Piepklein vegtertjie se vuis kon in ring pas
2011-09-19 22:59
Elsabé Brits
KAAPSTAD. – Ses weke nadat Allegra Lategan op 22 weke gebore is, kon haar ma, Chantal, haar die eerste keer vashou.
“Die trane het só geloop, ek moes dit van Allegra afvee,” het haar pa, mnr. Hennie Lategan (29), ’n ingenieur, gister by die Netcare-Blaauwberg-hospitaal gesê.
Sy vrou, Chantal (29), ’n laerskoolonderwyseres, het agt weke gelede geboorte geskenk aan dié babatjie wat só klein was dat haar hele vuis in haar ma se trouring gepas het.
“Ek het deurmekaar gelag en gehuil toe ek haar die eerste keer kon vashou. Ek was só bang ek maak haar seer,” het mev. Lategan gesê.
Die dokters weet steeds nie hoekom haar “water gebreek” het vroegoggend op 29 Julie nie, maar Allegra is natuurlik “en baie vinnig” in die hospitaal gebore.
Die egpaar van Parklands sê hulle lewe “uur vir uur, nie eens dag vir dag nie”.
“Ek wou nog altyd ’n dogtertjie met die naam Allegra hê – dit verwys na Allegro in musiek, wat vinnig en opgewek beteken,” het mev. Lategan vertel.
Sy het saggies vir haar baba in die intensiewesorgeenheid in die hospitaal gesing.
Vir die eerste keer voel hulle opgewonde oor die toekoms. Hulle beplan om ’n plakboek vir haar te maak, met al die koerantberigte en foto’s wat haar besonderse verhaal vertel.
Dr. Ricky Dippenaar, neonatoloog wat Allegra behandel, het gesê: “Ons hou klank en lig van haar weg en hanteer haar nog min. Sy is ’n ongelooflike sterk baba wat met baie liefde deur die personeel versorg word.”
Bookmarks