Your Advert here
cure-real
Page 1 of 9 123456789 LastLast
Results 1 to 15 of 135

Thread: Die eenheidsdoop

Die eenheidsdoop

Insiggewend dat John Bunyan in daardie dae al baie naby daaraan gekom het om die werklike waarheid van waterdoop in te sien. Goed, Bunyan het nog gestaan by die seremoniele doop, maar dit is al wat dit vir hom was. 'n Seremonie sonder werklike inherente geestelike krag. Die ware doop wat Christene moet verenig, was vir hom iets heel enders. Tog so jammer dat kerke en Christene se oë so vol water is dat hulle eenvoudig nie die waarheid van die eenheidsdoop wat met geen sigbare seremonie verband hou nie, kan raaksien nie. Gaan lees tog weer wat Bunyan al jare gelede van die doop gesê het. Die kerk was veronderstel om verder daarop voort te bou. Dan kon ons vandag al ver gevorderd gewees het op die pad na ware Christelike eenheid. Maar in plaas daarvan het die kerk Bunyan se insigte begrawe en weer terug verval in 'n getwis rondom 'n menslike seremonie wat kerke verdeel. Hierby aangeheg net 'n kort stukkie waar Bunyan 'n vraag oor die doop beantwoord het. (Die file wou nie oplaai nie, toe plak ek hom maar.)

Object. But some may object from 1 Corinthians 12:13, ‘For by one spirit are we all baptized into one body, whether we be Jews or Gentiles.’ Some there are that affirm this to be meant of water baptism, and that particular churches are formed thereby, and all persons are to be admitted and jointed unto such churches by water baptism.

Answ. That the baptism intended in the text is the Spirit’s baptism, and not water baptism; and that the body the text intends, is not principally the church of Corinth, but all believers, both Jews and Gentiles, being baptized into one mystical body, as Ephesians 4:4, ‘There is one body and one Spirit,’ wherein there is set out the uniter and the united; therefore in the third verse they are exhorted to keep the unity of the Spirit in the bond of peace. The united are all the faithful in one body; into whom? in the fifth verse, in one Lord Jesus Christ: by what? one faith, one baptism, which CANNOT be meant of water baptism; for water baptism doth not unite all this body, for some of them never had water baptism, and are yet of this body, and by the Spirit gathered into one Lord Jesus Christ (Eph 1:10), ‘both which are in heaven and in earth,’ Jew and Gentile (Eph 2:16), ‘that he might reconcile both unto God in one body by the cross.’ The instrument you have in verse 18, ‘by one spirit’ (Eph 3:6). ‘That the Gentiles should be fellow-heirs, and of the same body’ (v 15). ‘Of whom the whole family in heaven and earth is named.’ And the reasons of their keeping ‘the unity of the Spirit,’ in Ephesians 4:3 is laid down in verses 4, 5 being ‘one body,’ ‘one Spirit,’ having ‘one hope,’ ‘one Lord,’ ‘one faith,’ ‘one baptism,’ whether they were Jews or Gentiles, such as were in heaven or in earth, which CANNOT be meant of water baptism, for in that sense they had not all one baptism, nor admitted and united thereby. So in 1 Corinthians 12:13, ‘For by one Spirit we are all baptized into one body, whether we be Jews or Gentiles, whether we be bond or free; and have been all made to drink into one Spirit’; which cannot be meant of water baptism, in regard all the body of Christ, Jews and Gentiles, bond and free, partook not thereof.

Bunyan, J. (2006). Vol. 2: Differences in Judgment About Water Baptism-No Bar to Communion (644). Bellingham, WA: Logos Bible Software.

Re: Die eenheidsdoop

Langs die See van Galilea is daar 'n plekkie (een van vele) met die naam Tabgha. Daar is 'n ou kerk uit die dae van Jesus. Voor die kerk is 'n doopbad, vandag verander in 'n visdam. Ten tye van die vroee kerk moes jy eers tot bekering kom, dan gedoop word en dan eers was jy deel van die gemeente. Dit is hoekom die doopbad sommer buite voor die kerk was. Hier is 'n paar foto's wat ek geneem het laasjaar met ons toer te Israel.

Attachment 11220Attachment 11221Attachment 11222Attachment 11223Attachment 11224
    ".......and go into the land of Israel:" (Matthew 2:20)

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Langs die See van Galilea is daar 'n plekkie (een van vele) met die naam Tabgha. Daar is 'n ou kerk uit die dae van Jesus. Voor die kerk is 'n doopbad, vandag verander in 'n visdam. Ten tye van die vroee kerk moes jy eers tot bekering kom, dan gedoop word en dan eers was jy deel van die gemeente. Dit is hoekom die doopbad sommer buite voor die kerk was. Hier is 'n paar foto's wat ek geneem het laasjaar met ons toer te Israel.

