Hallo almal,
Ek is Tessa Lombaard, vier in die lente my 40ste jaar, is verloof aan 'n man wat God vir my uitgekies het, meer as waarvoor ek gevra het, hy'songelooflik en is innig dankbaar teenoor my skepper vir 'n maat wat my perfek pas.
Is ongelukkig deur 'n moeilike egskeiding so 7.5 jaar gelede en het twee pragtige meisiekinders 11 en 16 wat absoluut kinders van die Here is!
Het in Warmbad en Nylstroom groot geword en is al 21 jaar in Pretoria, woonagtig in Centurion. As my en Andrè se droom bewaardheid word en dit binne die wil van ons Pappa val, trek ons oor twee jaar wanneer my oudste matriek geskryf het, terug Nylstroom toe om op my erfplaas te gaan bly.
Ek het al gesels met van julle en dit was baie insiggewend en reeds baie van julle geleer deur net julle kommentaar te lees en natuurlik die veel besproke dvd te kyk.![]()
Dis al 'n geruime tyd dat ek begin navors het oor vals profete en dwaalleringe en dit hou nooit op om my te verstom nie. Wat my meer verstom is mense se goedgelowigheid en blindheid om net te aanvaar wat ander mense/kerke/boeke ens sê.
Dis seker nie die plek hierdie nie maar ek is dringend opsoek na inligting oor die NG Kerk in Moreletapark - Dirkie van der Spuy en Adrio Keunig (weet nie of die spelling korrek is nie) en dan ook oor die nuwe 3de dag kerk, Soteria in Centurion - Stephen Smith.
Ons gesels weer (die vergaderings roep ...)
Groete
T

ongelooflik en is innig dankbaar teenoor my skepper vir 'n maat wat my perfek pas.

Reply With Quote

.

Bookmarks