Ek voel al vir 'n geruime tyd dat hierdie spesifieke persoon wat deur 'n verskriklike moeilike tyd gaan, net 'n skouer nodig het. Probleem is, sy's nie 'n katjie wat jy sonder (leer)handskoene aanpak nie...en sy's my direkte bestuurder!!
Sy vloek en skel alles en almal en praat sleg van als wat leef en beef en is sommer net 'n onaangename mens en almal probeer haar sover moontlik vermy.
Maar ek weet sy het meer drama al in haar lewe gehad as wat die gemiddelde mens in 'n hele leeftyd moet deurmaak. 'n Egskeiding, 2e man oorlede, 3e man nog nie mee getroud nie, dogter uit 1e huwelik met 2 buite egtelike kinders in minder as 15maande, verskillende pa's geen van die verhoudings het gehou nie. En die 1e kleinkind se pa, ouma en oupa probeer die kind van hulle wegvat. So sy't skielik haar dogter in die huis, wat werkloos is, en die 2 seuntjies (1 jaar, 4 maande en 2maande). Ek weet sy's stukkend binne en probeer dit beter maak deur haar agressie teenoor als en almal.
Ek weet as ek haar net by die regte persoon kan uitkry, (berader) sal sy praat sonder ophou en daar's baie meer seer as wat ek van weet.
Ek het gister oggend die gevoel gekry die Here verwag dit van my, maar ek weet nie hoe nie. Ek en sy kom nog altyd heel goed oor die weg. Ek het haar van haar dogter se 1e swangerskap baie ondersteun, ek is gewoont aan moeilike mense, maar net hoe om hulle te verduur sonder konflik.
Hoe benader ek haar om haar by iemand te kry wat met die seer kan help? Ek twyfel of sy alles voor my sal erken wat van haar so suur mens maak, en ek is inelkgeval nie opgewasse om so situasie te hanteer nie. Maar ek dink werklik sy't hulp nodig, en dringend.

Reply With Quote

)

Sy's vandag nogal heel 'benaderbaar' as dit ooit 'n woord is, bietjie meer geselserig waar sy die hele laasweek nie uit haar kantoor uitgekom het nie, so kom ons kyk hoe dit gaan.

Bookmarks