Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 46 to 50 of 50

Thread: Wie is die Anti-chris en wanneer kom hy?

Re: Wie is die Anti-chris en wanneer kom hy?

Hoekom dra die Pous en Kardinale as voorbeeld, 'n Joodse yamulke?

pope2.jpg

Raz_Nizri.jpg
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory
    is the punch line of this story,
    ek staan verwonderd en tog
    het U alles volmaak besorg

Quote Originally Posted by Ben Cronje View Post
    Hi Ferdi.

Wat ek nou gaan sê, sê ek in ongeloof en hartseer, terwyl ek kliphard hoop dat ek verkeerd is. Ek hoop ek is verkeerd; sê asseblief vir my ek is verkeerd; maar in jou plasings #37-38 gaan jy aan asof my plasings #29, 31-34 nooit gebeur het nie. Dit herrinner my sterk aan Churchill se woorde:
    Jammer as jy dit so sien Ben, maar miskien sal iets in hierdie plasing dit aanspreek. Neem ook in ag ek hou nie wat ek aan jou skryf as absoluut onfeilbaar korrek voor nie, dis bloot my verstaan wat ek voorhou, met uitsondering na oor 'n sekte soos die SDA.

Ek het baie ure gespandeer en hoeveel keer die Jode-ding verkeerd bewys uit die Bybel uit, uit logika uit, en tog ignoreer jy dit totaal en al asof niks gebeur het nie...
    Inteendeel, jy maak die volgende stelling:
    Ek is egter 100% oortuig dat jy nie die Jode-ding verkeerd bewys het nie.

Beide Johannes en Paulus het bevestig dat die antihcris alreeds in hul tyd aanwesig was, al was hy teëhou op daardie stadium. Inteendeel, Paulus vertel ook MONDELINGS aan die Kerk wat die antichris daardie tyd teë gehou het en die Vroeë Kerkvaders van daardie tyd bevestig dat dit die Romeinse Ryk was. Daniel 7 bevestig dit deur te wys dat die klein horingkie EERS uitkom nadat die Romeinse Ryk alreeds 10 horings gehad het (opgebreek het in 10 hoof-koninkryke). Die Bybel wys die Antichris kom DIREK uit die Romeinse Ryk uit, is ‘n verlenging daarvan, maar jy volhard deur in ‘n Joodse oorsprong te wil glo.... Hoekom? Op waste Bybelse kriteria regverdig jy die negering?

En ook, na alles wat die Bybel wys, wag jy nog vir ‘n antichris wat in die toekoms moet kom Ferdi. Hoekom? Waarop Bybels basseer jy dit?

Paulus en Johannes waarsku die heeltyd CHRISTENE TEEN die ANTICHRIS. Paulus waarsku nie Jode teen ‘n vals toekomstige Messias nie!!!!!
    Die Bybel maak dit uiters duidelik die antichris het gekom vanuit die Christendom uit, want hy wil IN DIE PLEK VAN CHRISTUS WEES. ANTICHRIS???????? IN DIE PLEK VAN???????

SELFS die antichris SELF wys vir die wereld BLATANT in die foto in my plasing #29 dat hy die antichris is, want hy sit tussen Gerubs op sy troon, hy is, volgens hom, Jesus. Wat meer wil mens hê?

Deur daardie foto kom klop die antichris as't ware aan jou skouer my vriend en sê, “Ferdi, hallo.... Ék is die antichris!”

En jy sê, “Nee, jy kan nie wees nie. MY antichris moet nog kom. Vergeet die Bybel wat sê jy is alreeds hier om op my skouer te tik. MY antichris gaan uit die Jodedom uit kom, want hy moet die Jode ook beindruk (al bestaan daar nie meer so ‘n ding soos ‘n Jood of ‘n Griek in God se oë nie).
    Dit is verseker nie my siening wat jy hier aan my meedeel nie Ben. Die gees van die Anti-Chris was reeds in Bybelse tye teenwoordig en daar sal baie Anti-Christe wees, maar DIE Anti-Chris is die laaste een, voor Jesus se wederkoms.

Hoe verstaan jy dan Johannes se siening waar hy baie duidelik sê DIE Antichris KOM nog, maar daar bestaan reeds baie antichriste, sodat almal altyd kon weet hulle leef in die laaste uur?

