cure-real
Results 1 to 8 of 8

Thread: Openbaring - Relevant en verstaanbaar

Openbaring - Relevant en verstaanbaar

Pastoor Roelof het gisteraand begin met sy aanbieding van Openbaring. Na 2 jaar se studie en maande se voorbereiding is dit ook deel van sy doktersgraad in teologie waarmee hy besig is. Sy aanbieding gaan elke Woensdagaand en Sondagaand wees terwyl Pastoor Dries op sy beurt gaan aanvul met boodskappe oor die wederkoms op Sondae oggende. In totaal gaan dit 'n lywige stukkie studie oor die eindtyd wees. Dit gaan vir die hele maand van Februarie duur en miskien langer sou die tyd te kort wees.

Hierdie skakel is nie 'n besprekings draad nie, maar ek wil julle graag ingelig hou oor die vordering. Het reeds gisteraand met die inleiding en Hoofstuk 1 "amazing" dinge gehoor soos bv:

1.) Wat beteken "nou" in vers een.
    2.) Wie is die 7 geeste
    3.) die 3 Eenheid reeds te sien in hoofstuk 1

Dit maar 'n paar. Ek sal die hele reeks met tyd in Windows Media Player formaat op my webblad plaas om af te laai vir die wat belangstel. Julle kan ook reeds op my webblad 'n klein video aflaai van die advertensie wat ek gemaak het waarvan Pastoor Roleof se vrou die temalied geskryf en gesing het. Kyk regs in die middel van die blad. AWESOME!

Re: Openbaring - Relevant en verstaanbaar

Johnny, dit sal nogals oulik wees as jy die draad kan opdateer met julle studie. Ek het self Johan Malan se boek oor Openbaring op 'n boekrak ontdek, is nogals lus om self 'n Bybelstudie hiervan te maak.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Johnny, dit sal nogals oulik wees as jy die draad kan opdateer met julle studie. Ek het self Johan Malan se boek oor Openbaring op 'n boekrak ontdek, is nogals lus om self 'n Bybelstudie hiervan te maak.
    Gisteraand se aanbieding het gehanddel oor die 7 gemeentes waarvan Roelof net die eerste 3 bespreek het. Sy aanbieding is werklik baie volledig met Powerpoint wat foto's van die gemeentes in Turkye insluit. Wat kosbaar is is dat sy aanbieding nie net 'n aanbieding is nie, maar ook elke keer 'n boodskap vir ons het, in so 'n mate dat menig mense, bekend en onbekend na die diens na die bidkamer uitgestap het vir gebed. Sommige om hulle harte vir die Here te gee en ander net om weer deur die Here versterk te word.

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Gisteraand se aanbieding het gehanddel oor die 7 gemeentes waarvan Roelof net die eerste 3 bespreek het. Sy aanbieding is werklik baie volledig met Powerpoint wat foto's van die gemeentes in Turkye insluit. Wat kosbaar is is dat sy aanbieding nie net 'n aanbieding is nie, maar ook elke keer 'n boodskap vir ons het, in so 'n mate dat menig mense, bekend en onbekend na die diens na die bidkamer uitgestap het vir gebed. Sommige om hulle harte vir die Here te gee en ander net om weer deur die Here versterk te word.
    Die boek begin nie verniet met " Salig is hy wat die woorde van die profesie lees.. " nie !

Na gisteraand se aanbieding van Pastoor Roelof het ek besef dat ek nooit op hierdie draad in 2 sinne kan oordra die inligting wat hy met ons deel nie. Ek sal maar wag dat die reeks verby is en dan elke boodskap een vir een op my webblad laai in kleiner video formaat vir julle om af te laai, of die wat belangstel 'n kopie van die hele reeks te laat kry. Dit is net te veel!

Sal julle laat weet wanneer ek begin oplaai. Byt vas, dit sal die moeite werd wees.

Hoe vorder die oplaai?

Quote Originally Posted by lukeskywalker View Post
    Hoe vorder die oplaai?
    Hi Luke,

Ons is besig om die DVD's saam te stel. Dit was alles met PowerPoint aanbiedinge gedoen en om alles op DVD's te plaas met die Presentation en die video is nogal 'n mission. Die volledige reeks sal eers einde Maart beskikbaar wees volledig op DVD. Dan moet ek dit weer alles in Pinnacle oplaai en dit weer vandaar verwerk na Windows Media File's om dit te verklein vir internet gebruik. As jy belangstel kan jy die hele reeks op DVD bestel teen R20 per DVD. Pastoor Roelof het die reeks aangebied en dan het Pastoor Dries aangevul met eindtyd boodskappe op 'n Sondag oggend. Dit vorm egter deel van die reeks. Die totaal is 6 DVD's wat dan 16 boodskappe bevat van ongeveer 45min - 60min elk.

BELANGRIKE KENNISGEWING:

Ons hele Openbaring reeks is nou beskikbaar op my webblad vir gratis aflaai in Windows Media Formaat. Elke leÍr is ongeveer 12MB groot, maar 'n volledige DVD stel kan bestel word vir beter kwaliteit teen R20 per dvd wat elk ongeveer 3 boodskappe bevat - Totaal 7 dvd's.

http://www.oospoort.co.za/source/openbaring.html

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)