cure-real
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23

Thread: CHINA

CHINA

Is China 'n groot gevaar vir die res van die węreld, of 'n ramp wat homself gaan tref soos die res van die węreld?

China doen die laaste tyd snaakse goed wat nie regte veel sin maak nie. As mens in gedagte hou dat die węreldekonomie 'n stadige en onkeerbare dood sterf, doen China goed wat eintlik net oorweeg word wanneer alles goed gaan en die toekoms goed lyk...of is ek verkeerd?

China bou blykbaar 3 nuwe stede elke jaar. Toe ek dit vir die eerste keer hoor was ek onder die indruk dat dit fantasties goed gaan. Maar toe vind ek uit dat hierdie nuwe stede almal basies spookdorpe is...die gewone mens in China kan hierdie nuwe infrastruktuur nie bekostig nie, en hou aan om kamers/blyplek te deel. Die regering breek stelselmatig hierdie areas af waar mense woon, om plek te maak vir nuwe beter woonstelblokke wat niemand kan bekostig.

China se weermag word ook vergroot en opgeknap, soveel so dat Amerika bekommerd begin raak. Hulle begin ook tande wys in hulle area en see en het reeds ander lande gewaarsku om hul neuse uit hulle beheergebied moet uithou sowel as enige konflik tussen hulle en omliggende asieatiese landjies wat onder hulle gebied val.

China belę sonder ophou in ander lande, hulle invloed is amper ooral regoor die węreld. Veral in Afrika word paaie opgeknap of opgerig, myne word opgerig en aan die gang gesit. Baie lande soos Amerika het baie skuld gemaak by China.

Wat węreldhandel betref, vaar China uitstekend. Hulle uitvoermark is ontsettend groot en daar is so te sę niks wat hulle nie vervaardig en uitvoer nie.. Hulle goedkoop produkte wurg plaaslike vervaardigers regoor die węreld, wat veral lei tot maatskappye wat hulle deure sluit en mense wat hul werk verloor.

China se regering is 'n diktatorskap wat Mugabe soos 'n wurmpie laat lyk. Enige vorm van geloof is basies onwettig en strafbaar. Enigiets wat lyk soos 'n bedreiging vir hulle regering, soos kerke met meer lede as die leidende party, word sterk vervolg.

So nou wonder ek maar net, is China 'n tydbom wat sy eie ondergang bewerkstellig, of, met China se alliansies soos Rusland, Noord Korea, en Iran, 'n ontsettende groot gevaar wat die huidige węreldomstandighede as 'n geleentheid sien?

Blog Entries
    10

Re: CHINA

Hulle beweer dat hulle hul mense in diens hou en 'n slalris betaal sodat hulle kan leef, maar Ja, die spook-dorpe is 'n waarheid!
    Die mense wat hierdie spook dorpe bou, woon nie daar nie want hulle kan dit nie bekostig nie!

Iets is aan die broei... ek weet net nie wat nie
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

In The Heavenly Man van Brother Yun word die diktatorskap van die Chinese regering oor wie wat mag glo goed uitgebeeld. Jy stel dit goed RR: Dis nie n 'patch' op Mugabe nie. Omdat Brother Yun nie die geloofswette wou nakom nie , was hy BAIE lank in tronke.

Ons moet ingedagte hou dat al is China n baie groot land , is n groot deel daarvan woestyn. M.a.w. China soek nie net afsetgebiede vir sy produkte nie ,maar ook blyplek vir al sy mense want in n woestyn kan mens moeilik n bestaan maak en die reeds bevolkte dele is SO hoog bevolk dat daar kwalik ruimte is vir nog. Wanneer sulke Chinese dan na ander dele van die wereld kom vir sekere projekte, gaan baie van hulle nie weer terug China toe nie. En later kom mammie- en pappie- en antie- en oompie-goed ook oor. En gou het jy n Chinese toevloei wat jy nie kan keer met ONS wette nie!

