cure-real
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 65

Thread: Wat is jou bydrae tot 2010 Sokker??

Blog Entries
    6

Re: Wat is jou bydrae tot 2010 Sokker??

Hi Johnny

Dit pla vir my effe dat jy hierdie twyfel en bekommernis het, dit Woord leer tog duidelik dat daar geen veroordeling meer is vir die wat in Christus is nie en verder skryf Johannes juis aan ware wedergebore kinders van God sodat hulle "blydskap volkome kan wees" in die feit dat hulle sekerheid het dat hulle gered is, nie op grond van die werke van die mens nie, of die volharding van die mens nie, maar op grond van absolute genade.

Quote Originally Posted by Phil Fourie View Post
    Hi Johnny

Dit pla vir my effe dat jy hierdie twyfel en bekommernis het, dit Woord leer tog duidelik dat daar geen veroordeling meer is vir die wat in Christus is nie en verder skryf Johannes juis aan ware wedergebore kinders van God sodat hulle "blydskap volkome kan wees" in die feit dat hulle sekerheid het dat hulle gered is, nie op grond van die werke van die mens nie, of die volharding van die mens nie, maar op grond van absolute genade.
    Phil ek verstaan presies wat jy se.......maar ek struikel elke dag EN vra vergifnis, maar ek bly nogsteeds mens. Ek wil nie te oorgerus wees nie en op my louere rus met die wete dat ek BESLIS sonder ENIGE twyfel deel van die Bruid sal wees nie. EK haal nou juis die vers aan net voor die een wat CFJ aangehaal het:

Lukas 14:8 "Wanneer jy deur iemand na n bruilof uitgenooi is, moenie die voorste plek inneem nie, ingeval daar nie miskien een wat waardiger is as jy deur hom uitgenooi is nie,....."

Wat kan ek tog doen wat my van Bruidskap kan verseker!!!!!! Niks uit myself nie. Uit genade is ek geroep en vrygekoop, nie met geld nie, maar met die bloed van die Lam. Sal my geloof in hierdie ongelooflike versoeningsoffer dan nie genoeg wees nie? Elkeen van my dade is verwerplik voor die aangesig van ons Here. Is dit dan nie wonderlik dat ons niks van ons eie kant hoef (of kan) doen om Bruidskap te verkry nie, maar dat dit in genade aan ons gegee word, ons moet net aanvaar en glo.

Romeine 10 v.11 " Die Skrif se tog: Niemand wat in Hom glo, sal teleurgestel word nie. Niemand nie!!!"

Blog Entries
    10

Wat ek waargeneem het en hoop dit bly so is die strate is skoon!! Ons het wonderlike nuwe paaie waarop ons ry.....

Ek dink SA het haarself goed gekwyt van die taak wat voor haar was.

Veels Geluk Suid Afrika!!
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Blog Entries
    6

Ek was nogals baie positief oor die SWC, of is nogsteeds, maar net so bietjie negatiwiteit ook om die balans te herstel

Hier in Pietersburg het dit effe van 'n geval geword van Bo Blink, Onder Stink. Ja, die nuwe stadion is gebou en is baie mooi, ja die strate om die stadion en die hoofstrate is baie mooi gemaak, maar dit blyk my vir die laaste 2 jaar, is al die energie daarin gesit en die res van die dorp se paaie val uitmekaar uit, ek dink ek moet bietjie 'n oefening doen en moreoggend oppad werk toe al die slaggate tel waaroor en waardeur ek moet ry. En die hartseer van dit alles, ons munisipaliteit het so baie gespandeer aan die SWC, maar as een van die kleiner "Host Cities" weet ek nie of ons nastenby dieselfde inkomste gegenereer het as in ander dele nie, so ek weet nie wie gaan nou na die partytjie toe kom en die res van die dorp regruk nie.

Dit was baie mooi hoe hulle die strate heeltyd skoongehou het, maar nou, nie eers 'n maand later nie, en dit lyk maar net weer dieselfde. En durf ek s, dis nogals tipies van die "Rainbow Nation", hou net 'n front voor vir die wreld, tot niemand meer kyk nie, dan verval ons maar weer in ons barbaarsheid. Jammer om te s, maar dis maar die Afrika Publisiteits Virus. Skielik sien mens ook nie meer die polisie om elke hoek en draai nie, ek het dit nogals verkies en dink dit is 'n baie goeie platvorm waarop hulle kon bou vir toekomstige misdaadbekamping.