Attachment 11220Attachment 11221Attachment 11222Attachment 11223Attachment 11224
    Hi Johnny,

Die waterdoop se doel, kan nooit losgemaak word van die kruis nie. In elke liewe redding gemeld in die Skrif en wyse waarop dit gestel was (glo in die Here Jesus, elkeen wat Sy naam aanroep, ens.), was en is die kruis onomwonde sentraal en nie in elke teks was die waterdoop ook bygevoeg om redding se krag te wys nie. (Redding se krag lê net in die Here Jesus en Sy kruis) Geen mens kan in Jesus wees, met Hom geïdentifiseer wees, in Hom ingelyf wees, as mens nie deur jou eie kruisiging daar kom nie. Hierdie boodskap, was eers deur Paulus openbaar en as interim maatreel, het die Here Sy volk wat gewoond was aan fisiese manifestasies en tekens, deur die waterdoop bewaar. Vandag nog, is daar mense vir wie fisiese manifestasies belangrik is en dit is nodig, want die krag van die kruis sal die Here op elke denkbare manier wil openbaar aan ons. Daai krag handel daaroor, dat jy en ek moet sterf, om geestelik te kan lewe. Die waterdoop kan dit nooit wees nie en is slegs 'n hulpmiddel, om hierdie krag te illustreer.

Kyk maar na vele der vele uitsprake oor hoe mens gered word en jy sal altyd die kruis daarin sien, maar nie altyd die waterdoop nie. Net 'n oneerlike mens, kan dit ontken... en in hierdie ontkenning, word mens 'n vyand van die kruis, as jy nie die kruis alleen in die soewereine krag daarin, kan aanvaar nie!

Maar wat ons reeds bereik het—laat ons volgens dieselfde reël wandel, laat ons eensgesind wees. Wees ook my navolgers, broeders, en let op die wat so wandel soos julle ons tot voorbeeld het. Want baie—van wie ek julle dit dikwels gesê het en nou ook onder trane sê—wandel as vyande van die kruis van Christus.
    (Filp 3:16-18)
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Hi Johnny,

Die waterdoop se doel, kan nooit losgemaak word van die kruis nie. In elke liewe redding gemeld in die Skrif en wyse waarop dit gestel was (glo in die Here Jesus, elkeen wat Sy naam aanroep, ens.), was en is die kruis onomwonde sentraal en nie in elke teks was die waterdoop ook bygevoeg om redding se krag te wys nie. (Redding se krag lê net in die Here Jesus en Sy kruis) Geen mens kan in Jesus wees, met Hom geïdentifiseer wees, in Hom ingelyf wees, as mens nie deur jou eie kruisiging daar kom nie. Hierdie boodskap, was eers deur Paulus openbaar en as interim maatreel, het die Here Sy volk wat gewoond was aan fisiese manifestasies en tekens, deur die waterdoop bewaar. Vandag nog, is daar mense vir wie fisiese manifestasies belangrik is en dit is nodig, want die krag van die kruis sal die Here op elke denkbare manier wil openbaar aan ons. Daai krag handel daaroor, dat jy en ek moet sterf, om geestelik te kan lewe. Die waterdoop kan dit nooit wees nie en is slegs 'n hulpmiddel, om hierdie krag te illustreer.

Kyk maar na vele der vele uitsprake oor hoe mens gered word en jy sal altyd die kruis daarin sien, maar nie altyd die waterdoop nie. Net 'n oneerlike mens, kan dit ontken... en in hierdie ontkenning, word mens 'n vyand van die kruis, as jy nie die kruis alleen in die soewereine krag daarin, kan aanvaar nie!

Maar wat ons reeds bereik het—laat ons volgens dieselfde reël wandel, laat ons eensgesind wees. Wees ook my navolgers, broeders, en let op die wat so wandel soos julle ons tot voorbeeld het. Want baie—van wie ek julle dit dikwels gesê het en nou ook onder trane sê—wandel as vyande van die kruis van Christus.
    (Filp 3:16-18)
    Inderdaad....en dit is hoekom ek "bekering" (Kruis) voor die "doop" inspan. As ek die doop voor bekering plaas, dan is dit om die kar voor die perde te sit, maar ek sit die kar agter die perde.

