Your Advert here
cure-real

View Poll Results: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Voters
9. You may not vote on this poll
  • JA

5 55.56%
  • NEE

4 44.44%
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 31 to 45 of 77

Thread: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Re: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Quote Originally Posted by David2 View Post
    Johnny, jy verstaan NIKS

As jy nou begin om die Russe of Mugabe of Gaddafi op te hemel, sal ek net so ernstig daarteen te velde trek. Ek "kraai" oor Israel se verlorenheid omdat JY HULLE HEILIG VERKLAAR. Hou op daarmee. Jy maak die Christendom goedkoop en tot skande!
    Nog 'n opbouende plasing. Jammer David dat ek so 'n skandelike voorbeeld hier op die forum is. Wil jy nie miskien ook begin nuwe drade skep met onderwerpe vir bespreking nie. Dit lyk my jy het die vermoe om miljoene sondaars na die Here te lei......en heel moonltik die ledetal op die forum verhoog, want hier is nou nie eintlik 'n herlewing nie.
    ".......and go into the land of Israel:" (Matthew 2:20)

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Vanoggend op John McTernan se blog gaan inloer.......en sal die ou wat nou aangevat word as 'n doemprofeet hieer op die forum nie oor dieselfde onderwerp skryf nie. Toevallig......ek glo nie.

Wednesday, June 29, 2011

Blessing Israeli Believers

Romans 15:26

For it hath pleased them of Macedonia and Achaia to make a certain contribution for the poor saints which are at Jerusalem. (27) It hath pleased them verily; and their debtors they are. For if the Gentiles have been made partakers of their spiritual things, their duty is also to minister unto them in carnal (material) things.

David....het jy nie ook 'n Skrif uit Romeine aangehaal nie?

Romeine 15:26 Want Macedónië en Acháje het dit goedgevind om iets by te dra vir die armes onder die heiliges in Jerusalem.
    Romeine 15:27 Hulle het dit goedgevind, sê ek, en hulle is ook hul skuldenaars; want as die heidene deel gekry het aan hulle geestelike voorregte, is hulle ook verskuldig om hulle met stoflike goedere te dien.

Commentary

In 2004, I was visiting in Israel and became aware of the plight of many of the Israeli believers in the Lord Jesus. I stayed in their homes and toured Israel with them.They all have a real love for Israel and their Jewish brothers and sisters, even though some were suffering for their faith in the Lord.

Two events stand out in my mind from this trip. I met with an Israeli believer in a very secluded section of Old Jerusalem. There was garden in the back, but you could not been seen from the outside. The Israeli was teaching two Palestinian believers the word of God. The Palestinians came twice a week to be tutored by the Israeli! I spoke with the Palestinians who told me their life was in danger if it was found out they were meeting with an Israeli. They were in danger because of believing in the Lord Jesus but meeting with an Israeli was death! They were so happy to be tutored in the word of God by the Israeli. I prayed for both of them, and they then slipped out the alleyway and disappeared. This incident left a lasting impression on me.

I met an America pastor who lives in Jerusalem, and we fast became friends. I shared with him my knowledge of the Messiah's temple as found in Ezekiel 40-48. I gained this knowledge from debating Judaism's Anti-Missionaries. As a result of this knowledge, I wrote my book Only Jesus of Nazareth Can Sit on the Throne of David. He wanted me to debate a rabbi who was an expert on the temple and was instrumental in getting things in order to rebuild the temple. He told me that Christians had donated $ millions to his cause, but that he did not like Christians but would take their money. The pastor then said that this rabbi despised Jewish believers in the Lord Jesus. The debate never took place as we could not find the time.

A few days later I was in a Christian bookstore at the Sea of Galilee. I was with Steve an Israeli believer. Steve was having trouble with the Israeli government because he was a believer. He could not leave Israeli as he would not be allowed back. There was a small group of American Christians women in the store. I struck up a conversation with them, and I asked what did they enjoyed the most about the trip. To my utter amazement, they said they had spent a day with the temple rabbi and loved his teaching. They did not want to leave! They then took up a collection and made a large donation to his ministry.

Standing next to these Americans was an Israeli believer who was suffering for his faith and needed financial help. These Americans were enthralled with this rabbi who hated the believing brother standing right next to them! This left a lasting impression on me that the church had no clue to the needs of the believers in Israeli. The believers were under the radar and not to be seen.

About four years later, I started Blessing Israeli Believers. The ministry is help meet the material needs of the believers in Israel. I have not promoted this ministry, but simply placed a banner on the blog. God had really blessed this ministry, and I was able to get funds to the believers. A lot of support came from the Houston, TX area.

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Vanoggend op John McTernan se blog gaan inloer.......en sal die ou wat nou aangevat word as 'n doemprofeet hieer op die forum nie oor dieselfde onderwerp skryf nie. Toevallig......ek glo nie.

.
    Wat bedoel jy met "dieselfde onderwerp" Johnny ? Ons gesels hier oor jode wat nog nie vir Christus aangeneem het nie, en jy plak 'n artikel oor Christene in Israel ? Het iemand hier 'n probleem met Christene in Israel ?

Volgens jou aanhaling : "Steve was having trouble with the Israeli government because he was a believer."
    So ons sit hier met 'n regering wat sterk ant-Christelik is, en nie huiwer om dit te erken nie....alles weereens volgens jou eie bron aangehaal.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Wat bedoel jy met "dieselfde onderwerp" Johnny ? Ons gesels hier oor jode wat nog nie vir Christus aangeneem het nie, en jy plak 'n artikel oor Christene in Israel ? Het iemand hier 'n probleem met Christene in Israel ?

Volgens jou aanhaling : "Steve was having trouble with the Israeli government because he was a believer."
    So ons sit hier met 'n regering wat sterk ant-Christelik is, en nie huiwer om dit te erken nie....alles weereens volgens jou eie bron aangehaal.
    Ek het ook 'n probleem met my regering.......my president het 5 vroue en dien ook NIE die Here nie!

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Ek het ook 'n probleem met my regering.......my president het 5 vroue en dien ook NIE die Here nie!
    Het ek erens jou regering goed gepraat dat jy dit nou aanhaal Johnny ?
    Jy weet seker dat die oorgrote meerderheid van jou land se mense gestem het om jou regering in plek te kry.......presies net soos in Israel. Die oorgrote meerderheid van jou land stem dus saam dat jou president maar 5 vroue kan hê en afgode kan aanbid, net soos die oorgrote meerderheid van Israel se bevolking telkemaal 'n regering instem wat openlik ant-Christelik is.

Nog 'n opbouende plasing. Jammer David dat ek so 'n skandelike voorbeeld hier op die forum is. Wil jy nie miskien ook begin nuwe drade skep met onderwerpe vir bespreking nie. Dit lyk my jy het die vermoe om miljoene sondaars na die Here te lei......en heel moonltik die ledetal op die forum verhoog, want hier is nou nie eintlik 'n herlewing nie.
    Fooitog Jonny
    Wie het nou gepraat van miljoene mense te red.
    Ek praat van die Christelike skandaal om om ant-chritelike mense heilig te verklaar. Dit is al waaroor ons nog die heel tyd praat.

David, het jy geweet dat ek en jy.......en die HELE wereld ook Christus verwerp het en tot skande gemaak het.....voor ons bekering? As dit nie vir God se genade was nie, was ek en jy nou nog verlore....en oppad hel toe. Daar is BAIE Messiaanse Jode, Jode wat Jesus aangeneem het.....en weet jy dat God besig is om Sy uitverkore volk bymekaar te maak in hulle land (Aliyah) om met hulle 'n strafgerig te hou in die verdrukking.......en dat hulle gaan dan as 'n volk tot bekering gaan kom?

Hulle weet dit nie.....en skynbaar jy ook nie.
    Ja Johnny, ek weet God gaan die klein oorblyfsel aan die end van die verdrukking red.
    Maar ek weet ook dat die volk wat vandag vir Jesus Christus bespot en verloën byna almal in die verdrukking gaan sterf en in die hel gaan beland. En ten spyte daarvan verklaar jy hulle heilig. Hulle is nou vir jou "die volk van God" Volgens jou kan mens deel van God se volk wees terwyl jy Jesus verloën. Wat beteken Jesus vir jou Johnny, dat jy sulke dinge van Hom sê?