Kinders, dit is die laaste uur; en soos julle gehoor het dat die Antichris kom, bestaan daar ook nou baie antichriste, waaruit ons weet dat dit die laaste uur is.
    (1Joh 2:18)

JOU kriteria van jou toekomstige antichris is dat hy: Joods MOET wees om Jode te kan mislei. So sy etnisiteit is belangrik vir misleiding. Kom ons wees konsikwent in jou redenasie:

• Hoe gaan hy Christene mislei? Christene het niks met Jode te doen nie. Gaan hy ‘n Christen Jood moet wees?
    Krypto-Judaïsme is presies wat jou vraag op wys. Word 'n "Christen", maar in die geheim beoefen ons nog Judaïsme. Ignatius van Layola is 'n uitstekend voorbeeld wat die Roomse Kerk betref. In die NGK is daar ook sulke bewerings, maar ek sal liefs nie name noem nie.

Die beste voorbeeld egter is Rivera ('n Jesuïet) se fondasie wat reeds in die Teen-Reformasie geformuleer was en die basis van vandag se dispensasionele teologie vorm. Christelike Sionisme is besig om met rasse skrede toe te neem en is eintlik maar 'n voortsetting wat vanuit dispensasionele geledere kom. Kom ons neem SA as 'n voorbeeld. So 30 jaar gelede het bitter min Suid Afrikaners in die wegraping geglo en na 1994 (Joodse manipulering is 'n groot deel daarvan as die modelstaat vir die NWO om te wys hoe verskillende volke in 'n geestelike toring van Babel - AKA reënboognasie - kan saamleef), glo die hoofstroom "Christendom" daarin. Wat het verander?

Mens kan dit logies bepaal, dan nie?

• Jou antichris gaan dan ook per jou konsikwente kriterium van Indiese oorsprong MOET WEES, anders gaan hy nie die Indiers met hul gelowe kan mislei nie
    Dis 'n strooipop argument Ben.

• Jou antichris gaan dan ook per jou konsikwente kriterium van Japanese oorsprong MOET WEES om die Shinto-manne te kan mislei
    Nog 'n strooipop...

• Jou antichris gaan dan ook per jou konsikwente kriterium van Chinese oorsprong MOET WEES om hulle in hul unieke gelowe te kan mislei
    Nog een...

• Jou antichris gaan dan ook per jou konsikwente kriterium van ARABIESE MOSLEM oorsprong MOET WEES om die Moslem wereld te mislei, want hulle wag vir hulle Immam Madi.
    ... en nog een!

Daar is miljoene meer Moslems om te mislei as "Jode". Hoekom die klein groupie Jode uitsonder? Hoe nou gemaak, Ferdi? Verstaan jy die punt wat ek probeer maak? Hierdie Die “Jode-beheer-die-wêreld”-teorie wat jy so hard in probeer glo, versaak nie net die Bybel nie, maar draai ditself vas in dit se eie detail.
    Gaan 'google' bietjie Israel en ISIS en kyk of jy die skoothondjie kan raaksien...

Onthou nou, die Bybel sê die HELE WERELD gaan die dier aanbid. Hele wereld beteken juis DIT. AL die verskillende gelowe gaan die dier eventueel aanbid. AL die verskillende gelowe gaan die antichris eventueel aanbid.
    Kyk om jou rond my vriend. Wat gebeur in die Ekumeune wereld? Al die gelowe van die wereld kom bymekaar, onder die pous as die klaskaptein... Nie Benjamin Nethanyahu nie.
    Maar natuurlik, beide wat Babilonies-gekoppel is, gaan nie openlik teen mekaar werk nie. Hulle dra presies dieselfde hoedjies...

Ek is terdeë bewus daarvan, Ferdi. ‘n Her-ontdekking van die Evangelie soos dit uitgegaan het vanuit Jesus en die Apostels. Soos die ontdekking dat die OT Tabernakel diens die Tipe is van die NT anti-Tipe Evangelie. Paulus het dit kliphard probeer verduidelik (begin by Heb 8:5), maar in die eindtyd is dit hoofsaaklik net die SDA wat dit sovêr uiteindelik gesnap het. Die res van die Protestante het meer-in-deels nie. Die res van die Protestante het te vinning die Jesuietiese teen-Reformasie Roomse doktrines terug-ingevoer in hul leerstellings in, eerder as om dieper in Sola Scriptura in te delf.
    Kom ons wees blatant eerlik: die Oorblyfsel (“Remnant”) wat vandag die naaste is aan wat die Herformers en eerste paar generasies Protestante bely en geglo het, is die SDA nog. En of jy daarvan hou of nie, tot die RKK beskou hulle as die enigste ware Protestant.
    Alle geloofsisteme wat eers hier in die 1800's ontstaan het, moet mens met agterdog bejeen, want die modernistiese tyd se hoofdoel is en was om mense met nuwe sienswyses te konfronteer, om bestaande sienswyses in die war te kan bring. Die SDA is een van hierdie modernistiese geloofsisteme. Net vir interessantheid, die hele fondasie waarop die SDA gebou is, is 100% vals en uiters maklik om te bewys.

