cure-real
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 46 to 60 of 65

Thread: Wat is jou bydrae tot 2010 Sokker??

Re: Wat is jou bydrae tot 2010 Sokker??

Ek dink jy het 'n punt gemaak wat meeste van ons gaan saamstem oor Johhny en dit is dat baie min mense wat hulleself Christenne noem, dit werklik is. Die punt is net, mens moet as jy kan nie kripties skryf nie, want al verstaan van ons jou ook reg, almal wat hier lees gaan dit nie so verstaan nie en elke enkele een van ons het die verantwoordelikheid om ander wat hier kom lees, sonder twyfel te laat oor wat mens bedoel, vir sovÍr dit moontlik is.
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    itís the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Blog Entries
    6

Johnny

Ek het 'n wonderlike reeks oor 1 Johannes, as jy wil hÍ ek moet dit vir jou aanbied, dit tref baie mooi onderskeid tussen die ware en valse. Ja, ek weet WERKLIK dat alle ware christenne heilig in bloedgewas is deur die Lam. As ek en jy dit ontken, kan ons netsowel teen God self en die Here Jesus Christus se volmaakte werk aan die kruis laster.

Net myself duidelik maak hier en jammer as ek dit te hard stel, edit of delete dan maar mods:

Dit gaan nie oor jou nie Johnny, redding gaan nie oor jou nie, heiligmaking gaan nie oor jou nie, genade gaan nie oor jou nie, verheerliking gaan nie oor jou nie, dit gaan alles oor die verheerliking van die Vader en Hy SAL Homself verheerlik in en deur sy kinders en hulle heilig en hulle reinig en hulle eventueel verheerlik, selfs al het hulle sonde, selfs al is hulle stukkend voor Hom in hul hartseer oor daardie sonde, want dieselfde God wat kragtig genoeg was om my uit Egipte te verlos, is dieselfde God wat kragtig genoeg is om my in die beloofde land in te neem, hoekom? Sodat sy naam nie belaster word nie, sodat Hy Homself deur my kindskap verheerlik.

Hoe gouer jy leer onderskeid tref tussen hierdie twee (jou werk en God se werk), hoe gouer sal jy leer hoe om die noue middeweg van gesonde teologie te stap.

Groetnis
    Phil

Ek is met julle.....en Phil....dit is nie my werk nie...dit IS God se werk. In elk geval....hierdie draad is so ver ontspoor nie eers Superman kan hierdie trein terug op sy spore plaas nie.

Jy ken lykit my nie vir superman nie...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    itís the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Blog Entries
    6

Ek voel ook ons ontspoor die draad nou liederlik, ek het my relaas toe eerder elders gevat

http://bibleforums.org/showthread.ph...rewe-godsdiens

Blog Entries
    10

Liederlik klink eintlik...prysenswaardig
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Quote Originally Posted by Ta-An View Post
    Ek hoor SA wil aanbied om die Olympics aan te bied.....
    Ek hoop ons kry dit ! Sal glad nie omgee om 'n Olimpiese spele by te woon nie, wonder net of die vuvu's toegelaat gaan word ?

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Ek hoop ons kry dit ! Sal glad nie omgee om 'n Olimpiese spele by te woon nie, wonder net of die vuvu's toegelaat gaan word ?
    Die vuvu's sal dalk nie toegelaat word nie.......maar wel die sangoma's........en almal juig.

Blog Entries
    6

Johnny, ek wil iets vra as jy nie omgee nie

Watse impak het die sangoma op jou saligheid? Onthou, voor God is daar geen ander God nie en ons as Christenne erken ook geen ander God behalwe Hom nie. Keer ek die land se gebruike goed by sulke geleenthede? Beslis nie, maar is ek naief genoeg om te dink ons is 'n Christen land, ons is GLAD NIE, ek twyfel of ons nog 'n "Christen Volk" is as ek na ons kultuur kyk, 'n kultuur van Mampoerfeeste en Mieliedanse.

