cure-real

View Poll Results: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Voters
9. You may not vote on this poll
  • JA

5 55.56%
  • NEE

4 44.44%
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 46 to 60 of 77

Thread: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Re: Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Quote Originally Posted by David2 View Post
    Tog bly dit 'n feit dat Hy terugkom om sy voet op die Olyfberg neer te sit (as mens dit glo) en dit alleen is vir my genoeg om te sÍ "ja", Israel is die sentrum van eindtydse gebeurtenisse. Onthou, die vraag gaan nie daaroor of dit in die eindtyd NET oor Israel gaan nie. As dit die vraag was, sou ek ook nee gestem het. Maar dat Israel sentraal staan, lei geen twyfel nie. Die ganse profesie is daarvan vol. Wat sal gebeur in die Messiasryk? mense sal die slip van 'n joodse man aangryp. Sommige sÍ dit is Christus. Ek dink dit is enige joodse man. Maar selfs as dit Christus is, waarom dan "n Joodse man"? Natuurlik, want Israel staan sentraal. En wat van die 144000, die tempel in die verdrukking, die vrou met die som, maan en sterre, die die feit dat Jesaja sÍ Israel sal 'n banier vir die nasies wees (as mens dit glo) ens. ens. Hopeloos te veel om op te noem. Nee, daar is nie eers 'n argument nie. Israel is sentraal.
    Ek dink dit gaan oor persepsies David. Wat jy hier skryf is iets wat ek nie sal betwyfel nie. Wat ek wel betwyfel, is of dit vir alle mense oor alle tye noodwendig Israel gaan wees wat sentraal in eindtydgebeure sal staan. Daar is mense wat byvoorbeeld weens 'n ramp soos nou in Japan of ook in Christchurch (NZ), sal aanvoer dat dit sentraal in hul siening en veral ervaring van eindtye staan, weens die buitengewone effek daarvan op mense se lewens en veral as hulle dit aan hul lyf voel. Tegnies gesproke sal mens nog kan aanvoer dat Israel sentraal staan, maar baie se ervaringsveld oor eindtydgebeure sal hulle nie sommer in of oor die praktyk kan negeer nie. Is eindtydgebeure nie hoofsaaklik mens se praktiese ervarings ook nie? As God nie prakties was nie, sou Hy nie regverdig wees nie en juis daaroor sal niemand kan sÍ, hulle het nie geweet nie. Weens die praktyk in eindtydgebeure, kan ekself nie anders nie, as om nee te kon stem nie...

Om verdruk te word en om onreg te smaak en om anargie te sien en om gereed te wees, is dinge wat aan jou lyf moet vat en ek glo Israel is te vÍr van baie, om Israel die middelpunt te maak, as die praktyk in elkeen se lewe wat eerder die middelpunt moet wees en wat prakties so bewys is oor die eeue. Tegnies kan mens Israel wel die middelpunt maak, maar prakties sal mens dit nie kan doen nie, nie vir almal te alle tye nie. In die middeleeue het mense ook 'n eindtydverwagting gehad (hoe moes dit voel vir mense in die praktyk, toe 30 000 op brandstapels tydens die BartlomťŁsnag-moorde gesterf het?), die boere in die anglo-boere oorlog het dit ook gehad (hoe het hulle gevoel toe die aarde letterlik verbrand was en 'n volk gedeeltelik uitgewis was?) en Israel was nie by hulle sentraal nie!
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    itís the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Ek dink dit gaan oor persepsies David. Wat jy hier skryf is iets wat ek nie sal betwyfel nie. Wat ek wel betwyfel, is of dit vir alle mense oor alle tye noodwendig Israel gaan wees wat sentraal in eindtydgebeure sal staan. Daar is mense wat byvoorbeeld weens 'n ramp soos nou in Japan of ook in Christchurch (NZ), sal aanvoer dat dit sentraal in hul siening en veral ervaring van eindtye staan, weens die buitengewone effek daarvan op mense se lewens en veral as hulle dit aan hul lyf voel. Tegnies gesproke sal mens nog kan aanvoer dat Israel sentraal staan, maar baie se ervaringsveld oor eindtydgebeure sal hulle nie sommer in of oor die praktyk kan negeer nie. Is eindtydgebeure nie hoofsaaklik mens se praktiese ervarings ook nie? As God nie prakties was nie, sou Hy nie regverdig wees nie en juis daaroor sal niemand kan sÍ, hulle het nie geweet nie. Weens die praktyk in eindtydgebeure, kan ekself nie anders nie, as om nee te kon stem nie...

