Your Advert here
cure-real
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 54

Thread: Die wegraping in 2 Thess 2

Re: Die wegraping in 2 Thess 2

Al wat ek doen is om te vertrou en te glo dat God ons nie in die steek sal laat nie.Ek sal nooit die Bybel in die oorspronklike taal lees nie maar ek weet dat God ons die kennis gee soos dit vir ons die beste is.Ek het al baie deur die jare geleer dat om God te vertrou en om vir God te vra as ek nie seker is van iets nie.Die getrouheid van God is al wat my in die verlede staande gehou het.As dit nie vir Sy getrouheid was nie ,sal nie een van ons dit maak nie.

Want die evangelie het tot julle nie gekom in woord alleen nie,maar ook in krag en in die Heilige Gees en in volle versekerdheid,soos julle weet hoedaning ons onder julle om julle ontwil gewees het. En julle het navolgers van ons geword en van die Here deurdat julle die woord in baie verdrukking ontvang met die blydskap van die Heilige Gees..1 Thes 1:5,6” Want hulle vertel self aangaande ons watter ingang ons by julle gehad het en hoe julle van die afgode bekeer het tot God,om die lewende en waaragtige God te dien en Sy Seun uit die hemele te verwag,wat Hy uit die dode opgewek het,Jesus wat ons van die toekomstige toorn verlos.” 1 Thes 1:9,10
    Paulus wys ons daarop dat ons Jesus uit die hemele verwag wat ons van die toekomstige toorn kom verlos, met ander woorde ons sal nie deel uitmaak van God se toekomstige toorn en grimmigheid nie.Jesus het met Sy profetiese rede ons vermaan tot waaksaamheid sodat ons, ons nie miskien moet oorgee aan die sorge van die lewe nie sodat hierdie gebeurtenis ons nie skielik sal oorval soos n’ dief in die nag nie.Want soos n’ strik sal hy kom oor almal wat op die hele aarde woon.Waak dan en bid altyddeur,sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan. Luk 21:35,36.Hierdie ontvlugting is wanneer Jesus kom soos n’ dief in die nag om Sy heiliges te kom haal.

Waarvan moet ons onvlug?

Die Groot Verdrukking wanneer die Antichris gaan heers en wanneer die toorn van God oor die hele aarde gaan losbars tot en met die Wederkoms van Christus met al Sy heiliges.Openbaring 6 tot 19 Wanneer hierdie gebeurtenis gaan plaasvind gaan ons nie deel uitmaak van hierdie toorn en heerskappy van die Antichris nie en bied God vir ons bonatuurlike ontvlugting.
    Paulus verkondig hierdie ontvluting (Harpazo)in 1 Thess 4:13-18. Verder beklemtoon Paulus in 1 Thess 5 die volgende:”Maar oor die tye en geleenthede, broeders,het julle nie nodig dat aan julle geskrywe word nie;want julle weet self baie goed dat die dag van die Here kom net soos n’ dief in die nag. Want wanneer hulle sê:Vrede en veiligheid – dan oorval n’ skielike verderf hulle soos die barensnood n’swanger vrou,(wanneer die Antichris geopenbaar gaan word.) en hulle sal sekerlik nie ontvlug nie. (Ons ontvlug, hulle ontvlug nie.)Maar julle broeders,is nie in die duisternis,dat die dag julle soos n’ dief sou oorval nie”.(Hoekom nie? Want ons is waaksaam!)Vers 9:”Want God het ons nie bestem tot toorn nie,maar om die saligheid te verkry deur onse Here Jesus Christus wat vir ons gesterf het,sodat ons,of ons waak en of ons slaap ,saam met Hom kan lewe.
    In 2 Petrus 2:4-8 het God presies dieselfde gedoen met die goddelose wêreld toe Hy vir Noag en sewe ander uitgered het van die sonvloed en ook vir Lot uit die stede van Sodom en Gomorra en die goddelose mense as voorbeeld gestel vir die wat in die toekoms goddeloos sou wees. God gaan dit weer so doen! Sien ook Matt 24:36-44.Rom 5:9 “Veel meer dan sal ons, nou dat ons geregverdig is in Sy bloed, deur Hom gered word van die toorn.”Rom 1:18”Want die toorn van God word van die hemel af geopenbaar oor al die goddeloosheid en ongeregtigheid van die mense wat in ongeregtigheid die waarheid onderdruk,”
    Die Thessaloniers was deur valse leraars onder n’ wanindruk gebring dat hulle nie waaksaam genoeg was nie en dat hulle aan die slaap gevang is en dat hulle die gebeurtenis in(1 Thess 4:13-18) misgeloop het aangesien hulle onder geweldige verdrukking verkeer het.(2 Thess 1:4) Dit het Paulus genoop om hulle gerus te stel en het hy dit vir hulle uiteengesit in 2 Thess 2 (sien weer my verduideliking hierbo). Die hele eerste brief en die hele tweede brief aan die Thessaloniers gaan nie oor afvalligheid van die mensdom nie,maar gaan oor Jesus wat Sy heiliges wegvoer na die Hemel en hulle uitred van die toorn van God.Die woord “afval” in 2 Thess 2: 3 beteken in Grieks “Apostasia” en is die woord afgelei van die woord afistemi,wat beteken “om te vertrek”of “weg te gaan” en moet dit in die verband en konteks so gebruik en verstaan word. Daar was reeds in die dae toe Paulus hierdie aan die Thessaloniers verkondig het al groot afvalligheid in die wêreld, afvalligheid kom al van Adam en Eva met die sonde val. Hoekom sou Paulus dan verkondig dat “want eers moet die afval kom” as afvalligheid al reeds van die begin van die wêreld teenwoordig is.