Terloops, ek het nog nie die vraag aan die kop van hierdie draad beantwoord nie. Hier kom dit nou:
    Ja, ek glo dat Israel die middelpunt van die eindtydse gebeure is.
    Maar ek glo nie dat Israel nou God se volk is nie en ek glo ook nie dat mens hulle moet ondersteun asof hulle 'n heilige volk is nie.
    Hulle is dit nie. Hulle het Christus verwerp en verloën en is op presies dieselfde vlak as enige onheilige nasie.
    Gaan lees die vloeke en veroordelings wat in Matt. 23, Hand. 13 en Hand. 28 oor hulle uitgespreek is oor hulle ongeloof en verharding.
    Het hulle intussen verander? Glo hulle nou? Is hulle nou nie meer soos in die tyd van die Fariseërs en die Skrifgeleerdes nie?
    Nee, hulle is. Daar is nog geen verskil nie. Hulle is na Hand. 13, 28 en Rom. 11 deel van die verlore ongelowige wêreld en niks het nog sedertdien verander nie.

Ek sal Ja en Nee geantwoord het as ek kon.
    Natuurlik is daar baie eindtydgebeure wat in Israel plaasvind, maar dit is nie net die hele aarde nie, maar ook die ganse heelal wat beinvloed gaan word deur eindtyd gebeure. Om slegs op Israel te fokus klink vir my so asof Jesus NET vir die jode terugkom, wat natuurlik glad nie waar is nie. Die sg. Groot Verdrukking gaan ook die ganse aarde en alles daarin raak, en nie net Israel en die jode nie.

Die kort van die lank dus : alles en almal het betrekking op die einde van tye, en dit is hoekom ek nee gestem het.
    Ek kan net saamstem Fila. Die middelpunt van eindtyd gebeure is die kommunikasie tussen God en die individu en dit wat algemeen lokaal en ook wêreldwyd gebeur. Die invloed oor dinge van die eindtye is omvattend en as jy nét op Israel fokus of nét op dit of dat, gaan jy die punt mis...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Tog bly dit 'n feit dat Hy terugkom om sy voet op die Olyfberg neer te sit (as mens dit glo) en dit alleen is vir my genoeg om te sê "ja", Israel is die sentrum van eindtydse gebeurtenisse. Onthou, die vraag gaan nie daaroor of dit in die eindtyd NET oor Israel gaan nie. As dit die vraag was, sou ek ook nee gestem het. Maar dat Israel sentraal staan, lei geen twyfel nie. Die ganse profesie is daarvan vol. Wat sal gebeur in die Messiasryk? mense sal die slip van 'n joodse man aangryp. Sommige sê dit is Christus. Ek dink dit is enige joodse man. Maar selfs as dit Christus is, waarom dan "n Joodse man"? Natuurlik, want Israel staan sentraal. En wat van die 144000, die tempel in die verdrukking, die vrou met die som, maan en sterre, die die feit dat Jesaja sê Israel sal 'n banier vir die nasies wees (as mens dit glo) ens. ens. Hopeloos te veel om op te noem. Nee, daar is nie eers 'n argument nie. Israel is sentraal.

en dit alleen is vir my genoeg om te sê "ja", Israel is die sentrum van eindtydse gebeurtenisse.

Nee, daar is nie eers 'n argument nie. Israel is sentraal.
    Die vraag was eenvoudig....en so ook die antwoord........'n JA of 'n NEE. Hoekom moes jy en Fila my eers tot in die grond in druk en sleg se voor dat jy doodluiters hier op die stuiptrekkings van die draad antwoord wat jy veronderstel was om in die begin van die draad te doen.

Met comments soos joune en Fila sin, sou ek BAIE vinnig die volgende boodskap gekry het, toevallig was die een ook oor 'n Israel draad:

Expired: Is Israel deel van jou...
    Insulted Other Member(s)

May 25th 2010 02:34 PM
    Die Filadelfieer
    Ek moet se die vrug van die Gees het omtrent uit julle "uitgestraal" deur hierdie draad. Ek wonder wat het van die ander moderators geword.....dat hulle nie julle ook aanspreek nie, of is daar 'n "kliek" agter die skerms op die forum?

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Ek moet se die vrug van die Gees het omtrent uit julle "uitgestraal" deur hierdie draad. Ek wonder wat het van die ander moderators geword.....dat hulle nie julle ook aanspreek nie, of is daar 'n "kliek" agter die skerms op die forum?
    Ek kan verstaan dat jy suur is omrede hierdie debat nie verloop het in jou guns nie Johnny, maar soos ek aan die begin vir jou geskryf het, gaan oneerlikheid en valse strooipop argumente altyd 'n reaksie lok, al is dit nie die reaksie waarop jy hoop nie. Ek is 100% seker en het die vertroue in jou dat jy gesprek kan voer sonder al hierdie dinge, as jy net wil.
    Natuurlik gaan mense hulle antwoorde kwantifiseer, en word dit in werklikheid aangemoedig, soos verwag van 'n openbare forum.

Ek kan verstaan dat jy suur is omrede hierdie debat nie verloop het in jou guns nie Johnny, maar soos ek aan die begin vir jou geskryf het, gaan oneerlikheid en valse strooipop argumente altyd 'n reaksie lok, al is dit nie die reaksie waarop jy hoop nie. Ek is 100% seker en het die vertroue in jou dat jy gesprek kan voer sonder al hierdie dinge, as jy net wil.
    Natuurlik gaan mense hulle antwoorde kwantifiseer, en word dit in werklikheid aangemoedig, soos verwag van 'n openbare forum.
    Geen probleem. Julle het 'n mond vol "strooipop" aantuigings gemaak, en my die skuldige gemaak, maar gelukkig, deur genade kan en mag ek lief wees vir Israel en die Joodse volk, ongeag wat julle van Israel en die Joodse volk maak of dink. Die skille sal eendag verdwyn, en dan sal ek saam met julle juig.

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Ek het dit dalk al iewers op die forum geplaas, maar veskoon maar dat ek weer.

DIE HERSTEL VAN ISRAEL AAN DIE EINDE VAN TYD

(Enkele Skrifte)

Die rede vir Israel se verstrooiing

Lev. 26:13-16 en 33 13 “Ek is die HERE julle God wat julle uit Egipteland uitgelei het, dat julle nie hulle slawe moet wees nie; en Ek het julle jukskeie verbreek en het julle regop laat loop.
    14 Maar as julle nie na My luister en al hierdie gebooie nie doen nie;
    15 en as julle my insettinge verwerp, en as julle siel van my verordeninge ’n afsku het, sodat julle nie al my gebooie doen nie en my verbond verbreek -
    16 dan sal Ék dit ook aan julle doen:
    33 En Ek sal julle onder die volke verstrooi en ’n swaard agter julle uittrek; en julle land sal ’n
    wildernis en julle stede puinhope word.”

Deut. 4:27 “En die HERE sal julle onder die volke verstrooi, en ’n klein klompie van julle sal onder die nasies oorbly waarheen die HERE julle sal drywe.”

Deut. 28:64-65 “64 En die HERE sal jou verstrooi onder al die volke, van die een einde van die aarde tot by die ander einde van die aarde; en daar sal jy ander gode, hout en klip, dien, wat jy en jou vaders nie geken het nie.
    65 En onder dié nasies sal jy geen rus hê nie, en vir jou voetsool sal daar geen rusplek wees nie; maar die HERE sal jou daar ’n bewende hart gee en smagtende oë en ’n kwynende siel. ..........”

Beloftes van herstel

Gen. 49:1 “DAARNA het Jakob sy seuns geroep en gesê: Kom bymekaar, dat ek julle kan verkondig wat julle aan die einde van die dae sal wedervaar.”

Deut. 4:30 “As jy in die nood is en al hierdie dinge aan die einde van die dae oor jou kom, sal jy na die HERE jou God terugkeer en na sy stem luister.”

Deut. 30:3vv “dan sal die HERE jou God jou lot verander en Hom oor jou ontferm; en Hy sal jou weer versamel uit al die volke waarheen die HERE jou God jou verstrooi het.
    4 Al was jou verstrooides aan die einde van die hemel, daarvandaan sal die HERE jou God jou versamel, en daarvandaan sal Hy jou gaan haal.
    5 En die HERE jou God sal jou bring in die land wat jou vaders in besit geneem het, en jy sal dit in besit neem; en Hy sal aan jou goed doen en jou vermenigvuldig meer as jou vaders.
    6 En die HERE jou God sal jou hart besny en die hart van jou nageslag, om die HERE jou God lief te hê met jou hele hart en met jou hele siel, dat jy kan lewe.”

Neh. 1:9 “maar as julle jul tot My bekeer en my gebooie onderhou en dit doen al was julle verjaagdes aan die einde van die hemel, dan sal Ek hulle daarvandaan versamel en hulle bring na die plek wat Ek verkies het om my Naam daar te laat woon.”

