Mat 10: 32
Elkeen dan wat My sal bely voor die mense, hom sal Ek ook bely voor my Vader wat in die hemele is.
Matt 10:33 Maar
elkeen wat My verloën voor die mense, hom sal Ek ook verloën voor my Vader wat in die hemele is.
Matt 12:50 Want
elkeen wat die wil doen van my Vader wat in die hemele is, dié is my broer en suster en moeder.
Mark 8:34 En toe Hy die skare saam met sy dissipels na Hom geroep het, sê Hy vir hulle:
Wie agter My aan wil kom, moet homself verloën en sy kruis opneem en My volg.
Luk 12:8 En Ek sê vir julle:
Elkeen wat My sal bely voor die mense, hom sal die Seun van die mens ook bely voor die engele van God.
Joh 3:15-16 sodat
elkeen wat in Hom glo, nie verlore mag gaan nie, maar die ewige lewe kan hê. Want so lief het God die wêreld gehad, dat Hy sy eniggebore Seun gegee het, sodat
elkeen wat in Hom glo, nie verlore mag gaan nie, maar die ewige lewe kan hê.
Joh 4:14 maar
elkeen wat drink van die water wat Ek hom sal gee, sal in ewigheid nooit dors kry nie, maar die water wat Ek hom sal gee, sal in hom word ‘n fontein van water wat opspring tot in die ewige lewe.
Joh 12:26 Ek het as ‘n lig in die wêreld gekom, sodat
elkeen wat in My glo, nie in die duisternis sou bly nie.
Hand 2:21 En
elkeen wat die Naam van die Here aanroep, sal gered word.
Hand 10:43 Aangaande Hom getuig al die profete dat
elkeen wat in Hom glo, vergifnis van sondes deur sy Naam ontvang.
Rom 10:13 Want:
Elkeen wat die Naam van die Here aanroep, sal gered word.
1 Joh 4:15
Elkeen wat bely dat Jesus die Seun van God is—God bly in hom, en hy in God.
1 Joh 5:1
Elkeen wat glo dat Jesus die Christus is, is uit God gebore; en elkeen wat die Vader liefhet, het ook die een lief wat uit Hom gebore is.
Open 22:16 En die Gees en die bruid sê: Kom! En laat hom wat hoor, sê: Kom! En laat hom wat dors het, kom;
en laat hom wat wil, die water van die lewe neem, verniet.
Joh 11:26 en
elkeen wat lewe en in My glo, sal nooit sterwe tot in ewigheid nie.
Glo jy dit?
In die KJV word die woord “whosoever” gebruik vir die woorde wat ek in “bold” gesit het.
Bookmarks