cure-real

View Poll Results: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Voters
9. You may not vote on this poll
  • JA

5 55.56%
  • NEE

4 44.44%
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 16 to 30 of 77

Thread: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Re: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Quote Originally Posted by trudie View Post
    Ek sal graag wil weet hoekom word mense so hiper ogewerk sodra iemand in die bres tree vir Israel.Tot ek die teendeel in die Bybel lees sal ek Israel steun.
    "You must spread some Reputation around before you can give it to Trudie"

Prof Johan Malan

Israel en Jerusalem

ProfesieŽ oor die Volk Israel
    Profetiese Program in Israel se Feeste
    Spanning op die Templeberg
    God se Liefde vir sy Volk Israel
    Stryd om die Beheer Oor Jerusalem
    Geestelike Betekenis van Jerusalem
    Moslem-oorlog Teen Israel en sy Bondgenote
    Rots van die Eeue in Jerusalem Geklief
    WÍreld Verwerp Steeds die Koning van die Jode
    Die Antichris, die Groot Verdrukking en Israel
    Die Belangrikste Rede vir Israel se Benoudheid
    Israel se Ergste Lyding Kom Nog
    Onwrikbare Toewyding van 'n Messiaanse Jood
    Israel se Roeping as God se Getuies
    Ontvlugting na Petra, die Rotsstad
    DaniŽl se 70 Jaarweke
    Derde Tempel-kultuur vat in Israel Pos
    Nuwe Sanhedrin Gestig
    Israel in die Laste Dae
    Israel se Toekoms
    Hoe Lank Sal Israel Aanhou Om Jesus Te VerloŽn?
    Twee Groot OorloŽ in Israel
    Jerusalem se Eindtydse Herstel
    Die Vyeboom en Jerusalem
    Reaksie op John Hagee se Boek, In Defense of Israel
    Episentrum: die Middelpunt van die Aarde ťn die Heelal
    Die Palestynse Gevaar vir Israel
    Die Koue Oorlog in die Midde-Ooste
    Finale Voorbereidings om die Tempel in Jerusalem te Herbou
    Die Messiaanse Kerk in Israel
    Finale Fase in die Herlewing van Israel se Tempelkultuur
    Palestina: Sy Oorsprong, Samestelling en Toekoms
    Die Isolering en Beplande Vernietiging van Israel

......and it is ALL about Israel......

http://www.bibleguidance.co.za/Libra...lys Israel.htm

Johnny, let veral op die een opskrif wat jy hier aanhaal:
    "Hoe lank sal Israel aanhou om God te verloŽn?"

Dit is nogal veelseggend. Jy is oral en altyd besig om steun te werf vir 'n land en 'n nasie wat God verloŽn. Dit is waarom ek in 'n vorige plasing gesÍ het. Hierdie doemprofete wat so tekere gaan oor Israel en almal wil verdoem wat Israel nie ondersteun nie, is besig om te werk teen die geloof en teen die evangelie. Israel is nie vandag die uitverkore volk van God nie. Hulle is 'n hardnekkige bende van vol moordenaars en vertrappers van die ware en enigste evangelie van ons verlossing. En dan wil jy hier op 'n Christelike blad steun kom werf vir so 'n verharde antichristelike beweging. Ek het al baie in die verlede vir jou gesÍ dat jy met jou optrede 'n streep trek deur jou eie Christelike geloof. Los dit. Behandel hulle soos enige verlore mens. Gaan konfronteer hulle met die verlossingsboodskap dat hulle ook deel kan word van die groep verlostes wat in die liggaam van Christus is.

Quote Originally Posted by David2 View Post
    Johnny, let veral op die een opskrif wat jy hier aanhaal:
    "Hoe lank sal Israel aanhou om God te verloŽn?"