Jes. 2:2vv “2 En aan die einde van die dae sal die berg van die huis van die HERE vasstaan op die top van die berge en verhewe wees bo die heuwels, en al die nasies sal daarheen toestroom.
    3 En baie volke sal heengaan en sê: Kom laat ons optrek na die berg van die HERE, na die huis van die God van Jakob, dat Hy ons sy weë kan leer en ons in sy paaie kan wandel. Want uit Sion sal die wet uitgaan en die woord van die HERE uit Jerusalem.”

Jer. 23:7-8 ” 7Daarom kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat hulle nie meer sal sê: So waar as die HERE leef wat die kinders van Israel uit Egipteland laat optrek het nie,
    8 maar: So waar as die HERE leef wat die geslag van die huis van Israel laat optrek en laat kom het uit die Noordland en uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het. En hulle sal woon in hulle land.”

Jer. 23:20 “Die toorn van die HERE sal nie afgewend word nie, totdat Hy uitgevoer en tot stand gebring het die raadslae van sy hart; aan die einde van die dae sal julle dit duidelik verstaan.”

Jer. 30:3 “want kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat Ek die lot van my volk Israel en Juda sal verander, sê die HERE; en Ek sal hulle terugbring in die land wat Ek aan hulle vaders gegee het, en hulle sal dit in besit neem “

Jer. 31:8vv “Kyk, Ek bring hulle aan uit die Noordland en sal hulle bymekaar laat kom uit die agterhoeke van die aarde; blindes en lammes, swangeres en barendes onder hulle, almal saam; in ’n groot vergadering sal hulle terugkom hiernatoe.
    9 Hulle sal kom met geween, en met smekinge sal Ek hulle lei; Ek sal hulle bring by waterstrome, op ’n gelyk pad waarop hulle nie sal struikel nie; want Ek is vir Israel ’n Vader, en Efraim is my eersgeborene. …….. “

Jer.31:35vv “So sê die HERE wat die son gee tot ’n lig oordag, die ordeninge van die maan en van die sterre tot ’n lig in die nag; wat die see in beroering bring, sodat sy golwe bruis, HERE van die leërskare is sy Naam:
    36 As hierdie verordeninge voor my aangesig sal wyk, spreek die HERE, dan sal die nageslag van Israel ook ophou om ’n volk te wees voor my aangesig vir altyd.
    37 So sê die HERE: As die hemele daarbo gemeet en die fondamente van die aarde daaronder nagespeur kan word, dan sal Ek ook die hele nageslag van Israel verwerp weens alles wat hulle gedoen het, spreek die HERE.
    38 Kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat die stad vir die HERE herbou sal word, …..”

Eseg. 37:11vv “Toe sê Hy vir my: Mensekind, hierdie bene is die hele huis van Israel. Kyk, hulle sê: Ons bene is verdor, en ons verwagting is verlore; dit is klaar met ons!
    12 Daarom, profeteer en sê aan hulle: So spreek die Here HERE: Kyk, Ek sal julle grafte oopmaak en julle uit jul grafte laat opkom, o my volk! En Ek sal julle bring in die land van Israel.
    13 En julle sal weet dat Ek die HERE is as Ek julle grafte oopmaak en julle uit jul grafte laat opkom, o my volk!
    14 En Ek sal my Gees in julle gee, dat julle lewendig kan word; en Ek sal julle vestig in jul land; en julle sal weet dat Ek, die HERE, dit gespreek en gedoen het, spreek die HERE.”

Dan. 10:14 “Ek het dan gekom om jou inligting te gee oor wat jou volk aan die einde van die dae te beurt sal val, want die gesig sien nog op die verre toekoms.”

Hosea 3:4-5 “4 Want die kinders van Israel sal ’n lang tyd bly sit sonder koning en sonder vors en sonder slagoffer en sonder klippilare en sonder efod en huisgode.
    5 Daarna sal die kinders van Israel hulle bekeer en die HERE hulle God soek en Dawid hulle koning, en met siddering aankom na die HERE en na sy goedheid in die laaste van die dae.”

Miga 4:1vv “EN aan die einde van die dae sal die berg van die huis van die HERE vasstaan op die top van die berge en verhewe wees bo die heuwels, en die volke sal daarheen toestroom.”

Joël 3:1vv “WANT kyk, in dié dae en in dié tyd wanneer Ek die lot van Juda en Jerusalem verander,
    2 sal Ek al die nasies versamel en hulle na die dal van Jósafat laat aftrek, om daar met hulle ’n strafgerig te hou ter wille van my volk en my erfdeel Israel wat hulle onder die nasies verstrooi het, en my land wat hulle verdeel het. ……..”

