cure-real
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Verstaan ons God reg?

Verstaan ons God reg?

Baie keer raak ons gefrustreerd met die vooruitgang(of agteruitgaan) in ons persoonlike lewe. Baie keer
    bid ons vir allerande dinge, net om dalk verder gefrustreerd te raak, want vir baie is dit soos 'n
    eenrigting radio sonder enige gesprek vanaf die anderkant en dalk sonder enige resultate.

Maar verstaan ons ons Skepper reg?

Ons lees die Bybel. Maar gesels ons met mekaar, dan is dit asof elkeen 'n ander Bybel het, veral hier op
    die forum. Elkeen het 'n ander mening of siening. Dit is natuurlik glad nie verkeerd nie, want interresante gesprekke kry sy ontstaan daaruit. Maar dit laat mens wonder. Verstaan ons alteid die Bybel, sy boodskap en doel?

Gaan staan ons partykeer stil, tree terug en wonder of ons op dieselfde golflengte met ons Skepper is?

Net om 'n voorbeeld te noem: Piet sak op sy knee neer, uit desperaatheid en mismoedigheid bid hy dat
    God hom sal sen met finansiele welfaart, want hy is nou regtig moeg en keelvol om so te sukkel.

Intussen hoor Jesus elke woord van waar Hy sit in die Hemel. Jesus het groot simpatie vir die man, Sy
    hart swel van liefde en kry hom vreeslik jammer. Maar terselfdertyd is Jesus ook teleurgestel.

Want Hy het 'n duur prys betaal, sodat Piet ALLES kan h... 'n hele EWIGHEID. Maar Piet verstaan nie.
    Hy wil sy vlees bevredig, inplaas van sy gees.

Ek is seker daar is honderde voorbeelde wat ons kan opnoem. Dit is hartseer dat ons ander dink, soos
    wat Jesus graag wil h ons moet.
    Maar glukkig is daar hoop!! Ons het die Heilige Gees vir leiding! Ons moet leer om te luister. Ons moet meermale gaan stilstaan en die regte vrae vra, soos: Ek kan God natuurlik enige iets vra, maar is dit werklik tot voordeel, of het God iets groter in gedagte?

Ek sal graag ander se mening wil hoor. Veral op onderwerpe soos die volgende:
    Wat is God se doel met Profesie in die moderne lewe?
    Watter rol is die Bybel veronderstel om te speel?
    Wat sal Jesus waarlik bly maak om te hoor as ons bid?

Ek verstaan bogenoemde vrae kan heelmoontlik uiteenlopende menings tot gevolg h, maar wat s die
    Gees in jou? Interresanter nog, gee die Bybel ons enige antwoorde?

Dit sal lekker wees om 'n rukkie stil te staan en te vergeet wat ons alteid wil h, en wat na aan God se
    hart l, wat Sy belange is, wat Hy graag wil h, of verwag van ons...

Quote Originally Posted by RR van Wyk View Post
    In my mening het profesie meer as een doel. In die eerste plek word 'n mens se optrede bepaal deur dit wat jy glo. Profesie dien dan om ons tot selfondersoek te bring, die uiteindelike gevolge van ons optrede te besef en om dan ons optrede aan te pas.
    Dit bewys dat God die enigste ware God is, want Hy het van die begin af die einde geweet.
    Profesie s vir ons dat God nog altyd volkome in beheer is. Hy het nog nooit geabdikeer nie en sit nog altyd op die troon.
    Dit gee vir ons hoop, want ons kan ons o oplig uit ons huidige omstandigehede na dit wat vir ons voorl.

God gee so vir ons inligting wat ons op geen ander manier kon bekom nie:
    maar soos geskrywe is: Wat die oog nie gesien en die oor nie gehoor en in die hart van ‘n mens nie opgekom het nie, wat God berei het vir die wat Hom liefhet. Maar God het dit aan ons deur sy Gees geopenbaar, want die Gees ondersoek alle dinge, ook die dieptes van God.
    (1Co 2:9-10)
    Wat sou die doel wees daarvan om vandag steeds nuwe profesie te ontvang? Al doen jy 100% die regte ding, maar jy doen dit op die verkeerde tyd, dan kan dit nog steeds 100% verkeerd wees. Die Heilige Gees moet ons sinkroniseer met God se tydsberekening.

As profesie nie vir God bealngrik was nie, hoekom sou 'n 3de van die Bybele profesie wees? Dit is juis daar sodat ons aan die gebeure in die wereld kan weet in watter tyd ons lewe en om ons geloof in God te versterk.....sodat ons juis in die laaste dae NIE onkant betrap sal word soos die mense in Noag se tyd nie. Vir 120 jaar het Noag aan die ark gebou en is hy gespot. Toe die deur toemaak en die eerste druppels val, toe slaan die mense hulle vuiste stukkend op die deur....."MAAK OOP.....ONS GLO, MAAK ASSEBLIEF NET OOP"! Dit was egter te laat. Ons hoef nie "te laat" te wees nie, want ons het die profesiee van God oor die eindtyd.

2Ti 3:16 Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid,
    2Ti 3:17 sodat die mens van God volkome kan wees, vir elke goeie werk volkome toegerus.

Dankie Jesus dat U in my plek gesterf het sodat ek ook die ewige lewe kan he. Ek kon dit nie sonder U doen nie. Ek is 'n sondige en swak mens en as dit nie vir U genade was nie, sou geen mens gered kon word nie. Ek (en ons hele huisgesin en wedergebore kinders reg oor die wereld) wil by U en die Vader wees omdat ons U lief het, en nie omdat ons bang is om hel toe te gaan nie........want U het Ons EERSTE LIEFGEHAD!

Hi Son of the South,

Ek hou baie van jou terugvoer. Wat jy s van profesie verstaan ek presies so. Dit leer ons baie mooi van oorsaak en gevolg. Oorsaak en gevolg kan ons dan verder tot in die feinste detail studeer, en so dan wyse lewensbesluite neem.

Die Bybel is vol van dit, iets wat ek eintlik geniet en in baie gevalle selfs bietjie sukkel om te verstaan. Een voorbeeld is waar 'n wrede man nie aan Dawid se versoek voldoen het nie en as dit nie vir hierdie man se vrou was nie, hy voor die voet saam sy kinders, vrouens en vee verwoes sou word. Onverstaanbaar gewelddadig, maar so 'n fein boodskap verborge daarin....

Hi Johnny,
    Ek hou van jou antwoord, ek dink jy slaan die spyker op die kop. God het die mens nog alteid gewaarsku voordat Hy iets drasties doen. Niemand kon nog ooit omdraai en s hy het nie geweet nie

Presies dieselfde met Jesus se wederkoms, niemand kan verskoning maak as hulle nie voorbereid gaan wees nie...

Ek dink almal stem saam dat die duiwel(ongelukkig vir ons) in baie gevalle God beter ken as ons. Ek meen, hy was in die Hemel! Hy het 'n duidelike prentjie van die werkinge van die hele skepping en God se plan, meer as wat ons hoop om te weet.

Dit tel teen die mensdom. Dit gee hom 'n voorsprong oor die gewone mens daar buite. Dit is hoekom dit so belangrik is om "ongewoon" te wees op aarde, om anders te wees. Deur middel van God se leiding deur die Heilige Gees anders te dink en anders te leef as die wreld.

Satan stel so baie struikelblokke, een vir elke tipe mens. Vir die wat glad nie glo in enige geloof, jaag materialisme, vlees en die tydelike na.(alhoewel selfs heelwat gelowiges dit ook najaag)

In elke tipe geloof probeer mense baie hard om te "vergeestelik". So baie "geestelike" vertakkings, maar watter is almal strikke?
    Daar is mense wat s daar is baie waarhede, dit hang net af van die persoon wat observeer. Wat 'n gepaste leuen.
    Ek dink dit is heel logies daar is net een waarheid!!

Dit is so ontsettend belangrik om ons Skepper waarlik te leer ken in elke faset moontlik, so na Hom te wees as wat die Heilige Gees toelaat. Dit moet 'n daaglikse konstante verhouding wees, ons moet basies een word met die Heilige Gees, soos die voorbeeld wat Jesus aan ons gestel het.
    Dit is seker die belangrikste stap om ons Skepper reg te verstaan....

