek ook dalk liewer opgehou het om te kyk......
    Gaan dit so sleg met hulle !?

Ernstig tog, Saterdag reel vriend dat ons met kids by hom kom kuier en dan eet vrouens as hulle van Morelata af terugkom daar en ek moet 5 uur daar wees. ( terloops vroutjie se sy het baie geleer en ek begin dink dat ons "leraars" nodig het wat ons in gewone taal en stadig kan opbou en van Here en Woord en al die .... ? goet soos doop en saligheid ens ....Leringe! kan leer , die dat Angus en Greta so inslag vind ? )

Toe verslaap ek ( met wekker en al ! ) en my 2 jarige meisiekind en 4 jarige laaitie op Sat na ons 3 uur gaan le het en skrik eers 5:40 wakker ! Nodeloos het ek paar minute van bokke en wallabies gesien, ek ek glo ons Vader het my ma gehelp sodat ek nie by daai boom kom nie, en nie aanstoot gee vir vriende nie ( hulle het lekker gelag vir my ) ons sukkel dan om die twee vir 1 enkele uur in kamer te kry op Sat wat nog te se slaap !

Talking

Hi ouens,

ons het laas saterdag lekker gelusiter na Joe wat ons vertel het van goed wat in sy lewe al gebeur het wat die Here vir Hom gesorg en gelei het en toe dink ek , hoekom bemoedig ons nie mekaar ook hierso met dit wat die Here vir ons doen nie?

Soos bv. ek wat net kan dankie se dat die rekenaars wat ons nou uitrol klaar opgestel is danksy die Here wat absolute gemors ten goede vir my laat werk het!

Masjiene moes ge-"image"word ( beteken jy stel een op en dan kloon jy res. ) want sonder dit sou ek so 3 weke lank besig gewees het met die alles. Toe lewer mpy vroeg af sonder dat die gedoen is... en ek spring aan werk en begin opstel en die volgende dag toe is hulle weer hier om op te laai , want dis nou te voreg afgelewer en die finansiering is nog nie geteken nie.

dis maar toe dit, behalwe vir die wat reeds oop was en ek vra toe of hulle sommer nou kan image as ek die "masters" more vir hulle bring...

Alls well that ends well ...soos die ingils broers se.

Ek sit met 80 masjiene en almal is 80+ % klaar , moet net die e-pos en dokumente oortrek en uitgee.

Selfs al lyk dit asof dit chaos is ,, bly Hy in beheer en hou Hy Sy woord... alles wekr ten goede uit vir die wat Hom leifhet

Al wat ek kan se is dankie Here. .... en almal vertel !

Waa's die Hane

Ek was 'n rukkie weg en daar loop alles dood. Komaan, Ferdie, Fila, Willem, Johnny, Philip, Psalm en vele ander waar is julle! A nee a, laat daar bietjie aksie kom hier!
    Manie Verster
    Josua 24:15 Maar as dit verkeerd is in julle oë om die HERE te dien, kies dan vir julle vandag wie julle wil dien: ........maar ek en my huis, ons sal die HERE dien.

Kom loof die Here

Ai, ek moet net die stukkie vir julle vertel maar eers 'n storie tot die aanloop van wat ek wil vertel.
    'n Toeris gaan kuier daar op 'n eiland naby Barbados en woon saam met die inboorlinge en gaan praat eendag met die hoofman en vra waar kan hy soeweneurs koop en die hoofman se Jakob is jou beste man om jou te help. Vra maar enigiets van hom en hy sal jou help maar die hoofman lag so onderlangs alhoewel hy net prys het vir Jakob. Die toeris vind dit snaaks en vra die hoofman uit. Hy se nee Jakob is goed met onderhandelings maar toe hy die dag vrou vat het hy nie so goed gedoen nie. Jy sien, se die hoofman, my dogter is bietjie aan die dom kant en toe vra ek my adviseurs hoeveel ek vir my dogter moet vra se hulle begin maar by 3 koeie maar as jy een koei kry vat dit maar. Jakob kom toe vra vir my dogter se hand en bied sommer uit die begin 8 koeie en dis hoekom ek lag want hy het nie goed ge-onderhandel nie.
    Die toeris gaan toe na Jakob toe en die nooi hom in vir 'n koppie koffie. Hy sien toe vir Jakob se vrou en sie dat sy ywerig werk in die huis en sy sing soos sy aangaan. Sy lyk sommer baie gelukkig. Die toeris vra toe uit na sy vrou en die 8 koeie. Jakob se toe vir die toeris: Sien jy my vrou hoe gelukkig sy is? Dink jy sy sou gelukkig gewees het as ek haar vir 1 koei gekoop het? Sy weet nou dat ek haar waardevol ag.
    Die vraag aan die einde van die storie is: Behandel jy jou vrou soos 'n 8 koei vrou of 'n 1 koei vrou.