Amos 9:11vv “In dié dag sal Ek die vervalle hut van Dawid weer oprig, en Ek sal sy skeure toebou en sy puinhope herstel, en Ek sal dit opbou soos in die ou tyd;
    12 sodat hulle in besit kan neem die oorblyfsel van Edom en al die nasies oor wie my Naam uitgeroep is, spreek die HERE wat dit doen.”

Sag. 1:17 “Roep verder en sê: So spreek die HERE van die leërskare: My stede sal weer oorstroom wees van goeie dinge, en die HERE sal Sion weer vertroos, en Hy sal Jerusalem weer verkies.”

Sag. 12:3 “En in dié dag maak Ek Jerusalem tot ’n baie swaar klip vir al die volke: elkeen wat dit optel, sal hom daarmee sekerlik seer maak; en al die nasies van die aarde sal daarteen vergader word.”

Luk.21:20-24 “En wanneer julle Jerusalem deur leërs omsingeld sien, ….... 24 En hulle sal deur die skerpte van die swaard val en as krygsgevangenes geneem word na al die nasies, en Jerusalem sal vertrap word deur die nasies totdat die tye van die nasies vervul is.”

Hand. 15:14vv “Símeon het vertel hoe God in die begin uitgesien het om ’n volk uit die heidene [die kerk] vir sy Naam aan te neem.
    15 En hiermee stem die woorde van die profete ooreen, soos geskrywe is:
    16 Daarna sal Ek terugkom en die vervalle hut van Dawid weer oprig, en wat daarvan verwoes is, sal Ek weer oprig en dit herstel,
    17 sodat die oorblyfsel van die mense [in die groot verdrukking] die Here kan soek, en al die nasies oor wie my Naam uitgeroep is, spreek die Here wat al hierdie dinge doen.”

Hoe gaan hulle terugkom

Jes. 14:1-2 “WANT die HERE sal Hom oor Jakob ontferm, en Hy sal Israel nog verkies en hulle in hul land laat vestig; en die vreemdeling sal hom by hulle voeg, en hulle sal hul aansluit by die huis van Jakob.
    2 En die volke sal hulle neem en op hul woonplek bring; en die huis van Israel sal hulle in die land van die HERE as besitting verwerwe, as slawe en slavinne; en hulle sal dié gevange hou wat hulle as gevangenes weggevoer het, en oor hulle drywers heers.”

Jes. 43:5-6 “5 Wees nie bevrees nie, want Ek is met jou; Ek sal jou geslag van die ooste af aanbring en jou versamel van die weste af.
    6 Ek sal sê aan die noorde: Gee! en aan die suide: Hou nie terug nie! Bring my seuns van ver, en my dogters van die einde van die aarde af,”

Jes. 49:22 “So sê die Here HERE: Kyk, Ek sal my hand ophef na die nasies en my banier opsteek na die volke; dan sal hulle jou seuns aan die boesem bring, en jou dogters sal op die skouer gedra word;”

Jes. 60:8-9 “Wie is dit wat daar aangevlieg kom soos ’n wolk en soos duiwe na hulle vensters? [vliegtuie]
    9 Ja, op My wag die eilande, en die skepe van Tarsis kom vooraan, om jou seuns van ver te bring. Hul silwer en hul goud is by hulle, vir die Naam van die HERE jou God en vir die Heilige van Israel, omdat Hy jou heerlik gemaak het.”

Rom. 15:26-27 “om iets by te dra vir die armes onder die heiliges in Jerusalem.
    27 Hulle het dit goedgevind, sê ek, en hulle is ook hul skuldenaars; want as die heidene deel gekry het aan hulle geestelike voorregte, is hulle ook verskuldig om hulle met stoflike goedere te dien.”

Wat gaan met hulle gebeur in hulle land

Jer.31:8-9 “Kyk, Ek bring hulle aan uit die Noordland en sal hulle bymekaar laat kom uit die agterhoeke van die aarde; blindes en lammes, swangeres en barendes onder hulle, almal saam; in ’n groot vergadering sal hulle terugkom hiernatoe.
    9 Hulle sal kom met geween, en met smekinge sal Ek hulle lei; .......