Hier is beslis iets aan die broei en die wat weet wil nie se wat nie....Praat van verskuilde agendas...

Die feit dat China hulle weermag opknap en versterk, laat my nogal wonder wat die idiee daaragter is. Is dit om maar net by die res van węreld te hou, of vir veel meer?

Wat sal byvoorbeeld gebeur as ander lande nie meer hulle skuld kan afbetaal aan China nie. Logika sę vir my dat so 'n land eintlik nie veel kan doen nie, behalwe sy skouers op te trek en te sę "jammer, ons het net nie die geld nie" en hulself maar bankrot te verklaar. As dit met al die lande gebeur, verloor China BAIE!!

So, dit dalk miskien 'n goeie rede dalk om weermag op te knap? China wat węreldbankrotskap nie aanvaar nie, as Amerika byvoorbeeld sy skouers optrek en sę jammer, omsingel hulle Amerika maar net en sę "jammer ouens dis nie so eenvoudig nie, betaal maar met al daardie olie wat nog onder julle voette is.."

Of Suid-Afrika..."betaal ons maar terug met al julle goudreserwes"
    Afrika... "dis ok, ons het landbougrond nodig om ons massas mense by die huis te voer"

Huidiglik lyk dit nog bietjie na wensdenkery, maar hoe gaan dit lyk na nog 'n paar jaar? Amerika het nog 'n baie sterk weermag huidiglik, maar hoe lank kan hulle nog bekostig om 700 000biljoen te spandeer op verdediging?

As hierdie scenario dalk plaasvind, kan ek myself indink hoe die węreld verarm gaan word terwyl China sal groei en sterker word.

Maar China se ekonomie kan dalk val voordat hulle nog 'n kans het om sterk genoeg te wees vir so 'n aksie. Baie spekuleer oor 'n eenwęreldregering wat gaan ontstaan as gevolg van die ekonomie wat binnekort finaal gaan ineenstort. As dit sou plaasvind, uit ondervinding deur die mensegeskieddenis, twyfel ek BAIE sterk of daardie vrede, daardie węreldregering lank gaan bestaan. Nasies is maar nou net eens geskape om hulself te regeer. Mens kan klip, klei en yster meng soos jy wil, maar mens kan nooit werklik met 'n eenheid opeindig nie...

China het te veel mense en te min plek vir hulle om te leef. Afrika is die idiale plek om 'n groot gros van hulle na toe te skuif : die kontinent sit met die plek en die hulpbronne. Soos wat julle reeds genoem het is die chinese besig om 'n magdom geld in Afrika-lande te belę, maar natuurlik gaan dit met 'n prys kom, die vraag is net wat gaan daardie prys wees. Gaan dit bloot geruil word vir verblyfreg vir haar burgers of gaan lande totaal oorgeneem word ?

Hoe dit ookal sy staan een ding soos 'n paal bo water : die dae van Amerikaanse dominansie is verby.
    Hoeveel beter of slegter gaan Chinese dominansie wees ?
    Ek is nog nie 100% oortuig dat dit noodwendig slegter gaan wees nie, veral gesien in die lig van hoe lande deesdae "gehelp" word deur die Amerikaners: oorlogverklaring teen die regering van daardie land en 'n totale vernietiging van die infrastruktuur en ekonomie. Dankie, maar nee dankie.
    Gaan vergelyk dit met China se huidige metodiek, en die antwoord is nie meer so voor die hand liggend nie... VERAL nie op 'n kontinent wat alles behalwe nog 'n oorlog nodig het nie.

In die lig van alles wat sover geskryf is, kom hierdie berig :

http://www.news24.com/Africa/News/Ch...eport-20110905

Interresante artikel. Dit laat mens net wonder of dit maar net deel is van 'n strategie om soveel geld moontlik te verdien(as mens in gedagte hou dat hulle die węreldmarkte laat oorvloei van hulle goedkoop produkte), of dit dalk 'n polletieke skuif is. Dit maak mos sin om 'n diktator aan bewind te probeer hou as wat demokrasie nog 'n land oorneem?

