Hallo Mia ...
Ja, aspergers is 'n vorm van "high functioning autism " .... die mensies kan kommunikeer maar is sosiaal heel deurmekaar en dit kan 'n uitdaging wees om met hulle saam te leef...... Hulle lyk en tree oenskynlik "normaal" op, maar met swak "social skills" ..... wat hulle se en bedoel kom ook uit verskillende woordeboeke !? ........... en heelwat daarvan gaan heeltemal ongediagnoseerd en word afgemaak as iemand onbeskof ......
die beste wat julle kan doen is om tyd saam met haar te spandeer en haar te leer ken - sy sal een ding se / doen en iets heel anders bedoel ....... sy mag jou dalk wegdruk as sy eintlik toenadering soek ens ...... met tyd sal jy haar "bodylanguage" leer ken en rustiger wees, wetende sy verwerp jou nie, maar weet net nie hoe om reg te reageer nie .....
.... hulle is ook sensitief vir die omgewing en hanteer verandering maar met 'n gesukkel, maar as jy van die begin af dinge reg aanpak, het jy later beter resultate ...... maak seker sy het iewers 'n plekkie waarheen sy kan "onttrek" as dinge bietjie woelig raak en moenie kwaad raak as sy 'n sekere stoel of hoekie tot haarself toeeien nie - dit is nie selfsug nie, maar 'n behoefte aan sekuriteit.... 'n bietjie compromise sal net help in die langeduur......
Onthou die goue reel met autisme : COOSE YOUR BATTLES ....... werk aan een ding op 'n slag wat onaanvaarbaar is en help haar reg met baie gedult .... en moenie haar uitbarstings peroonlik opneem nie ......
anyways ..... daar is baie info daaroor op die web, maar soos altyd met autisme, is elkeen daarmee uniek ...... en die Vader sal julle bystaan om haar te help..... wees net altyd sensitief vir die Gees om haar optrede te interpreteer en julle het 'n suksesstorie op hande ! ....
ek sal graag wil hoor hoe dit met haar gaan ...
en ek sal onthou dat jy hier op my voorstoep verby is en nie eers kom hallo se nie !!! ......
groetnis
m
Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.
Bookmarks