Wel ek het retrospeksie geneem en besluit om my vrou te laat voel sy is waardevol. Julle moet die verskil sien. Ons het al gedreig om te skei voor dit en skielik het alles verander.
    Manie Verster

Jy hoort nie hier nie. Jy skrop nou in die manne se hoenner hok hier. Ons wil jou kommentaar nie he nie. Gaan drink koffie in Esther se koffiehuis. Dankie Baai!
    Eina sjoee!!!!

Trots

Ja welkom terug Manie!

Was ma stil want laaste 3 weke gaan ek deur rowwe tyd by werk, maar glo ook die Here is besig om my te leer oor myself, snaaks genoeg oor hoe trots ek is , terwyl ek gedink het ek is nie.... toe is ek allie tyd trots oor hoe hard ek werk en hoe goed ek is...

Maar een van ons manne se swak punte? ons is trotse boerseuns?

Wat dink julle en hoe werk mens deur jouself en meer soos Hy te word..?

Ja welkom terug Manie!

Was ma stil want laaste 3 weke gaan ek deur rowwe tyd by werk, maar glo ook die Here is besig om my te leer oor myself, snaaks genoeg oor hoe trots ek is , terwyl ek gedink het ek is nie.... toe is ek allie tyd trots oor hoe hard ek werk en hoe goed ek is...

Maar een van ons manne se swak punte? ons is trotse boerseuns?

Wat dink julle en hoe werk mens deur jouself en meer soos Hy te word..?
    Jy se jy is trots. Wel, ek moet my kop in skaamte sak en vir jou seek het 'n veel groter sonde. Ek het altyd vir die Here gese Hy moet my help dat ek tog net nooit skynheilig sal wees nie en as ek is moet Hy dit vir my hard en duidelik vertel. My vriend, Hy het en ek moet met skaamte vir jou se ek is (hopelik was) skynheilig. Eendag toe hoor ek in die diens dat ons die lig van die Here in ons harte laat skyn om ons foute en swakhede uit te wys. Hy het vir my baie gewys. My ou hart was vol stof en ou, stokou gemors en ek het bely en ek weet nou hy het my vergewe. Sterkte vorentoe!
    Manie Verster

Jy se jy is trots. Wel, ek moet my kop in skaamte sak en vir jou seek het 'n veel groter sonde. Ek het altyd vir die Here gese Hy moet my help dat ek tog net nooit skynheilig sal wees nie en as ek is moet Hy dit vir my hard en duidelik vertel. My vriend, Hy het en ek moet met skaamte vir jou se ek is (hopelik was) skynheilig. Eendag toe hoor ek in die diens dat ons die lig van die Here in ons harte laat skyn om ons foute en swakhede uit te wys. Hy het vir my baie gewys. My ou hart was vol stof en ou, stokou gemors en ek het bely en ek weet nou hy het my vergewe. Sterkte vorentoe!
    Hi Manie,

Lekker om jou en Willem weer te sien. Ek hoop ons kan die forum vir die manne opstel so gou as moontlik, want jou idee is iets waarsonder ons nie werklik sal kan funksioneer nie. Dit is goed om 'n plekkie vir die hane te hê waar hulle vere kan vergelyk...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Talking

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Hi Manie,

Lekker om jou en Willem weer te sien. Ek hoop ons kan die forum vir die manne opstel so gou as moontlik, want jou idee is iets waarsonder ons nie werklik sal kan funksioneer nie. Dit is goed om 'n plekkie vir die hane te hê waar hulle vere kan vergelyk...
    Ek hoop so Ferdie, ek sal graag wil sien dat die draad 'n forum word. Ek hoop net die manne laat ons nie in die steek nie!
    Manie Verster

Hi Manie,

ja , die Liewe Heer werk en stap maar sy pad met ons ne'?

Ek was die naweek by kursus OTD overcomers trough Christ en dit was regtig seen vir my. My vrou was so ruk gelede daar en dit het so baie vir haar beteken en nou kon ek ook gaan ....

Vir ons Here :
    Dankie Vader , dat U ALTYD getrou is en vir ons leer en liefhet en sorg!
    Dankie Here Jesus vir alles wat U vir my en elkeen van ons gedoen het aan die kruis , dankie vir die verlossing en bevryding wat U vir ons bewerk het en volbring het.
    Dankie Heilige Gees dat U vir ons onderrig in alles wat ons nodig het om te weet en dankie dat U al die lee plekke kom volmaak het waar ou junk was!