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Johnny,

Die kruis is so volmaak, dat dit die doop insluit. By die kruis vind 'n doop plaas, die oomblik wanneer iemand wedergebore word, sterf en Jesus se liggaam binnegaan en die Gees gewederbaar word in mens. As mens dalk sou twyfel, het die Here nog die waterdoop ook, om klein geloof te help, om die kruis se krag te kan verstaan. Jy moet sterf, sodat jy kan lewe. Vir diegene wat in geloof die kruis hul eie maak, is die waterdoop nie nodig nie. Dit is presies wat Paulus hier sê...

Want Christus het my nie gestuur om te doop nie, maar om die evangelie te verkondig, nie met wysheid van woorde nie, sodat die kruis van Christus nie verydel mag word nie.
    (1Kor 1:17)
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Johnny,

Die kruis is so volmaak, dat dit die doop insluit. By die kruis vind 'n doop plaas, die oomblik wanneer iemand wedergebore word, sterf en Jesus se liggaam binnegaan en die Gees gewederbaar word in mens. As mens dalk sou twyfel, het die Here nog die waterdoop ook, om klein geloof te help, om die kruis se krag te kan verstaan. Jy moet sterf, sodat jy kan lewe. Vir diegene wat in geloof die kruis hul eie maak, is die waterdoop nie nodig nie. Dit is presies wat Paulus hier sê...

Want Christus het my nie gestuur om te doop nie, maar om die evangelie te verkondig, nie met wysheid van woorde nie, sodat die kruis van Christus nie verydel mag word nie.
    (1Kor 1:17)
    As die waterdoop nie nodig was nie, dan sou Jesus nie die voorbeeld gestel het nie......of miskien het Jesus "klein geloof" gehad? Jesus het 120km ver in die woestyn geloop om Hom te laat doop. Verseker is dit balngrik....en nie "klein geloof" nie. Daar is 'n video boodskap oor die vers wat jy aanhaal wat dit verduidelik.

SKAKEL:
    http://www.oospoort.co.za/source/doop_video.html

Terloops.....ek kry nie 'n woord soos "eenheidsdoop" in die Bybel nie. Doping met die Heilige Gees en met water is twee verskillende aksies.

Attachment 11232

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Johnny,

Die waterdoop was nodig om geleidelik God se teken van die verbond, te vervul. Kyk na die waskom by die Tabernakel en net priesters het hulle daar gewas. Hulle het reeds toe gewys, dat mens eers gewas (verbonds gedoop) moet wees, voor jy by die heilige (wanneer mens wedergebore word) kon ingaan. Uit die Tabernakel het die Tempel gevloei en hier het die hele volk hulle met die 'Mikveh' gewas en ook, voordat hulle weer die heilige of Tempel kon ingaan. Uit die reinigingsbaddens het die proseliete doop weer gevloei en dit sou enige bekeerling uit die heidendom, as rein aandui en ook hulle kinders was almal gedoop as die vader eerste gedoop was. Jy kan dit gerus nagaan, die Rabbi's het hierdie gebruik afgelei van die besnydenis.

Die Jode het God se verbond gebreek en Johannes die doper het eintlik 'n verbondsdoop gebring, om die verbreking van die verbond te herstel en dit het gevloei uit die proseliete doop. Johannes se doop was 'n oproep tot bekering om die verbreking van die verbond te kon herstel. Uit hierdie doop het die Christelike doop gevloei en in Jesus se tyd, het Hy net na Israel gekom, wat bekend was met hierdie agtergrond. Bekeer jou en laat jou doop, was toe die wyse...

Paulus het dit wat Jesus reeds in die verborge gesê het, kom openbaar. Die eintlike doop het Johannes ook openbaar en dit sou met water absoluut niks te doen hê nie. Dit gaan oor die kruis en doop beteken ten diepste (David se woorde wat ek graag gebruik), inlywing in of identifikasie met. Geen ander instrument kan ons inlyf of identifiseer met of in Jesus nie, as die kruis self nie. Die vele der vele vals bekerings van mense wat groot gedoop is en ook klein gedoop is, het te doen met die feit dat sulke mense nooit die kruis verstaan het nie. Alternatiewelik degradeer hulle ook die kruis se krag, wanneer 'n waterdoop in die vlees, hierdie geestelike hoogtepunt van enige wedergeborene, se hooffokus word. Die kruis het alles volbring en die teken as bevestiging van Jesus se dood, was toe water en bloed uit Sy sy gevloei het. Hierdie tekens wys op die finale vervulling van die verbond en sluit die geskiedenis daarvan, volledig in. Die doop HET die besnydenis vervul want dit gaan oor die ewige verbond en hoe die teken daarvan deurlopend gegroei het in finale vervulling = KRUIS.
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Die doop is 'n opdrag. Die Here se nie "As jy wil, laat jou doop nie". Nee.......Hy BEVEEL ons. As ek my kind aanse om die motor te was, dan is dit 'n bevel. Hy kan een van 2 dinge doen. Om gehoorsaam te wees of ongehoorsaam.