Die Engelse vertaling van die Tyndale Bible van 1526 vertaal 2 Thess 2 as volg: ¶ We beseech you brethren by the coming of our Lord Iesu Christ, and in that we shall assemble unto him, that ye be not suddenly moved from your mind, and be not troubled, neither by spirit, neither by words, nor yet by letter, which should seem to come from us, as though the day of Christ were at hand. Let no man deceive you by any means, for the Lord cometh not, except there come a departing first, and that that sinful man be opened, the son of perdition which is an adversary, and is exalted above all that is called God, or that is worshipped: so that he shall sit in the temple of god, and shew himself as god.
    ¶ Remember ye not, that when I was yet with you, I told you these things? And now ye know what withholdeth: even that he might be uttered at his time. For already the mystery of iniquity worketh. Only he that holdeth, let him now hold, until hit be taken out of the way, and then shall that wicked be uttered, whom the Lord shall consume with the spirit of his mouth, and shall destroy with the appearance of his coming, even him whose coming is by the working of Satan, with all lying power, signs, and wonders: and in all deceivableness of unrighteousness, among them that perish: because they received not the love of the trueth, that they might have been saved. And therefore God shall send them strong delusion, that they should believe lies: that all they might be damned which believed not the truth, but had pleasure in unrighteousness.
    ¶ We are bound to give thanks alwaye to God for you brethren beloved of the Lord, for because that God hath from the beginning chosen you to health, thorow sanctifying of the spirit, And thorow believing the trueth: whereunto he called you by our gospell, to obtain the glory that cometh of our Lord Iesu Christ.
    ¶ Therefore brethren stand fast and keep the ordinations, which ye have learned: whether it were by our preaching, or by our pistel: Our Lord Iesu Christ himself, and God our father, which hath loved us, and hath given us everlasting consolation, and good hope thorow grace, comfort your hearts, and establish you in all saying, and good doing.
    Nog Bybels wat dit reg vertaal: Wycliffe Bible (1384); Tyndale Bible (1526); Coverdale Bible (1535); Cranmer Bible (1539); Breeches Bible (1576); Beza Bible (1583); Geneva Bible (1608).

Wie gaan ontvlug en wie nie?
    Die wat in Jesus Christus gesterf het en die wat nog lewe in Christus sal waardig geag word om die wegvoering (ontvlugting) meet te maak.(Onderwerp op sy eie).
    Alle goddelose mense, vals leraars en Israel (Die wat Jesus verwerp) sal blootgestel word aan die Antichris se heerskappy en dan ook God se toorn.
    Net vir kennis.Die woord Dinosaurus kom glad nie in die bybel voor nie, maar word die diere in Job beskrywe.Dieselfde met die woord “wegraping” of “Rapture”

Louwrens Erasmus skep by sy gemeente die indruk dat hierdie gebeurtenis soos hierbo beskryf, nie die waarheid is nie en brandmerk en veroordeel hy ons as gewetenlose misleiers van die Evangelie van Jesus Christus.Hy noem sy boek “ontwaak jy wat slaap” en dit terwyl hy juis waaroor Jesus ons vermaan om oor waaksaam te wees, weg redeneer uit die Woord van God.Met sy verkondiging en verkeerde vertolking van Bybelse Profesieë, sus hy juis sy gemeente tot vas aan die slaap met n’ fluistering van “ontwaak jy wat slaap”.

Ek versoek dan alle mede Christen Gelowiges om die saak in die Sagmoedigheid, Liefde en Leiding van die Heilige Gees te ondersoek.