Dit is 'n lasterlike denkwyse wat die kruis van Jesus Christus verydel, deur Levitikus 16 (wat handel oor die sondebok wat simbolies die wêreld se sondes moes dra en 'n tipe van die kruis illustreer) profeties aan 1843/44 te koppel en nie direk aan die kruis nie en om die sogenaamde "Ondersoekende Oordele van God" of ook bekend as die "Reiniging van die Heiligdom" wat profeties volgens die SDA eers in 1843/44 waar geword het, in die plek te plaas van dit wat die KRUIS van Jesus in effek op neerkom. Die KRUIS van Jesus het die Gees as enigste oortuiging van ons sonde, van geregtigheid en van God se oordele, bewerk. Dis in die hele Kerk-dispensasie 'n absolute gewees en het nie eers soos die SDA valslik beweer, profeties gemanifesteer in 1843/44 nie. Dit was 'n vals wederkoms voorspelling wat op hierdie manier verbloem was, toe dit nie op dag en datum gebeur het soos Miller voorspel het nie. Dis oor hierdie rede dat Bibleforums die SDA as 'n sekte beskou en derhalwe is enige denkwyse wat vyandigheid teen die kruis van Jesus aanspoor, 'n baie gevaarlike denkwyse. Dit is dus nie snaaks of vreemd, dat die Rooms Katolieke Kerk op sogenaamde "eerlike" of eerder misleidende aansprake, die indruk wil skep dat die SDA die enigste ware Protestante is nie. Mens sien maklik deur hulle sogenaamde standpunt, wat bloot net 'n agenda is om te mislei.

Dan het ons nog nie by die Reformatore gekom wat die 5 Solas as basis van Protestantisme daargestel het nie...

• Sola Fide, deur geloof alleen.
    • Sola Scriptura, deur Skrif alleen.
    • Solus Christus, deur Christus alleen.
    • Sola Gratia, deur genade alleen.
    • Soli Deo Gloria, aan God alleen.

As ons na die naam van die SDA kyk, gaan dit oor die SEWENDE DAG en dit gaan weer oor die WET. Mens kan nie so maklik dwaal nie, want die Reformasie staan of val by hierdie 5 Solas en daar is nie 'n SOLA WET nie. Dit bestaan net eenvoudig nie en die feit dat mense weer onder die wet gebring moet word, is presies wat Paulus teen geskryf het oor die Jode in sy tyd en hierdie selfde Jode (eintlik vals Jode) kom nou deur denominasies soos die SDA, op baie misleidende manier die Kerk binne...

GEEN ANDER sogenaamde “Protestante” denominasie is naastenby meer naby daaraan nie. Hulle is almal vrot van Roomse doktrines en is so min onderskeidend van die Roomse bestel vandag, dat hulle almal kan terug hardloop na Mamma toe soos die Bybel dan ook geprofeteer het in Open 18:7 en Jes 47:7-8.

En nie net kennis neem toe nie. Misleiding ook (Matt 24:4, Open 12:12).
    Oor alle denominasies is jy reg en stem ek saam met jou. Die SDA was egter nog nooit reg nie!

Dink jy ons weet MEER oor fisiese Israel vandag as wat die Apostels geweet het? 2 Ti 3:16 maak dit duidelik dat die Bybel, soos tot op daardie stadium wat die vers geskryf is, VOLKOME is. Ons het dus geen ekstra kennis oor "fisiese Israel" nodig om in die toekoms 'n teorie te ondersteun of te weerle nie.

En ook, ons leef in die NT. Geestelike Israel. GEEN FISIESE ISRAEL meer nie. Hoe kan jy ‘n geestelike Israel in al die debatte bepleit, maar nou ‘n fisiese Israel in jou sameswerings-teorie bepleit? Al noem jy hulle nou Jode, ter wille van “nuwe” mantra?
    Ek verstaan nie eintlik jou argument nie. Alhoewel ekself in geestelike Israel glo, kan mens nie naïef wees oor die werklikheid van 'n fisiese Israel wat hierdie beginsel van geestelike Israel konfronteer nie. Kyk maar na die vriende van Israel verskynsel, Christelike Sionisme, Dispensasionalisme en uiteraard, fisiese Israel self en die hele Sionistiese beweging wat die wêreld waarin ek en jy leef, volkome beheer.