Om verdruk te word en om onreg te smaak en om anargie te sien en om gereed te wees, is dinge wat aan jou lyf moet vat en ek glo Israel is te vÍr van baie, om Israel die middelpunt te maak, as die praktyk in elkeen se lewe wat eerder die middelpunt moet wees en wat prakties so bewys is oor die eeue. Tegnies kan mens Israel wel die middelpunt maak, maar prakties sal mens dit nie kan doen nie, nie vir almal te alle tye nie. In die middeleeue het mense ook 'n eindtydverwagting gehad (hoe moes dit voel vir mense in die praktyk, toe 30 000 op brandstapels tydens die BartlomťŁsnag-moorde gesterf het?), die boere in die anglo-boere oorlog het dit ook gehad (hoe het hulle gevoel toe die aarde letterlik verbrand was en 'n volk gedeeltelik uitgewis was?) en Israel was nie by hulle sentraal nie!
    Jy stel dit baie goed Ferdi, en dit is presies soos ek dit ook sien. Daar is nou, soos ons hier voor ons rekenaars sit, mense wat doodgemaak word omrede hulle Christene is, wie se kinders doodgaan van die honger en siektes, wat alreeds dit beleef wat in die Groot Verdrukking genoem word. Daardie mense beleef klaar hulle eie Bybelse "eindtye", en geen argument op die internet gaan hulle dit anders kan vertel nie. Dit raak dan inderdaand 'n baie persoonlike ding, wat elkeen vanuit sy of haar eie ervaringsveld gaan beleef.

Quote Originally Posted by CFJ View Post

Frdie nee. Ek val jou nou nie aan nie, maar dit is nou mos 'n Bybellose argument wat jy daar aanhaal. As ons praat van Israel sentraal in die eindtyd, praat ons van wat die Bybel sÍ. Ten miste dit is wat ek doen. Ek praat nie van die eindtyd sonder die Bybel nie, anders is dit nuttelose spekulasie. En wanneer jy na die Bybel kyk, is Israel sentraal teenwoordig in elke enkele profetiese hoofstuk in die Bybel. Enige soort argument om hulle daar uit te haal, is 'n argument wat die Bybel op die kantlyn wil skuif. As fundamentalis is die Bybel vir my alles en die res is niks. En as ons die Bybel oor die vraag raadpleeg is die argument afgehandel. Israel is sentraal.

Is ek reg as ek beweer dat Israel soos verwoord in die nuwe testament gelowiges is?

Verklaar Paulus in Romeine nie dat nie almal wat as Jood gebore is, Israeliete is nie, maar slegs die wat glo. Daarom is Israel sentraal in die eindtyd, maar nie die joodse Israel nie, maar die gelowige Israel.

vergelyk met die Bybel
    RR......hoeveel bybel Skrifte wil julle nog he? Ek sien nie veel van julle kant af om julle standpunte te verdedig nie. Kom ons los maar die bespreking verder op die draad en wag maar net vir die uitlsae. As julle dan weer kans sien om te debateer.....of te verskeur.........is julle welkom. Ek is seker ons kan tot in ewigheid hieroor redeneer, en nogsteeds nie tot 'n vergelyk kom nie. Dus, kom ons wag maar en kyk.

Johnny ek dink jy is reg,maar ek dink miskien moet mens die Bybel Boeke in sy geheel lees en nie net op sekere teksverse konsentreer nie.ek kan ook veral in Romeine tekse aanhaal omte bewys dat die nageslag van Isak die kinders van die belofte is.

Quote Originally Posted by David2 View Post
    Frdie nee. Ek val jou nou nie aan nie, maar dit is nou mos 'n Bybellose argument wat jy daar aanhaal. As ons praat van Israel sentraal in die eindtyd, praat ons van wat die Bybel sÍ. Ten miste dit is wat ek doen. Ek praat nie van die eindtyd sonder die Bybel nie, anders is dit nuttelose spekulasie. En wanneer jy na die Bybel kyk, is Israel sentraal teenwoordig in elke enkele profetiese hoofstuk in die Bybel. Enige soort argument om hulle daar uit te haal, is 'n argument wat die Bybel op die kantlyn wil skuif. As fundamentalis is die Bybel vir my alles en die res is niks. En as ons die Bybel oor die vraag raadpleeg is die argument afgehandel. Israel is sentraal.
    Hi David,

Ek weet werklik nie hoe kan mens ander tekens van die eindtye (ander as Israel self), 'Bybellose' argumente noem nie. Ek skryf ongelukkig van my selfoon af en sal later meer wil skryf oor tekens van die eindtye, wat absoluut niks met Israel as sulks te doen het nie. Israel is slegs een van hierdie tekens, daar is tientalle meer, soos aardbewings, pessiektes, afvalligheid van die waarheid, hongersnode om n paar noem, wat onder geen omstandighede, rondom Israel funksioneer asof hierdie tekens Israel nodig het, om die eindtye resent vir elke skepsel te maak nie. Weens God se genade sal enige mens die tekens van die eindtye kan ervaar en sien, sonder om Israel noodwendig in ag te neem. Hoekom sou Israel spesifiek nodig wees, om ander tekens te legitimeer?
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    itís the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Ek het 'n mooi term oor die naweek raak gelees. Calvinistiese Fasisme.

Hoe op dees aarde kan mens vir iemand anders voorskryf wat sy of haar persepsies "behoort" te wees ?
    " Nee Grietjie, die hongersnood in jou land, wat voorspel is in die Bybel, is Bybelloos, want jy bly nie in Israel nie "

Cavivistiese Fasisme. Ek moet dit onthou.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Ek het 'n mooi term oor die naweek raak gelees. Calvinistiese Fasisme.

Hoe op dees aarde kan mens vir iemand anders voorskryf wat sy of haar persepsies "behoort" te wees ?
    " Nee Grietjie, die hongersnood in jou land, wat voorspel is in die Bybel, is Bybelloos, want jy bly nie in Israel nie "

Cavivistiese Fasisme. Ek moet dit onthou.
    Het ook nogal oor die naweek aan iets gedink.

DIE PAD NA GOLGOTA:

1.) Vat die R21 na Oliver Thambo lughawe.
    2.) Klim op 'n El Al vliegtuig.....dit is die een met die blou Dawid ster op die stert. (SAL vlieg nie Israel toe nie)
    3.) Land op Ben Gurion lughawe......in Israel.
    4.) Neem 'n bus na Jerusalem. (God se stad)
    5.) As jy wil kan jy eers shopping doen, anders neem jy 'n huurmotor na Golgota.
    6.) Jy is nou op die plek.....en die land waar vir my en jou sondes betaal is aan 'n houtkruis....deur 'n Jood.

Ongelukkig is daar mense wat die kat aan die stert beet het. Hulle dink jy vlieg vanaf Israel na Suid Afrika......en dan kom jy in die beloofde land aan?

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    [COLOR="#0000CD"].

DIE PAD NA GOLGOTA:
    Die Man wat aan daardie kruis gehang het, is inderdaad die Persoon wat ons almal opnuut verenig, veral so na 'n lekker gestry !

....deur 'n Jood.
    Een van die wonders van die kruis is juis dat ons nie jode hoef te wees om Jesus se kinders genoem te word nie. Ons hoef nie eers jode te wil wees om Sy kinders te wees nie !

Ons hoef nie eers jode te wil wees om Sy kinders te wees nie !
    ......of in die middelpunt te wees waar alles gaan afspeel nie.

......of in die middelpunt te wees waar alles gaan afspeel nie.
    ... en tog lees mens dinge soos ...

Omdat jy die woord van my lydsaamheid bewaar het, sal Ek jou ook bewaar in die uur van beproewing wat oor die hele wÍreld kom om die bewoners van die aarde op die proef te stel.
    En elke skepsel wat in die hemel en op die aarde en onder die aarde en wat op die see is, en alles wat in hulle is, het ek hoor sÍ: Aan Hom wat op die troon sit, en aan die Lam kom toe die lof en die eer en die heerlikheid en die krag tot in alle ewigheid!
    En ‘n ander perd, ‘n vuurrooie, het uitgekom, en aan hom wat daarop sit, is dit gegee om die vrede van die aarde af weg te neem en dat hulle mekaar sou doodmaak; en ‘n groot swaard is aan hom gegee.
    en die sterre van die hemel het op die aarde geval, soos ‘n vyeboom wat deur ‘n groot wind geskud word, sy navye laat afval;
    en die konings van die aarde en die grotes en die rykes en die owerstes oor duisend en die magtiges en al die slawe en al die vrymense het hulle weggesteek in die spelonke en in die rotse van die berge,
    En nŠ hierdie dinge het ek vier engele op die vier hoeke van die aarde sien staan, en hulle het die vier winde van die aarde vasgehou, sodat geen wind sou waai op die aarde of op die see of teen enige boom nie.
    ..... en so kan mens aangaan en aangaan. Teks op teks wys dat die eindtyd en die gebeure van die groot verdrukking nie net tot Israel beperk is nie.
    Om dus te sÍ dat "alles" daar gaan afspeel is verkeerd....of is die leiding van die res van die aarde nie so belangrik soos die jode in Israel se leiding nie ?

