cure-real
Results 1 to 7 of 7

Thread: Geen borge vir Jesus se werk

Geen borge vir Jesus se werk

Ek haal 'n gedeelte aan van 'n plasing oor die koste verbonde aan evangelisasie.

Nou vermenigvuldig hulle R150 met 250 000 mense en sien Buchan het byna R40miljoen gemaak.
    Ek sidder om te dink wat die kostes is wat Buchan en die trustees aangegaan het om hierdie naweek moontlik te maak.
    Afgesien van die verhoog, klankstelsels en massiewe grootskerm-televiestelle wat honderde duisende rande, dalk miljoene moes kos om op te rig, is minstens 250 000 grasbale gebaal wat as sitplekke kon dien. Altesaam agt kilometer se waterpype is aangelê met 2800 sit-toilette en 2500 storte! Voorts word die buurplase se eienaars vergoed vir hul grond waarop hulle nie kan plant nie en waar die besoekers hul tente opslaan.
    Hoe is dit dat daar miljoene geborg word vir sport, ontspanning, drank en so meer. Hoeveel besigheids mense wat by MMC was borg hierdie instansies, maar vra geld vir die voorsiening van skerms, waterpype, ens.

Absa borg ook die oudste nasionale kunskompetisie, die jaarlikse Absa L’Atelier vir jong kunstenaars van tussen 21 en 35 jaar.
    http://www.artlink.co.za/news_articl...ontentID=16965

Nedbank het behendig ’n gaping gevat en homself met ’n borgskap (sokker) van R400 miljoen oor die volgende vyf jaar tot nóg ’n groot sportsoort verbind.
    http://152.111.1.88/argief/berigte/b...teNedbank.html

Met sy ruim borgskapsteun, is Toyota die derde agtereenvolgende jaar weer die voorloper onder goue Pendoring-borge.
    http://www.pendoring.co.za/a_news.html

Hierdie is maar 'n druppel in die emmer. My vraag is.......waar is die BORGE vir die werk van Jesus.

2Co 11:7 Of het ek sonde gedoen deur my te verneder sodat julle verhoog kan word, omdat ek die evangelie van God kosteloos aan julle verkondig het?
    2Co 11:8 Ander gemeentes het ek beroof deur vergoeding te neem om julle te bedien; en toe ek by julle teenwoordig was en gebrek gehad het, het ek niemand lastig geval nie.
    2Co 11:9 Want in my gebrek het die broeders voorsien wat van Macedónië gekom het. En ek het my in alles in ag geneem om julle nie te beswaar nie, en ek sal my in ag neem.

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    [COLOR=red]Hierdie is maar 'n druppel in die emmer. My vraag is.......waar is die BORGE vir die werk van Jesus.
    Hulle werk elke dag en bid elke dag... ons leef in gebroke wereld, maar ek kan vir jou se ek weet van een maatskappy wat na MMC hulle hele mission statement verander het en hulle werk nou tot eer van Here doen en nie meer vir wins ten alle koste nie.... of sal ek se hulle het die lig gesien oor die ware wins in die lewe ... Jesus Christus... hou aan bid, God IS besig om mense se harte te verander...

Kom nou net by my op... elektrisien in ons engelse diens wat getuig het hoe hy en sy assistent vir swart huiswerker kon bedien wat hulle gesien het "af" is en hoe kragtig God daar gewerk het...
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Quote Originally Posted by Willem View Post
    Hulle werk elke dag en bid elke dag... ons leef in gebroke wereld, maar ek kan vir jou se ek weet van een maatskappy wat na MMC hulle hele mission statement verander het en hulle werk nou tot eer van Here doen en nie meer vir wins ten alle koste nie.... of sal ek se hulle het die lig gesien oor die ware wins in die lewe ... Jesus Christus... hou aan bid, God IS besig om mense se harte te verander...

Kom nou net by my op... elektrisien in ons engelse diens wat getuig het hoe hy en sy assistent vir swart huiswerker kon bedien wat hulle gesien het "af" is en hoe kragtig God daar gewerk het...
    Ons het gisteraand weer 'n doopdiens gehad. Daar was 'n nuwe lidmaat by ons wat ook by Angus se laaste byeenkoms was en hy het sy hart vir die Here gegee. Hy is ook gisteraand gedoop. Soos ek tereg meer as een mal gese het dat daar seer sekerlik mense is wat waarlik tot bekering kom op Angus se byeenkomste en ek dank die Here vir die man wat Hy ook tot Sy koninkryk toegevoeg het.......en dan nog boonop gehoorsaam was aan God se Woord om hom te laat doop soos ons lees in Handeling 2:38: "Bekeer jou en laat jou doop...."

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Handeling 2:38: "Bekeer jou en laat jou doop...."
    Ja en verder bid mens maar vir die wat nog nie by die uitgekom het nie en vertrou jy dat Here hulle ook sal oortuig om hulle te laat doop soos in elke geval reg is en die tyd en oortuiging reg is volgens God se wil.. my 3 jaar gevat.. broer by werk 6 maande en nog broer so 5 maande....

Terloops amazing wat die missing vers in hand 8 :37 nuwe vertaling kan doen vir jou siening... die king james en baie ander het dit , maar ons 83 vertaling se gronteks het nie ?
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Quote Originally Posted by Willem View Post
    Ja en verder bid mens maar vir die wat nog nie by die uitgekom het nie en vertrou jy dat Here hulle ook sal oortuig om hulle te laat doop soos in elke geval reg is en die tyd en oortuiging reg is volgens God se wil.. my 3 jaar gevat.. broer by werk 6 maande en nog broer so 5 maande....

Terloops amazing wat die missing vers in hand 8 :37 nuwe vertaling kan doen vir jou siening... die king james en baie ander het dit , maar ons 83 vertaling se gronteks het nie ?
    Dis hoekom ek maar hou by die 1953 AOV. Een van die dae kry jy ook nie meer die woord "bekeer" in die bybele nie.....wat dan? Jy kry dit alreeds nie meer van die kansel af nie.

Re: Geen borge vir Jesus se werk

Beste Johnny

Dan is dit waarskynlik omdat die vers nie in die oorspronklike teks voorkom nie, maar later ingevoeg is.

Groete

Elimelek

Re: Geen borge vir Jesus se werk

Quote Originally Posted by Elimelek View Post
    Beste Johnny

Dan is dit waarskynlik omdat die vers nie in die oorspronklike teks voorkom nie, maar later ingevoeg is.

Groete

Elimelek
    Nnaaahhhh....don't think so!

Acts 2:38
    King James Version (KJV)
    38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost
    .

Gevurot 2:38
    Orthodox Jewish Bible (OJB)

38 And Kefa said to them, "Make teshuva (repentance, turning from chet to Hashem) and each of you submit to a tevilah of teshuva in the Shem of Yehoshua HaMoshiach, for the selichat avon of you, and you will receive the matanah of the Ruach Hakodesh.
    Tevilah is the Biblical act of immersing oneself in a natural water source. In ancient times a stream or river was used, but in modern times a specially constructed pool called a mikveh is normally used. Today, in Judaism, the terms are used somewhat interchangeably, with mikveh emerging as the more familiar term. As believers in Messiah Yeshua the term baptism plays a significant part of our walk with our Messiah. How can the tevilah and mikveh of Judaism become important concepts in our lives today? Let’s examine the origins of the tevilah and mikveh and discover the rich symbolism that is available to us as Grafted-In believers.

http://www.heartofisrael.net/teachings/rabbi/mikveh.htm

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)