Re: Wie het al die boeke deurgelees?
Op Bybelskool die hele Bybel deurgelees, Genisis tot Openbaring ..... Nuwe Testament al paar keer deur .....
Tonne, tonne ander boeke, STORIES soos the shack ens ... Frank Perelli ( spelling ? ) se boeke verorber ...... lief vir stories gebasseer op Bybel verhale of persone ..... maar onthou darem altyd KONTEKS .... 'n storie is 'n storie .... ens ......
Boeke oor Bybel konsepte met die Bybel self as verwysing altyd .... gooi nie 'n boek weg as daar iets is waarmee ek nie saamstem nie, maar volg darem die Gees in wanner om te stop lees, eenkant toe te gooi en 'n ander oop te maak ..... Strongs gewoonlik naby gehou, maar dis darem deesdae bietjie makliker met e-sword byderhand ........
'n jong pastoor het al tiennertyd vir ons 'n goeie verwysingsraamwerk gegee : ek is mal oor hoender, maar eet nie die bene nie..... haal die kos uit 'n ander skryfsel, maar moet dit nie sommer net afskryf as daar iets onkoubaar in is nie ....... maak net seker dis vars en nie vrot nie ! ......
nie juis lief vir "pienkboekies" nie - daai soort met al die blommetjie antwoorde op die wereld se modder .......
iets wat altyd werk : if all else fail, read the Manual ..... ons lewens Manual is natuurlik die Woord .....
bestudeer op die oomblik ons nuwe baaiks se workshop manuel ..... 
PS : sorrie Johnny .... kan nie jou poll invul nie .... dis darem bietjie onesided, dan nie ? ......
Bybel deurgelees en baie ander boeke en studiegidse , sendingstories, Bybelromanse ens... ens ..... en net een van die " ander" wat jy lys ......
Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.
Bookmarks