cure-real
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 35 of 35

Thread: om gedoop te word met die Heilige Gees...

Blog Entries
    10
    Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Ek ervaar dit so baie keer.
    Nou Johnny, as jy die teenwoordigheid van God se Gees so ervaar, kan ander mense dit nie maar op 'n ander manier ook ervaar nie?? Ons is mos nie almal dieselfde nie... ons is nie almal op dieselfde patroon aanmekaar gegesit nie...

God het ons gemaak, en glo dat Hy met elkeen van ons sal kommunikeer op 'n manier wat Hy weet ons sal verstaan.... en nie soos 'n ander ou Hom verstaan nie... want wat is use dan daarvan...??
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Blog Entries
    10
    Ek is baie baie versigtig om die manifestasies van die Heilige Gees te bevraagteken tensy ek duidelike onderskeiding ontvang het dat dit nie so is nie..
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Quote Originally Posted by Francois Marais View Post
    Die volgende gevoel is die gevoel dat ek nie waardig is om die liefde van YHWH te ontvang nie. En saamm met dit het die trane begin vloei. Ek wou net op die grond lÍ en Vader aanbid, en om verskoning te vra vir my sondes en als wat ek verkeerd doen!
    Hi Francois,

ek ken nie al die dinge nie, nog steeeeeeds 'n spark plug 8-) , maar daaai feeling ken ek, dis hoe ek gevoel het toe ek in Sy teenwoordigheid was waar Hy iets van Sy teenwoordigheid/krag/presence/ begin "wys?" het ( ek het GEWEEEEET God is RERIG en so on-waardig en vuil gevoel maar oooook dankbaar en gehuil vir altwee.... en belangrikste jy kan nie anders as om God te aanbid nie )

Miskien is dit waar jy moet kyk, daar waar God se Gees saam met joue getuig in jou hart en as jy begin voel hier wil jy iemand anders begin vereer of aanbid dan hol jy weg !

Die doop is so amazing soos Mari gequote het........VRA ! As ek mag voorstel, vra broers en/of susters wat rerig die Here volg om vir jou te bid vir vervulling terwyl jy bid en vra en as dinge gebeur wat jy oor bekommer , VRA die Here om enige iets wat nie van Hom is nie weg te jaag en te stop en weg te vat.
    Ons is Sy kinders en ons Here self het gese: 13 en 14 weer !
    Joh 14:12 Voorwaar, voorwaar Ek sÍ vir julle, wie in My gloódie werke wat Ek doen, sal hy ook doen; en hy sal groter werke doen as dit, omdat Ek na my Vader gaan.
    Joh 14:13 En wat julle ook al in my Naam mag vra, dit sal Ek doen, sodat die Vader in die Seun verheerlik kan word.
    Joh 14:14 As julle iets in my Naam vra, sal Ek dit doen.
    Joh 14:15 As julle My liefhet, bewaar my gebooie.
    Joh 14:16 En Ek sal die Vader bid, en Hy sal julle Ďn ander Trooster gee om by julle te bly tot in ewigheid:

So vra Hom, Hy maak werklik vry en het reeds alles oorwin!
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Quote Originally Posted by Ta-An View Post
    Nou Johnny, as jy die teenwoordigheid van God se Gees so ervaar, kan ander mense dit nie maar op 'n ander manier ook ervaar nie?? Ons is mos nie almal dieselfde nie... ons is nie almal op dieselfde patroon aanmekaar gegesit nie...

God het ons gemaak, en glo dat Hy met elkeen van ons sal kommunikeer op 'n manier wat Hy weet ons sal verstaan.... en nie soos 'n ander ou Hom verstaan nie... want wat is use dan daarvan...??
    Ta-An......as jy bedoel dat om te val in die gees, te lag en rond te rol 'n ware ervaring is van vervulling met die Heilige Gees........dan sit ek BESLIS voet by stuk.......dit is NIE die vervulling nie. As dit nie is wat jy bedoel met hoe "ander mense dit ervaar nie", dan trek ek my woorde terug as ek dit verkeerd opsom.

Quote Originally Posted by Ta-An View Post

Daar is 'n rede hoekom elkeen sy eie vlammetjie gekry het met die eerste uitstorting van die Heilige Gees .....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)