Die Here leef en doen vandag nog elke dag wonderwerke soos Hy vir mense sorg en hulle bevry en deur goed dra en by hulle bly! Dit is so lekker gewees om die getuienisse te hoor en te weet " Ons God sorg vir ons en Ons Here Leef waaragtig! "

Ek is deur baie goed en sal oplees en is verseker dat sekere goed moontlik as uuuhhhh afgemaak sal word, maar Hy was daar en Sy Gees het gewerk en ek kan getuig " as die Seun jou vrymaak dan is jy REGTIG vry ! "

Vir ons wat gereformeerd is, die les miskien... sola scriptura.... waaragtig sola scriptura en ALLES wat daar staan... God is gister ne vandag en more dieselfde en doen vandag nog wonderwerke , al wil meeste van ons domenisse dit nie erken nie. Ditto al die ander goed wat ons so maklik afmaak as charismaties ens. het nogal lekker gelag toe ek hoor dat al hoe meer....tradisionele kerk mense kom en kursusse bywoon en aan die brand raak en die charismate so half agterwee gelos word, so half asof hulle moet makeer die pas omdat hulle begin dink het hulle weet alles en die Here nou meer met verstoktes werk omdat ons regtig honger is vir Hom en Sy Woord en moeg is vir tradisies...

In elk geval... dis om vir julle te se: Ons God is in beheer want ek het net sulke lekker gesprekke met ander broers gehad en almal getuig net hoe Hy sorg en lei en leer !

Nou gaan ek lekker doeks as Sy kind wat geen meer skeletons innie kas het nie!

Hi Manie,

ja , die Liewe Heer werk en stap maar sy pad met ons ne'?

Ek was die naweek by kursus OTD overcomers trough Christ en dit was regtig seen vir my. My vrou was so ruk gelede daar en dit het so baie vir haar beteken en nou kon ek ook gaan ....

Vir ons Here :
    Dankie Vader , dat U ALTYD getrou is en vir ons leer en liefhet en sorg!
    Dankie Here Jesus vir alles wat U vir my en elkeen van ons gedoen het aan die kruis , dankie vir die verlossing en bevryding wat U vir ons bewerk het en volbring het.
    Dankie Heilige Gees dat U vir ons onderrig in alles wat ons nodig het om te weet en dankie dat U al die lee plekke kom volmaak het waar ou junk was!

Die Here leef en doen vandag nog elke dag wonderwerke soos Hy vir mense sorg en hulle bevry en deur goed dra en by hulle bly! Dit is so lekker gewees om die getuienisse te hoor en te weet " Ons God sorg vir ons en Ons Here Leef waaragtig! "

Ek is deur baie goed en sal oplees en is verseker dat sekere goed moontlik as uuuhhhh afgemaak sal word, maar Hy was daar en Sy Gees het gewerk en ek kan getuig " as die Seun jou vrymaak dan is jy REGTIG vry ! "

Vir ons wat gereformeerd is, die les miskien... sola scriptura.... waaragtig sola scriptura en ALLES wat daar staan... God is gister ne vandag en more dieselfde en doen vandag nog wonderwerke , al wil meeste van ons domenisse dit nie erken nie. Ditto al die ander goed wat ons so maklik afmaak as charismaties ens. het nogal lekker gelag toe ek hoor dat al hoe meer....tradisionele kerk mense kom en kursusse bywoon en aan die brand raak en die charismate so half agterwee gelos word, so half asof hulle moet makeer die pas omdat hulle begin dink het hulle weet alles en die Here nou meer met verstoktes werk omdat ons regtig honger is vir Hom en Sy Woord en moeg is vir tradisies...

In elk geval... dis om vir julle te se: Ons God is in beheer want ek het net sulke lekker gesprekke met ander broers gehad en almal getuig net hoe Hy sorg en lei en leer !

Nou gaan ek lekker doeks as Sy kind wat geen meer skeletons innie kas het nie!
    Willem, dis lekker om jou so entoesiasties te hoor praat en ja, kom vertel vir ons nog en aan die ander manne, komaan ouens kom se julle se hier. Ons wil hoor wat die Here vir julle doen. Sondag het ons gehoor van Petrus en Johannes wat voor die Sanhedrin moes verskyn het en gese het: Ons kan nie help as om net te praat oor dit wat ons weet en ondervind nie. Lees dit daar in Handeling 4 vanaf (nie seker nie) vers 18 of selfs vroeer. Wonderlik is ons God! Prys Sy Naam tot in ewigheid!
    Manie Verster

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Bookmarks