cure-real

View Poll Results: Moet ek aan 'n gemeente behoort

Voters
1. You may not vote on this poll
  • Moet ek aan 1 (een) gemeente behoort en trou wees.

1 100.00%
  • Ek kan aan een behoort en besoek waar ek wil.

0 0%
  • EK hoef nie aan 'n gemeente te behoort nie.

0 0%
  • My eie Bybelstudie is voldoende sonder 'n gemeente.

0 0%
Results 1 to 4 of 4

Thread: 'n Ware kerk.

'n Ware kerk.

Wat of wie is 'n ware kerk? Ek plaas 'n verkorte weergawe van 'n paar vereistes. My vraag is ook of ek aan 'n kerk/gemeente moet behoort, en hiermee bedoel ek 'n gemeente/kerk wat die Woord reg sny. Daar is 1000de gemeentes en kerke, maar nie almal voldoen nie. Dus gaan hierdie draad oor mense wat aan so 'n gemeente/kerk behoort. As dit die geval is, moet ek dan nog na ander gemeentes toe gaan of na ander leraars gaan luister? Ek weet ons is almal een liggaam in Chistus, maar moet jy nie die gemeente waar jy 'n lidmaat is ondersteun en getrou aan wees nie?

Is dit regverdig teenoor jou mede broers en susters en veral jou leraars om jou by ander gemeentes/leraars te skaar?

KENMERKE VAN ‘N WARE KERK
    Die Woord van God is sentraal.
    Wie die regte Kerk soek, moet vra: Is die Woord sentraal in die prediking?” Die prediking moet Woord-uitleg wees. Die prediking breek die Woord oop vir die mense sodat mense die Woord verstaan en deur die toepassing hoor wat God wil sę.
    Die leierskap is volgens die Woord
    Die rol van die geestelike leier bepaal die koers van ‘n Gemeente. Wie die regte Kerk soek, moet kyk na die leer, lewe en prediking van die geestelike leier. As die leraar die gemeente voed met morele lessies, sosiale teregwysings, geskiedkundige feite, kursusse, seminare en die Woord nie sentraal is nie, is die gemeente ‘n valse Kerk.
    Die ware Kerk verkondig goeie nuus
    Evangelie beteken goeie nuus. Die Goeie Nuus het te doen met mense se verlossing. Die goeie nuus is nie net dat God liefde is en sondaars liefhet nie. Die goeie nuus is ook nie dat Hy ons wil seën met voorspoed, met Sy gawes en dat ons reg moet lewe nie!
    “Today, people can be happy, healthy members of evangelical churches without ever having to face a God who is anything more than a “buddy”, a Savior who is anything more than a example, and a Holy Spirit who is anything more than a power source. And that can happen without faith, without repentance, indeed, without conversion.” (PA Newton)
    Lidmaatskap is voorwaardelik
    “Terwyl ek kragtig by die Jode sowel as die Grieke aangedring het op die bekering tot God en die geloof in onse Here Jesus Christus.” (Hand 20:21). Die versikl tussen ‘n sekulęre organisasie en die Kerk as organisme, as liggaam van Christus, is baie groot. ‘n Kerk is ‘n groep mense wat ‘n ervaring van wedergeboorte het en deur die Heilige Gees saamgevoeg is in ‘n liefdesgemeenskap.
    “There is a common worldly kind of Christianity in this day, which many may have, and think they have enough – a cheap Christianity which offends nobody, and requires no sacrifice – which costs nothing, and is worth nothing.”
    J C Ryle
    Dissipline/Tug
    Daar behoort ‘n duidelike verskil te wees tussen die węreld en die Kerk. Sogenaamde christene lyk vandag net soos die ongeredde węreld. Hulle taal is dieselfde, hulle kyk na dieselfde onsedelike TV programme, lees dieselfde vuil tydskrifte, kul met die belasting, lag vir dieselfde vuil grappies, koop Lotto kaartjies, ens, ens. Die Kerk is veronderstel om heilig te wees want die Kerk se bestaansrede is die verheerliking van God.
    “I think that genuine renewal in the church is tied in same way to her willingness to confront sin.”
    John H Armstrong
    Evangelisasie
    Die Kerk bestaan uit mense wat uit genade gered is (genade is ‘n donasie). ‘n Donasie is ‘n gratis geskenk, ontvang sonder enige verdienste. Dankbaarheid is die gevolg van die ontvang van ‘n donasie. ‘Hy vir wie baie vergewe is, het baie lief.’ (Luk 7:47) Hieruit volg ‘n lewe van gehoorsaamheid en die begeerte om te getuig. Dit is tot sulke wedergebore, dankbare kinders van die Here wat die laaste opdrag uitgaan: “Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies…” (Mat 28:19).
    “The test of a congregation, apart from personal holiness, is how effectively members penetrate the world. American churches are filled with pew-filling, sermon-tasting, spiritual schizophrenics, whose believe and behaviors are not congruent.”
    Agape liefde
    Die Kerk behoort ‘n intieme liefdesgemeenskap te wees. “Maar as ons in die lig wandel soos Hy in die lig is, dan het ons gemeenskap met mekaar…” (1 Joh 1:7) Jesus het gewaarsku dat daar geen verhouding met God kan wees as mense nie onderling met makaar in die regte verhouding is nie. Hy het Sy verhouding met Sy Vader as voorbeeld gegee. Die verhouding tussen Vader en Seun moes in die gemeente reflekteer. “’n Nuwe gebod gee Ek julle, dat julle mekaar moet liefhę; soos Ek julle liefgehad het, moet julle ook mekaar liefhę. Hieraan sal almal weet dat julle My dissipels is, as julle liefde onder mekaar het.” (Joh 13:34; 15:12)
    “These are then the marks of the Ideal Church – love, suffering, holiness, sound doctrine, genuineness, evangelism and humility. These are what Christ desires to find in His Churches as He walks among them.”
    John Stott: Men with a Message
    Vervolging
    Van die begin af was vervolging ‘n kenmerk van die ware Kerk. Die geskiedenis van die Nuwe Testamentiese Kerk is geskryf met die bloed van die martelare. Dit is asof Paulus dit aan ons wil deurgee dat ons as die liggaam van Christus altyd vreemdelinge en bywoners in hierdie węreld sal bly. Die ongeredde węreld sal nooit die heilige lewens van wedergebore christene verdra nie.
    “The gospel is confrontational in its very nature. Any presentation of the gospel that doen not present a challenge to the unbeliever to radically change…is not the same gospel preached in the pages of the New Testament!”