Dit was ook nie aan die Bybel bekend nie... Hoe belangrik kan dit dus wees?

Moes Luther hulle maar in die RKK gebly het? Want die Jode was die rerige probleem? Die Jode het miljoene Christene gemartel, op die brandstapels laat sterf en die Donker Middeleeue veroorsaak? Die Jode het die Bybel verbied ensomeer in die middeleeue? Die Jode het die kruistogte gereel, want die Jode het die RKK beheer?

Leef ek en jy in ‘n parallelle heelal, my vriend? Het jy enigsens my plasings gelees? Indien wel, reageer asseblief in detail daarop. Ek het twee weke (baie baie ure ) daaraan toegewy voor ek dit geplaas het. Ek sal dit baie waardeer as jy die guns kan terug doen en in detail daarop reageer. Ek wil graag sien hoe interpreter jy die data gegee daarin. Dalk help dit my verstaan.
    In 'n vorige plasing is reeds aan jou gewys dat Judaïsme na die Christendom ontstaan het en dat die RKK hulle goeie misleidende teenvoeter was om die Christendom teen te staan, maar dis iets wat ek glo, jy hoef nie. Vêrder, detail maak nie 'n argument meer gedig nie Ben. Ons verskille is ooglopend en daarom vermy ek detail wat net nuttelose spasie gaan opneem. Ek verstaan egter dat jy baie van detail hou...

As Krypto-Judaïsme so groot is soos wat jy graag wil glo, hoekom praat die Bybel nie daarvan nie, Ferdi? Die Joodse antichris waarvoor jy wag, is vir seker nie die antichris waarvan die Bybel praat nie. Jy probeer heeltyd die SDA in ‘n Joodse kamp plaas, maar kom ons wees reguit eerlik:
    Die verborgenheid van Babilon wat die Bybel van praat, het 100% te doen met die verborgenheid waarin Jode opereer en waarin die Rooms Katolieke Kerk in opereer. Die konsep van Babilon verbind hulle, al wil mens hoe daarteen stry, mens kan nie!

Jy en die Jode wag vir presies dieselfde vals Messias. Hulle noem dit die “toekomstige Messias”, jy noem dit die “toekomstige antichris”. Jy en die Jode is aan die einde van die dag in dieselfde kamp. Julle oë is so ver op die horison dat julle val oor die antichris reg voor julle. die Judieers se oë was so ver in die toekoms dat hulle oor Jesus geval het destyds en Hom verwerp het, die Jode se oë is vandag steeds so ver op die toekoms dat hulle val bo-oor die antichris en net al verder mislei word in verlorenheid in. Waak daarteen my vriend... Die Bybel noem dit misleiding.
    Ek glo nogal so, maar my verstaan van die eindtye is nie dit wat jy aan my toedig nie Ben. Wat jy sê is egter een deel daarvan. Ek glo dat die eindtye nog altyd ge-figureer het, maar dat dit ook op 'n fisiese en werklik resente manier sal kulmineer in gebeure wat tasbaar voor ons oë sal afspeel. Diegene wat net aan die einde van die tyd 'n profetiese tydskaal koppel, kan soos jy tereg sê iets wat voor hulle afspeel, miskyk en die wat nie 'n konkrete einde van hierdie wêreld voorsien nie, kan weer mislei word as alles op 'n werklik resente wyse afspeel. Dit is 2-ledig in my verstaan, maar miskien is dit goed dat ek dit wel noem en jy kan sien ek glo nie soos jy dit voorhou nie.

Jy is egter welkom om met my te verskil...

Eerstens, die RKK het Jode vervolg in die middeleeue. Beantwoord asseblief my vraag daaroor: Het die Jode Jode vervolg deur die RKK (aangesien hulle die RKK “gekaap” het volgens jou), of is jou teorie verkeerd? Dit kan nie albei wees nie.
    Ek dink nie jy verstaan mooi wie die Jode is en hoe hulle werk nie. Die wat beheer is nie al die Jode nie en daar is baie onskuldige Jode ook, inteendeel, die meerderheid. Die Sioniste het byvoorbeeld 'n baie groot rol gespeel in die 2de wêreldoorlog, waar Jode onder geweldige druk geplaas was om hulle groot doel, waar Jode weer gevestig moes word in Palestina, te kon verwesenlik. Eers toe die Jode vervolg was, het 1948 gerealiseer en die 1ste wêreldoorlog het al hierdie doel daargestel, maar die Jode het te gerieflik gelewe en niks sou hulle beweeg om Palestina toe te trek nie. Die verdrukking van die 2de wêreldoorlog het egter die nodige vrugte afgewerp (dis my verstaan). Die middeleeue se gebeure is nie anders nie...

En kom ons gaan kyk na Luther se probleem met Jode. Luther het ontwikkel in sy geloof. Sy aanvanklike probleem was met “indulgences”. Sy Tesis wat hy op die kerk-deure geplaas het, het totaal en al daaroor gegaan. Die res van sy sienings was toe nog op daardie stadium RKK, en dit het Jode-vervolging ingesluit. As jy Martin Luther kwoteer in sy vroeë reformasie, was hy taai op hulle omdat geglo is in RKK styl dat die Jode Jesus doodgemaak het. Maar is jy bekend met “Table Talk”? ‘n Boek geskryf teen die einde van sy lewe? Gaan laai dit hier af. Kyk dan of jy nog dieselfde opinie kan handhaaf oor Luther en die Jode.
    Ek sal dit gaan lees, maar is nie oningelig daaroor nie. Ek vermoed egter dat ons konteks gaan verskil...

Quote Originally Posted by Ben Cronje;3390907Simplisties, Ferdi??? Oppervlakkig? Die Bybel beskryf PRESIES wie die antichris is. Dit neem [B
    AL[/B] (baie meer as 100, m.a.w. ELKE LIEWE EEN) die beskrywings in ag wat die Bybel gee oor die antichris. En die RKK voldoen 1000% daaraan. SONDER UITSONDERING. DIT IS DUS KOMPLEKS.

Simplisties en oppervlakkig IS die teorie van “Die Jode regeer die wereld”. Ek DAAG jou nou eerlik uit:

Maak vir my ‘n lys van al die Bybelverse wat jy glo jou “Die Jode regeer die wereld”-teorie ondersteun. Dan plaas jy dit hierso in jou volgende plasing. Dan kyk ons daarna. Want as my verstaan oppervlakkig en simplisties is, gaan jy hordes verse vir my hier kan plaas. Ek gee jou dus 3 weke. Want dit gaan ‘n groot taak wees wat ek van jou verwag.

Van hier af wag ek dus.
    Deels is jy korrek wat die RKK betref, maar jy moet Babilon begin raaksien, dan sal jy sien die RKK is 'n deel van die groter prentjie en nie die prentjie self, soos ek glo jy verkeerdelik voorhou nie. Hier is genoeg inligting op hierdie draad alleen, wat wys dat jou siening oor Joodse beheer wat sogenaamd net 'n drogrede is, nie water dra nie...
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Maak vir my ‘n lys van al die Bybelverse wat jy glo jou “Die Jode regeer die wereld”-teorie ondersteun. Dan plaas jy dit hierso in jou volgende plasing. Dan kyk ons daarna. Want as my verstaan oppervlakkig en simplisties is, gaan jy hordes verse vir my hier kan plaas. Ek gee jou dus 3 weke. Want dit gaan ‘n groot taak wees wat ek van jou verwag.

Van hier af wag ek dus.
    ...Hier is genoeg inligting op hierdie draad alleen, wat wys dat jou siening oor Joodse beheer wat sogenaamd net 'n drogrede is, nie water dra nie...
    Hier is video’s (waarvoor ek nie data het om dit te kan kyk nie) en sameswerings-webwerwe vol Bybel-lose aantuigings. Ek vra vir Bybelverse, Ferdi. As jou “Die Jode regeer die wereld”-teorie Bybels is, sal jy vir my die Bybelverse mos kan wys. Anders, hoe Bybels kan jou seining dan wees?

Ek wag dus geduldig.

Intussen sal ek solank 'n repliek op jou laaste plasing op MS Word doen en plaas wanneer jy die Bybelverse bring.

Hier is video’s (waarvoor ek nie data het om dit te kan kyk nie) en sameswerings-webwerwe vol Bybel-lose aantuigings. Ek vra vir Bybelverse, Ferdi. As jou “Die Jode regeer die wereld”-teorie Bybels is, sal jy vir my die Bybelverse mos kan wys. Anders, hoe Bybels kan jou seining dan wees?