"Crossing Over" en "Aan die ander kant" is 2 programme op TV waar mense kwansuis met afgestorwenes praat. Die antwoorde wat hulle kry is altyd in die kol.....en dit is omdat satan se demone die antwoorde gee, want satan ken ons, ons geskiedenis en familie/vriende neter as wat onsself ken. Daarom weet hy ook wat ons swakhede is en kan daarop fokus sodat ons moet struikel.

Jas 4:7 Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug.

Baie keer raak ons gefrustreerd met die vooruitgang(of agteruitgaan) in ons persoonlike lewe. Baie keer
    bid ons vir allerande dinge, net om dalk verder gefrustreerd te raak, want vir baie is dit soos 'n
    eenrigting radio sonder enige gesprek vanaf die anderkant en dalk sonder enige resultate.

Maar verstaan ons ons Skepper reg?

Ons lees die Bybel. Maar gesels ons met mekaar, dan is dit asof elkeen 'n ander Bybel het, veral hier op
    die forum. Elkeen het 'n ander mening of siening. Dit is natuurlik glad nie verkeerd nie, want interresante gesprekke kry sy ontstaan daaruit. Maar dit laat mens wonder. Verstaan ons alteid die Bybel, sy boodskap en doel?

Gaan staan ons partykeer stil, tree terug en wonder of ons op dieselfde golflengte met ons Skepper is?

Net om 'n voorbeeld te noem: Piet sak op sy knee neer, uit desperaatheid en mismoedigheid bid hy dat
    God hom sal sen met finansiele welfaart, want hy is nou regtig moeg en keelvol om so te sukkel.

Intussen hoor Jesus elke woord van waar Hy sit in die Hemel. Jesus het groot simpatie vir die man, Sy
    hart swel van liefde en kry hom vreeslik jammer. Maar terselfdertyd is Jesus ook teleurgestel.

Want Hy het 'n duur prys betaal, sodat Piet ALLES kan h... 'n hele EWIGHEID. Maar Piet verstaan nie.
    Hy wil sy vlees bevredig, inplaas van sy gees.

Ek is seker daar is honderde voorbeelde wat ons kan opnoem. Dit is hartseer dat ons ander dink, soos
    wat Jesus graag wil h ons moet.
    Maar glukkig is daar hoop!! Ons het die Heilige Gees vir leiding! Ons moet leer om te luister. Ons moet meermale gaan stilstaan en die regte vrae vra, soos: Ek kan God natuurlik enige iets vra, maar is dit werklik tot voordeel, of het God iets groter in gedagte?

Ek verstaan bogenoemde vrae kan heelmoontlik uiteenlopende menings tot gevolg h, maar wat s die
    Gees in jou? Interresanter nog, gee die Bybel ons enige antwoorde?

Dit sal lekker wees om 'n rukkie stil te staan en te vergeet wat ons alteid wil h, en wat na aan God se
    hart l, wat Sy belange is, wat Hy graag wil h, of verwag van ons...
    Ek wil graag kommentaar lewer oor jou eerste plasing. Weet jy, jy slaan die spyker op die kop. Mense het 'n totale wanpersepsie van Wie en Wat God werklik is. En daarom is ons gebede dikwels heeltemal buite God se wil... dan kan ons nie verstaan as ons nie kry wat ons vra nie. Ons het 'n sekere beeld (persepsie) van God, gebasseer op dit wat ons van kleins af by ander gehoor het, en op ons eie interpretasie van dit wat ons in die Woord lees. Daarom s Romeine 12:2 vir ons dat ons moet ophou om soos die wreld te wees en te dink, maar dat ons God moet toelaat om ons DENKE te vernuwe sodat ons op 'n nuwe manier kan begin dink en dinge begin sien vanuit Sy perspektief. eers dan, s die teks, sal ons werklik kan weet en kan onderskei wat God se volmaakte wil is, en wat vir Hom goed en aanneemlik is. M.a.w. as God nie ons denkpatroon verander nie, sal ons Hom nooit reg verstaan nie.

