Ons een dogter vertel van n klein 4 jarige dogtertjie wie se pa langs die Oranjerivier boer. Hulle plaasbestuurder kry toe twee klyyyn skilpadjies en gee vir Patat enetjie. Na n rukkie kom sy by die bestuurder aan en vra:" Oom , my skillie gaan darem te alleen wees. Kan oom se skillie nie vanaand by my skillie kom kuier vir n 'oorslaap-kuier' nie?" (Stel jou daardie ernstige ogies van n 4 jarige voor terwyl sy dit vra....) So gemaak , so gedaan . Die volgende oggend is daar krisis want ALTWEE skillies het weggeloop .... en trippe trappe trone moes sy toe vir die plaasbestuurder gaan 'verslag' doen oor die treurmara... Natuurlik was die bestuurder nie kwaad nie , maar die besorgde houding van die klein dogtertjie kan ek my voorstel...
Gisteraand se haar mamma haar aan om te gaan bad , maar sy kry te koud om voor die kaggel weg te gaan en dink toe gou n verskoning uit: "Mamma, dis so koud vanaand , ek dink nie Liewe Jesus sal omgee as ek nie vanaand bad nie...." Kinders hoef nie manipulasie te gaan leer nie. Hulle word met daardie vermoe gebore !![]()

Reply With Quote
) is meesters van ontsnapping !
Bookmarks