Dit is nogal veelseggend. Jy is oral en altyd besig om steun te werf vir 'n land en 'n nasie wat God verloŽn. Dit is waarom ek in 'n vorige plasing gesÍ het. Hierdie doemprofete wat so tekere gaan oor Israel en almal wil verdoem wat Israel nie ondersteun nie, is besig om te werk teen die geloof en teen die evangelie. Israel is nie vandag die uitverkore volk van God nie. Hulle is 'n hardnekkige bende van vol moordenaars en vertrappers van die ware en enigste evangelie van ons verlossing. En dan wil jy hier op 'n Christelike blad steun kom werf vir so 'n verharde antichristelike beweging. Ek het al baie in die verlede vir jou gesÍ dat jy met jou optrede 'n streep trek deur jou eie Christelike geloof. Los dit. Behandel hulle soos enige verlore mens. Gaan konfronteer hulle met die verlossingsboodskap dat hulle ook deel kan word van die groep verlostes wat in die liggaam van Christus is.
    David....met alle respek, ek kan sien dat jou kennis van Israel, die Joodse volk (God se volk) en hulle doel vir die laaste dae BAIE beperk is. Daar is al so baie gedebateer oor Israel op die forum.....en dit sluit meeste van jou aantuigings in, dat ek nie weer daarop wil uitbrei nie. Ek bid dat die Here jou oe sal open, dat hierdie skynbare "haat" wat jy het jeens die Joodse volk, dat Hy....net Hy ALLEEN dit kan doen, ook in jou hart sal openbaar. Vir 'n plasing soos joune aangehaal, kan 'n ou baie maklik sonder enige twyfel vir jou 'n "bad" rep gee.....maar weet jy, hierdie is 'n saak tussen jou en God.

Jesaja 1:18 "Kom nou en laat ons die saak uitmaak, sÍ die HERE:"

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Fila jy verstom my elke dag. Halwe waarhede....komplotte.......? Sorry, ek het geen name genoem behalwe Hitler sin nie. Was dit nou weer Ta-An of Mari wat so 'n jaar gelede iets genoem het van as die skoen pas....of so iets. Kan nie lekker onthou nie. Wel, vir my is dit nogsteeds net 'n gesprek en die speelgoed word nognie uit die kot gegooi nie. Ek het meer as 'n jaar gelede laas 'n infraksie gehad........is seker weer tyd vir een. Weet nie hoe ek so lank sonder een kon klaarkom nie anyways.

Kom ek deel gou met jou 'n geheim. Ek is BAIE lief vir my land en BAIE lief vir sy mense en BAIE lief vir biltong, braaivleis en pap.......maar ek moet hier op die forum bely ek is BAIE liewer vir Israel. Ek het ook jare gelede voor my bekering gewonder waaroor al die bohaai gaan rondom Israel? Wie baklei nou vir 'n stuk woestyn land? Maar boeta....as jy waarlik tot bekering gekom het en jy was al daar.......DAN.....eers DAN vestaan jy waaroor dit gaan.

So, no hard feelings aan enige een wat nie soos ek voel oor Israel nie.......miskien sal julle eendag diep binne ervaar wat ek ervaar.
    Johnny, om te beweer dat jy vervolg word op hierdie forum oor jou sieninge oor Israel is niks anders as 'n infame leun nie. Jou infraksies het gegaan oor jou optrede teenoor ander gebruikers hier, en om DIT as virtuele "medaljes" op jou bors ten toon te stel is nie net skandelik nie, maar wys dat jy nooit regtig verstaan het waaroor dit gaan nie. Redelik almal hier verstaan presies hoe Israel in die eindtye in pas, maar die oomblik as iemand dit waag om Jesus Christus belangriker as die jode te ag, dan "word jy vervolg" en keer ons terug " na die dae van Hitler" .
    Kom ek stel dit weer duidelik en onomwonde :

Om te sÍ dat die jode vir Christus in hulle lewens nodig het is nie 'n anti-semitiese uitspraak nie, en ook nie 'n aanval teen Israel nie, dit is 'n Bybelse waarheid.