Wat gebedsversoeke betref, moet ons besef dat ons reeds oneindig meer ontvang het as wat ons ooit sal kan verdien, en dat ons daarom op NIKS geregtig is nie. (Romeine 11:35) Om vir God kwalik te neem wanneer ons iets wil h en dit nie kry nie, is 'n bewys van ons onkunde en onvermoe om te verstaan Wie Hy werklik is. Eintlik is die blote feit dat ons vir Hom iets mag vra, alreeds 'n verskriklike voorreg. Die Bybel roep ons op om met ons nood en begeertes na Hom toe te gaan in Fillippense 4:6&7. Maar wat interressant is van hierdie teks, is dat daar NIE belowe word dat ons sal ontvang wat ons vra nie. Daar is wel 'n belofte aan die teks gekoppel, maar hierdie belofte is slegs dat ons God se VREDE (wat alle verstand te bowe gaan) sal ontvang. En hierdie vrede het niks met ons omstandighede te make nie. Dis 'n bonatuurlike vrede wat net by God te vinde is en wat blywend is, selfs al stort die hele wreld om ons in duie. (Johannes 14:27) Dis 'n vrede wat gesetel is in die wete dat, selfs al kry ons nie wat ons vra nie, God ons reeds meer gegee het as wat ons verdien, en dat Hy steeds in beheer is. Dis die vrede wat Job in sy donkerste uur laat uitroep het: "Die Here het gegee en die Here het geneem - PRYS DIE NAAM VAN DIE HERE!"

Jy is reg, as 'n mens net so klein bietjie van God verstaan, sal ons gebede anders wees. Dan sal ons Sy eer soek wanneer ons bid, in plaas van ons eie begeertes en nood. (Laat U Naam geheilig word, laat U Koninkryk kom, laat U wil geskied...." En dan sal ons ook soos Jesus in die tuin van Getsemane kan bid, toe Hy gesmeek en gepleit het dat God Sy gebedsversoek moes toestaan, maar tog, selfs in daardie doodsangs, kon byvoeg, "....maar moet nogtans nie My wil laat geskied nie, maar U wil..." (Want U weet die beste, U sien die hele prentjie, en U kan nooit 'n fout maak nie, al beteken dit dat ek moet ly....)

Hi Gene, dankie vir jou bydrae, dit pas uitstekend in en dek amper die hele spektrum.

Dit is interresant hoe die wreld vandag dink. Veral hier in Suid-Afrika steek dit erg kop uit. Die term menseregte...'n term wat ek net mooi niks van hou nie. Maar dit l die wreld vol. Mense glo hulle het regte.... 'n reg tot behuising, tot voedsel, 'n reg tot eie opinie, ens.

Hoe sal God ons antwoord as ons blatand vir Hom s dit is ons reg om al die goed te h? Om te lewe, is ons reg, materialisme en geluk is ons reg. Beter nog... Sluit die deure van die Hemel oop sodat ons kan ingaan, dit is ons reg om daar in te gaan.... Dit klink skokkend miskien, maar dis waarna die wreld beweeg.

Dit veroorsaak konflik net waar jy kyk. Daardie "eie ek" wat gestreel word omdat ek mos "regte" het. Terwyl selfopeffering ter wille van ander by die deur uitvlieg.

Die Wreld glo menseregte beskerm mense... maar wat is die waarheid? Hoe sou Jesus die een beantwoord? Het Hy van menseregte gepraat? Het Hy aangedring op Sy regte?

Liefde tussen mense verkoel as gevolg van sogenaamde menseregte. Die "eie ek" sindroom vat liefde weg.

Waarom bestaan die mensdom nog? Waarom word ons 'n kans gegun om deur Jesus die ewigheid te beerwe? Dit is nie asof God, Almagtige, Skepper van alles ons tog nodig het nie? Hy kan ons verwoes in 'n japtrap, 'n oogwink.... God het 'n menigte skare Engele, beste nog, hulle is reeds hilig en sonder sonde... So waarom hang ons arrogante wurms nog rond?

Die antwoord is Liefde. God is Liefde. Ons het aanspraak op niks. Tog verkondig die wreld ons het 'n aanspraak... Nog 'n leuen van satan.
    Hoe kan ons ons Skepper nie liefh nie? Die opofferings wat gemaak word ten gunste van ons tot nadeel van die res van die skepping? Jesus was self gekruisig, sodat ons gered kan word. Maar wat is die wreld se reaksie hierop?

Dit is waar 'n Christen moet verskil van die res van die wreld. Ons maak aanspraak op niks in die wreld, tensy dit in die naam en wil van ons Skepper is. Net God het aanspraak op alles.
    Ek het nie menseregte nie, ek verwerp dit, want dit is 'n euwel. Ek lewe elke dag in God se genade en liefde.

Dit is 'n groot eer en vooreg om deel te wees van Sy skepping... Ek is hier! Ek haal asem! Ek vrek van die koue!! Ek leef! En die beste van als, ek is deel van Sy ewige Koninkryk, uit sy genade alleen....

Waarom sien so baie mense ons Skepper as 'n struikelblok? 'n Tiran vol wette en rels om ons net te straf en terug te hou? Ons nie toelaat om pret te h nie?
    Mense Jesus sien as 'n gevaar? Iemand wat jou alteid net skuldig laat voel?

Waarom het so baie mense in Jesus se tyd Hom verkeerd verstaan? Sy boodskap was vir baie onderstebo en omgekeerd, die teenoorgestelde in baie gevalle van hoe dit vir hulle sin gemaak het...

Hoe verstaan mense anders as God?

Ek dink die hoofrede is omdat die mens in vlees lewe en die vlees nastreef, inplaas van om in gees te lewe. Om in gees te lewe is onmiddelik die omgekeerde in amper elke vaset as om in vlees te leef. Om in gees te leef raak dit ondenkbaar om in vlees te leef, vlees is tydelik, verganklik, sterflik, selfsugtig, liefdeloos....

Om in gees te lewe raak so baie dinge duideliker. Enigiets gedoen in vlees les 'n dors net vir 'n kort rukkie. Maar streef gees na, Jesus na en jou dors gaan weg.

Om skatte in vlees te versamel sal verlore gaan. Jy kan dit enige tyd verloor. Groot besighede raak in dae bankrot as gevolg van swak besluite of ekonomie wat in duie stort. So waarom 24uur 'n dag by die werk wees en jou pragtige gesin amper nooit sien nie? Hoekom aardse dinge nastreef as jy die tyd kan spandeer om lief te h?

Ware geluk l in gees. Om God beter te verstaan, die groter prentjie te wil sien, tree bietjie weg van vlees en leef in gees.

Vlees doen alles in sy vermoe om te oorleef, al moet hy ander verwoes in die proses. Om in vlees te leef moet jy die beste wees, die sterkste wees, alteid reg wees. In Gees maak al hierdie dinge nie meer saak nie, in baie gevalle is die teenoorgestelde eintlik waar.

Ek dink die hoofrede is omdat die mens in vlees lewe en die vlees nastreef, inplaas van om in gees te lewe.
    Ek praat net van myself as ek s dat dit baie makliker ges as gedaan is ! Mens dink jy verstaan die "vry van die vlees/Wet" , maar ek vang myself nog steeds uit dat ek in daardie rigting dink. Dit laat my elke keer besef dat Christus se Geskenk so groot is dat ek, met my beprekte menslike denke, nie regtig begryp hoe omvangryk Christus se kruisdood werklik in Sy kinders se lewens is nie. Ons lewe in 'n gebroke wreld, en is gewoond daaraan, soveel so dat die gedagte van 'n volmaakte daad heeltemal vreemd is vir ons, en ons nog steeds dink dat ons Christus se Liefde op een of ander manier moet "koop", deur een of ander wet na te kom, of een of ander ritueel te volg, of watter aksies ons sommer partykeer self uitdink.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Ek praat net van myself as ek s dat dit baie makliker ges as gedaan is ! Mens dink jy verstaan die "vry van die vlees/Wet" , maar ek vang myself nog steeds uit dat ek in daardie rigting dink. Dit laat my elke keer besef dat Christus se Geskenk so groot is dat ek, met my beprekte menslike denke, nie regtig begryp hoe omvangryk Christus se kruisdood werklik in Sy kinders se lewens is nie. Ons lewe in 'n gebroke wreld, en is gewoond daaraan, soveel so dat die gedagte van 'n volmaakte daad heeltemal vreemd is vir ons, en ons nog steeds dink dat ons Christus se Liefde op een of ander manier moet "koop", deur een of ander wet na te kom, of een of ander ritueel te volg, of watter aksies ons sommer partykeer self uitdink.
    Dit is waar wat jy s, dit is alteid makliker ges as gedaan Maar in dieselfde asem moet ek ook s dat wanneer 'n persoon wedergebore word, is die gedaantewisseling in daardie mens so groot dat dit nie misgekyk kan word nie. Dit is 'n verskuiwing van fokus van vlees oor na gees, wat gelei word deur die Heilige Gees.

