cure-real
Results 1 to 9 of 9

Thread: Linkshandige Benjamietiese soldate

Blog Entries
    10

Linkshandige Benjamietiese soldate

Rigters 20:15 En die kinders van Benjamin uit die stede is op dié dag getel ses en twintig duisend man wat die swaard uittrek, behalwe die inwoners van Gíbea wat getel is: sewe honderd uitgesoekte manne.

16 Uit al hierdie manskappe was daar sewe honderd uitgesoekte manne wat links was
    ; hulle almal het met 'n klip op 'n haar geslinger sonder om te mis.

Wat sou die voordeel hiervan wees om 'n linkshandige soldaat te wees? Om die vyand te uitoorlê

Is alle linkshandiges beter intelektueel bedeeld??
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Re: Linkshandige Benjamietiese soldate

Quote Originally Posted by Ta-An View Post
    Wat sou die voordeel hiervan wees om 'n linkshandige soldaat te wees? Om die vyand te uitoorlê

Is alle linkshandiges beter intelektueel bedeeld??
    Hmmm, wie ken jy wat linkshandig is?

My Bybel met verklarende aantekeninge sê dit was van besondere waarde geag, omdat poortingange by stede opsetlik so gebou was dat 'n soldaat wat regs is, nie sy pyl en boog kon gebruik nie; maar een wat links was, was wel in staat.

Interesante storie hierdie. Die boogskutters was almal regs gewees, en die slingervelgooiers links. Die linies was so opgestel dat die boogskutters agter die slingervel manne gestaan het, dus kon die boogmanne verby die slingevelmanne skiet sonder om hulle gooi arms te tref.

Daar is ook 'n goeie praktiese rede waarom honde geleer word om op die linker haak van hul base te volg. Meeste skuts sal hul haelgewere regshandig hanteer wanneer hulle voëls jag.

Jdg 3:15 Maar toe die kinders van Israel die HERE aanroep, het die HERE vir hulle as verlosser verwek: Ehud, die seun van Gera, die Benjaminiet, ‘n man wat links was. Deur hom stuur toe die kinders van Israel die belasting aan Eglon, die koning van Moab.

Blykbaar sodat hulle verlos kon word lyk dit vir my?

Blog Entries
    10

Dankie.... ek vra oor die wapenrusting van God... watter hand sou julle sê die skild en die swaard pas en hoekom so om ??
    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Quote Originally Posted by Ta-An View Post
    Dankie.... ek vra oor die wapenrusting van God... watter hand sou julle sê die skild en die swaard pas en hoekom so om ??
    Regs swaard , links skild. Weereens oor die eenvormige opstel van slag-linies op die oorlogsveld. ( Die Romeine veral het later hierdie eenvormige taktiek vervolmaak en oordentlik gedokumenteer.) Jy kan dink watse deurmekaarspul dit gaan wees as 'n links en regs-handige langs mekaar staan en swaard-swaai. Hulle gaan meer vir mekaar koes as vir die vyand.

Natuurlik het almal swaard gedra, en sou die linkshandiges links baklei het.... hulle sou net nie gebruik gewees het in die voorste linies as swaard of spies manne nie.

Blog Entries
    10

Dankie, Fila, jy is slim .. ek het op die afgekom: 2 Kor 6:7 in die woord van waarheid, in die krag van God, deur die wapens van die geregtigheid in die regter-- en linkerhand; maar in die NLT ((2 Cor 6:7 New Living Translation (©2007) weapons of righteousness in the right hand for attack and the left hand for defense. ))
    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Wel, dankie julle. Ek het hierdie gesprek baie interessant gevind. En in die proses 'n paar nuwe dingetjies geleer.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks