Your Advert here
cure-real
Results 1 to 6 of 6

Thread: Verskille tussen mans en vrouens

Wink Verskille tussen mans en vrouens

Ek plaas die draad juis hier, omdat die familie so direk beïnvloed word deur wie 'n man regtig is en wie 'n vrou is.

Bespreek dit gerus en miskien moet mens begin daar waar alles ontstaan het, dat die vrou 'n hulp is wat by die man moes pas.

Toe het die HERE God die mens geneem en hom in die tuin van Eden gestel om dit te bewerk en te bewaak. En die HERE God het aan die mens bevel gegee en gesê: Van al die bome van die tuin mag jy vry eet, maar van die boom van die kennis van goed en kwaad, daarvan mag jy nie eet nie; want die dag as jy daarvan eet, sal jy sekerlik sterwe. Ook het die HERE God gesê: Dit is nie goed dat die mens alleen is nie. Ek sal vir hom ‘n hulp maak wat by hom pas.
    (Gen 2:15-18)

As ek hierdie reg verstaan, dan het die mens (die man) reeds voor die vrou daar was, geweet van die boom van kennis van goed en kwaad. As mens 'n afleiding kan maak, is dit dan seker ook die rede hoekom die man (Adam) verantwoordelik gehou was vir die sondeval. Die eerste groot verskil lyk dit my gaan oor die verantwoordelikhede wat die man en die vrou onderskeidelik het.
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Re: Verskille tussen mans en vrouens

Iets wat vir my gereeld uitstaan is die opdrag dat mans hulle vrouens moet liefhê:

Efesiers 5:25,28,32; Kollosense 3:19

Ek sien so baie vandag dat mans nie meer mans is nie. Hulle is nie meer net lief vir hulle vrouens nie maar heg altyd klomp voorwaardes aan hulle liefde.

Daar is meer as net fisiese verskille tussen mans en vrouens.

Vrouens raak baie makliker emosioneel en emosioneel betrokke as mans, en mans en vrouens hanteer stres en probleme op verskillende maniere.

'n Wyse vrou laat haar man toe om die rol van die beskermer en voorsiener van die familie te wees, en om aan hom onderdanig te wees. Ja, die man moet die vrou liefhe, en as hy die Here gehoorsaam is sal die vrou geen onderdrukking ervaar nie, maar sal sy kan ontspan en haar man vertrou om die regte besluite te neem.

Dis hoe die Here dit wil he.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"for in Him we live and move and have our being."Acts 17:28

1 Cor. 2:10 "but God has revealed it to us by his Spirit. The Spirit searches all things, even the deep things of God." (NIV).

Om aan te sluit by julle twee, dink ek aan 'n preek van dr. Willie Marais, wat gehandel het oor verskille tussen mans en vroue. Hy het dit basies so opgesom, -"'n Man is daar om 'n vrou lief te hê en as hy sy vrou werklik lief het, sal sy gewillig onderdanig aan hom wees. As 'n vrou 'n man soos haar koning laat voel, sal sy haar man se koninkryk besit".
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Om aan te sluit by julle twee, dink ek aan 'n preek van dr. Willie Marais, wat gehandel het oor verskille tussen mans en vroue. Hy het dit basies so opgesom, -"'n Man is daar om 'n vrou lief te hê en as hy sy vrou werklik lief het, sal sy gewillig onderdanig aan hom wees. As 'n vrou 'n man soos haar koning laat voel, sal sy haar man se koninkryk besit".
    Goeie opsomming - ek moet dit onthou
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"for in Him we live and move and have our being."Acts 17:28

1 Cor. 2:10 "but God has revealed it to us by his Spirit. The Spirit searches all things, even the deep things of God." (NIV).

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Stem saam met hierdie. 'n Baie goeie opsomming en iets wat ek op die harde manier geleer het.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)