Your Advert here
cure-real
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 46 to 54 of 54

Thread: Die wegraping in 2 Thess 2

Re: Die wegraping in 2 Thess 2

Ek glo dat omdat die bybel deur God geinspireer is, dat hy homself NOOIT sal weerspreek nie, en as dit lyk of die bybel hom weerspreek, dan moet jy gaan kyk waar jy die bybel misverstaan het.

Nou as ons moet kyk na die wegraping, dan, net soos Ben, los dit my met baie vrae en ander verse wat nie sin maak nie...vrae soos:

- Hoekom gaan daar n Wederkoms wees, as ALLE regverdiges reeds in die Hemel is, en die "dooies in Christus" is OOK reeds in die hemel?

- Hoekom se die bybel dat die regverdiges sal geen voorsprong he oor die dooies, (maar dit lyk my meer of die dooies n voorsprong het oor die lewendiges) as hulle Hemel toe gaan voor die wederkoms?

Daarom as iets nie sin maak nie, moet mens gaan kyk waar iets verkeerd geinterpreteer is:

2 Thess 2:3 - soos vroer in die "thread" verduidelik is, " apostasy" beteken n VERVALLING van die geloof, dit is soos om jou rug op Christenskap te draai, of soos Clarke se bybel kommentaar, kan dit ook n "corruption of the principles in Christianity". Dit het geensins iets tedoen met n wegraping nie...

Nou maak dit sin dat daar n affalligheid gaan wees net voor die Wederkoms? Absoluut! Net anderdag het ek gehoor die nuutste statistiek van gelowiges het geval van 80% tot iewers in die 60%...

Jesaja 57:1 - "The righteous perisheth, and no man layeth it to heart: and merciful men are taken away, none considering that the righteous is taken away from the evil to come. 2 He shall enter into peace: they shall rest in their beds, each one walking in his uprightness." (jammer vir die engels, maar dis n beter vertaling)

Vers 2 se vir ons presies wat gebeur met die vromes na hul "weggeruk" is, hulle rus in hul beddens! Nou die toestand van die dooies is n ander dag se gesprek, maar hulle word " weggeruk" van die lewe af, en gaan in VREDE in, hoekom vrede? Want hulle het Christus aangeneem en weet as hulle weer hulle oe oopmaak, sal dit wees met Christus se Wederkoms...

2 Korintiers 12: 1 - 10 - goeiste, Paulus se duidelik hy praat hier van n gesig/visioen/openbaring wat "iemand" gehad het!!! En hy begin deur te se dis iemand wat hy ken, maar later vanaf vers 5 omtrent, begin jy agterkom hy praat eintlik van homself!! En hy doen dit omdat hy wil beklemtoon dat hy nie in homself wil roem omdat sulke dinge met hom gebeur het nie...(diesele as wat jy na iemand toe gan en se jou vriend het dit en dat gedoen, maar jy praat eintlik van jouself)

Die "in die liggaam/buite die liggaam" maak dit meer duidelik want Paulus se hy weet nie eers of God die visioen na hom toe gebring het, en of God hom weggeruk het hemel toe en FISIES die hemel gewys het nie!

Weereens het dit niks met wegraping tedoen nie...

Openb 12 - hier praat Johannes van n visioen, het geensins tedoen met n wegraping nie, en alles is simbole wat ander betekenisse het..

Daar is honderde verse, nes Matt 25 hierbo, wat presies verduidelik hoe die wederkoms van die Here gaan plaasvind, en daarom as n ander vers iets anders se, is een van die 2 verkeerd geinterpreteer...

Sjoe, dit is nou baie debatte oor of daar 'n wegraping is, of nie.
    Ek wil my nou nie uitspreek oor die waarheid daarvan nie, maar ek het tog deur dit alles myself die vraag afgevra:

Wat sal dit aan my, jou of enigeen se saligheid doen of daar 'n wegraping is of nie?

Is dit nie die hoofsaak of ons wedergebore Christene is, ... in Jesus Christus as ons enigste Saligmaker glo, en ons afhanklikheid van Hom herken nie? Is dit nie belangriker om Sy Skrif te volg, en in dankbaarheid, en bereidwilligheid dit na te streef om Hom na te volg en diensbaar in Sy Koninkryk (wat nou reeds bestaan) te wees nie?

Hi Mari

Quote Originally Posted by Mari van der LInde View Post
    Sjoe, dit is nou baie debatte oor of daar 'n wegraping is, of nie.
    Ek wil my nou nie uitspreek oor die waarheid daarvan nie, maar ek het tog deur dit alles myself die vraag afgevra:

Wat sal dit aan my, jou of enigeen se saligheid doen of daar 'n wegraping is of nie?

Is dit nie die hoofsaak of ons wedergebore Christene is, ... in Jesus Christus as ons enigste Saligmaker glo, en ons afhanklikheid van Hom herken nie? Is dit nie belangriker om Sy Skrif te volg, en in dankbaarheid, en bereidwilligheid dit na te streef om Hom na te volg en diensbaar in Sy Koninkryk (wat nou reeds bestaan) te wees nie?
    As ek mag vra: Doen jy Bybelstudie?
    Indien wel, hoekom?
    Die antwoord lê daarin

Wat ek daarmee bedoel, raak jy aan in jou stelling/vraag hierso:

Quote Originally Posted by Mari van der LInde View Post
    Is dit nie belangriker om Sy Skrif te volg, en in dankbaarheid, en bereidwilligheid dit na te streef om Hom na te volg en diensbaar in Sy Koninkryk (wat nou reeds bestaan) te wees nie?
    Ons almal wil graag Sy skrif volg, maar ons almal verstaan dit nie altyd dieselfde nie. Deur hierdie forum kan ons ons verskillende verstane met vrymoedigheid deel en sodoende tot 'n groter verstaan kom. Ons doen Bybelstudie om juis meer te wete te kom oor ons Verlosser en wat Hy alles vir ons sê. Selfs die dissipels het onder mekaar gesels en geredeneer oor sekere punte van verstaan.

Dis 'n baie goeie vraag wat jy egter vra. Moenie ophou nie. . En jou avatar bly "cool". Baie "cool".

Quote Originally Posted by Ben Cronje View Post
    Hi Mari As ek mag vra: Doen jy Bybelstudie?Indien wel, hoekom?Die antwoord lê daarin
    Ek stem saam hier, daar is baie goeie redes hoekom God ons Sy Woord gegee het. As dit nie belangrik was dat ons dit alles geweet het nie, hoekom sou God Johannes al die profesie in Openbaring gegee het wat gewys het op die einde van tyd, (en die boek geslote gehou het tot die einde van tyd toe) as dit nie belangrik was dat ons geweet het HOE die einde van tyd gaan afloop nie?Ek dink dis veral belangrik dat ons onsself kan voorberei vir die moeilike tyd, maar MEER belangrik, dat ons die versekering kan he dat God ons daardeur gaan dra!!

En nog n ding, satan kom nie na ons toe met een groot leuen, en dink hy gan ons so om die bos lei nie, nee, hy bring die waarheid soos die bybel dit openbaar, maar baie subtiel verdraai die waarheid n bietjie, sodat jy dit kan glo...

En, sonder om op enige tone te trap (want dis elkgeval my siening) maar ek dink iets soos die wegraping is n manier wat satan gebruik om die GROOT en ONBESKRYFLIKE dag van die wederkoms, tot niks te maak nie, want nou fokus niemand op die dag van Sy wederkoms nie, maar eerder op die dag van die wegraping... En ons moet uitsien na God se wederkoms, en dit is al! Ek weet verseker ek kan nie wag nie...