Dit gesę, wonder ek wat China se verhouding met lande soos Zimbabwe en Cuba is. En nog 'n diktator land soos Iran.

Hierdie een is eintlik skreeusnaaks!!:

http://www.cbsnews.com/stories/2011/...20100341.shtml
    (AP) TEHRAN, Iran - Iranian publishers are complaining that cost-saving plans to print Qurans (Korans) in China are yielding embarrassing results: A slew of typos.
    The head of Iran's Quran oversight office says some of the Chinese-printed versions of Islam's holy book are littered with spelling errors.
    Ahmad Haji-Sharif is quoted by Iran's semiofficial Mehr news agency as warning consumers that lower-cost Qurans may have mistakes in the holy verses. He noted earlier this week that Iranian-produced Qurans carry a higher price but have passed a careful inspection for any flaws.
    Officials are now discussing a ban on Chinese-printed Qurans.
    The Qurans that are in use in Iran often have both Farsi and the original Arabic.
    Haji-Sharif didn't say whether the misspellings prevail in the Arabic or Farsi segments.

Hoe meer ek lees, hoe meer kom ek agter hoe groot die skyding is tussen westerse demokratiese lande en die ooste. Lande soos Zimbabwe en Iran wat onder sanksies deurloop, opgestel deur westerse lande, word eenvoudig net ondersteun deur China en Rusland.
    En dan het China en Rusland ook 'n rukkie gelede gesę dat die Amerikaanse dollar vervang moet word met 'n nuwe węreld geldeenheid.

Die węreld word beslis al meer negatief teenoor Amerika en Britanje. Moslems en mense van noord Afrika(meestal moslems) wat in europa gaan bly verander ook stelselmatig die prentjie heelwat. En dan word Israel ook geasosieer met westerse invloed.

China het sterk bande met Cuba, het selfs al milletęre oeffeninge saam met hulle gehad. En die ekonomiese bande tussen die lande is ook baie sterk.

Quote Originally Posted by RR van Wyk View Post
    Hoe meer ek lees, hoe meer kom ek agter hoe groot die skyding is tussen westerse demokratiese lande en die ooste. .

Daar is 'n reuse verskil in hoe die weste en ooste besigheid doen. Baie mense gaan vir jou sę dat die tradisionele oosterlinge 'n baie beter toekomsvisie het as ons westerlinge, en die vermoë het om baie ver in die toekoms in te beplan. Ek vermoed dit is wat ons hier in aksie sien.
    Zimbabwe het die potensiaal om 'n baie ryk en suksesvolle land te word. Hulle sit met die landbougrond en die minerale, en is die perfekte "foothold " vir Shina om verder uit te brei. Mens moet seker in gedagte hou dat dit nie 'n ver sprong vir huidigige Afrika-despote is om te maak om wel in lyn met shinese-marxisme te val nie .......... selfs in Suid Afrika.

Hi RR, ek skuif hierdie draad na die oop forum toe, dit is 'n goeie onderwerp wat ek nie glo kontrovers is op hierdie stadium nie.
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Blog Entries
    10

Spooky!!! Ek kyk 'n program saam Hubby op TV en die 'kinders' draai almal gelyk om en sę :"They are coming, they are coming".... Wie is "they" en is die lee huise dalk vir 'hulle' gebou??
    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Quote Originally Posted by Ta-An View Post
    Spooky!!! Ek kyk 'n program saam Hubby op TV en die 'kinders' draai almal gelyk om en sę :"They are coming, they are coming".... Wie is "they" en is die lee huise dalk vir 'hulle' gebou??
    Lyk my 'n ou kan TV kyk sonner 'n skottel? Anyways, China gaan ook betrokke raak in 'n groot oorlog teen Israel.

Blog Entries
    10

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Lyk my 'n ou kan TV kyk sonner 'n skottel?
    Hy kan, Ja
    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)