Blog Entries
    1
    Johnny ....

as ek die perfekte kerk opspoor, sal ek liewer nie lidmaat word nie, want ek is te bewus van my eie tekortkominge ......

jy sal nerens 'n groep mense kry wat 100% met mekaar en met jou saamstem oor elke aspek van geloof nie ........ jy moet deur die Gees gelei word waar om te "fellowship" en hoeveel om op te eet ....

.... en dis eintlik maar OK as mens soms bietjie sousies en garnering op jou bord agterlaat en nie alles opslurp wat jy gevoer word nie .... solank die vleis en vrugte eg en vars is .........

m .....

ps ...... ons gesinnetjie het uiteindelik 'n plaaslike groep gekry wat ons en ons annerste kind aanvaar soos ons is .... ekke stem nie altyd met onse pastoor saam nie, maar ons kom goed oor die weg aangesien ek 'n intersessor is en nie 'n interfeerder nie .........
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Quote Originally Posted by mari View Post
    Johnny ....

as ek die perfekte kerk opspoor, sal ek liewer nie lidmaat word nie, want ek is te bewus van my eie tekortkominge ......

jy sal nerens 'n groep mense kry wat 100% met mekaar en met jou saamstem oor elke aspek van geloof nie ........ jy moet deur die Gees gelei word waar om te "fellowship" en hoeveel om op te eet ....

.... en dis eintlik maar OK as mens soms bietjie sousies en garnering op jou bord agterlaat en nie alles opslurp wat jy gevoer word nie .... solank die vleis en vrugte eg en vars is .........

m .....

ps ...... ons gesinnetjie het uiteindelik 'n plaaslike groep gekry wat ons en ons annerste kind aanvaar soos ons is .... ekke stem nie altyd met onse pastoor saam nie, maar ons kom goed oor die weg aangesien ek 'n intersessor is en nie 'n interfeerder nie .........
    Shalom Marie,

Die varste vrugte wat ek nog OOIT geeet het was in Israel. Man....hulle is sappig. Jy is reg. As ons met alles moes saamstem sou ons mekaar nooit hoef te vermaan en teregwys nie. Hierdeur behoort ons almal te groei. Ek weet ek groei op die forum.....partykeer op die HARDE manier, maar Jesus het NOOIT gese dit sal maklik wees nie. 'n Maklike evangelie is die verkeerde evangelie.

Blog Entries
    1
    Johnny ...

wil jy my se ons tweetjies stem sowaar saam oor iets ......

ja.... ons gemeentejie loop oor van liefde, die genuine soort en nie plestiek smiles nie ..... en staan mekaar deur dik en dun by ... daar is altyd die tannies wat dit en dat te se het, maar ons pastoor ( werkbeskrywing, nie titel nie ) ..... het 'n gawe om almal met smiles te laat huistoe gaan, nevermaind hoe "hard" die woord was wat hy gebring het - en hy kan nogal tone trap, gloof my ! ..... maar hy los ons nooit met die oordeel sonder die oorwinningsboodskap nie ....... ja, hy is ook maar mens en maak foute, maar die liefde wat hy en sy gesin saai, maai hy uit ons harte ......... hy het 'n groep manne wat hom ook in lyn hou as dit nodig is ... ( dis nogal bemoedigend om te hoor hoe meer as een van hulle in 'n week teksverse uit Leon se voornemende preek SMS - een in Gees ! ) .... so nou en dan preek ons assistent pastoor ook, en die se woorde is darem bietjie soeter, maar net so leersaam aangesien dit van dieselfde Gees kom .......

shalom
    m
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)