Net Jesus is volmaak. Ons kan slegs volmaak wees deur Jesus. Om waarlik te glo, is dit onvermydelik en automaties om geestelik georienteerd te wees.
    Mense wat waarlik glo en leef in Jesus, dra die vrug daarvan, wat deur die res van die wreld waargeneem kan word. Mense kan s wat hulle wil, maar daar is 'n daadwerklike verskil in 'n gelowige in Christus en enigiemand anders. Die wat nie saamstem nie, moet dit dalk sien as 'n gevaarteken...

Miskien is dit ook tyd vir ons om kerk en dogma weer te ondersoek aan Woord... God verander nie ... maar ons ou mensdom hou van stories en verduidelikings en dan word die gewildes oor vertel en kry stertjies en so aan.... die boek oor God se name het rgetig nogal my oe weer oopgemaak oor hoe min ons werklik ken en snap..... 250 name vir GOD Vader Seun en Heilige Gees en dis waartoe beperk was !

Was ook ding iewers miskien nog op forum oor Jesus se verwysings in Bybel volgens alfabet? en vir elke dag van jaar (insluitend skrikkeljaar ) beloftes can ons Hemelse Vader....

My vrou het stuk van Hettie Brits gekry wat ek gelees het en later sal pos as ek elektronies kan omskakel ( dis op papier nou ) wat my net weer laat besef het God praat wel met ons en is ALTYD by ons en sal ons NOOIT verlaat nie... getuienis van 'n dogtertjie wat gemolesteer word deur stiefpa en waar sy se Jesus het gese dit sal nog net een keer gebeur en dan sal Hy self haar stiefpa laat weggaan... skokkend vir ons manier van dink, MAAAR awesome as jy besef Hy is by elke een wat ly selfs al kan hulle nog nie bybel lees ens nie, Hy is reeds daar en by hulle ELKE LIEWE EEN op hierdie hele aardbol elke oomblik deur elke seer en ding wat die wereld oor ons pad bring... kan ek ooit iets se oor enige ander mens as ek nie in sy skoene geloop het nie ...... wat ek wel besig is om te leer is dat ek kan leer van almal wat getuig oor ons Here en so ook meer van Hom leer ken.... God is LIEFDE en die maniere wat Hy die liefde uitleef/betoon/onvoorwaardelik IS is vir my openbarings van God se goedheid en wese en genade... HY ondersoek harte en weet selfs wat ons nie van onsself weet nie .... gelukkig? NEE GENADIGLIK antwoord Hy ook ons gebede ..... vraag vir my is ..."nagg" ek genoeg tot ek kry wat ek wil he? gee ek te gou op om te bid dat God my leiding sal gee en raak ek nog stil om te luister.... Elza Meyer se boek "hoe hoor ons God se STEM?" gelees en ... baie vrae wat in Woord uitstaan en skielik duidelik word.....
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Quote Originally Posted by Willem View Post
    Miskien is dit ook tyd vir ons om kerk en dogma weer te ondersoek aan Woord... God verander nie ... maar ons ou mensdom hou van stories en verduidelikings en dan word die gewildes oor vertel en kry stertjies en so aan....
    Jy het nogals 'n punt beet hierso Willem ! Ek wonder hoe lank die lysie gaan raak as ons hierdie "stories met stertjies" gaan begin neerskryf .............

Hi Willem,
    Groot goed wat jy daar s.... Ek weet nie hoe om dit te stel nie, behalwe om pleinweg te s God fasineer my. Ek het 'n groot behoefte om Hom te leer verstaan(weet dit is half onmoontlike taak, my brein is maar baie menslik beperk )

Hierdie kan 'n baie interresante skakel word. So baie mense verstaan verkeerd. Selfs ek in my eenvoud mis die prentjie. Ek dink dit is bitter baie belangrik om ons Skepper te verstaan en 'n noue verhouding met Hom te h. Wat op aarde is belangrikker as dit?

As ek goed s waarmee enigiemand nie saamstem mee nie, noem dit, vertel my. Julle doen my groot onreg aan om my nie reg te help nie. Wat ek hier s is my persoonlike belewenis, my ervaring. Beleef ander dit anders?

Hoe beleef en erfaar julle God?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)