So, net soveel as ek nie die vrye vloei van die alkohol by die stadions goedkeur nie, so keur ek ook nie die sangomas goed nie, maar weet jy wat, dit is nie 'n Christen land nie, ek verwag ook nie van hulle om Christen gebruike na te jaag nie, dit is 'n land van voorvadergeesaanbidding en daarom sien jy die sangoma's. My en jou plig as kinders van God is nie om die stadions te gaan afbrand en die sangoma's in die stadspoorte in te jaag om hulle daar met klippe dood te gooi nie, my en jou plig as kinders van God is om die evangelie te verkondig, en weet jy wat, tot my skaamte het ek ook die geleentheid nie aangegryp met die SWC nie, ons moes passievol die evangelie verkondig het aan die wÍreld.

Iets soos die Olimpiese Spele is nog so 'n geleentheid, so dalk vra ek jou nou indirek, maar tog eintlik baie reguit, hou op jou fokus plaas op die dinge wat 'n ongeredde land doen en plaas jou fokus op die evangelie en hoe ons hierdie mense in hul afgodery en heidense gebruike kan bedien met die evangelie, soos 'n Paulus in Antene.

Iets soos die Olimpiese Spele is nog so 'n geleentheid, so dalk vra ek jou nou indirek, maar tog eintlik baie reguit, hou op jou fokus plaas op die dinge wat 'n ongeredde land doen en plaas jou fokus op die evangelie en hoe ons hierdie mense in hul afgodery en heidense gebruike kan bedien met die evangelie, soos 'n Paulus in Antene.
    Ek kan nie 'n "bind eye" gooi en maak asof dit nie bestaan nie. As ek op die stadion sit en hulle doen hulle ding op die veld maak ek my oe toe of se God dat ons nie deel moet he aan sulke ongeregtighede nie. Aan die ander kant Phil pla sport my geensins. Het ander dinge om te doen as om voor die TV te le en kyk hoe skop hulle 'n bal heen en weer. Soos jy self gese het.....sport het 'n god geword in ons land.

Terloops.....meeste van my fokus is op die evangelie. Jy sal binnekort my nuwe projek op DVD ontvang. Terwyl ander sport kyk....doen ek werk vir die Here. En dink dit het ook maar alles te doen om sulke plekke te vermy anders keur ek goed wat daar gedoen word en wat daar gebeur......nie waar nie?

Dit is so goed ek gaan na die RKK maar ek aanbid nie saam met hulle nie. Selfde argument.

Psalm 1:1 Welgeluksalig is die man wat nie wandel in die raad van die goddelose en nie staan op die weg van die sondaars en nie sit in die kring van die spotters nie;

En ja, ons moet hulle evangeliseer daarom ondersteun ek Ds Denzil Dick van MET (Mobiele Evangelisasie Trust) wat spesifiek onder die swartes werk en al menig sangomas na die Here gelei het. Hier is hul webtuiste:

http://www.met.org.za/

Blog Entries
    6

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Ek kan nie 'n "bind eye" gooi en maak asof dit nie bestaan nie.
    Dis dan heel eenvoudig, moenie gaan nie

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Terwyl ander sport kyk....doen ek werk vir die Here.
    Ek het 'n wesenlike probleem met so 'n uitlating, dit is arrogant, hoogmoedig en afbrekend teenoor die bediening van elke ware Christen in diens van God wat durf vir een oomblik sport kyk of ondersteun. Johnny, oppas dat jy nie die bruggie van heiligheid reeds oorgesteek het na skynheiligheid toe nie.

Maak moeite met die evangelie, geniet jou vryheid in Christus (en dit behels om sport ook te mag kyk, Paulus verwys baie na sport in vergelykings), klim van jou troontjie af en werk saam met ander in die koninkryk van God, jy is nie hierdie super Christen eiland nie, almal is altyd in 'n ander klas as jy, hoe nou? Romeine 14 leer ons, elkeen staan en val m.b.t. tot sy eie heer, en ons as kinders van God staan en val m.b.t. tot Hom en Hy sal ons staande hou. Ons word vermaan in daardie teksgedeelte om nie te oordeel oor die vryheid van 'n ander wat verantwoording doen voor sy eie Heer nie.