Jy maak die volgende stelling :

Neem Israel uit die "equation"......dan kan dinge net eenvoudig nie meer uitwerk nie, van die begin van Genisis tot die einde van Openbaring.
    Nee meneer, jy is verkeerd. Die sentrale punt van die Bybel ; die spil waarrondom alles draai; is Jesus Christus, die Seun van God, NIE Israel nie. Alle ander dinge is blote skaduprente van dit wat Jesus hier op aarde moes kom volbring.

Dit is regtigwaar so eenvoudig soos dit.

So, los nou maar jou vervolgingsmanie, aanvaar dat jy elke keer gaan opdraende kry as jy nie eerlik is nie, en verstaan dat " ware bekering " soos jy dit stel, nie gaan oor die jode nie, maar oor wat rofweg 2000 jaar terug op 'n houtkruis gebeur het.

Goed Fila, kom ek stel myself dan duideliker sodat dit nie so ingewikkeld klink as wat jy en David dit wil uitmaak nie.

1.) Jesus Chistus is die middelpunt van die evangelie. Ek het dit nog nooit ontken nie.
    2.) Israel is die middelpunt van Eindtyd gebeure.
    3.) Ek dink 'n ware bekeerde is veronderstel om al hierdie dinge te verstaan.

Ek hoop dit klaar die misverstand op. Sjoe.....uiteindelik weer 'n bietjie deelname hier op die forum .....en dit is natuurlik Israel se skuld......alweer. Aaii.....arme Israel.

Quote Originally Posted by trudie View Post
    Ek sal graag wil weet hoekom word mense so hiper ogewerk sodra iemand in die bres tree vir Israel.Tot ek die teendeel in die Bybel lees sal ek Israel steun.
    Omdat dit 'n klad op die naam van die Christendom is om 'n mens of 'n nasie wat Christus verwerp en tot skande maak, op te hemel en heilig te verklaar. Julle trek 'n streep deur die evangelie.

Prof Johan Malan

Israel en Jerusalem

ProfesieŽ oor die Volk Israel
    Profetiese Program in Israel se Feeste
    Spanning op die Templeberg
    God se Liefde vir sy Volk Israel
    Stryd om die Beheer Oor Jerusalem
    Geestelike Betekenis van Jerusalem
    Moslem-oorlog Teen Israel en sy Bondgenote
    Rots van die Eeue in Jerusalem Geklief
    WÍreld Verwerp Steeds die Koning van die Jode
    Die Antichris, die Groot Verdrukking en Israel
    Die Belangrikste Rede vir Israel se Benoudheid
    Israel se Ergste Lyding Kom Nog
    Onwrikbare Toewyding van 'n Messiaanse Jood
    Israel se Roeping as God se Getuies
    Ontvlugting na Petra, die Rotsstad
    DaniŽl se 70 Jaarweke
    Derde Tempel-kultuur vat in Israel Pos
    Nuwe Sanhedrin Gestig
    Israel in die Laste Dae
    Israel se Toekoms
    Hoe Lank Sal Israel Aanhou Om Jesus Te VerloŽn?
    Twee Groot OorloŽ in Israel
    Jerusalem se Eindtydse Herstel
    Die Vyeboom en Jerusalem
    Reaksie op John Hagee se Boek, In Defense of Israel
    Episentrum: die Middelpunt van die Aarde ťn die Heelal
    Die Palestynse Gevaar vir Israel
    Die Koue Oorlog in die Midde-Ooste
    Finale Voorbereidings om die Tempel in Jerusalem te Herbou
    Die Messiaanse Kerk in Israel
    Finale Fase in die Herlewing van Israel se Tempelkultuur
    Palestina: Sy Oorsprong, Samestelling en Toekoms
    Die Isolering en Beplande Vernietiging van Israel

......and it is ALL about Israel......