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    ... en tog lees mens dinge soos ...

..... en so kan mens aangaan en aangaan. Teks op teks wys dat die eindtyd en die gebeure van die groot verdrukking nie net tot Israel beperk is nie.
    Om dus te sÍ dat "alles" daar gaan afspeel is verkeerd....of is die leiding van die res van die aarde nie so belangrik soos die jode in Israel se leiding nie ?
    Ja nee kyk....die hele wereld is in vir 'n groot surprise.....en al die nasies sal versamel word in die dal van Josafat......in Israel.

Joel 3:2 "......sal Ek al die nasies versamel en hulle na die dal van Jůsafat laat aftrek, om daar met hulle Ďn strafgerig te hou ter wille van my volk en my erfdeel Israel wat hulle onder die nasies verstrooi het, en my land wat hulle verdeel het."

Om aan te sluit by jou plasing Fila, wie sou hierdie mense noodwendig verteenwoordig, aan wie hierdie waarskuwings gerig word?

Maar weet dit, dat daar in die laaste dae swaar tye sal kom. Want die mense sal liefhebbers van hulleself wees, geldgieriges, grootpraters, trotsaards, lasteraars, ongehoorsaam aan hulle ouers, ondankbaar, onheilig, sonder natuurlike liefde, onversoenlik, kwaadsprekers, bandeloos, wreed, sonder liefde vir die goeie, verraaiers, roekeloos, verwaand, meer liefhebbers van genot as liefhebbers van God; mense wat ‘n gedaante van godsaligheid het, maar die krag daarvan verloŽn het. Keer jou ook van hierdie mense af.
    (2Tim 3:1-5)

want daar sal ‘n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle ‘n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede, en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend tot fabels.
    (2Tim 4:3-4)

Maar die Gees sÍ uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang deur die geveinsdheid van leuenaars wat gebrandmerk is in hulle eie gewete, wat verbied om te trou en gebied dat die mense hulle moet onthou van voedsel wat God geskape het om met danksegging gebruik te word deur die gelowiges en die wat die waarheid ken.
    (1Tim 4:1-3)

Dit moet julle veral weet, dat daar aan die einde van die dae spotters sal kom wat volgens hulle eie begeerlikhede wandel en sÍ: Waar is die belofte van sy wederkoms? Want vandat die vaders ontslaap het, bly alles soos dit was van die begin van die skepping af. Want moedswillig vergeet hulle dat daar van lankal af hemele was en ‘n aarde wat uit water en deur water ontstaan het deur die woord van God, waardeur die toenmalige wÍreld met water oorstroom is en vergaan het.
    (2Pet 3:3-6)

Verseker wys dit dat die laaste dae of eindtye, veel meer behels as net Israel en dit gaan oor resente dinge wat mense in hulle normale lewenswandel oor die hele aarde ervaar en sien en beleef. Uiteraard speel sekere dinge af in Israel, maar niemand hoef pertinent daarop te let, om hul eie omstandighede te verstaan nie, rakende die uitwerking van dinge oor die eindtye nie.
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    itís the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Miskien moet ek die vraag net weer stel.....en duidelik.

"Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?"

Ek het nie gese dat alle eindtyd gebeure in Israel gaan plaasvind nie, en as ek iewers so gese het, dan trek ek my woorde terug, want dit is nie wat ek bedoel het nie. Verseker is die hele wereld betrokke, maar Israel gaan die kersie op die koek wees. Ek het nooit gedink ek sal rugby gebruik om 'n Bybelse waarheid te staaf nie.

Die super 15 word nie net in een land gespeel nie. Dit is ook nie net een land wat betrokke is nie. Die finaal, die eindstryd waar al hierdie lande en spelers op die ou end bymekaar kom vir die finale slagting....is op 'n spesifieke plek. Die finaal word nie by al die ander lande en stadions gespeel waar die aanloop tot die finaal plaasgevind het nie.

Net so sal eindtyd gebeure reg oor die wereld wees......maar die "Grand Finale" is in Israel, dus is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure. Verstaan julle nou?
    Last edited by Johnny; Jul 5th 2011 at 12:09 PM.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)