Quote Originally Posted by Phil Fourie View Post
    Dis dan heel eenvoudig, moenie gaan nie

Ek het 'n wesenlike probleem met so 'n uitlating, dit is arrogant, hoogmoedig en afbrekend teenoor die bediening van elke ware Christen in diens van God wat durf vir een oomblik sport kyk of ondersteun. Johnny, oppas dat jy nie die bruggie van heiligheid reeds oorgesteek het na skynheiligheid toe nie.

Maak moeite met die evangelie, geniet jou vryheid in Christus (en dit behels om sport ook te mag kyk, Paulus verwys baie na sport in vergelykings), klim van jou troontjie af en werk saam met ander in die koninkryk van God, jy is nie hierdie super Christen eiland nie, almal is altyd in 'n ander klas as jy, hoe nou? Romeine 14 leer ons, elkeen staan en val m.b.t. tot sy eie heer, en ons as kinders van God staan en val m.b.t. tot Hom en Hy sal ons staande hou. Ons word vermaan in daardie teksgedeelte om nie te oordeel oor die vryheid van 'n ander wat verantwoording doen voor sy eie Heer nie.
    My plasing in pos #30:

CFJ......ek bid elke dag vir genade dat ek waardig bevind sal word, want selfs ek twyfel baie keer of ek dit gaan maak. Selfs ek twyfel of ek "wakker genoeg" en gereed is vir daardie dag.
    Jou antwoord op die plasing:

Hi Johnny

Dit pla vir my effe dat jy hierdie twyfel en bekommernis het,
    Jy sien Phil.......ek is nie op die troontjie waar JY my plaas en hoe JY wil he mense op die foruim moet my sien nie.......ek twyfel of ek dit gaan maak. Wat het jy nouweer gese van veroordeel?

Blog Entries
    6

Ek sÍ, jy stry met almal, jy weier om ander se standpunte te oorweeg, jy skryf dat ons lae luise sit en voor die TV vergaan terwyl jy die werk van die Here doen?

So, miskien, en dit is natuurlik net 'n miskien, maar miskien is dit wat jy wil sÍ hierbo van jouself, nie in lyn met die gevoel wat ek die laaste ruk van jou plasings kry nie. Jou plasings laat my ongemaklik voel om deel te neem hier, want dit voel op elke plasing wat mense skryf, gaan dit nie lank wees nie, dan het ons weer 'n "drive by shooting" van Johnny. Met alle respek en eerlikheid, hierdie forum was nog nooit en mag ook nooit plek laat vir sulke "hit & run" opmerkings nie.

Ons bespreek die effek van die SWC, ek het negatiewe punte, ek verdedig myself, of probeer altans, tot die beste van my vermoŽns, ek probeer betrokke raak in die gesprek, probeer 'n inset lewer vir ander om te oorweeg, as hulle dit nie wil oorweeg nie, dan is dit maar wors. Maar jy kom met 'n boom bang ek is reg, julle is weg houding na die gesprek toe. Dit pla my, dit pla my werklik baie, dit voel asof jy nie meer hier is om te deel en gesprek te voer nie, maar om ons almal te kom teregwys op die onsinnigste goedjies waar ek verkies om my vryheid in Christus te geniet, as jy jouself wil plaas onder 'n wet, goed so, maak soos jy wil, dis gevaarlik, maar doen dit. Maar jou beperkinge wat jy nou op jouself plaas, wil jy ons mee verstrengel en as ons nie daarvoor val nie, dan word ons afgemaak asof die hel ons nie eers waardig is nie, so sleg is ons???????

Ek vra maar net??????

Hokaai, stop die lorrie, ons mag nie met klippe begin gooi in die sandput nie. Bou sandkastele en baljaar, maar los net die klippe uit seblief...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    itís the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Jou plasings laat my ongemaklik voel om deel te neem hier
    Phil neem maar gerus deel. Soos ek reeds gese het...die forum is joune.

Die kerke is ook leeg waar die waarheid gepreek word. Tot weer siens.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)