Jer.31:31-34 Kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat Ek met die huis van Israel en die huis van Juda ’n nuwe verbond sal sluit;
    32 nie soos die verbond wat Ek met hulle vaders gesluit het op dié dag toe Ek hulle hand gegryp het om hulle uit Egipteland uit te lei nie - my verbond wat hulle verbreek het, alhoewel Ék gebieder oor hulle was, spreek die HERE.
    33 Maar dit is die verbond wat Ek ná dié dae met die huis van Israel sal sluit, spreek die HERE: Ek gee my wet in hulle binneste en skrywe dit op hulle hart; en Ek sal vir hulle ’n God wees, en hulle sal vir My ’n volk wees.
    34 En hulle sal nie meer elkeen sy naaste en elkeen sy broer leer nie en sê: Ken die HERE; want hulle sal My almal ken, klein en groot onder hulle, spreek die HERE; want Ek sal hulle ongeregtigheid vergewe en aan hulle sonde nie meer dink nie.”

Sag. 12:10 “Maar oor die huis van Dawid en oor die inwoners van Jerusalem sal Ek uitgiet die Gees van genade en smekinge; en hulle sal opsien na My vir wie hulle deurboor het, en hulle sal oor Hom rouklaag soos ’n mens rouklaag oor ’n enigste seun en bitterlik oor Hom ween soos ’n mens bitterlik ween oor ’n eersgebore kind.”

Rom. 11:1vv “EK vra dan: Het God miskien sy volk verstoot? Nee, stellig nie! Want ek is ook ’n Israeliet uit die nageslag van Abraham, van die stam van Benjamin.
    2 God het sy volk wat Hy vantevore geken het, nie verstoot nie. ….
    11 Ek vra dan: Het hulle miskien gestruikel om te val? Nee, stellig nie! Maar deur hulle val het die saligheid tot die heidene gekom om hulle jaloers te maak.
    12 En as hulle val die rykdom van die wêreld is en hulle tekort die rykdom van die heidene, hoeveel te meer sal hulle volheid dit nie wees nie! …….
    25 Want ek wil nie hê, broeders, dat julle hierdie verborgenheid nie moet weet nie, sodat julle nie eiewys mag wees nie: dat die verharding ten dele oor Israel gekom het totdat die volheid van die heidene [die kerk] ingegaan het;
    26 en so sal die hele Israel gered word, soos geskrywe is: Die Verlosser sal uit Sion kom en sal die goddelooshede van Jakob afwend;
    27 en dit is van my kant die verbond met hulle as Ek hulle sondes wegneem.
    28 Wat die evangelie betref, is hulle wel vyande ter wille van julle; maar wat die uitverkiesing betref, bemindes ter wille van die vaders.
    29 Want die genadegawes en die roeping van God is onberoulik.”

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Johnny, wat ek nou wil sê is niks persoonliks teen jou as mens nie. Baie van die goed wat jy sê, webblaaie wat jy aanhaal, is MEESTE van die tyd net spekulasie deur mense wat meeste van die tyd net wenkbroue laat lig.

Spekulasie is seker goed, maar as dit aangehou word as die waarheid en nog vergelyk word met die Bybel is dit lank nie meer goed nie.
    Ons is hier om van mekaar te leer en saam te groei. Daar is wel 'n plan met die Jode, hulle keur wel terug na 'n fisiese land, maar dit is maar net als deel van 'n groter prentjie. Hulle was wel God se volk.... vandag? ek weet nie, ek gaan beslis nie teen hulle oorlog verklaar om uit te vind nie, dis verseker!! As God 'n belofte maak, is ek seker Sy belofte sal nog staan al het die ander party Hom teleurgestel, of nie meer deel is van Sy huis nie, omdat Hy Heilig is.. Nie om die Jode op te hef en te verheerlik nie, maar Sy Heilige naam.

Wat Dawid en Fila gesê het is Bybels en dit verstom my dat jy liewwer snert op die internet glo as wat Bybels is, dit is skokkend.

Ek het hierdie gesê nie om jou nog verder warm onder die kraag te maak nie en is geensens 'n aanval teen jou nie. Ek is net moeg dat soveel goeie Christenmense soos jouself so verlei word deur leuens..

Ek vra net dat ons met goeie gesonde verstand soos grootmese na mekaar se stanpunte luister, bepaal waar dit vandaan kom, vergelyk met die Bybel en al hierdie groot name wat so op die internet rondswerf ernstiglik te bevraagteken.
    Hoë bome wat so baie wind vang bekommer my, Jesus was nie hier om faam en gewildheid te kry nie..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)