http://www.bibleguidance.co.za/Libra...lys Israel.htm
    Vanuit die heel eerste bron wat jy aanhaal :

Verwerping van die Drie-enige God
    Om die geweldige tragedie van die lang, internasionale verstrooiing van Israel in die regte perspektief te plaas, moet dit teen die agtergrond van die voortgesette goddeloosheid en diepgaande geestelike doodsheid van diť volk verstaan word. Met net enkele uitsonderings van godvresende manne en vroue, het die volk oor baie jare heen die rug op God gedraai, ‘n hoŽ muur van sonde tussen hulle en Hom opgebou, en die maat van hulle ongeregtigheid vol gemaak.

Dit is duidelik dat Israel die Drie-enige God in drie stadiums verwerp het. Eers het hulle die Vader verwerp, toe die Seun en daarna die Heilige Gees. In die gelykenis van die landbouers (Matt. 21:33-43) word die eerste twee verwerpings deur Jesus aan die Joodse volksleiers uitgespel, naamlik hulle verwerping van die Landbouer [God] deur middel van die verwerping van sy gesante, en daarna die verwerping van die Landbouer se Seun, die Messias.
    Gaan lees dit gerus, fasinerende leesstof en 'n presiese beaming van wat ek en David op hierdie draad geskryf het, al verskil is ek gebruik jou eie bronnelys.

David....met alle respek, ek kan sien dat jou kennis van Israel, die Joodse volk (God se volk) en hulle doel vir die laaste dae BAIE beperk is. Daar is al so baie gedebateer oor Israel op die forum.....en dit sluit meeste van jou aantuigings in, dat ek nie weer daarop wil uitbrei nie. Ek bid dat die Here jou oe sal open, dat hierdie skynbare "haat" wat jy het jeens die Joodse volk, dat Hy....net Hy ALLEEN dit kan doen, ook in jou hart sal openbaar. Vir 'n plasing soos joune aangehaal, kan 'n ou baie maklik sonder enige twyfel vir jou 'n "bad" rep gee.....maar weet jy, hierdie is 'n saak tussen jou en God.

Jesaja 1:18 "Kom nou en laat ons die saak uitmaak, sÍ die HERE:"
    Jy sÍ baie dinge, maar eintlik sÍ jy niks. Jy verduidelik nie waarvandaan jy die reg en die opdrag kry om 'n God-onterende en 'n Christus-verwerpende nasie op te hemel en heilig te verklaar nie. Hierdie optrede van jou is nou presies wat daar in Hebr. 6:4-6 staan. Hierdie mense maak God tot skande en jy hemel hulle op. Dit is werklik in skande op die naam van die Christendom!!

Omdat dit 'n klad op die naam van die Christendom is om 'n mens of 'n nasie wat Christus verwerp men tot skande maak, op te hemel en heilig te verklaar. Julle trek 'n streep deur die evangelie.
    David, het jy geweet dat ek en jy.......en die HELE wereld ook Christus verwerp het en tot skande gemaak het.....voor ons bekering? As dit nie vir God se genade was nie, was ek en jy nou nog verlore....en oppad hel toe. Daar is BAIE Messiaanse Jode, Jode wat Jesus aangeneem het.....en weet jy dat God besig is om Sy uitverkore volk bymekaar te maak in hulle land (Aliyah) om met hulle 'n strafgerig te hou in die verdrukking.......en dat hulle gaan dan as 'n volk tot bekering gaan kom?

Hulle weet dit nie.....en skynbaar jy ook nie.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Vanuit die heel eerste bron wat jy aanhaal :

Gaan lees dit gerus, fasinerende leesstof en 'n presiese beaming van wat ek en David op hierdie draad geskryf het, al verskil is ek gebruik jou eie bronnelys.
    Jy is 100% reg. Die Jode is nie meer verlore as die res van die 6 biljoen mense op aarde wat God nie dien nie en Hom nie volg nie. Daar is 6 biljoen ander mense wat God, Jesus en die Heilige Gees verwerp......maar daaroor kraai julle nie!

