Your Advert here
cure-real
Results 1 to 11 of 11

Thread: Bid vir Mia asseblief

Help Bid vir Mia asseblief

Ek wil vra dat julle regtig erns sal maak in julle gebede vir Mia. Dit gaan nie goed met haar nie en sy is baie bekommerd oor 'n hele paar dinge. Bid vir haar huwelik, ook vir 'n heenkome of alternatiewelik 'n uitkoms in hul huidige omstandighede vir haar en haar man. Ek wil liefs nie te veel detail gee op hierdie stadium nie, maar kan net sê dat haar beproewinge regtig aan uiterstes grens en my hart gaan uit na haar. Sy is 'n besonderse mens en het ons almal se gebede nou baie nodig!
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Blog Entries
    10

Re: Bid vir Mia asseblief

Mag die Here sy engele opdrag oor julle beskerming gee
    Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Ek bid ook saam dat die genade van God Mia sal toevou en beskerm.

Almal wat die Here ken, sal weet dat mens nie bekommerd hoef te wees nie en dat daar 'n bomenslike vrede beskikbaar is vir enige iets wat mens se pad mag kruis. Soms voel dit egter of dit hierdie keer anders is, maar dit is nooit anders nie en dit is 'n gebed wat mens graag vir Mia wil bid, dat sy sal berus daarin dat die Here haar nie sal los nie, nie sal verstoot nie, maar dat Hy met baie liefde, intensie en passie haar sal beskerm en bewaar... en dat Sy almag hierin volmaak en volkome is en altyd seëvierend is!
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Ek bid dat die Here haar sal lei en rustigheid gee.

Blog Entries
    7

Ek bid dat God saam met haar sal beweeg met elke tree wat sy gee. Mag Hy haar die wysheid, bemoediging, en krag gee om elke storm te deurstaan.
    Saved by Grace!

Praying for Mieke and Charles
    Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony
    http://bibleforums.org/forum/showthread.php?t=149096

Hemelse Vader,
    Omvou ons liewe vriendin met U liefde , genade en beskerming. Gee U vir haar die insig en wysheid en onderskeiding wat sy benodig. In Jesus se Naam!

Die toring van Pizza le skuins....omdat die bouers fout gemaak het met die fondasie. Mia, as ons fondasie reg is, kan niks jou omkeer nie.

Wie is ons fondasie....Jesus Christus. Hou vas Mia, hou vas. Ons almal kan niks sonder daai fondasie doen of staande bly nie. Hy is die rots op wie ons bou.

Matteus 7:24 "Elkeen dan wat na hierdie woorde van My luister en dit doen, hom sal Ek vergelyk met ‘n verstandige man wat sy huis op die rots gebou het."
    "The Lord has chosen Zion, He has desired it for His dwelling." (Psalm 132:13)

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Aan al my geliefde ligvriende,
    Net baie dankie aan julle almal wat vir my bid in hierdie besondere moeilike tyd. Dit voel of ek in 'n storm is en somtyds kan ek skaars bid. Kan ek vra dat julle steeds sal bid en vergewe my dat ek nie op die staduim besonderhede kan verskaf nie. Glo net dat ek deur julle die liefde en die nabyheid van ons Hemelse Vader ervaar.

Julle gebede is soos 'n warm kombersie in en om my hart en ek lees dit wanneer wanhoop van my besit wil neem.

Baie liefde en seen vir julle.
    Al my liefde
    Mia

So goed om jou liggie te sien brand, Mia. Hou goeie moed en hou vas aan die geloof.

Blog Entries
    10

Quote Originally Posted by Mia Ashton View Post
    Aan al my geliefde ligvriende,
    Net baie dankie aan julle almal wat vir my bid in hierdie besondere moeilike tyd. Dit voel of ek in 'n storm is en somtyds kan ek skaars bid. Kan ek vra dat julle steeds sal bid en vergewe my dat ek nie op die staduim besonderhede kan verskaf nie. Glo net dat ek deur julle die liefde en die nabyheid van ons Hemelse Vader ervaar.

Julle gebede is soos 'n warm kombersie in en om my hart en ek lees dit wanneer wanhoop van my besit wil neem.

Baie liefde en seen vir julle.
    Al my liefde
    Mia
    X 1 000 000
    Nets soos met Lukas Maree
    Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)