Your Advert here
cure-real
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23

Thread: Spesiale bondeltjies ......

Blog Entries
    1
    Liewe Protea...

lyk my Willem kan jou baie beter inligting gee ! ..... pragtig Wilem ! ..... die beste help vir enige probleem, is die wat daarmee saamleef ! ........ mense wat die oorwinningskrag van Christus binne 'n " disorder " beleef, is jou sterkste ondersteuning ..... die wat 'n probleem in 'n getuienis kan omskep ......

Tourette's is 'n s.g. "tik" disorder ..... spiersametrekkings of ander onwillekeurige bewegings / reaksies ..... kinders met autisme het ook soms sulke ticks, maar, as ek dit reg verstaan, is iemand met Tourettes is nie noodwendig op die Autisme spektrum nie ......

wat baie help hiervoor, soos vir autisme, is masseer e.a. desensitasie terapie..... en soos Willem se, om ritme toe te pas...... meeste met tourettes werk die lekkerste ( insluitend leer vir eksamens ! ) met musiek in die omgewing, want dit help die brein om " in ritme " te bly ........ jy wil nie die flinke breintjie onderdruk nie, maar eerder help om "in rat" te kom wanneer die clutch wil gly ........ een van my kleinding se klasmaats het die spiertrekke in sy gesiggie en hande nogal erg en hulle gebruik massering en musiek terapie om hom te help .......

daar is 'n "online community" vir tourettes :
    http://www.tourette-syndrome.com/

oor tourettes in autisme kan nogal heelwat inligting kry by :
    http://www.autism-help.org/comorbid-...ome-autism.htm

en ja, Willem .... ons Afrikaners het nogal 'n goeie klap daarvan weg, veral die tong storie ...... en nie net die manne nie ( ek sukkel ook daarmee - van ouma en pa ge-erf ...... onthou, dis 'n teken van hogere intellegensie !!! ......

groete
    m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

DANKIE, Willem en Mari!
    Julle noem dat n aktiwiteit waar ritme toegepas word van waarde kan wees. n Vriendin van my wat n fisioterapeut ook in n kindersaal o.a. is van n groot hospitaal vertel hoe sy vir die kleintjies gesing het as sy vir hulle fisio gegee het. Almal was mal daaroor behalwe een outistiese seuntjie wat histeries geskree het sodra sy begin sing. Toe begin sy ritmies tel as sy hom behandel en soos hand omkeer bedaar hy. Sy word toe sommer herdoop na die 'Tel Tannie'....

Blog Entries
    1

Re: Spesiale bondeltjies ......

Hallo almal ....

Laas week het hierdie mamma in verbasing gestaan .... die slim manne weet nie veel waar dit oor spesiale kinders en spiritualiteit gaan nie ....... nog minder geloof ....

Toe ons by die huis kom, was daar drama .... Seunskind se een vissie dryf pens boontoe op die water - dood ...... mamma paniek eers bietjie, hoe gaan hy dit hanteer ?? ( het die vistenk persent gekry en die vissies nog net so 'n week of twee ) ........ maar hy is toe heel rustig ......

.... eers bietjie hartseer, help mamma om dooie vissie uit te skep met die netjie, vou hom toe in 'n spesiale papiertjie en begrawe in die tuin .......... hy raak toe weg in sy kamer ..... mamma is nou eers heel bekommerd .... hoe verwerk autiste die dood ? ..... Hy verstaan op sy manier dat Ouma by Jesus is en nie meer siek is nie ...... maar wat van die vissie ? ....... tot mamma se verbasing en pappa se traanoog kry ons die antwoord by die vistenk 'n rukkie later ....

( die foto is bietjie onduidelik maar dis 'n kruisie uitgeknip uit wit papier met die vissie se naam "Bekkie" onder aan en 'n tekening van sy verlore vrienjie op 'n kers geplak langs die vistenk met die ander vissie wat daarna kyk ....... )
    Attached Images Attached Images
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Blog Entries
    10

Ag mari man!!! Hoe tjank ek sommer nou !!
    Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Blog Entries
    1

.... die storie het 'n stertjie ......

die volgende oggend verklaar seunman aan pappa : Bekkie by Jesus...... Vissie koop ! .........

pappa moes toe petshop toe en Oogies is nou deel van die familie .....

(()) ... m

Blog Entries
    10

Quote Originally Posted by mari View Post
    .... die storie het 'n stertjie ......

die volgende oggend verklaar seunman aan pappa : Bekkie by Jesus...... Vissie koop ! .........

pappa moes toe petshop toe en Oogies is nou deel van die familie .....

(()) ... m
    Daai bekkie moet heuning kry
    Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Blog Entries
    1

Op 'n geselsforum vir ouers met hierdie spesiale bondeltjies, het iemand my verwys na 'n webblad wat nogal besonders is .....

http://www.makingroom.net/index.html

dit is inligting en aanmoediging om "plek te maak" vir mensies met gestremdhede, autisme en ander ontwikkelings probleme in 'n geloofsgemeenskap ( kerk ) ......

daar is waardevolle riglyne vir kerkleiers en sondagskool personeel ens ........ defnitief die moete werd as iemand belangstel om sulke mensies en hul families van hulp te wees

.......groete
    m

Mari, so n bekkie moenie net jem kry nie ,maar sommer n tenk vol visse!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)