Hi Manie,
daai pos van die doppers wat iewers hier gepos is oor die vroue in die kerk ens. dink ek slaan die spyker nogal raak... wat ek net nog wil vra, is ; die "five fold" ding is die' ook die wat die dames dan nou nie moet doen nie?
Nou vir GRRRROOOOT klip innie bos.
RAKBIE oftewel ons nasionale afg.. leiding...

ek het weer saterdag so stukkie gekyk en al weer die !@#!@$ in geraak en net weer besluit ek raak heeltemal te passievol by die as ek dit nou met alle anner goed vergelyk, so is die eerste stap om te erken dat ek 'n probleem het ? wat kom dan daarna, want cold turkey in Suid Afrika met RAKBIE is mos amper onmogentlik broedger
Die ernstige vraag is of ons soveel tyd en passie spandeer aan die Here en ons families as aan die kassie en die games en hoe mens dit nou balanseer en of mens moet balanseer of wegloop van die boom wat die verbode vrugte aan het ?
( gaan dload pinkster preek van Retief Burger van SA gemeente Londen en luister bietjie daarna .... diep geslaan...) Weet nie hoe teologies dit is nie , maar I got the message ! wat soek ek by die boom as ek nie die versoeking kan weertsaan nie!?
O en ek skree piesangboere oftewel Sharks ( nie dat ek weet wie speel deesdae nie , mens moet kyk om dit te weet en die highlights is net te min vir my om te onthou ) en andersins vir die BOKKE !
Bookmarks