Re: Psigiatrie of Sielsgeneeskunde
Ferdi ....
verwant hieraan is 'n vriendin se storie ...... sy is op 14 met post traumatic stress disorder gediagnoseer en op pille gesit, gepaardgaande met sielkundige behandeling ( wat die probleem bespreek het, maar nie oplossings anders as medikasie kon bied nie ) ...... ja, die trauma wat sy deurgemaak het was erg en haar liggaam het in 'n oordrewe angs reaksie reageer met geringe stress, en natuurlik die gepaardgaande depressie ...... na 'n klompie jare het sy behoorlike pastorale berading ontvang en die oorsaak van die probleem is hanteer volgens die Woord ...... sy het heeltemal verander in 'n stralende gelowige met 'n besonderse getuienis van vergifnis - die sleutel van haar genesing ......
maar daar was 'n probleem ....... sy kon nie die pille los nie ...... later is vasgestel dat sy te jonk te sterk medikasie ontvang het en haar brein dus die vermoee om sy eie chemiese balans te behou / herstel heeltemal verloor het ....... sy is nog steeds op medikasie - baie ligter dosis, maar kan nie daarsonder finksioneer nie - soos 'n diabeet met insulien .......
.........................
aan die ander kant moet ek as autie ma darem so 'n bietjie vir die kopdokters opkom .... nie alle vorme van psigiatrie is seker darem kotteljons nie ........... my kind word gereel ge-evalueer met sielkundige / neurologiese metodes en die inligting help ontsettend met sy ontwikkeling ....... 'n paar jaar gelede is autistiese kinders as "geestesversteurd" gesien - danksy neurologiese navorsing weet ons vandag beter en kan die spesiale outjies gehelp word om hul potensiaal te bereik ......... maar ja, daar is oor medikasie ens. ook maar 'n tameletjie - ouers met fensie mediese fondste worstel met bottels stropies en pilletjies ..... terwyl onse ou gewone ma's en pa's elke ding vat soos hy kom in geloof vir beter dae ......
.... hoe eet jy 'n olifant ....... ? .... 'n hap op 'n slag ..... met of sonner pille ...... 
... shalom
.... m
Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.
Bookmarks