Groete in Christus,

Henry

Louwrens Erasmus skep by sy gemeente die indruk dat hierdie gebeurtenis soos hierbo beskryf, nie die waarheid is nie en brandmerk en veroordeel hy ons as gewetenlose misleiers van die Evangelie van Jesus Christus.Hy noem sy boek “ontwaak jy wat slaap” en dit terwyl hy juis waaroor Jesus ons vermaan om oor waaksaam te wees, weg redeneer uit die Woord van God.Met sy verkondiging en verkeerde vertolking van Bybelse Profesieë, sus hy juis sy gemeente tot vas aan die slaap met n’ fluistering van “ontwaak jy wat slaap”.
    Henri, ek dink oor die algemeen is die meerderheid van die wereld, die kerk, insluitend christinne vas aan die slaap betreffende eindtyd gebeure. My ondervinding is dat hulle weinig....indien enige kennis van eindtyd gebeure het....en dit is die uur waarin ons leef. Die kerk verwag 'n (valse) herlewing, altans dit is wat vooraanstaande leraars soos Angus Buchan en andere verkondig.

".......and go into the land of Israel:" (Matthew 2:20)

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Henri, ek dink oor die algemeen is die meerderheid van die wereld, die kerk, insluitend christinne vas aan die slaap betreffende eindtyd gebeure. My ondervinding is dat hulle weinig....indien enige kennis van eindtyd gebeure het....en dit is die uur waarin ons leef. Die kerk verwag 'n (valse) herlewing, altans dit is wat vooraanstaande leraars soos Angus Buchan en andere verkondig.
    Stem 100 % saam Johnny.Meeste kerke skram weg en staan Christene onkundig hieroor en gaan baie mense onkant gevang word..Dankie ook vir jou nuusflitse daagliks.

Groete

Henry

Quote Originally Posted by Henry44 View Post
    Stem 100 % saam Johnny.Meeste kerke skram weg en staan Christene onkundig hieroor en gaan baie mense onkant gevang word..Dankie ook vir jou nuusflitse daagliks.

Groete

Henry
    Gaan kyk hier:

http://bibleforums.org/showthread.ph...uwe-DVD-Gratis

As jy belangstel e-pos my jou posadres na jvandmerwe@g5.co.za

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Trudie, ja. Ek weet die lede van die forum het baie verskillende uitkyke op Christenskap, en ek aanvaar dit. Dit mag selfs moeilik wees vir jou om te glo maar in ons bediening, waar ek persone leer uit die Bybel, is daar selfs twee pastore wat by AGS gemeentes as pastore optree, so ek het nie ‘n problem met verskille nie. Wat my wel warm onder die kraag maak is wanneer mense skielik impliseer dat hulle ‘n nuwe waarheid ontdek het en al die ander vertalings van die Bybel, asook almal wat oor die afgelope 2000 jaar geleef het, as leuens uitmaak. Dit maak my kwaad, veral as dit wat hulle plaas as bewyse nie eers rym met die gevolgtrekking nie. Daaroor my reaksie.
    Louwrens niemand het so iets hier gedoen nie en en praat jy nie die waarheid nie met Trudie nie.Gaan kyk maar weer na die ou vertalings.
    Nog Bybels wat dit reg vertaal: Wycliffe Bible (1384); Tyndale Bible (1526); Coverdale Bible (1535); Cranmer Bible (1539); Breeches Bible (1576); Beza Bible (1583); Geneva Bible (1608).
    Henry

Tyndale 1526
    2:3 3 No man disseyue you in ony manere. For but dissencioun come first, and the man of synne be schewid, the sonne of perdicioun, 3 Let no man deceive you by any means, for the lord cometh not, except there come a departing first, and that that sinful man be opened, the son of perdition
    Tyndale 1534
    3 Let no ma deceave you by eny meanes for the lorde commeth not excepte ther come a departynge fyrst and that that synfnll man be opened ye sonne of perdicion
    Coverdale
    3 Let noman disceaue you by eny meanes. For the LORDE commeth not, excepte the departynge come first, and that that Man of synne be opened, euen the sonne of perdicion,
    Geneva
    3 Let no man deceiue you by any meanes: for that day shall not come, except there come a departing first, and that that man of sinne be disclosed, euen the sonne of perdition,
    Bishops
    3 Let no man deceaue you by any meanes, for [the Lorde shall not come] excepte there come a fallyng away first, & that that man of sinne be reuealed, the sonne of perdition,
    KJV
    3 Let no man deceiue you by any meanes, for that day shall not come, except there come a falling away first, and th at man of sinne bee reuealed, the sonne of perdition,
    Last edited by Henry44; Jul 16th 2012 at 10:38 AM. Reason: hilght

Henry ek glo ook dat dinge net gaan erger raak.Ek dink min mense is nie regtig bewus van hoe" uit kontrole die mens is nie.".As ons om ons kyk hoe mens se kennis vermeerder het,is dit tragies om te sien dat daar minder kennis is van wat regtig saak maak.

Henry ek glo ook dat dinge net gaan erger raak.Ek dink min mense is nie regtig bewus van hoe" uit kontrole die mens is nie.".As ons om ons kyk hoe mens se kennis vermeerder het,is dit tragies om te sien dat daar minder kennis is van wat regtig saak maak.
    Trudie, ja dis waar.Die mense se wêredse wysheid het ontsettend vermeerder die laaste tyd ,weg van God, maar is dit totaal dwaas in God se oë. Hoe meer ons strewe na Heiligheid, hoe meer dwaas is ons in die wêreld se oë.

Dankie ook vir jou ywer hier.

Blog Entries
    1

Net so ‘n paar punte vinnig. Henry jy hoef nie bekommerd te wees oor my gemeente nie want soos ek op my webtuiste sê ek het nie ‘n gemeente nie. Ek lei slegs mense op in die Bybel, en soos ek in ‘n vroeër pos vermeld het, ja ek het ook twee pastore wat deel is van ons bediening wat pastore in die AGS is, opgelei. Verder skryf ek en werk ek as ‘n finansiële adviseur.

Die statistiek van ‘n onafhanklike webtuiste waar ek ook my werk publiseer is egter seker die kopseer. Die statistiek is: Totale werk gepubliseer : 70 Totale kere gelees : 75,509 Totale kommentaar : 73. Die mense op Kindle en Amazon hou ook nogal van my standpunt want op Kindle is daar tot en met verlede week so 500 boeke per maand gekoop, en by Amazon is daar so 1000 gedrukte boeke die afgelope 6 maande verkoop.

Ek is gewoonlik op datum wat deur verskillende kante van Christenskap geleer word. Ek het nou nie geweet die “evangelicals” gebruik die woord as wegraping nie, aangesien ek dit nog nooit raakgeloop het nie, en my pastoorvrinne dit nog nooit met my gedeel het nie.

So ek het ook gaan soek wat Tyndale sê, en is sy Ingels maar partykeer moeilik. Ons moet onthou dit is al in 1526 en 1534 vertaal, so baie woorde se betekenis het ook verander in die tyd tot nou toe. So het ek toe maar ook in die Tyndale Bible Dictionary wat ek so ‘n ruk terug aangeskaf het gaan kyk wat die woordeboek van Tyndale leer oor die woord. Net eers Strongs se verklaring, en dan volg die Tyndale.

G646
    ἀποστασία
    apostasia
    ap-os-tas-ee'-ah
    Feminine of the same as G647; defection from truth (properly the state), (“apostasy”): - falling away, forsake.

APOSTASY

Turning against God, as evidenced by abandonment and repudiation of former beliefs. The term generally refers to a deliberate renouncing of the faith by a once sincere believer rather than a state of ignorance or mistaken knowledge. Apostasy is distinguished from heresy (denial of a part of the faith) and from transfer of allegiance from one religious body to another within the same faith. Also, it is possible to deny the faith, as Peter once did, and then at a later time reaffirm it.

Originally, “apostasy” meant literal rebellion. Thus the Jews were described as “rebels” against King Artaxerxes (1 Esd 2:23) and Jason as a “rebel against the laws” (2 Macc 5:6-8). OF descriptions of spiritual rebellion include departure from the law, forsaking temple worship, and willful disobedience toward God himself (Jos 22:22; 2 Chr 29:19; Jer 2:19), The prophetic writings of Isaiah and Jeremiah provide many examples of Israel’s defections (Is 1:2-4; Icr 2:19). Israelite kings were often guilty of apostasy: Rehoboam (I Kgs 14:22-24); Ahab (1 Kgs 16:30-33); Ahaziah (1 Kgs 22:51-53); Jehoram(2 Chr 21:6, 10); Ahaz (2 Chr 28:1-4); Manasseh (2 Chr 33:1-19); Amon (2 Chr 33:21-23).

In NT times many disciples withdrew from Christ (Jn 6:66)—the most notorious example being Judas Iscartot.‘the Greek word from which apostasy” is derived appears in only two passages. The apostle Paul was accused of apostasy for teaching others “to turn their backs on the laws of Moses” (Acts 21:2 1, NLT).

And apostasy is given an eschatological (end times) significance in 2 Thessalonians 2:3. Christians were warned not to be carried away and deceived in the widespread apostasy to come in the end times before the Lord’s return. That apostasy is linked to the rise of a man of rebellion who will be Satan’s tool (2 Thes 2:3-12; cf. 1 Tm 4:1-3).

WARNINGS AGAINST APOSTASY
    Many NT passages, using different words, convey warnings against apostasy. In the last days, tribulation and persecution will cause many to “fall away” (Mt 24:9-10); false prophets will arise and “lead many astray” (Mt 24:11), Other causes of apostasy include temptation (1k 8:13) and unbelief (Heb 3:12). Paul cited Hymenaeus and Alexander as examples of those who had rejected the faith (1 Tm 1:20). The writer of Hebrews referred to those who had believed and then departed from the faith as being in a hopeless state—with no possibility of further repentance (Heb 6:1-6). The consequences of willful sinning after receiving Christ are terrifying (Heb 10:26-31). The apostle Peter said that for believers in Christ who knowingly turned away, “they are worse off than before” (2 Pt 2:20-22). The apostle John addresses this same problem (1 Jn 2:18-19).

Jammer vir die Engels moderators. Daar is selfs voorbeelde in die Ou Testament van die wegraping. (Henog)

(Jesaja 57:1) Die regverdige kom om, en daar is niemand wat dit ter harte neem nie; en die vromes word weggeruk sonder dat iemand daarop let; want die regverdige word weggeruk vanweë die boosheid.

H622
    אסף
    'âsaph
    aw-saf'
    A primitive root; to gather for any purpose; hence to receive, take away, that is, remove (destroy, leave behind, put up, restore, etc.): - assemble, bring, consume, destroy, fetch, gather (in, together, up again), X generally, get (him), lose, put all together, receive, recover [another from leprosy], (be) rereward, X surely, take (away, into, up), X utterly, withdraw.

(2 Korinthiers 12:2) Ek weet van ‘n man in Christus, veertien jaar gelede—of dit in die liggaam was, weet ek nie, of buite die liggaam, weet ek nie, God weet dit—dat so iemand weggeruk is tot in die derde hemel.
    (2 Korinthiers 12:4) dat hy weggeruk is in die Paradys en onuitspreeklike woorde gehoor het wat ‘n mens nie mag uitspreek nie.
    (Openbaring 12:5) En sy het ‘n manlike kind gebaar, wat al die nasies met ‘n ystersepter sou regeer; en haar kind is weggeruk na God en sy troon.

G726
    ἁρπάζω
    harpazō
    har-pad'-zo
    From a derivative of G138; to seize (in various applications): - catch (away, up), pluck, pull, take (by force).

Kliek op prent om te vergroot!

Attachment 11210

Enoch was a type of the pre-tribulation harpazō

• NORTHERN MAINE CHRISTIANITY
    • APRIL 21, 2012
    • BY: GARY HILL

Enoch is an Old Testament type. What is a type? A figure or example of something future, and more or less prophetic, and also called an antitype. Enoch's name means "teaching", so it is appropriate that he is a "type" of the church. Lets review some of the scripture in the bible on Enoch:

Gen 5:21-24, "And Enoch lived sixty and five years, and begat Methuselah: And Enoch walked with God after he begat Methuselah three hundred years, and begat sons and daughters: And all the days of Enoch were three hundred sixty and five years: And Enoch walked with God: and he was not; for God took him."

Hebrews 11:5, "By faith Enoch was translated that he should not see death; and was not found, because God had translated him: for before his translation he had this testimony, that he pleased God."

Enoch was taken before the flood. I sincerely believe that this is clearly a type of the pre-tribulation harpazō. Chuck Missler states, "I believe that it is very possible that the Church will be taken alive to Heaven on Pentecost on the very same feast day when the Bride of Christ was born. The Church like Enoch was born on Pentecost and tradition tells us Enoch was taken on Pentecost.
    Enoch was taken because he walked with God before the judgment of the flood. The bride of Christ will also not reap the coming judgment of God because she is the Bride of Christ. Only after Jesus takes his rightful role as King of Israel and takes a Gentile bride can Israel’s promised restoration come."
    "For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first: Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord. Wherefore comfort one another with these words." (1 Thessalonians, 4:16-18).

" Behold, I tell you a mystery; we will not all sleep, but we will all be changed, in a moment, in the twinkling of an eye, at the last trumpet; for the trumpet will sound, and the dead will be raised imperishable, and we will be changed." (1 Cor. 15:51-53).
    So, many Christians apparently want to go through Tribulation. But a good question to ask them, "Would you put your bride through a Satanic tribulation before the wedding and the feast?"

If you need a speaker that loves the Lord with all his heart, soul, mind and strength, perhaps I'm your man. My calling is evangelism and teaching the body of Christ to be ready for what is surely to come. Email me at gehill@yahoo.com with the proposed dates, the point of contact, and phone numbers of the church. God's blessings to you and your family. Please subscribe to get updates of the articles published here with your email address at the link by my picture above and below the article.
    Sources used: Cosmic Codes, Dr. Chuck Missler, Koinonia House Publications, third printing 2011, pages 71-72.

Greg Laurie Daily Devotion - Oct. 11, 2011
    Tuesday, October 11, 2011

Encouraging Words
    And now, dear brothers and sisters, we want you to know what will happen to the believers who have died so you will not grieve like people who have no hope. —1 Thessalonians 4:13

Critics of the rapture will say the word is not found in the Bible. But the word used for “rapture” is the Greek word harpazō, and the Latin translation of harpazō is rapturus, from which we get our English word “rapture.”
    A literal definition of harpazō is “to take forcibly, to snatch, or to be caught up.” This is the word Paul used in 1 Thessalonians 4:16–17 when he wrote,
    For the Lord himself will come down from heaven with a commanding shout, with the voice of the archangel, and with the trumpet call of God. First, the Christians who have died will rise from their graves. Then, together with them, we who are still alive and remain on the earth will be caught up in the clouds to meet the Lord in the air . . . (emphasis added).

The context of Paul’s teaching on the rapture was a response to believers in Thessalonica whose friends and loved ones had died. They were concerned these friends and family members would never see the rapture. So Paul wanted to educate them. A few verses earlier he wrote, “And now, dear brothers and sisters, we want you to know what will happen to the believers who have diedso you will not grieve like people who have no hope” (verse 13). Paul concluded his teaching on the rapture by saying, “So encourage each other with these words” (verse 18).
    Here is the good news for anyone whose believing friends or loved ones have died. In the rapture, not only will you be reunited with your friends and loved ones who have gone on before you, but you will be in the presence of Jesus himself. Therefore, Paul says, you do not need to grieve as those who have no hope.

Summary sentence: Encouraging one another with last days prophecy can bring hope and comfort to believers.

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Die Amplified se vertaling.

2 Thessalonians 2
    Amplified Bible (AMP)
    2 But relative to the coming of our Lord Jesus Christ (the Messiah) and our gathering together to [meet] Him, we beg you, brethren,
    2 Not to allow your minds to be quickly unsettled or disturbed or kept excited or alarmed, whether it be by some [pretended] revelation of [the] Spirit or by word or by letter [alleged to be] from us, to the effect that the day of the Lord has [already] arrived and is here.
    3 Let no one deceive or beguile you in any way, for that day will not come except the [a]apostasy comes first [unless the predicted great [B]falling away of those who have professed to be Christians has come], and the man of lawlessness (sin) is revealed, who is the son of doom (of perdition),
    4 Who opposes and exalts himself so proudly and insolently against and over all that is called God or that is worshiped, [even to his actually] taking his seat in the temple of God, proclaiming that he himself is God.
    5 Do you not recollect that when I was still with you, I told you these things?
    6 And now you know what is restraining him [from being revealed at this time]; it is so that he may be manifested (revealed) in his own [appointed] time.
    7 For the mystery of lawlessness (that hidden principle of rebellion against constituted authority) is already at work in the world, [but it is] restrained only until [c]he who restrains is taken out of the way.
    8 And then the lawless one (the antichrist) will be revealed and the Lord Jesus will slay him with the breath of His mouth and bring him to an end by His appearing at His coming.
    9 The coming [of the lawless one, the antichrist] is through the activity and working of Satan and will be attended by great power and with all sorts of [pretended] miracles and signs and delusive marvels—[all of them] lying wonders—
    10 And by unlimited seduction to evil and with all wicked deception for those who are perishing (going to perdition) because they did not welcome the Truth but refused to love it that they might be saved.
    11 Therefore God sends upon them a misleading influence, a working of error and a strong delusion to make them believe what is false,
    12 In order that all may be judged and condemned who did not believe in [who refused to adhere to, trust in, and rely on] the Truth, but [instead] took pleasure in unrighteousness.
    13 But we, brethren beloved by the Lord, ought and are obligated [as those who are in debt] to give thanks always to God for you, because God chose you from the beginning [d]as His firstfruits (first converts) for salvation through the sanctifying work of the [Holy] Spirit and [your] belief in (adherence to, trust in, and reliance on) the Truth.
    14 [It was] to this end that He called you through our Gospel, so that you may obtain and share in the glory of our Lord Jesus Christ (the Messiah).
    15 So then, brethren, stand firm and hold fast to the traditions and instructions which you were taught by us, whether by our word of mouth or by letter.
    16 Now may our Lord Jesus Christ Himself and God our Father, Who loved us and gave us everlasting consolation and encouragement and well-founded hope through [His] grace (unmerited favor),
    17 Comfort and encourage your hearts and strengthen them [make them steadfast and keep them unswerving] in every good work and word.
    Footnotes:
    a. 2 Thessalonians 2:3 A possible rendering of the Greek apostasia is “departure [of the church].”
    b. 2 Thessalonians 2:3 A possible rendering of the Greek apostasia is “departure [of the church].”
    c. 2 Thessalonians 2:7 Many believe this One Who restrains the antichrist to be the Holy Spirit, Who lives in all believers and will be removed with them at Christ’s coming; yet a majority thinks it refers to the Roman Empire.
    d. 2 Thessalonians 2:13 Many ancient manuscripts so read.

Hallo julle. Ek het deur die gesprek gelees oor die wegraping en is nou totaal verward! Ek het nou skielik opreg baie praktiese vrae.

Henry skryf en Johnny stem saam:
    Die Anti-chris kan nie sy verskyning maak alvorens die wegraping (Die Bruid Van Christus se vetrek) nie plaasgevind het nie.Die Anti-chris kan eers geopenbaar word nadat die Kerk weggevoer is saam met Christus. Paulus verwys na die wegraping in 2 Thess 2:3 (Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf ) Die afval waarna Paulus verwys hou geensins verband met 1 Tim 4:1 nie.( Maar die Gees sê uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang )en is die woord afval in 2 Thess 2:3 is in der waarheid verkeerd vertaal en moes dit gelees het: Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die vetrek (“apostasy’)kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf…
    en ook:

Paulus wys ons daarop dat ons Jesus uit die hemele verwag wat ons van die toekomstige toorn kom verlos, met ander woorde ons sal nie deel uitmaak van God se toekomstige toorn en grimmigheid nie.Jesus het met Sy profetiese rede ons vermaan tot waaksaamheid sodat ons, ons nie miskien moet oorgee aan die sorge van die lewe nie sodat hierdie gebeurtenis ons nie skielik sal oorval soos n’ dief in die nag nie.Want soos n’ strik sal hy kom oor almal wat op die hele aarde woon.Waak dan en bid altyddeur,sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan. Luk 21:35,36.Hierdie ontvlugting is wanneer Jesus kom soos n’ dief in die nag om Sy heiliges te kom haal.
    en dan:

Waarvan moet ons onvlug?

Die Groot Verdrukking wanneer die Antichris gaan heers en wanneer die toorn van God oor die hele aarde gaan losbars tot en met die Wederkoms van Christus met al Sy heiliges.Openbaring 6 tot 19 Wanneer hierdie gebeurtenis gaan plaasvind gaan ons nie deel uitmaak van hierdie toorn en heerskappy van die Antichris nie en bied God vir ons bonatuurlike ontvlugting.
    Paulus verkondig hierdie ontvluting (Harpazo)in 1 Thess 4:13-18. Verder beklemtoon Paulus in 1 Thess 5 die volgende:”Maar oor die tye en geleenthede, broeders,het julle nie nodig dat aan julle geskrywe word nie;want julle weet self baie goed dat die dag van die Here kom net soos n’ dief in die nag. Want wanneer hulle sê:Vrede en veiligheid – dan oorval n’ skielike verderf hulle soos die barensnood n’swanger vrou,(wanneer die Antichris geopenbaar gaan word.) en hulle sal sekerlik nie ontvlug nie. (Ons ontvlug, hulle ontvlug nie.)Maar julle broeders,is nie in die duisternis,dat die dag julle soos n’ dief sou oorval nie”.(Hoekom nie? Want ons is waaksaam!)Vers 9:”Want God het ons nie bestem tot toorn nie,maar om die saligheid te verkry deur onse Here Jesus Christus wat vir ons gesterf het,sodat ons,of ons waak en of ons slaap ,saam met Hom kan lewe.
    So Henry, verstaan ek reg as ek die gevolgtrekking sou maak dat al jou quotes hier bo opgesom kan word in jou eerste sin, nl:

“Die Anti-chris kan nie sy verskyning maak alvorens die wegraping (Die Bruid Van Christus se vetrek) nie plaasgevind het nie. Die Anti-chris kan eers geopenbaar word nadat die Kerk weggevoer is saam met Christus.”??
    Wat my biedjie deurmekaar maak en baie vrae by my laat ontstaan is jou volgende stelling dan:

“Waarvan moet ons onvlug?
    Soos dit vir my lyk is die twee stellings direk teenoorgesteld. En ek probeer nou prakties hieroor dink. Eers sê jy word AL God se kinders weggeraap hemel toe, en net die verlorenes bly agter! Dan kom die antichris!
    Wie onderdruk die Antichris dan met die Groot Verdrukking? Want net sy volgelinge, die wat reeds verlore is, bly dan op die aarde agter!
    Hoekom sal God dan vir Sy kinders “bonatuurlike ontvlugting” gee hier op aarde tydens die Groot Verdrukking as hulle reeds in die hemel in weggeraap is?
    As al God se kinders hemel toe is met die geheime wegraping, en net die verlorenes bly agter, hoekom moet die antichris dan nog kom? Dis mos onnodig.
    Hoekom sal die Antichris sy eie volgelinge wat reeds verlore is en nie hemel toe is nie, onderdruk? Wat kan hy daaruit baat? Hulle is net soos hy klaar verlore! Hulle kan nie as gevolg van die verdrukking MEER verlore raak nie, kan hulle?
    Die antichris soek ook soveel volgelinge moontlik, dis hoekom hy mense verlei ensomeer! Aangesien hy direk aan die duiwel raporteer, beteken dit dan ook dat die duiwel soveel volgelinge moontlik soek. Dis hoekom hy sonde ontdek het. So hoekom sal hy en sy anti-chris-puppet nou hul eie volgelinge onderdruk en die risiko loop dat hul bekeer. Dan maak hul nie MEER volgelinge nie, maar minder. En dit is teen-produktief!
    Hul kan ook nie nuwe volgelinge kry deur God se kinders te verlei en onderdruk nie, want hulle is almal weg geraap hemel toe. Dis 'n probleem.

Nog ‘n vraag:

2Th 2:7 Want die verborgenheid van die ongeregtigheid is al aan die werk, net totdat hy wat nou teëhou, uit die weg geruim is;
    Hierdie vers sê ook dat in Paulus se tyd al is die antichris al REEDS aan die werk. Johannes bevestig dit onomwonde in:

1Johannes 4:3 en elke gees wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie, is nie uit God nie; en dit is die gees van die Antichris waarvan julle gehoor het dat hy kom, en hy is nou al in die wêreld.
    So kom die antichrist dan twee keer? Een keer in Paulus en Johannes se tyd en dan weer in die eind tyd?
    Dan verstaan ek ook nie die volgende vers nie:

1Th 4:16 Want die Here self sal van die hemel neerdaal met ‘n geroep, met die stem van ‘n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan.
    1Th 4:17 Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.
    Moet al God se kinders (wat weg geraap is hemel toe) dan weer terug kom aarde toe sodat hul Hom weer in die lug kan ontmoet? Ek sien ook hier in vers 16 dat Jesus kom met ‘n stem van ‘n aardsengel en met geklank van die basuin! Daar is niks “geheimsinnig” daaraan soos ‘n dief in die nag nie!

Verstaan my asseblief reg, ek is nie sarkasties of uitlokkend nie. Ek is hier omdat ek graag my kennis wil verbreed en al nader na God se waarheid toe wil kom. En al hoe mens dit gaan regkry is deur gebed en om na al die opinies te kyk en dit teen die Bybel te meet en gesonde, praktiese beginsels. En as mens nie iets verstaan nie, moet mens vrae vra. So vrae ek nou vrae. Help my asblief reg hier. :-). Ek is oop vir oortuiging, mits alles in harmonie is met God se Woord.

Seën Groete, julle.

Ben.....nie alle gelowiges gaan deel wees van die wegraping nie. Die vervalste (vervloude) kerk gaan saam met die res van die wereld deur die verdrukking. Die antchris se doel gaan wees om 'n oenskynlike olosiing te bring vir wereld probleme soos finansies, oorloe, misdaad, ens, ens. Hy gaan hom ook daar stel as "God" self tydens die 2de helfte van die 7 jaar verdrukking in die 3de Tempel waarmee die Jode reeds besig is. Onthou die Jode gaan hom aanvaar....saam met die res van die werld as die ware messias...wat hy natuurlik nie is nie. Tydens die 2de helfte vanm die verdrukking gaan hy geopenbaar word as die valse messias en gaan hy die Jode vervolg erger as wat Hitler gedoen het. Tydens die verdrukking gaan daar nog miljoene tot bekering kom.....en as jy nie die merk aanneem nie, gaan jy met jou lewe betaal omdat jy Jesus aangeneem het. Die bekeerde christinne van die verdrukking gaan die Bruilofsgaste wees wanneer Jesus saam met Sy Bruid terugkeer (wederkoms) na die verdrukking vir die Bruiof van die Lam.

Dit in 'n "nutshell" en jy kan verder by die skakel meer inligting bekom.

http://www.oospoort.co.za/source/openbaring.html

Ek versprei ook 2 gratis dvd's wat baie van jou vrae sal beanmtwoord. As jy belangstel e-pos my met jou posadres.

Attachment 11234

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Hallo Johnny.
    Baie dankie vir jou vinnige terugvoer. Ek moet toegee, Jou "neute dop" verduideliking maak opsigself sin, en ek verstaan nou meer van waar jy vandaan kom daarmee. Dit is verteenwoordigend uit die Futurisme-stal. Maar dit verduidelik nie 2 Thes 2:7 nie. Ooknie 1 Johannes 4:3 nie. Ek moet eerlik bieg, ek verstaan 2 Tes heeltemal anders. As jy na die "Thread" gaan: "Hy wat nou tee hou" sal jy sien dat ek my verstaan daarop geplaas het, om te sien waar ek vandaan kom. Dit behoort ons gesprek interessanter te maak. :-)

Tot later dan. :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)