Ek wag dus geduldig.

Intussen sal ek solank 'n repliek op jou laaste plasing op MS Word doen en plaas wanneer jy die Bybelverse bring.
    Ben,

Daar is op vele plekke in hierdie draad al aan jou gewys, dat o.a. die Jode (VOLGENS DIE BYBEL), in ballingskap weg-gevoer was Babilon toe. Daar is aan jou gewys dat die Jode van vandag, vashou aan die gebruike wat Babilon gehad het (VOLGENS DIE BYBEL), soos kabbalah. Daar is aan jou gewys dat vir die eerste keer in die Nuwe Testament eers, het Jode in Sinagoges bymekaar gekom (VOLGENS DIE BYBEL). Sinagoges is die aanbiddingplekke van Babilon en uiteraard ook Satan se aanbiddingsplek is 'n Sinagoge (VOLGENS DIE BYBEL). Die Jode lees 'n boek, "The Babylonian Talmud" (VOLGENS DIE BYBEL is daar 'n opdrag deur Jesus gegee dat net Hy jou en my Rabbi mag wees, tog ignoreer die Jode hierdie opdrag en lees hulle Rabboeniese geskrifte, verwysend na die Babiloniese Talmud wat presies net dit is)

Volgens die Bybel is die Jode teen alle mense gekant en het hulle ook Jesus gekruisig. Volgens die Bybel sit die hoer van Babilon (kyk bietjie hoe intens is Babilon verweef in Judaïsme??) tussen 7 koppe. Interessant dat beide Rome en Jerusalem tussen 7 berge sit (tog ignoreer jy dit). Volgens die Bybel waarsku Jesus die Kerk in Sy laaste 7 briewe aan die 7 gemeentes, dat die Kerk in wese 2 groot vyande het, naamlik Satan en vals Jode.

Die vraag is nou, moet ek dit vir jou bevestig met Bybelversies? Ek sal as dit moet, maar iewers sal jy tog moet besin oor jou onrealistiese siening jeens Joodse Totale Beheer! Sien jy nie die Jode in byvoorbeeld die ANC se bevrydingstryd ter plaatse nie, in die Bolsjewistiese Revolusie nie, in die Illuminate nie, in Vrymesselary nie, in die Franse Revolusie nie, in Hollywood nie, in die grootste Media-Maatskappye nie? Die plaaslike volstruisbedryf was vir dekades deur Jode beheer en Johannesburg se bevolking tydens die groot goud-stormloop was byna 25% Jode gewees! Wie het beheer oor die diamantbedryf gehad al die dekades? Wie is die grootste Eiemdomsmagnate in SA (dink bietjie net aan Seeff en Pam Golding) en so kan mens bladsye lank aangaan. Hoe blind moet mens wees om nie Joodse beheer te kan raaksien nie?

Wat ek egter nie negeer nie, is dat die Rooms Katolieke Kerk net so groot verteenwoordigend van Babilon is, as die Jode. Dit gaan oor Babilon die verborge Babilon en nie die Rooms Katolieke Kerk persé nie. Hoekom sou Openbaring verwys na die hoer van Babilon?
    The Lord is our Shepherd
    die Here sal voorsien
    it’s the only method
    glo dit en jy sal sien

The power of His glory

Hi Ferdi.

Jy moet nou besluit watter “Jode” jou manne is. Want jy probeer jou brood aan albei kante botter, my vriend.

Aan die een kant beweer jy die Krypto-Jode is jou antichris wat “Totale beheer” oor die wereld uitoefen. Hulle is nou die NT-manne wat glo sê dat hulle Jode is, maar dit nie is nie. Kabbalistiese Khazaarse Jodedom wat geneties bewys is as dat hulle niks met die Semietiese Jode te doen het nie en hul voorouers het ook nog nooit ‘n voet in Israel gesit nie.

Aan die ander kant maak jy stellings soos díé:
    Quote Originally Posted by CFJ View Post
    Daar is op vele plekke in hierdie draad al aan jou gewys, dat o.a. die Jode (VOLGENS DIE BYBEL), in ballingskap weg-gevoer was Babilon toe.
    Nou skielik is die OT Semitiese afstammelinge van Juda weer jou antichris.

So watter een is dit nou???

Gaan hou nou biedjie 'n indaba daar aan jou kant en besluit daaroor en dan, wanneer jy nou uiteindelik besluit het watter kant van jou brood jy wil botter, gaan ons aan met die gesprek.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)