Ons kan een van 2 dinge doen met die doop. Om gehoorsaam te wees of ongehoorsaam. As my kind ongehoorsaam is, dan brand sy agterstewe.

Ek weet nognet nie ons agterstewe gaan brand omdat mense ongehoorsaam is aan God se opdrag om jou nie te laat doop volgens die voorbeeld wat Jesus gestel het nie?

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Johnny,

Deur die gehoorsaamheid wat gelowiges moet hê, vierkantig op een enkele besluit in mens se lewe te plaas, is nie net gevaarlik nie, maar 'n dwase konsep, omdat mens dan ware gehoorsaamheid verskans en sodoende die kruis se soewereine werking verydel. Jammer om dit so te stel, maar dit wys maar net weer, waaroor gehoorsaamheid moet gaan. Dit gaan altyd oor die kruis en slegs die kruis, wek gehoorsaamheid. Die rede is eenvoudig, dit is die krag van God en dit is deurlopend! Hier is die heel grootste OPDRAG wat Jesus ooit gegee het aan alle gelowiges...

En Hy sê vir almal: As iemand agter My aan wil kom, moet hy homself verloën en sy kruis elke dag opneem en My volg. Want elkeen wat sy lewe wil red, sal dit verloor; maar elkeen wat sy lewe om My ontwil verloor, hy sal dit red. Wat baat dit ‘n mens tog as hy die hele wêreld win, maar homself verloor of skade aandoen?
    (Luk 9:23-25)
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Blog Entries
    6

So Johnny, Jesus het gelieg toe hy vir die misdadiger aan die kruis langs hom gesê het hy sal vandag saam hom in die paradys wees?

Kyk ook waar die misdadiger was, toe alles gebeur het. Nie in die doopbad nie, dit is verseker...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Blog Entries
    10

Johnny, ons moet nie die doop as wetties sien nie, maar as die Here jou nie laat los oor die doop nie, dan doen jy dit..... ek het my Ds sy hare laat uittrek toe ek groot gedoop wou word.....
    Fenris: "There are two ways to shoot an arrow into a bulls-eye You can shoot the arrow into the bulls-eye or you can shoot the arrow and paint the bulls-eye wherever it hits"

Romans 12:19 Don't seek revenge ... give place to God's wrath. For it is written "Vengeance belongs to me; I will repay, says the Lord"

Isa. 30:32
    And every blow of the rod of punishment, which the Lord will lay on him, will be with the music of tambourines and lyres; And in battles, brandishing weapons, He will fight them

G_d was gracious He has shown favor

What are you willing to die for? Now live for it!

Blog Entries
    6

Die doop is slegs 'n teken van reiniging van sonde deur Christus aan die kruis, net soos die nagmaal bloot 'n teken is van versoening vir ons met die Vader deur die liggaam en bloed van Christus. Om die teken van die nagmaal gereeld te gebruik en aan Christus te dink is ook 'n bevel van Christus, maar ek kan my nie insien dat 'n persoon wat tot bekering kom op sy stefbed eers met sy "last rights" bedien moet word voor hy hemel toe mag gaan nie (ala Rooms Katolieke Kerk).

Ek antwoord sommer almal. God het nie GROOT opdragte en klein opdragte nie. Net so is daar nie GROOT sonde en klein sonde nie. 'n Opdrag is 'n opdrag en sonde bly sonde. Julle kan maar redeneer soos julle wil om nie gedoop te word nie. Die Here gaan nie die forum of jou dominee raadpleeg hoekom jy jou nie laat doop het nie......jy self sal moet rekenskap gee oor jou ongehoorsaamheid.

Skakels:
    Persoonlike Webblad
    Facebook
    Gemeente Webblad
    Video op Youtube

Daar is ook nie 'n groot kruis en 'n klein kruis nie, daar is net een kruis en alle eenheid, ook in die doop, is in die kruis. Oor waterdope kan mens stry, argumenteer en debatteer, maar oor die kruis is daar geen argumente, want dit laat die self sterf en maak die grond gelyk tussen mense en ook die Here. Die doopbad of doopvont kon nog nooit eenheid bewerk nie en is nie ontwerp vir versoening nie... Die waterdoop is en bly sekondêr (minder belangrik) tot die kruis....
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks