So tot n groot mate word God se wil nie op aarde gedoen nie!!
Luk 7:30 But the Pharisees and lawyers rejected the counsel (or will) of God against themselves, being not baptized of him.
So dit is moontlik om God se wil vir jou lewe te verwerp!!
Is dit dan moontlik om God se wil uit te stel?
Is dit dan moontlik om God se wil te keer?
Is dit dan moontlik om God se wil te keer om ooit te gebeur?
Dis n moeilike vraag, want kan n mens God se wil keer om
ooit te gebeur deur alle eue?
1Ti 2:4 wat wil hê dat
alle mense gered word en tot kennis van die waarheid kom.
2Pe 3:9 Die Here vertraag nie die belofte soos sommige dit vertraging ag nie, maar Hy is lankmoedig oor ons en
wil nie hê dat sommige moet vergaan nie, maar dat almal tot bekering moet kom.
As dit God se wil is dat alle mense gered word, gaan Sy wil gebeur eendag? Gaan daar mense wees wat verlore gaan? So in hierdie opsig, gaan God se wil ooit geskied? Nee dit gaan nie!
So in sommige areas is dit wel moontlik dat God se wil nooit sal geskied nie…
Nou hoekom sal God ooit n wereld skep, met die moontlikheid dat Sy wil nie altyd gaan geskied in daardie wereld nie???
Daar is net een antwoord hierop (vir my)….en dit is, God het ons elkeen geskape met EEN doel in oog….Om te ervaar, om te deel, in die plesier van die Godheid se “ander-gesentreerde” LIEFDE!!!!
Maar liefde is spontaan, en kan nie forseer word nie, anders is dit nie meer liefde nie…En daarom kan God jou ook nie dwing om Hom lief te he nie….
As God jou kon forseer om Hom lief te he, wat sou in werklikheid gebeur?
Liefde se definisie is “ander-gesentreerd” (dit ryk altyd uit), as God jou dwing om Hom lief te he, dan word dit “self-gesentreerd” en is dit nie meer liefde nie…
Daarom, God is NET “ander-gesentreerd” en kan jou NOOIT dwing om Hom lief te he nie…
As ons se n man werk n skedule uit vir sy vrou, wat sy elke dag heeldag gaan doen, wanneer sy eet, wanneer sy winkel toe gaan, selfs wanneer sy mag badkamer toe gaan!! Sal iemand daarna kyk en se, dit is nou wat ek liefde noem??
NEE, jy sal daarna kyk en se: “wat n freak”!
Nou hoekom plaas ons God onder daardie prentjie?
Ons se God is in beheer van elkeen van ons se daaglikse doen en late, Hy het alles voor ons geboorte uitgewerk en ons gaan alles doen presies soos Hy dit gereel het!!
Ek se nee! God beheer nie ons lewe nie, maar Hy is wel
geweldig betrokke by ons elkeen se lewe!!!
Die bybel se God IS liefde!
En liefde verg VRYHEID…
So wat probeer ek se? Dat God nie in beheer is van enige iets nie?
Nee, God is in beheer van alle dinge wat Hy nie vry wil gegee het nie, maar God kan nie die mens vry wil gee, EN beheer oor hulle he op dieselfde tyd nie!
En as God die mens dan vry wil gee, wat beteken dit?
1. God moet uit sekere situasies tree omdat Hy vryheid gegee het aan die persoon, en
2. God gee aan jou die vryheid om teen Sy wil te gaan, en KAN NIE jou keer om te doen wat jy wil nie! Want saam met vryheid, kom onherroeplikheid!
Se ek dat God nie ALLES kan doen nie?
Ek se dit nie, die Bybel se dit eintlik…
Tit 1:2 in die hoop van die ewige lewe wat God, wat nie kan lieg nie, van ewigheid af beloof het,
As daar ten minste een ding is wat God nie kan doen nie, is daar dalk nog meer wat God nie kan doen nie?
Asseblief hoor wat ek se, niks buite God kan Hom beperk nie, want dan sou Hy nie God gewees het nie…Maar kan God
Homself beperk “for the sake of
LOVE”?
En nou begin mens te verstaan wat God gedoen het vir ONS! Nou begin mens te sien hoe groot die liefde van God is vir ons! Dat Hy Homself beperk, sodat ons Hom kan lief he, en Sy liefde ervaar!!
Daarom dan, die 3 katogoriee:
1. Dinge wat God kan keer, en wel doen!
2. Dinge wat God kan keer, maar wel nie keer nie, vir goeie redes!
En dan die 3de katogorie wat meeste mense nie wil aanvaar nie:
3. Dinge wat God desperaat wil keer, maar vir die saak van vryheid (wat onherroeplik is) nie KAN KEER NIE!!
Ek is oortuig dat wanneer mense hulself in omstandighede vind, waar hulle uitroep: “Hoe kon jy God!!” “Hoe kon Jy dit aan my doen?” Dan is dit nie omdat God dit kon keer, maar gekies het om dit nie te doen nie…
Ek glo, in daardie oomblik, ervaar God DIESELFDE PYN EN HARTSEER saam met Sy kind wat daardeur gaan…Omdat Hy graag dit anders sou wou he, maar weens vrye keuse, nie dit kon vehoed nie….
Die vraag wat ons wel kan afvra, is: “God, hoekom kon jy dit nie verhoed nie?”
En wanneer God eendag die boeke van die lewe oopmaak, en ons terugkyk na hoekom sekere mense dit nie gemaak het nie, dan gaan God ook vir ons wys, hoekom Hy in sekere omstandighede, nie die aksies kon verhoed wat plaasgevind het nie…
En daarom sal ELKE knieg kan buig, en Hom as die liefdevolle God aanbid wat Hy is, wat sal verklaar dat Hy n regverdige God is!
Bookmarks