As ek mag vra: Doen jy Bybelstudie?
    Indien wel, hoekom?
    Die antwoord lê daarin
    en
    Ons almal wil graag Sy skrif volg, maar ons almal verstaan dit nie altyd dieselfde nie. Deur hierdie forum kan ons ons verskillende verstane met vrymoedigheid deel en sodoende tot 'n groter verstaan kom. Ons doen Bybelstudie om juis meer te wete te kom oor ons Verlosser en wat Hy alles vir ons sê. Selfs die dissipels het onder mekaar gesels en geredeneer oor sekere punte van verstaan.
    Hi Ben, dis juis oor ek Bybelstudie en eksegeses doen, dat ek my besorgdheid geopper het...
    Eerstens omdat die Bybel ons waarsku om nie ondermekaar te redekawel en te argumenteer nie ... wat hier in sommige gevalle wel gebeur het...
    Ook omdat ek myself gevra het, wat as daar nie 'n wegraping is nie, wat 'n geestelike skok wag daar nie vir die wat daarvoor wag nie,
    en soos HammerHead bedink het
    En, sonder om op enige tone te trap (want dis elkgeval my siening) maar ek dink iets soos die wegraping is n manier wat satan gebruik om die GROOT en ONBESKRYFLIKE dag van die wederkoms, tot niks te maak nie, want nou fokus niemand op die dag van Sy wederkoms nie, maar eerder op die dag van die wegraping... En ons moet uitsien na God se wederkoms, en dit is al! Ek weet verseker ek kan nie wag nie..
    dit 'n strik van die duiwel is? Wat dan?

Moenie my verkeerd verstaan nie, soos ander, het ek ook vrae oor sekere gedeeltes in die Bybel wat nog nie vir my duidelik is nie. Dit is hoekom forums soos die goed is, om die vrae aan ander gelowiges te vra. Maar ons moet nooit uit die oog verloor... Alles wat ons in die Bybel lees, draai om een sentrale boodskap.... "Die verlossing deur Jesus Christus".

En moet ons die feit dat mense nie altyd met ons gaan saam stem nie, in gedagte hou. Ons met verdraagsaamheid en liefde ander se opinies oorweeg, en ons opinies in nederigheid verdedig.

Hi Mari

Ek stem saam met jou dat ons nie onder mekaar moet redekawel nie, dit is nie hoe ons n voorbeeld van Jesus vir ander moet wees nie. Maar dan kan mens ook byvoeg dat Jesus nie geskroom het om iemand reg te help, of die skrifgeleerdes vertel het dat hulle eintlik heeltemal verkeerd was, terwyl hulle vas oortuig was dat hulle die regte ding gedoen het nie..

Jy sien die ding is, ons besef nie dat wat ons se, kan iemand anders se EWIGE toekoms beinvloed nie...En as ons nie pasop vir wat ons se nie, kan ons iemand van Christus se pad af laat draai, en ek glo vas dit sal van daardie persoon geeis word...Dit is werklik n saak van lewe en dood...

Hi HammerHead,
    dit is so, wat ons sê kan iemand wegdryf, of nader lei.... daarom dat ek nie van 'n geredekawel hou nie, veral nie as dit kom by die Bybel nie.... Wat is die beeld wat ons van Jesus uitdra?

Ja Jesus het nie geskroom om mense tereg te wys nie, maar kyk hoe het Hy dit gedoen het? .... elke keer met 'n hart van liefde....

En die geval by die tempel toe hy alles uitmekaar gegooi het, self toe was sy teregwysing ferm maar liefdevol....

Soos jou avatar sê: "The truth will set you free" .... die waarheid soos in die Skrif staan, sal ons bevry .... Ons moet toelaat dat die Gees ons lei, in wat ons sê, en in wat ons doen.... dan sal ons mekaar nie verkeerd opvryf nie, maar eerder mekaar help om na ander perspektiewe te kyk, en toe te laat dat die Gees ons help om dit te sif.
    Ps. 46:10a : Be still, and know that I am God ....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)