Jy is 100% reg. Die Jode is nie meer verlore as die res van die 6 biljoen mense op aarde wat God nie dien nie en Hom nie volg nie. Daar is 6 biljoen ander mense wat God, Jesus en die Heilige Gees verwerp......maar daaroor kraai julle nie!
    Johnny, jy verstaan NIKS

As jy nou begin om die Russe of Mugabe of Gaddafi op te hemel, sal ek net so ernstig daarteen te velde trek. Ek "kraai" oor Israel se verlorenheid omdat JY HULLE HEILIG VERKLAAR. Hou op daarmee. Jy maak die Christendom goedkoop en tot skande!

Daar is 6 biljoen ander mense wat God, Jesus en die Heilige Gees verwerp......maar daaroor kraai julle nie!
    'n Strooipop argument wat jy self gebou het, en ook (weereens) nie die waarheid nie. Kan jy debateer sonder om te jok ?
    Hoekom word artikels soos hierdie, hierdie,hierdie, hierdie, en hierdie geplaas as dit wat jy sÍ die waarheid is ?
    Het jy geweet dat David 'n Christelike Facebook blad bestuur met letterlik duisende lede ?

Nee wat, Johnny, as jy nie kan argumenteer sonder om te jok of swak saamgeflanste strooipoppe te bou nie nie dan doen jy werklikwaar jou saak meer skade as goed.

Jy sÍ baie dinge, maar eintlik sÍ jy niks. Jy verduidelik nie waarvandaan jy die reg en die opdrag kry om 'n God-onterende en 'n Christus-verwerpende nasie op te hemel en heilig te verklaar nie. Hierdie optrede van jou is nou presies wat daar in Hebr. 6:4-6 staan. Hierdie mense maak God tot skande en jy hemel hulle op. Dit is werklik in skande op die naam van die Christendom!!
    Dit lyk my God het 'n plan met Sy volk, wel ek weet dit, en dit lyk vir my of Hy hulle gaan verhoog?

Jeremia 24:4 Toe het die woord van die HERE tot my gekom en gesÍ:
    Jeremia 24:5 So spreek die HERE, die God van Israel: Soos hierdie goeie vye, so sal Ek ten goede aansien die ballinge van Juda wat Ek uit hierdie plek na die land van die ChaldeŽrs weggestuur het;
    Jeremia 24:6 en Ek sal my oog op hulle slaan ten goede en hulle terugbring in hierdie land; en Ek sal hulle bou en nie afbreek nie, en hulle plant en nie uitruk nie. Jeremia 24:7 En Ek sal hulle Ďn hart gee om My te ken, dat Ek die HERE is; en hulle sal vir My Ďn volk wees, en Ek sal vir hulle Ďn God wees, want hulle sal na My terugkeer met hul hele hart.

Waar die Here hulle (Israel,Jode) ten goede wil bou, plant en 'n hart gee......wil julle hulle afbreek, uitruk en hulle harte verskeur.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    'n Strooipop argument wat jy self gebou het, en ook (weereens) nie die waarheid nie. Kan jy debateer sonder om te jok ?
    Hoekom word artikels soos hierdie, hierdie,hierdie, hierdie, en hierdie geplaas as dit wat jy sÍ die waarheid is ?
    Het jy geweet dat David 'n Christelike Facebook blad bestuur met letterlik duisende lede ?

Nee wat, Johnny, as jy nie kan argumenteer sonder om te jok of swak saamgeflanste strooipoppe te bou nie nie dan doen jy werklikwaar jou saak meer skade as goed.
    Dankie Fila vir die opbouende plasing. David....baie geluk met jou Facebook. Ek het nou nie duisende aanhangers nie.....ek volg maar die smal en nou paadtjie.....waar min aanhangers is.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)