Hopelik gaan die Sokker Babbalas vinnig oor en hou ons darm goeie goed oor van die goeie prestasies gelewer deur ons land gedurende die toernooi, ek hoop hulle bou voort op dit en los dit nie weer vir die volgende "Once in a Lifetime nie"

Blog Entries
    10

.... ek hoop hulle bou voort op dit en los dit nie weer vir die volgende "Once in a Lifetime nie"
    Ek hoor SA wil aanbied om die Olympics aan te bied.....
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Dit was baie mooi hoe hulle die strate heeltyd skoongehou het, maar nou, nie eers 'n maand later nie, en dit lyk maar net weer dieselfde. En durf ek s, dis nogals tipies van die "Rainbow Nation", hou net 'n front voor vir die wreld, tot niemand meer kyk nie, dan verval ons maar weer in ons barbaarsheid.
    Ek hoop nie ek maak nou moeilikhed nie.......maar die kerk/christinne is vandag baie dieselfde. Buite blink......maar binne STINK!

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Ek hoop nie ek maak nou moeilikhed nie.......maar die kerk/christinne is vandag baie dieselfde. Buite blink......maar binne STINK!
    Wat 'n gruwelike veralgemening ! Ek moet jou tog aan 'n paar Christene, sommer hier op Lighuis, voorstel wat nie aan jou siening van kerk en Christen voldoen nie.

Johnny,

Hier is iets om oor te tob en dit gaan juis oor waar alles begin, daar eindig alles ook. Mag ons woorde altyd blink wees, want woorde wat nie met sout besprinkel is nie, het maar 'n reuk... Laat julle woord altyd aangenaam wees, met sout besprinkel, sodat julle kan weet hoe julle iedereen moet antwoord.
    (Kol 4:6 AOV)
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Hey julle twee.....ek het na NIEMAND op die forum verwys nie. In elk geval is ek die eerste om te bely dat ek ook maar partykeer binne "stink". Wie het noudie dag gese....was dit Mari of Ta-An.....as die skoen pas.......?

Hey julle twee.....ek het na NIEMAND op die forum verwys nie. In elk geval is ek die eerste om te bely dat ek ook maar partykeer binne "stink". Wie het noudie dag gese....was dit Mari of Ta-An.....as die skoen pas.......?
    Jy's reg Johnny, ons almal sukkel maar om werklik heilig te wees, maar soms is dit goed om bietjie selfondersoek te doen..., veral die manier wat mens oorkom
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    its the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Een van die voorwaardes om hier deel te neem is om 'n Christen te wees. Jou sin verwys na alle Christene en kerke :

die kerk/christinne is vandag baie dieselfde
    Dalk weer tyd om mooi te gaan dink hoe jy oorkom in jou poste ?

Blog Entries
    6

Nee Johnny, ek wil van jou verskil, die kerk en christenne is heilig en rein voor God deur die offer van die Lam, wat jy dalk raaksien is die mense wat hulself kerk en christen noem, maar dit beslis nie is nie

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Een van die voorwaardes om hier deel te neem is om 'n Christen te wees. Jou sin verwys na alle Christene en kerke :

Dalk weer tyd om mooi te gaan dink hoe jy oorkom in jou poste ?
    Fila en ander moderators....julle moet nou besluit wat is reg en wat is verkeerd. As ek "christinne" in aanhaling tekens skryf dan het julle 'n probleem daarmee...as ek dit sonder aanhalings tekens skryf dan het julle 'n probleem daarmee. Kom ek "herskryf" dan wat ek bedoel sodat julle dit ook kan verstaan soos ek dit bedoel. Nie almal wat hulle self "christinne" noem is inderdaad christinne nie. Nie elke kerk wat homself 'n kerk noem.....is inderdaad 'n ware kerk nie. Stem julle saam met die stelling? As ek hieroor praat dan voel julle outomaties "aangevat". Hoekom?

Kom ons kyk hoe stel die God van die Bybel dit:

Matteus 7:21 Nie elkeen wat vir My s: Here, Here! sal ingaan in die koninkryk van die hemele nie, maar hy wat die wil doen van my Vader wat in die hemele is.

Het julle probleem daarmee as God dit reguit stel?

As julle glo dat elke ou wat hom 'n christen noem en elke kerk (moes ek dit nou met of sonder aanhalings tekens geskryf het) wat voorgee dat hy die God van die Bybel dien oppad is hemel toe....dan trek julle 'n streep deur God se woorde in Matteus 7:21.

Dink julle dat die meerderheid valse leraars en hulle volgelinge.....Benny Hinn...Todd Bentley.....Rodney Howard Brown....ens, ens oppad hemel toe is????? Hulle bely ook dat Jesus die Seun van God is....die duiwels ook......en hulle SIDDER!

Nee Johnny, ek wil van jou verskil, die kerk en christenne is heilig en rein voor God deur die offer van die Lam, wat jy dalk raaksien is die mense wat hulself kerk en christen noem, maar dit beslis nie is nie
    Phil...soos ek reeds geantwoord het.....dink jy WERKLIK alle christinne en alle kerke is heilig? As dit so is dat gaan ek sommer Sondag na die naaste Rooms Katolieke Kerk

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)